πριν από 8 μήνες
2
Μου αρέσει πολύ να παίζω σε αυτό το καζίνο, έχει πολλούς κουλοχέρηδες που μου αρέσουν, είχα καλά κέρδη, οι αναλήψεις είναι πολύ γρήγορες και η υποστήριξη και ο VIP manager είναι υπέροχος.
I really enjoy playing in this casino, it has a lot of slots i like, i've had good winnings, the withdrawals are really really fast and support and VIP manager are great.
Γεια σας, όταν μιλάτε για αναλήψεις, πόσο γρήγορα είναι τα χρήματα στον λογαριασμό σας; Ποια μέθοδο χρησιμοποιείτε για να κάνετε ανάληψη;
Όσο για τους αγαπημένους σας κουλοχέρηδες που υπάρχουν εδώ, ποιοι είναι αυτοί;
Νομίζω ότι οι απαντήσεις μπορεί να είναι χρήσιμες για άλλους παίκτες αν ακολουθήσουν αυτό το νήμα. 😎😁
Hello, when you talk about withdrawals, how fast is the money in your account ? What method do you use to withdraw ?
As for your favourite slots that are here, what are they ?
I think the answers might be helpful for other players if they follow this thread. 😎😁
εξαιρετικά διασκεδαστικό και φιλικό προς τον χρήστη, αξιόπιστο καζίνο και φιλοξενεί μια τόσο μεγάλη ποικιλία από τους καλύτερους κουλοχέρηδες, παιχνίδια και ζωντανά παιχνίδια που θα βρείτε σε ένα καζίνο 5 αστέρων.
Οι πληρωμές είναι εξαιρετικά γρήγορες και οι οικοδεσπότες είναι φιλικοί και εξυπηρετικοί, ειδικά η Dana
super fun and user friendly, trustworthy casino and they host such a wide variety of the best slots, games and live gaming that you'd find at a 5 star casino.
The payouts are super quick and the hosts are friendly and helpful, especially Dana
Λοιπόν, είναι ωραίο να το ακούς. Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα για την εμπειρία σας στις πληρωμές σε αυτό το καζίνο, παρακαλώ; Σίγουρα θα θέλαμε εδώ κάποιες λεπτομέρειες, για το τι παιχνίδια παίζετε ή ακόμα και πόσο γρήγορες είναι οι αναλήψεις.😉
Well that is nice to hear. Could you tell us more about your experience paying at this casino, please? We would surely like to here some details, about what games do you play, or even how fast the withdrawals are.😉
Πρόσφατα προσπάθησα να κάνω ανάληψη από το PlayAmo και συνεχίζουν να αρνούνται την τραπεζική/τραπεζική μου μεταφορά. Έχω λάβει δικαιολογία επί δικαιολογίας. Δεν έχω πληκτρολογήσει τον σωστό αριθμό BIC/Swift, δεν συμπεριέλαβα το τραπεζικό μου αναγνωριστικό, δεν συμπεριέλαβα το αναγνωριστικό υποκαταστήματός μου κ.λπ. Έχω εισαγάγει τα στοιχεία ξανά και ξανά, τα επιβεβαίωσα με την τράπεζά μου επειδή νόμιζα ότι έχανα το μυαλό μου. Ένα άτομο μού λέει να συμπεριλάβω το τριψήφιο τραπεζικό μου αναγνωριστικό μετά τον κωδικό BIC/Swift και μετά ένα άλλο άτομο μου λέει να αφαιρέσω την επαρχία και τον ταχυδρομικό κώδικα από τον χώρο που έχει διατεθεί για τη φυσική διεύθυνση της τράπεζας. Το σύστημά τους ζητά έναν 11ψήφιο (ελάχιστο) αριθμό τραπεζικού λογαριασμού, αλλά το δικό μου έχει μόνο 6 ψηφία (για τα οποία μίλησα με την τράπεζά μου), μια από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες υποστήριξης λέει να προσθέσω το τραπεζικό μου ID και τον αριθμό Transit μπροστά από τον αριθμό του τραπεζικού μου λογαριασμού. Κανείς δεν μου δίνει μια ευθεία απάντηση. Έχει κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα και ξέρει πώς να το διορθώσει;
I recently tried to withdraw from PlayAmo and they keep declining my bank/wire transfer. I have received excuse after excuse. I haven't entered the right BIC/Swift number, I didn't include my Bank ID, I didn't include my Branch ID etc etc. I have entered the information over and over, confirmed it with my bank because I thought I was losing my mind. One person tells me to include my 3 digit bank ID after my BIC/Swift code, then another person tells me to remove the province and the postal code from the space allocated for the banks physical address. Their system asks for an 11 digit (minimum) bank account number but mine has only 6 digits (which I talked to my bank about) , one of the online support says to add my Bank ID and Transit number infront of my bank account number. No one gives me a straight answer. Anyone else have the same problem and know how to fix this?
Ωχ μου... Πρέπει να είναι πραγματικά ενοχλητικό. Κάθε φορά που ακούω για ένα πρόβλημα επικοινωνίας αυτής της φύσης, θέλω να πω, "Γεια, απλώς δημιουργήστε μια κλήση Skype και επιλύστε τα πράγματα προσωπικά. Η πληρωμή του παίκτη θα πρέπει να είναι η κύρια προτεραιότητα, χωρίς περιττές επιπλοκές."
Λοιπόν, μπορώ επίσης να φανταστώ ότι αυτό θα πυροδοτούσε έναν εντελώς νέο γύρο συζητήσεων. Σε κάθε περίπτωση, μπορώ να ξέρω πόσο καιρό ασχολείσαι με τις λεπτομέρειες της μεταγραφής; Αυτή η ερώτηση προκύπτει για έναν λόγο: παρόλο που παρέχουμε δωρεάν υποστήριξη σε παίκτες σε παρόμοιες περιστάσεις, δίνουμε επίσης στα καζίνο μια προθεσμία μέχρι να διορθώσουν το πρόβλημα μόνοι τους. 🙁
Ωστόσο, δεδομένου ότι η υποβολή καταγγελίας είναι δωρεάν, μπορεί να είναι μια σοφή κίνηση.
Θα σας δώσω τα συγκεκριμένα και πείτε μου τη γνώμη σας:
https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints
Oh my... It must be really annoying. Every time I hear about a communication problem of this nature, I want to say, "Hey, just set up a Skype call and work things out in person. The player's payment should be the main priority, without any needless complications."
Well, I can also imagine that this would spark a whole new round of debate. In any case, may I know how long have you been dealing with the transfer details? This question arises for a reason: although we give players in similar circumstances free support, we also give casinos a deadline by which to fix the issue on their own. 🙁
Nevertheless, considering that filing a complaint is free, it might be a wise move.
I will give you the specifics, and you tell me what you think:
https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints
Έχουν περάσει πάνω από 2 εβδομάδες τώρα. Υπέβαλα ξανά νέα απόσυρση χθες. Το site λέει ότι είναι σε εξέλιξη αλλά το έχουν πει 5 φορές τώρα. Κάθε φορά που υποβάλλω μια ανάληψη, στέλνουν email μια ή 2 ημέρες αργότερα και λένε ότι απορρίφθηκε από την τράπεζά μου. Επικοινωνώ με την τράπεζά μου και με ενημερώνουν ότι δεν μπορούν να αρνηθούν ό,τι δεν λαμβάνουν. Ζήτησα έναν αριθμό συναλλαγής/αριθμό ίχνους από το Καζίνο και δεν θα τον παρέχουν. Όταν ρωτάω γιατί απορρίφθηκε, διαβιβάζουν την ανησυχία μου στο λεγόμενο τμήμα οικονομικών για έρευνα. Κάθε φορά λαμβάνω διαφορετικές οδηγίες σχετικά με την εισαγωγή των τραπεζικών μου στοιχείων. Μου είπαν μάλιστα μια φορά να εισάγω έναν κωδικό BSB που χρησιμοποιείται μόνο σε τράπεζες της Αυστραλίας. Εξήγησα ξανά ότι ήμουν από τον Καναδά. Δεν ξέρω αν δεν μπορούν να διαβάσουν ή απλώς γεμίζουν την οθόνη με αποθηκευμένες επεξηγήσεις.
It's been over 2 weeks now. I resubmitted a new withdrawal yesterday. The site says it's in progress but they have said that 5 times now. Each time I submit a withdrawal they email a day or 2 later and say it was declined by my bank. I contact my bank and they inform me they cannot decline what they do not receive. I have asked for a transaction number/trace number from the Casino and they will not supply it. When I ask why it was declined, they forward my concern to the so called finance department for investigation. Each time I receive different instructions about entering my banking information. I was even told once to enter a BSB Code which is only used in Australian banks. I explained again I was from Canada. I don't know if they can't read or just filling the screen with saved explanations.
Πιστεύω ότι κάνατε το σωστό για να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ. Η ομάδα μας χρειάζεται απλώς κάποιες πρόσθετες πληροφορίες από εσάς, ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει τη διερεύνηση του θέματος. Μόλις τα παρέχετε, θα προχωρήσει, και ελπίζουμε ότι σύντομα θα μπορέσουμε να μάθουμε τον λόγο για την πρόκληση όλης αυτής της κατάστασης.
Ελάτε σε εμάς με οποιαδήποτε νέα από το καζίνο.
I believe that you have done the right thing to submit a complaint here. Our team just needs some additional information from you so they can start to investigate the matter. As soon as you provide those, it'll move forward, and hopefully soon we'll be able to find out the reason for causing this whole situation.
Please come to us with any news from the casino.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.