Αγαπητέ παίχτη,
Πού πιστεύετε ότι λάβαμε τις προαναφερθείσες μεταγραφές σας, παρακαλώ;
Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν μιλάτε για αποστολή τους στην Ομάδα Κοινότητας, σωστά; Σε κάθε περίπτωση, αντί να στείλετε ένα email, προσπαθήστε να προσθέσετε τα screesnots ή τις εικόνες απευθείας στην απάντησή σας εδώ στο φόρουμ για να αποφύγετε άλλες παρεξηγήσεις, παρακαλώ. Μπορείτε να το κάνετε κάνοντας κλικ/πατώντας το εικονίδιο της εικόνας στο επάνω μενού της ανάρτησης:
Θα ήθελα επίσης να πω ότι δεν μπορούμε να επιταχύνουμε τη διαδικασία ανάληψης επειδή δεν υποστηρίζουμε καζίνο. Σας συμβουλεύω όμως να κάνετε υπομονή. Με βάση την επιλογή πληρωμής που επιλέξατε, οι αναλήψεις συνήθως διαρκούν μερικές ημέρες, ακόμη και χωρίς σαββατοκύριακα.
Ωστόσο, είμαι λίγο μπερδεμένος σχετικά με αυτό: "Το χρησιμοποίησα μια φορά, η εφαρμογή δεν το δείχνει τώρα"
Είναι ορατή η ανάληψη που υποβάλατε στο ταμείο σας ή σχετίζεται με κάτι άλλο, παρακαλώ;
Dear player,
Where do you believe we have received your aforementioned transfers, please?
I'm almost certain you are not talking about sending them to the Community Team, am I correct? In any case, rather then sending an email, try to add the screesnots or images directly to your reply here on the forum to prevent other missunderstandings, please. You may do so by clicking/tapping the picture icon in the upper post menu:
I would also like to say we can't speed up the withdrawal process because we are not casino support. I advise you to be patient, though. Based on the payment option you chose, the withdrawals usually take a few days, even without weekends involved.
Yet I'm a bit confused about this: "I used it once, the application does not show it now"
Is your submitted withdrawal visible in your cashier, or is it related to something else, please?
Αυτόματη μετάφραση: