ΦόρουμΚαζίνοNordis Casino - γενική συζήτηση

Nordis Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 3 έτη από Artureek
|
40693 προβολές 207 απαντήσεις |
|
1...8 9 1011
Προσθήκη ανάρτησης
askgambleranki
πριν από 1 έτος

Όχι, μην το κάνετε! Άφησα τα λεφτά μου εκεί για 3 μήνες για να καταλάβουν οι Ρουμάνοι ότι θα εστιάσω όλη μου την προσοχή στην προσπάθεια ανάληψης. Όταν χάνεις αυτά τα χρήματα, οι Ρουμάνοι σε χειροκροτούν ειρωνικά. Αν έχετε όρεξη να παίξετε, παίξτε σε άλλο καζίνο... τι νόημα έχει να παίξετε σε άλλο καζίνο;


Προσπάθησε να του δώσεις άλλη μια ευκαιρία, δοκίμασε το Linkedin, θα σου απαντήσουν.


Ο ιδιοκτήτης του καζίνο παρουσιάζει με περηφάνια το κλέφτικο καζίνο του σε κάθε είδους συναντήσεις σε όλο τον κόσμο. Φέρει περήφανα την κάρτα NORDIS CASINO.


Δώστε άλλη μια ευκαιρία, προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με τους γνωστούς ιδιοκτήτες, iuliano, cosmin, juan, ρίξτε χώμα σε αυτούς τους κλέφτες αρουραίους. Πιστεύω ότι θα πάρεις τα χρήματα.


Δεν το πίστευα ο ίδιος, δεν του έδινα ελπίδες, αλλά με χτυπούσε κάθε βδομάδα περίπου και πραγματικά τσάκωσα τον Χουάν και τους Ρουμάνους. Αρχίζουν να αντιδρούν. Τουλάχιστον, θα δοκίμαζα το Cosmin στο WhatsApp, γιατί τελικά είναι το άτομο που θα σου στείλει τα χρήματά σου.


Δεν θα βρείτε καμία ιστορία στο Διαδίκτυο με τον Nordis στον κεντρικό ρόλο που να βγήκε σε καλό. Αλλά πιστέψτε την περίπτωσή μου. Κατέθεσα 20€, τα πολλαπλασίασα στα 1700€ και μετά από τρεις μήνες βρισιάς και προτροπής σε κάθε λογής διαβόλους, πήρα τελικά την τελική δόση.


Στο συνημμένο, στέλνω ένα στιγμιότυπο από τη Revolu με τον λογαριασμό Cosmina από το τμήμα οικονομικών. Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει, αλλά υπάρχει άλλος αριθμός τηλεφώνου.


Καλή τύχη και μην τα παρατάτε, οι Ρουμάνοι πρέπει να κλαίνε file

Αυτόματη μετάφραση:
askgambleranki
πριν από 1 έτος

🙁 I'm sorry to hear that.

On the other hand, I feel I understand - it's a kind of relief, am I right?

Still, I would personally prefer the complaint to be closed after some deeper investigation from our side. But we would need some time for that.

Anyway, I wish you luck and much better experiences!


πριν από 1 έτος

Το καζίνο δεν είναι κακό. Εμένα προσωπικά μου αρέσει.

Αυτόματη μετάφραση:
dotdstefan
πριν από 1 έτος

May I ask how did you find this forum?

Did you receive an email promotion to come here and write a review, perhaps? 🙂

Don't worry, I'm just curious - we know about the newsletter promotion.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

This site is a total scam.

Anything written good about this casino is a lie and paid advertising.


I deposited $20 and won some money and they refuse to pay, The live chat agent "Jackson" is calling me names and telling me to "**** off"


They refuse payment, This is a deposit only book. Complete scam.


STAY AWAY!!!!! Do your research, This is blacklisted casino on many sites!!!

nickymcclard
πριν από 1 έτος

Thanks for the advice. I hope your post will help other players as well. If you are sure the casino has been blacklisted, do you care enough to update us about that? By providing links or so?

There is a special feature available for each casino just for that:

file


Visit the overview section and scroll down, If I may.

Anyway, care to explain the issue more deeply? Have you got a decent explanation, perhaps?



πριν από 1 έτος

Ξέρω ότι δεν ταιριάζει εδώ, αλλά δεν διαγράφουν τον λογαριασμό μου στο Nordiscasino, ισχύει εδώ ο κανόνας ότι πρέπει να πληρώσετε κάτι για αδρανείς λογαριασμούς; Θα ήμουν πολύ ευγνώμων για μια απάντηση!

Αυτόματη μετάφραση:
xxrussingerxx
πριν από 1 έτος

No problem, I moved your post to the proper thread directly.

This is quite an interesting question, if I may say. Do I assume correctly you have asked your account to be closed in the past, but it has never happened? I checked the safety index for warnings because usually, we warn about fees applied to dormant accounts instead, I found warning about bad or slow support. 🙁

You know the safest way is to ask the support and check out the Terms & Conditions too.

In this case, it might get a bit tricky. Gave it a chance, but sadly, not a single phrase I chose gained any results while browsing terms.

So, it seems you should take your chance by asking the chat anyway.

Keep me posted, I'd like to know the answer myself.





Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Δεν μου έκλεισαν τον λογαριασμό! Και η συνομιλία δεν υπάρχει πια. Ωστόσο, δεν έχω καταθέσει τίποτα σε κανέναν από τους δύο λογαριασμούς.


Αυτόματη μετάφραση:
xxrussingerxx
πριν από 1 έτος

Where did you ask to close your account if you say the chat is no longer available, please?

I'd say the reason is still the same, no one's there at the moment 🙁.

It is for the best you have not deposited there!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Έγραψα ένα email στην αρχική σελίδα.

Αυτόματη μετάφραση:
xxrussingerxx
πριν από 1 έτος

Not sure I follow, I only found the "help center" myself 🤔.

πριν από 1 έτος

Ξέρει κανείς πώς γίνεται η ανάληψη χρημάτων από το nordiscasino;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έκανα κατάθεση στη Nordis και χρησιμοποίησα το μπόνους 350%. Όλα έχουν πιστωθεί στον λογαριασμό μου, αλλά δεν μπορώ να παίξω κουλοχέρηδες. Κάθε φορά που έρχεται το μήνυμα σφάλματος... άλλοτε με 500, άλλοτε με 105. Έχω γράψει στο καζίνο αρκετές φορές κατά τη διάρκεια των ημερών και ζήτησα πληροφορίες ή βοήθεια. Καμία απολύτως αντίδραση! Η συνομιλία δεν είναι ποτέ διαθέσιμη και δεν έχω ιδέα πώς μπορώ να παίξω ή να πάρω τα χρήματά μου πίσω! Με τέτοια εξυπηρέτηση πελατών, αυτό το καζίνο δεν συνιστάται! Όλα πολύ ενοχλητικά και ενοχλητικά.

Αυτόματη μετάφραση:
ollemama
πριν από 1 έτος

Hi, I moved your post here under the specific casino you mentioned. In this case, I would say it's unfortunate that the casino can't answer you, because we could use an explanation as well, since this way we can only guess what the specific problem is. 

However, I would recommend not to gamble with the money until you find out what is going on so that you don't accidentally violate some Terms and Conditions. 

I would also consider filing a complaint in this case here: https://de.casino.guru/beschwerden/alle if that would help. 

Of course the best thing would be to get a response from the casino so you know where you stand. If that happens can you let us know ?

πριν από 1 έτος

Ξέρει κανείς πώς γίνεται η ανάληψη χρημάτων από το nordiscasino;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια, ποιο συγκεκριμένο πρόβλημα αντιμετωπίζετε όταν επιλέγετε από αυτό το καζίνο; Μπορείς να περιγράψεις λίγο περισσότερο την κατάσταση για να ξέρουμε τι συμβαίνει; Σίγουρα θα ήταν χρήσιμο.

Ενημέρωσέ μας.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια σας, τώρα έχω γράψει στο καζίνο αρκετές φορές και ζήτησα πληροφορίες ή βοήθεια. Το chat δεν είναι ποτέ διαθέσιμο και τα 44 ευρώ είναι στον λογαριασμό μου χωρίς να μπορώ να παίξω με αυτό. Ακολουθεί ένα στιγμιότυπο οθόνης του μηνύματος που έρχεται όταν θέλω να παίξω έναν κουλοχέρη. file Μπορώ να κάνω επανεκκίνηση 1000 φορές, αλλά δεν λειτουργεί. Κανένα παιχνίδι δεν είναι δυνατό. Τι πρέπει να κάνω τώρα; Κανένα παιχνίδι και καμία βοήθεια ή πληροφορίες από το καζίνο. Η Nordis έχει τρομερή εξυπηρέτηση πελατών!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

Έχω προσπαθήσει να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου πολλές φορές, το μήνυμα επιβεβαίωσης δεν έφτασε ποτέ. Κανείς δεν είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών. Το email με το οποίο επικοινώνησα δεν είναι έγκυρο. Χμ, ύποπτο. Ευτυχώς δεν έχω καταθέσει. Λυπήσου τους άλλους που είναι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θα μπορούσατε να κάνετε κάτι γι' αυτό; Και κατά προτίμηση έτσι ώστε τουλάχιστον κανείς να μην συνδέεται πλέον σε αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9 1011
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα