Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNeed For Spin Casino - γενική συζήτηση

Need For Spin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Jamethai888
|
17.295 προβολές 66 απαντήσεις |
|
1 2 34

And literally 10 minutes after posting my last message, I got my payment confirmed. Bizarre. It should not be like this.

Hi dear Meh5005,

Please don't look for any tricks. Our Financial Team make their work, and if there are any delays, there were some reason.

I am happy that you got your payment today and hope to see you again in our casino.


Wish you a good day!


Είμαι καινούριος σε αυτό το καζίνο , έχω στειλει όλα τα έγγραφα που μου ζήτησαν κ περιμένω θετική εξέλιξη . Έχω κάνει δυο αιτήματα αναλήψεων . Με τις κακές κριτικές που διάβασα είμαι πρόβληματισμενος και ανυσηχω .

Έχω κάνει αίτημα ανάληψης 200€ ... Για να δούμε πως θα με εξυπηρετήσουν

Makidgk

Λες να μας τα φάνε αδερφέ ; Και εγώ έχω στείλει έγγραφα ...Φοβάμαι τέτοιες εταιρίες μην χρησιμοποιήσουν και τα έγγραφα μας πουθενά αλλού .

Makidgk

Αδερφέ Έλληνας είμαι και εγώ εάν δεις το μνμ απάντησε να μείνουμε σε επαφή μπας και πάρουμε τα χρήματα μας ..

Αδερφέ μου ήρθε email ότι ο λογαριασμός μου έχει ταυτοποιηθεί πλήρως . Τώρα αναμένουμε για τις αναλήψεις , εγώ έχω δυο των 500€ κ ακόμα 800€ μέσα για ανάληψη

Makidgk

Μπράβο ρε φίλε χαίρομαι έμενα με ζήτησαν πόσες φορές έγγραφα ...τι ακριβώς έστειλες μπορείς να με πεις; Θα σου ήμουν πολύ ευγνώμων. Καλές γιορτές με υγεία .

SakDedes1

Αδερφέ μου, έστειλα στιγμιότυπο από το e banking ) που φαίνεται η κατάθεση) έγραψα σ ένα email μόνος μου το το iban,το BIC της τράπεζας μ και το όνομα της , έστειλα σελφι με το δίπλωμα μου αλλά κ με το διαβατήριο μου κι λογαριασμό του ρεύματος . Χθες τα έστειλα σμρ ταυτοποιήθηκαν. Για να δούμε τώρα στις αναλήψεις

Makidgk

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου να σαι καλά. Από το e baking στιγμιότυπο αφήνει η τράπεζα να κάνουμε ; Εγώ με χρεωστική κάρτα έκανα κατάθεση . Σελφι έστειλα και λογαριασμό τηλέφωνου σταθερού . Δεν με τα ξαναζητησαν . Δεν έγραψα μόνος μου Ιβάν κλτπ αλλά έστειλα φωτό . Τι να πω δεν ξέρω εάν σε χρειαστώ κάτι ελπίζω να δεις τα μνμ όπως και έκανες . Ο ς κατάλαβες ότι ταυτοποιήθηκε ο λογαριασμός σου; Σε έστειλαν ε μαιλ. ; Στις αναλήψεις σου τι λέει ακόμη εκκρεμείς ;;;;

SakDedes1

Μου έστειλαν email αδερφέ . Για τις αναλήψεις μου είπαν ότι χρειάζεται 24 ώρες για να γίνουν δεκτές για αυτό λέει ακόμα εκρεμεις . Τ να πω όλα φαίνονται να πηγαίνουν νορμαλ φιλε . Οι κριτικές είναι που με τρόμαξαν

Και εμένα αδερφέ μια από τα ίδια . Να στείλω λες φωτό από κατάθεση μέσω e baking,; Κατάθεση λέει για smx service και κάτι τέτοια ... Αυτό να στείλω; και στο χαρτί ολογράφως Ιβάν κλτπ με φωτογραφία η να το σκαναρω ;

SakDedes1

γνωμη Μου στείλε ολογράφως iban , BIC κ όνομα τράπεζας , όσο για το e banking στείλε φωτό απ τη κατάθεση . Καλή τύχη εύχομαι φίλε ! Εύχομαι να πάρουμε τα χρήματα μας

Αδερφέ πολύ καλό νέο ότι ο λογαριασμός σου ταυτοποιήθηκε . Πιστεύω θα πάρουμε κανονικά τα λεφτά μας , αλλά εάν όχι αρχικά θα κάνουμε το παράπονο σε αυτό το site κ απ ότι βλέπω μας βοηθαν , όλα θα πάνε καλά πιστεύω όμως .

Makidgk

Έλα αδερφέ μωλις μου ήρθε μνμ και εμένα ότι ο λογαριασμός μου ταυτοποιήθηκε... Είμαι παλιά καραβάνα φίλε και μου φαίνονται όλα περίεργα ...τι κάνουμε εάν πάρουμε τ @@ μας; Πώς να κινηθούμε;

Φίλε μου σε αφήνω για την ώρα έχω δουλίτσα . Μιλάμε από εδώ εάν έχεις η έχω οποιοδήποτε νέο οκ; Να σαι καλά

SakDedes1

Έγινε φιλε κ εσυ αν δεις κάτι πες μ. Θα είμαστε σ επικοινωνία

Makidgk

Hello guys, I hope things will work for you and everything will go smoothly. Via our rating this casino has very good reputation by Casino Guru even though the user reviews don't look very promising. Keep us informed please. Thank you✨

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Magda

Γεια σας ... Θα φανεί τι καζίνο μας προτείνετε... Εάν δεν πάρουμε απάντηση σε 24 ώρες μετά θα χρειαστούμε την βοήθεια σας

SakDedes1

Hi, sure, you are always welcome to submit a complaint by Casino Guru when you feel you are treated bad and unfair by casino. If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino,  and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.

1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα