Γεια.
Ξέρω ότι είστε νέος καζίνο, αλλά πρέπει επίσης να μάθετε πώς να επικοινωνείτε. Εάν ζητάτε στιγμιότυπο οθόνης πιστωτικής κάρτας και χρειάζεστε και τις δύο πλευρές, πρέπει να το ρωτήσετε ξεκάθαρα. Αυτή η περίπτωση όχι.
Άλλο παράδειγμα..Σήμερα στέλνετε email και λέτε ακριβώς ως εξής:
" Μεταβείτε στον λογαριασμό σας και ελέγξτε εάν το συνολικό ποσό των καταθέσεων σας από την προηγούμενη εβδομάδα είναι 50 EUR ή περισσότερο.
💬 Στείλτε μας μήνυμα μέσω ζωντανής συνομιλίας και ζητήστε το μπόνους επιστροφής μετρητών σας 15%"
Δεν είναι επίσης σαφείς πληροφορίες, δεν είναι αλήθεια αυτό που λέτε σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Μετά από όλα, είναι εύκολο να επικοινωνείτε με σαφήνεια και στη συνέχεια κανείς δεν τσαντίζεται, και μπορείτε να κρατήσετε τον πελάτη σας ευχαριστημένο και να παραμείνετε στον ιστότοπό σας.
Τα σχόλιά μου για αυτό το αίτημα selfie (αν κάποιος άλλος το διαβάσει αυτό) είναι απλώς "σοβαρά;" Επειδή πριν σχεδόν όλα τα καζίνο ζητήσουν τη διαδικασία επαλήθευσης, απλώς ένα στιγμιότυπο οθόνης της ταυτότητας ή της άδειας οδήγησης, είναι εντάξει. Στη συνέχεια, μερικά καζίνο αρχίζουν να ζητούν SELFIE με ταυτότητα, κάτι που είναι λίγο ενοχλητικό αλλά αποδεκτό. Πρώτη φορά βλέπω να ζητάς αυτό που κάνεις, ακόμα πιο ενοχλητικό:
"Μια selfie με το διαβατήριό σας/ταυτότητα στο φόντο του ιστότοπού μας Needforspin.com"
... λοιπόν, περίμενε ένα λεπτό, πώς το φτιάχνω αυτό; Παίκτης που έχει μόνο μία συσκευή, κινητό τηλέφωνο, δεν μπορεί καν να κάνει ανάληψη από το καζίνο σας, σωστά; Ή πρέπει να πάνε να αγοράσουν PC ή tablet πρώτα;
Εντάξει, ο λογαριασμός μου κλείνω, οπότε αυτή η υπόθεση είναι κοντά μου. Καλή τύχη λοιπόν και βελτιώστε την εξυπηρέτησή σας αν δεν χάσετε τον παίκτη σας έναν προς έναν.
Hi.
I know you are new casino but also you need to learn how to communicate. If you ask screen shot of credit card and you need both side, you have to ask that clearly. This case you dont.
Other example..Today you send email and say exactly like this :
"Go to your account and check if the total amount of your deposits from past week is 50 EUR or more.
💬 Message us via live chat and request your cashback bonus 15%"
That is also not clear information, its not true what you say in this email.
After all its easy to communicate clearly and then no one piss off, and you can keep your customer happy and stay on your site.
My feedback to this selfie request (if someone else read this) is just "seriously?" Because before almost all casinos ask on verification process just screenshot of ID or driver licence, thats fine. Then some casinos start to ask some SELFIE with ID card what is little bit annoying but acceptable. First time i see request what you do, even more annoying:
"A selfie with your passport / ID card against the background of our site Needforspin.com"
...so wait a minute, how i even make this? Player who have only one device, mobile phone, cannot even withdrawal from you casino, right? Or they have to go buy PC or tablet first?
Ok, my account i close so this case is close on my side. So good luck and improve you service if you dont lost your player one by one.
Αυτόματη μετάφραση: