Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNovibet Casino - γενική συζήτηση

Novibet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 4 μήνες από mehmetaliii4545
|
1.577 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 4 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Novibet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 4 μήνες

Μπήκα σε αυτό το καζίνο, πλήρωσα το πρώτο μπόνους των 280 ρεάλ και δεν μεταφέρθηκε 100% στον λογαριασμό μου. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

file Κορίτσια, είμαστε ηθοποιοί, ο χρόνος μας είναι πολύτιμος, παίζουμε μεταξύ μας, θέλουμε υπηρεσία.

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetaliii4545
πριν από 4 μήνες

Hi, so did you meet all the bonus conditions to be able to withdraw yes ? The casino didn't ask you to verify your account ? 

I see that you made your withdrawal two days ago, so you will probably have to be patient. 

Anyway, can you please show me which bonus you used ? 

πριν από 2 μήνες

Q I'm telling you, 100% Bonus, how can I show this, I used it once, the application does not show it now, I can't tell you

πριν από 2 μήνες

Do the images I sent you not mean anything? Do the money transfer receipts not mean anything? How can I give you information when all other information is given?

mehmetaliii4545
πριν από 2 μήνες

Dear player,

Where do you believe we have received your aforementioned transfers, please?

I'm almost certain you are not talking about sending them to the Community Team, am I correct? In any case, rather then sending an email, try to add the screesnots or images directly to your reply here on the forum to prevent other missunderstandings, please. You may do so by clicking/tapping the picture icon in the upper post menu:

file

I would also like to say we can't speed up the withdrawal process because we are not casino support. I advise you to be patient, though. Based on the payment option you chose, the withdrawals usually take a few days, even without weekends involved.

Yet I'm a bit confused about this: "I used it once, the application does not show it now"

Is your submitted withdrawal visible in your cashier, or is it related to something else, please?

πριν από 2 μήνες

filePhotographAs you can see in the photos, there was a 100% first entry bonus, but I deposited 280 Brazilian currency, they should have given me 280 Bonus for this, they didn't, I want to tell you this.

mehmetaliii4545
πριν από 2 μήνες

Have you contacted the support regarding this issue, though? They should be able to help you out.

Let us know if you have any updates, please, so we can try to have a better look at it.

πριν από 2 μήνες

Ναι, επικοινώνησα μαζί τους, αλλά δεν βοήθησαν, οπότε σας το διαβίβασα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

file Κοίτα, φαίνεται στη φωτογραφία που σου έστειλα χθες, αυτή η φωτογραφία δεν έφτασε, μόλις βρήκα αυτή τη φωτογραφία, μια απόδειξη που δείχνει ότι κατέθεσα χρήματα σε αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetaliii4545
πριν από 2 μήνες

Okay, so it's actually that you didn't get the bonus you were entitled to, yes? When you contacted support, what did they tell you about this situation?

πριν από 2 μήνες

Χαίρομαι πολύ που το είδατε και το κατάλαβες. Αυτή είναι μια καλή κατάσταση. Μπορούμε να πάρουμε αυτή την τιμή από αυτούς;

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetaliii4545
πριν από 2 μήνες

I saw that you had a complaint filed against this casino describing the same problem. Why didn't you reply in the end? Our team tried to help you. It might be a good idea to request a reopening of the complaint and our team will try to do their best. 

πριν από 2 μήνες

Sir, if I am sending money to casinos on the other side of the world and playing games in a virtual environment, I think you will defend my rights because I trust the group platform and I trust you.

πριν από 2 μήνες

I deposit my own money in casinos that I have never seen in my life and I do not know which country they are in. Why do I trust the group platform? If you do not solve my problems and the problems of people like me. If you don't solve their problems, these casinos will act as they want and this will victimize us. I trust you and I want the price I deserve from this casino.

mehmetaliii4545
πριν από 2 μήνες

I believe the most pressing matter is that you must cooperate; otherwise, our complaint specialist won't progress further. To use your language "to defend your rights" we need you to stay in touch. That's part of the bargain. Does it make sense to you?

πριν από 2 μήνες

file Σας έχω ήδη στείλει τις φωτογραφίες και τις αποδείξεις. Θέλω αυτό το ποσό μπόνους 100% από αυτό το καζίνο. Αυτό είναι το πρώτο μπόνους κατάθεσης που δικαιούμαι.

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetaliii4545
πριν από 2 μήνες

Well, that's nice, but see what Radka writes? We are admins on the forum and we don't deal with complaints, or rather we don't solve them. If you feel that you were entitled to this bonus and the casino didn't give it to you, you can open a complaint and cooperate with our team. They will try to help you. 

However, the casino did not explain why they did not give it to you?

πριν από 2 μήνες

Βλέπω ότι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Έχουμε αλληλογραφία περίπου ένα μήνα. Έκανα καταγγελία και σας έστειλα όλα τα απαραίτητα στοιχεία και φωτογραφίες. Βλέπω ότι δεν μπορείς να με βοηθήσεις. Θα διακόψω τη σχέση μου με αυτό το καζίνο. Ακόμα κι αν είσαι ψεύτικος κλέφτης καζίνο, δεν σε εμπιστεύομαι πια. είναι πάντα έτσι.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα