Γεια, σίγουρα, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να υποβάλετε ένα παράπονο από το Casino Guru όταν αισθάνεστε ότι σας αντιμετωπίζουν άσχημα και άδικα το καζίνο. Εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί επιτυχώς, ελεγχθεί το ιστορικό των παιχνιδιών σας, η απόσυρσή σας εγκρίθηκε από το καζίνο και δεν έχετε λάβει ακόμα τα κέρδη σας για 14 ημέρες από τότε που ζητήσατε την απόσυρση, θα επέμβουμε και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε.
Hi, sure, you are always welcome to submit a complaint by Casino Guru when you feel you are treated bad and unfair by casino. If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.
Αυτόματη μετάφραση: