ΦόρουμΚαζίνοNordis Casino - γενική συζήτηση

Nordis Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 3 έτη από Artureek
|
40664 προβολές 207 απαντήσεις |
|
1...9 10 11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Θα μπορούσατε να κάνετε κάτι γι' αυτό; Και κατά προτίμηση έτσι ώστε τουλάχιστον κανείς να μην συνδέεται πλέον σε αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αλλά εξακολουθώ να λαμβάνω προσφορές μπόνους από αυτούς όλη την ώρα. Είναι δύσκολο να τα χρησιμοποιήσετε όταν δεν μπορείτε καν να συνδεθείτε στον λογαριασμό.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Nordis Casino
πριν από 1 έτος

325311

cicmoud@seznam.cz

Cacis

Δεν μπορώ να ζητήσω επιλογή file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Για να είμαι ειλικρινής, πρόσφατα ανακάλυψα αυτό το καζίνο μετά από συμβουλή ενός φίλου που παίζει Nordik εδώ και πολύ καιρό και χωρίς προβλήματα και το πιο σημαντικό, έκανε γρήγορα αναλήψεις. Μου αρέσει η πολιτική μπόνους και η καλή επιστροφή κουλοχέρηδων (ίσως πήρα τέτοια), με μια λέξη, παίζω, θα κάνω ανάληψη - θα μοιραστώ την εμπειρία μου 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πώς καταφέρατε να επιλέξετε το Nordis;

Αυτόματη μετάφραση:
asdfgh3
πριν από 1 έτος

Hello.

There is nothing we can do about that, I'm sorry.

Have you seen this part of the review? I'd say the warning is quite accurate 🙁

filefile

What can I say? I'm sorry you ended up there.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

325311

cicmoud@seznam.cz

Cacis

Δεν μπορώ να ζητήσω επιλογή file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Σύμφωνα με το στιγμιότυπο οθόνης, θα έλεγα ότι πρέπει να δώσετε προσοχή στο KYC "Το KYC απαιτείται - κάντε κλικ εδώ"

Κατά κανόνα, οι μη επαληθευμένοι λογαριασμοί δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη.

Προσπαθήστε να συνεχίσετε σύμφωνα με τις οδηγίες και πείτε μου πώς πάει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, τώρα έχω γράψει στο καζίνο αρκετές φορές και ζήτησα πληροφορίες ή βοήθεια. Το chat δεν είναι ποτέ διαθέσιμο και τα 44 ευρώ είναι στον λογαριασμό μου χωρίς να μπορώ να παίξω με αυτό. Ακολουθεί ένα στιγμιότυπο οθόνης του μηνύματος που έρχεται όταν θέλω να παίξω έναν κουλοχέρη. file Μπορώ να κάνω επανεκκίνηση 1000 φορές, αλλά δεν λειτουργεί. Κανένα παιχνίδι δεν είναι δυνατό. Τι πρέπει να κάνω τώρα; Κανένα παιχνίδι και καμία βοήθεια ή πληροφορίες από το καζίνο. Η Nordis έχει τρομερή εξυπηρέτηση πελατών!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm sorry to say that, but you picked up an unlicensed and blacklisted casino with a warning saying there is no live chat and the support is extremely slow, the safety index: Low. 🙁

Very poor choice, wouldn't you say?

Next time, please play at a DE-licensed casino for a change. This isn't worth the trouble...

It is sad, but I'm quite convinced we can't solve this issue without the casino's support!

Radka
πριν από 1 έτος

Το έκανα εδώ και πολύ καιρό, τους έστειλα τα πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες και καμία απάντηση από την Nordis

Αυτόματη μετάφραση:
Cacis
πριν από 1 έτος

Α, και δεν είναι δυνατόν το καζίνο να απαιτήσει κάποια πρόσθετα έγγραφα από εσάς; Όταν κάνετε κλικ στο κουμπί, δεν αναφέρεται τίποτα για το KYC;

Πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας καθώς προσπαθείτε να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας και το καζίνο δεν ανταποκρίνεται;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Όταν κάνω κλικ σε αυτό το κουμπί, αυτό μου δείχνει, αλλά συνεχίζεται εδώ και πολύ καιρό, περίπου 2 μήνες

Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 1 έτος
Αιτία: Sensitive data
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι καταλαβαίνω. Ωστόσο, νομίζω ότι 2 μήνες είναι υπεραρκετοί και θα σας συνιστούσα να κάνετε μια καταγγελία εδώ: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse

Μέχρι να μπορέσει το καζίνο να σας δώσει μια απάντηση, αυτό θα είναι ίσως το πιο λογικό βήμα. Θα προχωρήσετε και θα κάνετε καταγγελία; Μη διστάσετε να με ενημερώσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Επειδή

Αυτόματη μετάφραση:
Cacis
πριν από 1 έτος

Μπράβο, θα περιμένω να δω που θα το βρεις και ποιο θα είναι το αποτέλεσμα. Ενημερώστε μας τότε.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Πώς πρέπει να υποβάλω μια καταγγελία όταν το casinonordis δεν μπορεί να επισημανθεί εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
Cacis
πριν από 1 έτος

Προσπαθήστε να επισημάνετε ένα διαφορετικό καζίνο και αναφέρετε στην περιγραφή ποιο καζίνο είναι συγκεκριμένα και η ομάδα μας θα μπορεί να το αντιμετωπίσει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Finally!! I got my money back after I reported their activities to ECOBANSECURITIES .IO .


After weeks of trying to get my funds out I finally received it because I reported their scamming ass!!

Asam
πριν από 1 έτος

SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dmr1
πριν από 1 έτος

I do not blame you.

You do not know the horrors of almost loosing a ton of money.

Asam
πριν από 1 έτος

Oh trust me I know the horrors of loosing tons of money.

I also know SPAM when I see it and that is what your post is.

Google the company you are advertising and you will see it's a SCAM, but then again you are already of that.

dmr1
πριν από 1 έτος

All I know is that they helped me get my funds out.

I don't know why you are pained tho, Perhaps you are a part of Nordis Casino.

I am just dropping an honest review.

Asam
πριν από 1 έτος

The website of the company you are posting is a scam.

Show your evidence of how they got you your money back from Nordis Casino then.

I'm sure you'll be only more than happy to prove me wrong.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
1...9 10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα