πριν από 1 εβδομάδα
Όχι, κρατάω τα στοιχεία σύνδεσης γραμμένα p&p. Ο λογαριασμός μου έφυγε μαζί με τα κέρδη μου, το ξεπέρασα
No, I keep my logins written down p&p. My account is gone along with my winnings, im over it
0
Όχι, κρατάω τα στοιχεία σύνδεσης γραμμένα p&p. Ο λογαριασμός μου έφυγε μαζί με τα κέρδη μου, το ξεπέρασα
No, I keep my logins written down p&p. My account is gone along with my winnings, im over it
Από αυτή τη συνεχή επικοινωνία, δεν μπορώ να πω ειλικρινά τι να περιμένω στη συνέχεια.
Ωστόσο, μπορείτε πάντα να υποβάλετε την καταγγελία, είναι πράγματι ατυχές που δεν έχετε σχετικές αποδείξεις. από την άλλη, είστε ευπρόσδεκτοι να δοκιμάσετε ούτως ή άλλως. Εάν ο λογαριασμός σας έκλεισε για κάποιο λόγο χωρίς την ειδοποίησή σας με ενεργό υπόλοιπο, θα έλεγα ότι αξίζει να το δοκιμάσετε.
From this ongoing communication, I can't honestly tell what to expect next.
Yet you may always submit the complaint, it is indeed unfortunate you don't have any relevant evidence; on the other hand, you are welcome to try anyway. If your account was closed for some reason without your notice with active balance, I'd say it is worth a try.
Ξέρεις, τώρα που το σκέφτομαι, σχεδόν όλα τα στοιχεία που είχα ήταν ss. Ίσως τα μισά να αποτελούνταν από συζητήσεις υποστήριξης πελατών και τα άλλα να προέρχονταν από email. Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι μπορώ να αποκτήσω ξανά αρχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά οι συζητήσεις μου για το CS μάλλον έχουν τελειώσει.
Και πάλι, αν θυμάμαι καλά, οι συζητήσεις μέσω email και οι ανταλλαγές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το "Pacific Spins" θα πρέπει να είναι υπεραρκετές ως αποδεικτικά στοιχεία για την υποστήριξη των ισχυρισμών μου
You know, now that I think about it, nearly all the evidence I had were ss's. Maybe half were comprised of customer support discussions and the others derived from email. I'm almost certain I can obtain email records again, but my CS discussions are probably good as gone.
Again, if I remember correctly, my email discussions and email exchanges with 'Pacific Spins' should more than suffice as evidence to back up my claims
Στη συνέχεια, μην διστάσετε να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ και η ομάδα μας θα διερευνήσει.
Πιστεύω ότι αν ο λογαριασμός σας έκλεισε ξαφνικά με κάποιο υπόλοιπο, δεν πρέπει να το αφήσετε.
Ενημερώστε μας πώς αποφασίζετε.
Then feel free to file a complaint here, and our team will investigate.
I believe that if your account was suddenly closed with some remaining balance in it, you shouldn't leave it be.
Please let us know how you decide.
Γεια, το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό όταν είδα το μήνυμα που εμφανίστηκε ήταν ότι πήρατε άλλα μπόνους πριν ή αυτό υποτίθεται ότι ήταν το πρώτο που θα είχατε στο καζίνο; Μερικές φορές στα καζίνο, εάν παίρνετε μπόνους συχνά, πρέπει να κάνετε κατάθεση μεταξύ τους για να μπορείτε να τα πάρετε. Γι' αυτό λοιπόν ρωτάω.
Θα περιμένω την απάντησή σας.
Hi, the first thing that came to my mind when I saw the message that popped up was did you take any other bonuses before or was this supposed to be the first one you'd had in the casino ? Sometimes in casinos, if you take bonuses frequently, you have to deposit in between them to be able to take them. So that's why I'm asking.
I will wait for your answer.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.