Θα μπορούσατε να κάνετε κάτι γι' αυτό; Και κατά προτίμηση έτσι ώστε τουλάχιστον κανείς να μην συνδέεται πλέον σε αυτόν τον ιστότοπο.
Could you Casino Guru please do something about it? And preferably so that at least no one logs into that site anymore.
Voisitteko Casino Guru kiitos tehdä asialle jotakin ? Ja mielellään niin ettei kukaan enää ainakaan kirjaudu tuonne sivustolle.
Αλλά εξακολουθώ να λαμβάνω προσφορές μπόνους από αυτούς όλη την ώρα. Είναι δύσκολο να τα χρησιμοποιήσετε όταν δεν μπορείτε καν να συνδεθείτε στον λογαριασμό.
But I still get Bonus offers from them all the time. It's hard to use them when you can't even log into the account.
Mutta saan silti heiltä jatkuvasti Bonus tarjouksia. Vaikea niitä on hyödyntää kun ei pääse edes kirjautumaan tilille.
325311
cicmoud@seznam.cz
Cacis
Δεν μπορώ να ζητήσω επιλογή
325311
cicmoud@seznam.cz
Cacis
I can't ask for a choice
325311
cicmoud@seznam.cz
Cacis
Nejde mi požádat o vyber
Για να είμαι ειλικρινής, πρόσφατα ανακάλυψα αυτό το καζίνο μετά από συμβουλή ενός φίλου που παίζει Nordik εδώ και πολύ καιρό και χωρίς προβλήματα και το πιο σημαντικό, έκανε γρήγορα αναλήψεις. Μου αρέσει η πολιτική μπόνους και η καλή επιστροφή κουλοχέρηδων (ίσως πήρα τέτοια), με μια λέξη, παίζω, θα κάνω ανάληψη - θα μοιραστώ την εμπειρία μου 🙂
To be honest, I recently discovered this casino on the advice of a friend who has been playing Nordik for a long time and without problems, and most importantly, he quickly made withdrawals. I like the bonus policy and the good return of slots (maybe I got on such ones), in a word, I play, I will make a withdrawal - I will share my experience 🙂
Скажу честно , не давно открыл для себя это казино по совету друга который играет в Nordik давно и без проблем и главное быстро делал выводы средств . Мне нравится бонусная политика и хошая отдача слотов ( возможно попадал на такие ) , одним словом, играю ,сделаю вывод средств - поделюсь своим опытом 🙂
Γειά σου.
Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό, λυπάμαι.
Έχετε δει αυτό το μέρος της κριτικής ; Θα έλεγα ότι η προειδοποίηση είναι αρκετά ακριβής 🙁
Τι μπορώ να πω? Λυπάμαι που κατέληξες εκεί.
Hello.
There is nothing we can do about that, I'm sorry.
Have you seen this part of the review? I'd say the warning is quite accurate 🙁
What can I say? I'm sorry you ended up there.
Σύμφωνα με το στιγμιότυπο οθόνης, θα έλεγα ότι πρέπει να δώσετε προσοχή στο KYC "Το KYC απαιτείται - κάντε κλικ εδώ"
Κατά κανόνα, οι μη επαληθευμένοι λογαριασμοί δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη.
Προσπαθήστε να συνεχίσετε σύμφωνα με τις οδηγίες και πείτε μου πώς πάει.
According to the screenshot, I would say that you need to pay attention to KYC "KYC is required - click here"
As a rule, unverified accounts cannot withdraw.
Please try to continue according to the instructions and let me know how it goes.
Podle screenshotu bych řekla, že musíš věnovat pozornost KYC "Je potřeba KYC - klikněte zde"
Neověřené účty zpravidla nemohou vybírat.
Zkus prosím pokračovat dle instrukcí a dej vědět jak to jde.
Γεια σας, τώρα έχω γράψει στο καζίνο αρκετές φορές και ζήτησα πληροφορίες ή βοήθεια. Το chat δεν είναι ποτέ διαθέσιμο και τα 44 ευρώ είναι στον λογαριασμό μου χωρίς να μπορώ να παίξω με αυτό. Ακολουθεί ένα στιγμιότυπο οθόνης του μηνύματος που έρχεται όταν θέλω να παίξω έναν κουλοχέρη. Μπορώ να κάνω επανεκκίνηση 1000 φορές, αλλά δεν λειτουργεί. Κανένα παιχνίδι δεν είναι δυνατό. Τι πρέπει να κάνω τώρα; Κανένα παιχνίδι και καμία βοήθεια ή πληροφορίες από το καζίνο. Η Nordis έχει τρομερή εξυπηρέτηση πελατών!
Hello, I have now written to the casino several times and asked for information or help. The chat is never available and the 44 euros are on my account without me being able to play with it. Here is a screenshot of the message that comes when I want to play a slot game. I can restart 1000 times, but it doesn't work. No game is possible. What am I supposed to do now? No game and no help or information from the casino. Nordis has terrible customer service!
Hallo, ich habe das Casino nun mehrfach angeschrieben und um Info bzw Hilfe gebeten. Der Chat ist nie erreichbar und die 44 Euro stehen auf meinem Account, ohne das ich damit spielen kann. Hier ein Screenshot von der Meldung, die kommt, wenn ich ein Slotspiel spielen möchte. Ich kann 1000 mal neu starten, es geht nicht. Es ist kein Spiel möglich. Was soll ich nun machen? Kein Spiel und auch keine Hilfe bzw Info vom Casino. Ein unterirdisch schlechter Kundenservice ist das bei Nordis!
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά επιλέξατε ένα καζίνο χωρίς άδεια και στη μαύρη λίστα με μια προειδοποίηση που λέει ότι δεν υπάρχει ζωντανή συνομιλία και η υποστήριξη είναι εξαιρετικά αργή, ο δείκτης ασφάλειας: Χαμηλός. 🙁
Πολύ κακή επιλογή, δεν θα λέγατε;
Την επόμενη φορά, παίξτε σε ένα καζίνο με άδεια DE για αλλαγή. Αυτό δεν αξίζει τον κόπο...
Είναι λυπηρό, αλλά είμαι αρκετά πεπεισμένος ότι δεν μπορούμε να λύσουμε αυτό το ζήτημα χωρίς την υποστήριξη του καζίνο!
I'm sorry to say that, but you picked up an unlicensed and blacklisted casino with a warning saying there is no live chat and the support is extremely slow, the safety index: Low. 🙁
Very poor choice, wouldn't you say?
Next time, please play at a DE-licensed casino for a change. This isn't worth the trouble...
It is sad, but I'm quite convinced we can't solve this issue without the casino's support!
Το έκανα εδώ και πολύ καιρό, τους έστειλα τα πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες και καμία απάντηση από την Nordis
I did that a long time ago, I sent them everything according to the instructions and no response from nordis
To sem už dávno udělál poslal sem nim všechno podle instrukcí a žádná reakce od nordis
Α, και δεν είναι δυνατόν το καζίνο να απαιτήσει κάποια πρόσθετα έγγραφα από εσάς; Όταν κάνετε κλικ στο κουμπί, δεν αναφέρεται τίποτα για το KYC;
Πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας καθώς προσπαθείτε να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας και το καζίνο δεν ανταποκρίνεται;
Oh, and isn't it possible that the casino would require some additional documents from you? When you click on the button, there is nothing mentioned about KYC?
How long has your situation been going on with you trying to verify your account and the casino not responding?
Aha, no a nie je možné, že by od teba kasíno požadovalo nejaké doplňujúce dokumenty ? Keď klikneš na tlačidlo, tak tam nie je nič ohľadne KYC spomenuté?
Ako dlho už trvá tvoja situácia s tým, že sa snažíš overiť účet a kasíno ti neodpovedalo ?
Όταν κάνω κλικ σε αυτό το κουμπί, αυτό μου δείχνει, αλλά συνεχίζεται εδώ και πολύ καιρό, περίπου 2 μήνες
When I click on that button, this shows me, but it's been going on for a long time, about 2 months
Když kliknu naten kyc tak se mi ukáže tohle no už to trvá dlouho asi 2 mesice
Ναι καταλαβαίνω. Ωστόσο, νομίζω ότι 2 μήνες είναι υπεραρκετοί και θα σας συνιστούσα να κάνετε μια καταγγελία εδώ: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Μέχρι να μπορέσει το καζίνο να σας δώσει μια απάντηση, αυτό θα είναι ίσως το πιο λογικό βήμα. Θα προχωρήσετε και θα κάνετε καταγγελία; Μη διστάσετε να με ενημερώσετε.
Yes I understand. However, I think 2 months is more than enough and I would recommend you to file a complaint here: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Until the casino can give you an answer, this will probably be the most reasonable step. Will you go ahead and file a complaint? Feel free to let me know.
Jasn´´e chápem. Myslím si však, že 2 mesiace je viac ako dosť a odporučil by som ti založiť si sťažnosť tu: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Kým ti kasíno nevie uviesť žiadnu odpoveď bude to zrejme najrozumnejší krok. Pôjdeš do toho a založíš sťažnosť ? Daj mi kľudne vedieť.
Μπράβο, θα περιμένω να δω που θα το βρεις και ποιο θα είναι το αποτέλεσμα. Ενημερώστε μας τότε.
Great, I'll wait to see where you get with it and what the result will be. Let us know then.
Paráda tak budem čakať kam sa s ňou dostaneš a aký bude výsledok. Daj nám potom vedieť.
Πώς πρέπει να υποβάλω μια καταγγελία όταν το casinonordis δεν μπορεί να επισημανθεί εκεί
How should I file a complaint when casinonordis cannot be marked there
Jak nane mám podat stížnost kdyz tam casinonordis nejde oznacit
Προσπαθήστε να επισημάνετε ένα διαφορετικό καζίνο και αναφέρετε στην περιγραφή ποιο καζίνο είναι συγκεκριμένα και η ομάδα μας θα μπορεί να το αντιμετωπίσει.
Try to mark a different casino and state in the description which casino it is specifically and our team will be able to deal with it.
Skús označiť iné kasíno a do popisu uveď, o ktoré kasíno sa jedná konkrétne a náš tím si s tým dá rady.
Τελικά!! Πήρα τα χρήματά μου πίσω αφού κατέθεσα τις δραστηριότητές τους στην ECOBANSECURITIES .IO .
Μετά από εβδομάδες που προσπαθούσα να βγάλω τα χρήματά μου, τελικά τα έλαβα επειδή ανέφεραν την απάτη τους!!
Finally!! I got my money back after I reported their activities to ECOBANSECURITIES .IO .
After weeks of trying to get my funds out I finally received it because I reported their scamming ass!!
ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δε σε κατηγορώ.
Δεν ξέρετε τη φρίκη της σχεδόν απώλειας ενός τόνου χρημάτων.
I do not blame you.
You do not know the horrors of almost loosing a ton of money.
Ω, πιστέψτε με, ξέρω τη φρίκη της απώλειας τόνων χρημάτων.
Γνωρίζω επίσης SPAM όταν το βλέπω και αυτή είναι η ανάρτησή σας.
Γκουγκλάρετε την εταιρεία που διαφημίζετε και θα δείτε ότι είναι απάτη, αλλά και πάλι είστε ήδη από αυτό.
Oh trust me I know the horrors of loosing tons of money.
I also know SPAM when I see it and that is what your post is.
Google the company you are advertising and you will see it's a SCAM, but then again you are already of that.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι με βοήθησαν να βγάλω τα χρήματά μου.
Δεν ξέρω γιατί πονάτε, ίσως είστε μέρος του Nordis Casino.
Απλώς ρίχνω μια ειλικρινή κριτική.
All I know is that they helped me get my funds out.
I don't know why you are pained tho, Perhaps you are a part of Nordis Casino.
I am just dropping an honest review.
Ο ιστότοπος της εταιρείας που δημοσιεύετε είναι απάτη.
Δείξτε τα στοιχεία σας για το πώς σας πήραν πίσω τα χρήματά σας από το Nordis Casino.
Είμαι σίγουρος ότι θα χαρείς να μου αποδείξεις ότι κάνω λάθος.
The website of the company you are posting is a scam.
Show your evidence of how they got you your money back from Nordis Casino then.
I'm sure you'll be only more than happy to prove me wrong.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.