πριν από 3 μήνες
Σημαίνει αυτό ότι έλαβες τα κέρδη σου στο τέλος;
Does it mean that you received your winnings at the end, though?
ΑπάντησηΑναφορά0
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Σημαίνει αυτό ότι έλαβες τα κέρδη σου στο τέλος;
Does it mean that you received your winnings at the end, though?
Ναι, όλα λύθηκαν, ευχαριστώ, γκουρού του καζίνο
Yes All resolved ,Thanks Casino guru
I made my first withdrawal from pistolo casino 390 euros! I'm on the second day! Do you think I'll have to suffer to get my money?
Έκανα πρώτη ανάληψη από pistolo casino 390 ευρώ ! Είμαι στην δεύτερη μέρα ! Πιστεύετε θα ταλαιπωρηθώ γι να πάρω τα λεφτά μου ;
Και ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί πλήρως ή όχι ακόμα;
Επίσης, μερικές φορές αυξάνει τον χρόνο αναμονής, όταν χρειάζεται πρώτα να σε επαληθεύσουν.
And is your account already fully verified or not yet?
It also sometimes adds to the waiting time when they need to verify you first, you know.
My account does not require any identification according to the company.
Δεν χρειάζεται καμία ταυτοποίηση ο λογαριασμός μου σύμφωνα με την εταιρεία
Καταλαβαίνω.
Πώς είναι η κατάσταση τώρα, παρακαλώ; Υπάρχουν ενημερώσεις από το καζίνο;
Understand.
How is the situation now, please? Any updates from the casino?
Η κατάσταση δεν είναι καλή! Χθες μου είπαν ότι η ανάληψή μου έχει διεκπεραιωθεί, αύριο θα εμφανιστεί στον λογαριασμό μου! Σήμερα, ένα άλλο άτομο από το live chat μου είπε ότι υπάρχει μεγάλος όγκος αιτημάτων και θα καθυστερήσει. Δεν ξέρω πια τι να πιστέψω! Είναι κρίμα! Έχω ανοίξει καταγγελία τόσες μέρες και δεν έχετε απαντήσει.
The situation is not good! Yesterday they told me that my withdrawal has been processed, tomorrow it will appear in my account! Today another live chat person told me that there is a large volume of requests and it will be delayed. I don't know what to believe anymore! It's a shame! I have opened a complaint for so many days and you haven't responded.
Δυστυχώς, όπως εξηγείται στην καταγγελία σας, η ομάδα μας δεν είναι σε θέση να παρέμβει πριν παρέλθει η 14ήμερη προθεσμία, ξέρετε, γι' αυτό και κανείς δεν απάντησε στην καταγγελία σας.
Ελπίζω, ωστόσο, ότι θα καταβληθεί σύντομα, όταν διεκπεραιώσουν όλα τα αιτήματα.
Unfortunately, as explained in your complaint, our team is unable to intervene before the 14-day time period passes, you know, so that is why no one responded to your complaint.
I hope, though, that it really be paid out soon, whenever they process all the requests.
Οι 14 μέρες πέρασαν! Πλάκα μου κάνεις; Περίμενα πάνω από δύο εβδομάδες.
The 14 days have been passed ! Are you kidding me ? Been waiting more than two eeeks
If you answered faster you would help a lot of people! I've already been waiting two weeks for my ascension, I won't sit here waiting any longer! You're not helping in any way! I'm sorry.
Αν απαντούσατε πιο γρήγορα θα βοηθούσατε πολύ κόσμο ! Εγώ περιμένω ήδη δύο εβδομάδες για την ανάληψη μου , δεν θα κάτσω να περιμένω και άλλο εδώ ! Δεν βοηθάτε έτσι ουσιαστικά ! Λυπάμαι
Πότε ακριβώς ζητήσατε την ανάληψη, παρακαλώ;
Θα επικοινωνήσω με τον συνάδελφό μου για να εξετάσω το παράπονό σας το συντομότερο δυνατό.
Επίσης, λάβετε υπόψη ότι πρέπει να αντιμετωπίζουμε εκατοντάδες παράπονα καθημερινά και είναι αδύνατο να απαντάμε σε κάθε ένα από αυτά κάθε μέρα.
When exactly did you request the withdrawal, please?
I will check with my colleague to have a look at your complaint as soon as possible.
Also please know that we have to deal with hundreds of complaints every day, and it is impossible to reply to each one of them every day.
Good evening!
I have an issue with a payment from pistolo casino..
I've been waiting since Sunday.
Is it reliable?
I talk to them and they keep telling me they'll come in and not to worry.
Καλησπέρα!
Έχω θέμα με μια πληρωμή από το καζίνο pistolo..
Από την Κυριακή περιμένω
Είναι έμπιστο?
Μιλάω μαζί τους κ μου λένε συνέχεια ότι θα μπουν κ να μην ανησυχω
Μπορώ να ρωτήσω αν ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί και αν αυτή είναι η πρώτη σας προσπάθεια ανάληψης σε αυτό το καζίνο;
Ας ελπίσουμε ότι θα το κάνουν όντως, όπως λένε, φυσικά.
May I ask if your account is already verified and if this is your first withdrawal attempt at this casino?
Hopefully they will really do so, as they say, of course.
They haven't asked me to verify my account.
Yes, it's the first ascension..
At first they told me it would take three days, and after three days they told me they were busy and to wait.
Δεν μου έχουν ζητήσει επαλήθευση του λογαριασμού. .
Ναι είναι η πρώτη ανάληψη..
Στην αρχή μου λέγανε ότι πρέπει να περάσουν τρείς μέρες κ μετά από τις τρείς μέρες μου λένε ότι έχουν φόρτο εργασίας κ να περιμένω
Α, σας είπαν δηλαδή ότι έχουν γίνει πολλά αιτήματα ανάληψης και ότι είναι υπερφορτωμένα;
Αυτό μπορεί να συμβεί μερικές φορές, ξέρετε· το έχουμε ξαναδεί. Ας δούμε τη Δευτέρα πώς θα είναι τότε. Ενημερώστε μας, παρακαλώ.
Oh, so they told you that there have been many withdrawal requests and that they are overloaded?
This actually can happen sometimes, you know; we have seen it before. Let's see on Monday how it will be then. Let us know, please.
Αυτό που απάντησες δεν φαίνεται να ταιριάζει. Παρατήρησα ότι το στιγμιότυπο οθόνης που δόθηκε φαίνεται να ταιριάζει με αυτό που λέει ο παίκτης. Και ανέφερε ένα βίντεο. Διάβασα την απάντησή σου. Βλέπω ότι η κατανόησή σου για το παιχνίδι είναι πολύ ελαττωματική. Ελπίζω να διόρθωσες τον εαυτό σου, αλλά φαίνεται ότι δεν το έχεις κάνει.
Δεν νομίζω ότι αποδίδεις δικαιοσύνη με αυτή την προσέγγιση
What you replied does not seem to track I notice the screenshot given appear to match what the player says. And he mention a video. I read ypur reponse I see you understanding of the game is very much flawed I hope you corrected yourself but it appears you haven't.
I don't think your serving any justice in this approach
Γεια σας, περιμένω μια νίκη από την Pistolo εδώ και 9 μέρες και ακόμα τίποτα. Η εξυπηρέτηση πελατών μου λέει συνέχεια ότι ελέγχεται. Κάποια συμβουλή για το τι να κάνω; Ευχαριστώ.
Hi, I've been waiting for a win from Pistolo for 9 days and still nothing. Customer service keeps telling me it's being checked. Any advice on what to do? Thanks.
Salve,sono 9 giorni che aspetto una vincita da Pistolo e ancora nulla. L'assistenza mi ripete sempre che è in fase di controllo. Consigli su cosa fare? Grazie
Σε έχουν ενημερώσει όμως για το τι πρέπει να ελέγξουν;
Μερικές φορές η επαλήθευση βρίσκεται στη μέση, αλλά πρέπει επίσης να γίνουν ορισμένοι έλεγχοι από τους παρόχους παιχνιδιών, εάν είναι απαραίτητο.
Ενημερώστε μας, παρακαλώ, τι ακριβώς σας είπαν για όλα αυτά και αν ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί πλήρως.
Have they informed you about what they need to check, though?
Sometimes the verification is in the middle, but also some checks from the game providers need to be done if applicable, you know.
Let us know, please, what exactly they told you about all this and if your account is already fully verified.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.