Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι κυρίως για να προειδοποιήσει άλλους παίκτες σχετικά με τις πρακτικές του καζίνο. Αλλά αν περιμένετε για ανάληψη και εξακολουθείτε να έχετε ενεργό υπόλοιπο όπως είπατε και δεν γνωρίζετε ότι έχετε πολλούς λογαριασμούς ή ότι έχετε κάνει κάτι λάθος, θα πρέπει να κάνετε μια καταγγελία.
Ωστόσο, δεν θα σας πιέσω σε τίποτα, αλλά αν χρειάζεστε βοήθεια, να ξέρετε ότι θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε στην περίπτωσή σας.
Αν λοιπόν σας αρέσει, μη διστάσετε να απευθυνθείτε σε εμάς, γιατί το να κάνετε κύκλους και να μην παίρνετε καμία απάντηση σίγουρα δεν είναι ευχάριστο.
I understand that this is mainly to warn other players about the casino's practices. But if you are waiting for a withdrawal and still have an active balance as you said, and you are not aware that you have multiple accounts or have done something wrong, a complaint will be in order.
However, I won't push you into anything, but if you need help, you know that we will try to help you in your case.
So if you feel like it, don't hesitate to turn to us, because going round and round in circles and not getting any answers is certainly not pleasant.
Αυτόματη μετάφραση: