Μην ανησυχείς, δεν έχω προσβληθεί καθόλου! Καταλαβαίνω απόλυτα και ήθελα απλώς να βεβαιωθώ ότι όλοι γνώριζαν ότι είμαι ένας απλός παίκτης που ελπίζω πάντα σε θετικό αποτέλεσμα για όλους μας. Ο μόνος λόγος που αισθάνομαι ότι συνδέονται οφείλεται στο γεγονός ότι αφαιρέθηκα αμέσως από τυχόν προσφορές μπόνους την ίδια ακριβώς στιγμή με το απεριόριστο. μόλις πήρα το μπόνους bday με έβαλαν σε "παίκτης στην κατηγορία που αποκλείεται από το κουπόνι" ακόμα και νέες δωρεάν περιστροφές παιχνιδιού. Κάτι που είναι καλό από εμένα στην πραγματικότητα λειτουργεί καλύτερα απλά να καταθέσω και να παίξω χωρίς περιορισμούς.
No worries I am not offended at all! I understand completely and just wanted to make sure all knew that I am just a regular gambler always hoping for positive outcome for all of us. The only reason I feel they are associated is due to the fact that I was immediately removed from any bonuses promotions at the exact same time as limitless. as soon as i took bday bonus I was put in "player in class excluded from coupon" even new game free spins. Which is fine by me actually works out better to just deposit and play without restrictions.
Λοιπόν, αν νιώθετε λίγο τολμηροί, θα έλεγα ότι η υποβολή καταγγελίας μπορεί να βοηθήσει. Αν και δεν είμαι απολύτως σίγουρος αν έχετε ακόμα ενεργό υπόλοιπο, προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος. 🙏
Well, if you feel a little adventurous, I'd say submitting a complaint might help. Though I'm not entirely sure whether you still have an active balance, you try to withdraw.
Please correct me if I'm wrong. 🙏
Γεια σου Radka
Ναι, έχω πράγματι έναν ενεργό λογαριασμό με τα κέρδη μου να είναι άδικα και όχι τετράγωνα (Ls). Πιστεύω ότι με περιμένουν να εξαφανιστώ αρκετό καιρό για να τους ακυρώσω ή να γίνουν ανυπόμονοι και να τους παίξω μακριά.
Έχω υποβάλει και καταγγελία μαζί τους πριν κάποιους μήνες. Οι προθέσεις μου με την πρόσφατη εξαιρετικά σύντομη απάντησή μου ήταν απλώς να ενημερώσω όλους για τις λανθασμένες ενέργειες των καζίνο.
Το ακόμη χειρότερο, τώρα προσπαθούν να με κατηγορήσουν για πολλούς λογαριασμούς. Έχω παίξει μόνο μία φορά σε αυτό το καζίνο και μία μόνο μέρα. Ολοκλήρωσα το playthrough και το KYC, imo they are hard up Στην πραγματικότητα ολοκλήρωσα το playthrough και επομένως αρνούμαι να πληρώσω.
Hello Radka
Yes, I do indeed have an active account with my winnings just sitting there unfair and not square (Ls). I believe they're waiting for me to dissapear long enough to void them or get up-settingly impatient and play them away.
I have also submitted a complaint with them some months ago. My intentions with my recent extremely short reply was to merely keep everyone aware of this casinos wrong doings.
What's even worse, now they're trying to accuse me of multiple accounts. I've only played once in this casino and one day only. I completed playthrough and KYC, imo they are hard up I actually completed the playthrough and therefore refuse to payout.
Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι κυρίως για να προειδοποιήσει άλλους παίκτες σχετικά με τις πρακτικές του καζίνο. Αλλά αν περιμένετε για ανάληψη και εξακολουθείτε να έχετε ενεργό υπόλοιπο όπως είπατε και δεν γνωρίζετε ότι έχετε πολλούς λογαριασμούς ή ότι έχετε κάνει κάτι λάθος, θα πρέπει να κάνετε μια καταγγελία.
Ωστόσο, δεν θα σας πιέσω σε τίποτα, αλλά αν χρειάζεστε βοήθεια, να ξέρετε ότι θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε στην περίπτωσή σας.
Αν λοιπόν σας αρέσει, μη διστάσετε να απευθυνθείτε σε εμάς, γιατί το να κάνετε κύκλους και να μην παίρνετε καμία απάντηση σίγουρα δεν είναι ευχάριστο.
I understand that this is mainly to warn other players about the casino's practices. But if you are waiting for a withdrawal and still have an active balance as you said, and you are not aware that you have multiple accounts or have done something wrong, a complaint will be in order.
However, I won't push you into anything, but if you need help, you know that we will try to help you in your case.
So if you feel like it, don't hesitate to turn to us, because going round and round in circles and not getting any answers is certainly not pleasant.
Κατάλαβα...Θα υποβάλω ξεχωριστή καταγγελία, ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε αυτήν την έρευνα στο πλαίσιο των πρακτικών αυτού του καζίνο σχετικά με τον λογαριασμό μου
Understood...I will file a separate complaint so that we can further this investigation within this casinos practices regarding my account
Νομίζω ότι αυτό θα μπορούσε να είναι ένα καλό βήμα. Η ομάδα μας θα εξετάσει την κατάστασή σας και θα προσπαθήσει να μάθει τι συμβαίνει. Εάν έχετε κάτι που θα θέλατε να προσθέσετε, μη διστάσετε να το κάνετε.
Σταυρωμένα δάχτυλα με την καταγγελία. 🤞
I think this could be a good step. Our team will take a look at your situation and try to find out what's going on. If you have something you would like to add please feel free to do so.
Fingers crossed with the complaint. 🤞
Μόλις υπέβαλα ένα παράπονο επειδή υπέβαλα τα πράγματά μου για επαλήθευση τον Δεκέμβριο και αποφάσισα να χρησιμοποιήσω μερικές δωρεάν περιστροφές σήμερα, κέρδισα τα $50 και είδα όταν πήγα να κάνω ανάληψη ότι δεν έχω επαληθευτεί ακόμα. Η συνομιλία είναι ένα bot και έστειλα email στην υποστήριξη δύο φορές προτού λάβω μια απάντηση που αγνόησε ότι υπέβαλα τον Δεκέμβριο. Έπρεπε να υποβάλω ξανά την επαλήθευση, αλλά το έκανα ήδη τον Δεκέμβριο. Ποιος ξέρει πόσο καιρό θα πάρει, αν έστω και λάβω απάντηση. Έπρεπε να είχα διαβάσει τις πληροφορίες του Casino Guru για αυτά. Είμαι πολύ χαρούμενος που δεν κατέθεσα νωρίτερα αυτή την εβδομάδα όπως ήθελα. Δεν θα καταθέσω καθόλου σε αυτό το καζίνο γιατί είναι τόσο δύσκολο να κατακτήσεις κάποιον ή ακόμα και να επαληθευτείς.
Just submitted a complaint because I submitted my stuff for verification in December and I decided to use some free spins today, won the $50 and saw when I went to withdraw that I am still not verified. The chat is a bot and I emailed support twice before I got a reply that ignored that I submitted in December. I had to resubmit verification, but I already did that in December. Who knows how long it will take, if I even get a reply at all. I should have read Casino Guru's info on them. I am so glad I did not deposit earlier this week like I wanted to. I will not be depositing at this casino at all because it is so hard to get a hold of someone or even get verified.
Μόλις υπέβαλα ένα παράπονο επειδή υπέβαλα τα πράγματά μου για επαλήθευση τον Δεκέμβριο και αποφάσισα να χρησιμοποιήσω μερικές δωρεάν περιστροφές σήμερα, κέρδισα τα $50 και είδα όταν πήγα να κάνω ανάληψη ότι δεν έχω επαληθευτεί ακόμα. Η συνομιλία είναι ένα bot και έστειλα email στην υποστήριξη δύο φορές προτού λάβω μια απάντηση που αγνόησε ότι υπέβαλα τον Δεκέμβριο. Έπρεπε να υποβάλω ξανά την επαλήθευση, αλλά το έκανα ήδη τον Δεκέμβριο. Ποιος ξέρει πόσο καιρό θα πάρει, αν έστω και λάβω απάντηση. Έπρεπε να είχα διαβάσει τις πληροφορίες του Casino Guru για αυτά. Είμαι πολύ χαρούμενος που δεν κατέθεσα νωρίτερα αυτή την εβδομάδα όπως ήθελα. Δεν θα καταθέσω καθόλου σε αυτό το καζίνο γιατί είναι τόσο δύσκολο να κατακτήσεις κάποιον ή ακόμα και να επαληθευτείς.
Just submitted a complaint because I submitted my stuff for verification in December and I decided to use some free spins today, won the $50 and saw when I went to withdraw that I am still not verified. The chat is a bot and I emailed support twice before I got a reply that ignored that I submitted in December. I had to resubmit verification, but I already did that in December. Who knows how long it will take, if I even get a reply at all. I should have read Casino Guru's info on them. I am so glad I did not deposit earlier this week like I wanted to. I will not be depositing at this casino at all because it is so hard to get a hold of someone or even get verified.
Γειά σου. Καταλαβαίνω καλά ότι δεν έχετε καταθέσει χρήματα σε αυτό το καζίνο; Μήπως έχετε πραγματικά χρήματα στον λογαριασμό σας; Απλώς προσπαθώ να κατανοήσω καλύτερα αυτό το θέμα σας.🤔 Θα περιμένω την απάντησή σας.
Hello. Do I understand correctly, that you have not deposited any money in this casino? Have you got any real money remaining in your account, perhaps? Just trying to better understand this issue of yours.🤔 Will wait for your reply.
Όχι, δεν το έχω κάνει καθώς ήμουν νέο μέλος και μετά βίας χρησιμοποίησα τον λογαριασμό και πραγματικά μόλις ξεκίνησα ξανά τον περασμένο μήνα/αυτόν τον μήνα (από πέρυσι) επειδή πήρα μερικές δωρεάν περιστροφές και ήθελα να τον κάνω άλλη μια ευκαιρία. Σκέφτηκα αν τα πράγματα πήγαιναν καλά με τις δωρεάν περιστροφές, ίσως να έδινα μια ευκαιρία. Ήθελα πραγματικά να καταθέσω την περασμένη εβδομάδα, αλλά δεν το σκέφτηκα γιατί παρατήρησα ότι ήταν δύσκολο να αποκτήσω κανένα μέλος της ομάδας υποστήριξης.
No, I have not as I was a new member and I have barely used the account and really only just started up again last month/this month (since last year) because I got some free spins and wanted to give it another shot. I thought if things went well with the free spins, maybe I would give a deposit a chance. I actually wanted to deposit last week, but thought against it because I noticed it was hard to get a hold of any support team members.
Νομίζω ότι έκανες το σωστό που δεν έκανες κατάθεση. Εάν δεν μπορείτε να λάβετε απαντήσεις και ακόμα δεν έχετε επαληθευτεί από πέρυσι, ένας Θεός ξέρει πώς θα ήταν με την απόσυρση. Τέλος πάντων, τι έγγραφα ζήτησε το καζίνο από εσάς; Υπάρχουν επαληθευμένα ή όχι ακόμα;
Σε αυτήν την περίπτωση το παράπονο ήταν ένα καλό βήμα και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Θα δούμε που θα πάνε.
Εάν έχετε νέες πληροφορίες σχετικά με την επαλήθευση, ενημερώστε μας.
Θα περιμένω.
I think you did the right thing by not de-positing. If you can't get answers and you still haven't been verified since last year, God knows how it would be with the withdrawal. Anyway, what documents did the casino require from you ? Are there any verified ones or not yet ?
In this case the complaint was a good step and our team will try to help you. We'll see where they go.
If you have any new information regarding verification, let us know.
I'll be waiting.
Απλώς ζήτησαν ταυτότητα με φωτογραφία. Έστειλα το μπροστινό και το πίσω μέρος της άδειας οδήγησης και μια selfie με την ταυτότητά μου για παν ενδεχόμενο. Και πάλι, αυτό ήταν τον Δεκέμβριο. Το έστειλα ξανά το Σαββατοκύριακο. Ακόμα τίποτα μέχρι στιγμής....
They just asked for photo ID. I sent the front and back of my driver's license and a selfie with my ID just in case. Again, that was in December. I sent it again over the weekend. Still nothing so far....
Χμ, όπως είπα, μάλλον δεν είναι το καλύτερο σημάδι μιας και συνεχίζεται τόσο καιρό. Ειδικά όταν έχετε παραδώσει ξανά όλα όσα χρειάζεστε και δεν υπάρχει απάντηση.
Ωστόσο, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε σε αυτή την περίπτωση είναι να περιμένουμε να δούμε αν το καζίνο δέχεται τα έγγραφα ή σας λέει κάτι άλλο. Φυσικά η ομάδα μας θα προσπαθήσει να ερευνήσει και να σας βοηθήσει.
Στο μεταξύ, θα πρέπει να κρατήσουμε ψυχραιμία και να δούμε πού θα πάει η όλη διαδικασία επαλήθευσης.
Σας εύχομαι καλή τύχη. ☘️
Hm, as I said, it's probably not the best sign since it's been going on for so long. Especially when you've again delivered everything you need to and there is no answer.
However, the only thing we can do in this case is to wait and see if the casino accepts the documents or tells you something else. Of course our team will try to investigate and help you.
In the meantime, we will have to keep a cool head and see where the whole verification process goes.
I wish you good luck. ☘️
Σύμφωνα με αυτά που είδα στην καταγγελία τελικά καταφέρατε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων έτσι είναι;
Αν ναι, χαίρομαι που τελείωσε αυτή η ιστορία, γιατί ξέρω ότι μερικές φορές μπορεί να είναι δυσάρεστο, αλλά το σημαντικό είναι ότι ο παίκτης παίρνει τα χρήματα στο τέλος. ☘️🤗
Εξάλλου, πιστεύετε ότι θα συνεχίσετε να παίζετε εδώ ή θα προτιμούσατε να πάτε σε άλλο καζίνο;
According to what I saw in the complaint you finally managed to withdraw the money is that right ?
If so, I am glad that this story is over, because I know that sometimes it can be unpleasant, but the important thing is that the player gets the money in the end. ☘️🤗
Besides, do you think you will continue to play here or would you rather go to another casino ?
Ναι ήμουν! Ήταν μια τέτοια ταλαιπωρία. Όχι, δεν θα καταθέσω και δεν θα έπαιζα ξανά εκεί.
Yes, I was! It was such a hassle. Noooo, I would not deposit and play there again.
Είμαι τόσο μπερδεμένος ως προς το γιατί είχατε μια τόσο δύσκολη εμπειρία με τα Pacific Spins, αλλά χαίρομαι που καταφέρατε να πάρετε την απόσυρσή σας! Η εμπειρία μου ήταν εντελώς διαφορετική από τη δική σας, η επαλήθευση διήρκεσε 4 ημέρες και έκανα αρκετές καταθέσεις και επιτυχείς άμεσες αναλήψεις κρυπτογράφησης (15 15 λεπτών). Έχω επίσης συνομιλήσει με πραγματικούς ανθρώπους στην εξυπηρέτηση πελατών, οπότε είναι τόσο περίεργο που είχατε πολλές ταλαιπωρίες με το καζίνο. Λοιπόν, δεν είμαι φυτό ή οτιδήποτε άλλο lol, απλώς ένα κανονικό άτομο που παίζει περιστασιακά εκεί, και ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν είναι πάντα τόσο μακριά, αν θέλετε να το δοκιμάσετε ξανά κάποια μέρα. Καλή τύχη και καλή μέρα!🍀
I'm so confused as to why you had such a difficult experience with Pacific Spins, but I'm glad you were able to get your withdrawal! My experience has been totally different from yours, verifying took 4 days, and I have made several deposits and successful instant(15 15-minute) crypto withdrawals. I've also chatted with real people in customer service, so it's so weird that you had a lot of hassles with the casino. Well anyway, I'm not a plant or anything lol, just a regular person who occasionally plays there, and wanted to let you know it's not always so off, if you wanted to give it another try some day. Good luck and have a great day!🍀
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.