Γεια σας, σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα με την επαλήθευση; Αν όχι και έχω καταλάβει λάθος, παρακαλώ διορθώστε με. Βλέπω ότι συνεχίζεται εδώ και μια εβδομάδα περίπου και θα έλεγα ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια τέτοια διαδικασία.
Ωστόσο, υποβάλατε και την ανάληψη που περιμένετε ή δεν είναι δυνατή επειδή δεν έχετε επαληθευτεί ακόμα;
Παρατήρησα επίσης ότι το καζίνο δεν φαίνεται να επικοινωνεί πολύ μαζί σας, κάτι που είναι κρίμα γιατί μια απάντησή τους θα ήταν σίγουρα χρήσιμη για να σας ενημερώσει πού βρίσκεστε και τι να περιμένετε στη συνέχεια.
Επομένως, εάν έχετε οποιαδήποτε νέα πληροφορία, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε εάν υπάρχουν τρέχοντα προβλήματα.
Hello, according to what I have read you still have a problem with verification ? If not and I have misunderstood, please correct me. I see it's been going on for a week or so and I would say we give casinos 14 days to resolve such a process.
However, did you also submit the withdrawal you are waiting for, or is it not possible because you are not verified yet ?
I also noticed that the casino doesn't seem to communicate with you much, which is a pity because a reply from them would certainly be useful to let you know where you stand and what to expect next.
So if you have any new information, let us know and we'll try to help you if there are any ongoing issues.
Αυτόματη μετάφραση: