Αγαπητέ παίχτη,
Όπως καταλαβαίνω το μήνυμά σας, είμαστε "ψεύτικοι" γιατί προσπαθήσαμε να σας βοηθήσουμε. Λοιπόν, όπως λέγεται στην καταγγελία, το καζίνο έχει ακόμα χρόνο να απαντήσει, γι' αυτό σας προτείνω να ηρεμήσετε. Μπορείτε με οποιονδήποτε τρόπο να αναγκάσετε τον εκπρόσωπο του καζίνο να απαντήσει αμέσως;
Θα έλεγα ότι θα ήταν καλύτερο να αφήσετε στην άκρη τα έντονα συναισθήματα και να επικεντρωθείτε στο βασικό γεγονός ότι η καταγγελία δεν έχει τελειώσει ακόμα.
"Θα θέλαμε να ζητήσουμε από το καζίνο να απαντήσει σε αυτό το παράπονο. Παρατείνουμε το χρονόμετρο κατά 7 ημέρες . Εάν το καζίνο δεν ανταποκριθεί στο καθορισμένο χρονικό πλαίσιο, θα κλείσουμε το παράπονο ως "ανεπίλυτο" γεγονός που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την αξιολόγησή του ."
Ελπίζω ότι το θέμα σας θα επιλυθεί, αν και δεν φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε αποτυχία.
Μείνετε ήρεμοι και θετικοί, παρακαλώ.
Dear player,
The way I understand your message, we are "fake" because we tried to help you out. Well, as being said in the complaint, the casino still has time to respond, so I suggest you calm down. Are you by any means able to force the casino representative to respond right away?
I'd say it would be best to put strong emotions aside and focus on the basic fact that the complaint has not ended yet.
"We would like to ask the casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating."
I hope your matter will be resolved, though we are not responsible for any failure.
Stay calm and positive, please.
Αυτόματη μετάφραση: