Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNovibet Casino - γενική συζήτηση

Novibet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 4 μήνες από mehmetaliii4545
|
1.549 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
mehmetaliii4545
πριν από 2 μήνες

I kind of don't understand, you gave us the evidence but you stopped answering. How are we supposed to help you? That's why I'm telling you to file another complaint or ask for a reopening. I can't help you from my position as admin, but our team will try. The problem wasn't on our side but if you didn't reply for two weeks then it was on your side.

Will you try again, please?

πριν από 2 μήνες

Εντάξει, θα κάνω ότι λες και θα κάνω νέα καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

file Όπως καταλαβαίνετε, έκανα ξανά το νέο μου παράπονο, ελπίζω να με βοηθήσετε αυτή τη φορά, σας εύχομαι καλή μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

file Υπέβαλα νέα καταγγελία κατόπιν αιτήματός σας.

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetaliii4545
πριν από 2 μήνες

Hello,

smart move, just stay with the complaint holder to the end of the process, please. I feel it is important to remind you that the previous complaint ended unresolved due to your unresponsiveness. It would be great to prevent that.

Thank you for your cooperation. 😎

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

Χθες επικοινώνησα με το καζίνο και, όπως προειδοποιήσατε, οι υπεύθυνοι του καζίνο είπαν ότι το μπόνους δεν μεταφέρθηκε στον λογαριασμό μου επειδή δεν ενεργοποίησα το μπόνους, αλλά το καζίνο δεν το δέχεται. Ζητώ να κλείσει η καταγγελία από μόνος μου ελεύθερη βούληση και δεν θέλω να παίξω ξανά σε αυτό το καζίνο, δεν είναι αξιόπιστο, ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetaliii4545
πριν από 2 μήνες

Well, it's a shame it turned out this way. But I see you stood your ground and this casino will be a no go area for you.

So there is nothing more to add except that I hope you will do well elsewhere and you will not have similar experiences. 🙂

πριν από 2 μήνες

Η τελευταία μου λέξη είναι η εξής: Παρακολουθώ την πλατφόρμα σας για περίπου ένα χρόνο, έχω εγγραφεί σε πολλά καζίνο, για μένα το μόνο που έχει να κάνει είναι να αποκτήσω εμπειρία, αυτές οι πλατφόρμες αφορούν λίγο πολύ εσάς, τους υπαλλήλους της ομαδικής πλατφόρμας και Έχω μάθει τους κανόνες των καζίνο. Λυπάμαι που λέω ότι είμαι άνθρωπος που λατρεύει τα μπόνους. Σε ποιον δεν αρέσουν τα δώρα; Δεν μπορώ να πω με σιγουριά γιατί δεν θυμάμαι, έχει περάσει καιρός, οπότε θέλω να είμαι συμφιλιωτικός παρά εριστικός και να πω την επόμενη φορά, πλατφόρμα γκουρού για το ενδιαφέρον και το ενδιαφέρον σας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις αρχές και τους υπαλλήλους σας. Μπορείτε να κλείσετε αυτήν την καταγγελία στον επόπτη του Espresiyalist. Το λέω με τη θέλησή μου, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetaliii4545
πριν από 2 μήνες

This is the official thread, you don't have a complaint open, so there's nothing to close. But it's good that you described your experience at least for other players. 

For me personally, bonuses can be quite tricky, so I would be careful when I take one. If something is not clear to me, I would check the terms and conditions or ask live chat directly. I know that a lot of the problems that arise in the casino are because of bonuses, so that's why I say that. 

I wish you the best of luck and don't find yourself in the same situation in the future.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα