Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMonsterWin Casino - γενική συζήτηση

MonsterWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

11.179 προβολές 93 απαντήσεις |
πριν από 8 μήνες
|
1 2 3...5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Η καταγγελία δεν θα πετύχει τίποτα. Η δική μου απορρίφθηκε επίσης. Αλλά αυτό πιθανότατα οφείλεται στο ότι επέκρινα το Casino Guru για την έλλειψη αντικειμενικότητας και ουδετερότητας. Η πλατφόρμα είναι γνωστή για την απόρριψη καταγγελιών από επικριτικούς παίκτες. Και αυτό που θα κάνουν στη συνέχεια είναι να με αποκλείσουν για την κριτική μου. Αυτό, επίσης, δεν είναι η εξαίρεση εδώ, αλλά ο κανόνας!


Αυτόματη μετάφραση:
Austrian
πριν από 7 μήνες

Νομίζω ότι διάβασα κάπου ότι δεν χρειάζεται να δηλώσεις τον λόγο για το κλείσιμο ενός λογαριασμού ή για τον αυτοαποκλεισμό. Τέλος πάντων, αυτό που με ανησυχεί πραγματικά εδώ είναι ο χρόνος απόκρισης. Ζήτησα το κλείσιμο του λογαριασμού στις 18 Απριλίου και στη συνέχεια έλαβα ένα email από αυτούς στις 18 Απριλίου που έλεγε ότι δεν μπορούσαν να με βρουν στο σύστημα με αυτήν τη διεύθυνση email. Αυτό είναι αλήθεια. Το είχα γράψει κατά λάθος από τον επίσημο λογαριασμό μου. Έπειτα έγραψα ξανά το email από το email του καζίνο και μετά "η λίμνη ήταν ήρεμη". Μόλις την 1η Μαΐου έλαβα μια απάντηση που με ρωτούσε αν ήμουν σίγουρος ότι ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό και να αφαιρεθούν όλα τα χρήματα. Έτσι, έλαβαν το email μου από τη σωστή διεύθυνση email. Στη συνέχεια απάντησα και πάλι δεν συνέβη τίποτα. Το βρίσκω αρκετά θρασύ. Είναι μια τακτική καθυστέρησης. Είμαι περίεργος να δω τι θα συμβεί σε αυτήν την περίπτωση.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Επέκρινα το Casino Guru για την έλλειψη αντικειμενικότητας και ουδετερότητας. Και μετά η καταγγελία μου απορρίφθηκε! Σύμφωνα με το Casino Guru, το καζίνο δεν είχε κάνει τίποτα κακό. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω πολλά γι' αυτό τώρα. Όποιος έχει μισό μυαλό μπορεί να σχηματίσει τη δική του γνώμη. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την υπόθεση και τις απαντήσεις του Casino Guru στην καταγγελία. Το Casino Guru έχει απορρίψει πολλές φορές καταγγελίες από κρίσιμους χρήστες. Πολύ συχνά, αυτό οδηγεί και σε αποκλεισμό από την πλατφόρμα του Casino Guru, προκειμένου να "σιωπήσουν" οι κρίσιμοι χρήστες. Επομένως, είναι μόνο θέμα χρόνου να μπλοκαριστεί ο λογαριασμός μου εδώ...

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Austrian
πριν από 7 μήνες

Unfortunately, as Nick explained in your complaint, you failed to mention your gambling issues to the casino, and that is why we couldn't help you any further:

"Please note that we always remain neutral and base our evaluations solely on the facts presented. After reviewing all the provided evidence, we regret to inform you that it does not meet the criteria for a self-exclusion, as it does not explicitly reference any issues related to gambling problems or addiction.

It is important to clarify that many players request account closures for various reasons, including attempts to receive additional promotions. As such, unless a gambling-related issue is clearly mentioned, the casino cannot reasonably interpret the request as a self-exclusion.

Based on the evidence provided, we find that the casino acted within a reasonable timeframe in processing your account closure. Therefore, we will proceed with closing this complaint."

We have no need to "silence" anyone, as you wrote. The users get banned whenever they do not follow our terms or get abusive on our forum.

So, if you obey those, why should you be banned?

πριν από 7 μήνες

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Δυστυχώς, διαφωνώ κάθετα με τη δήλωσή σας.


Σε αντίθεση με τη δήλωσή σας, πράγματι επεσήμανα τα προβλήματά μου με τον τζόγο αρκετές φορές. Μόνο στο ιστορικό συνομιλιών με το καζίνο, υπάρχουν τουλάχιστον 20 στιγμιότυπα οθόνης στα οποία επισημαίνω σαφώς την προβληματική μου συμπεριφορά στον τζόγο. Έχετε επίσης αυτά τα στοιχεία - τα λάβατε και θα έπρεπε να τα είχατε εξετάσει αναλόγως σε μια αντικειμενική αξιολόγηση.


Ο ισχυρισμός σας ότι δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις εθισμού ή προβλημάτων που σχετίζονται με τον τζόγο είναι απλώς ψευδής. Αντίθετα, φαίνεται σαν η καταγγελία να απορρίπτεται πρόωρα μόλις ασκηθεί κριτική στην πλατφόρμα σας. Αυτό δεν αντιστοιχεί στο πρότυπο ουδετερότητας και αντικειμενικότητας που ισχυρίζεστε για τον εαυτό σας.


Η εκτίμησή σας για το καζίνο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα πολυάριθμα παράπονα και τις αρνητικές κριτικές από άλλους χρήστες - ειδικά στην περίπτωση του "Monsterwin". Αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι τα οικονομικά συμφέροντα προφανώς παίζουν μεγαλύτερο ρόλο από τις πραγματικές ανησυχίες για την προστασία των παικτών. Αυτό εγείρει το ερώτημα γιατί ένα καζίνο που, σύμφωνα με την αυστριακή νομοθεσία, βρίσκεται σε μια νομικά αμφισβητήσιμη γκρίζα ζώνη ή ακόμα και λειτουργεί παράνομα συνεχίζει να απολαμβάνει τόσο υψηλή φήμη στην πλατφόρμα σας.


Θα ήθελα επίσης να τονίσω ότι οι χρήστες δεν μπλοκάρονται στο φόρουμ σας για προσβολές, αλλά μάλλον συχνά όταν ακούγονται επικριτικές φωνές που αμφισβητούν την αντικειμενικότητά σας. Έχω και αντίστοιχα στιγμιότυπα οθόνης για αυτό.


Αναμένω από μια πλατφόρμα που παρουσιάζεται ως οργανισμός προστασίας παικτών να ενεργεί δίκαια, διαφανώς και αντικειμενικά – και όχι να απορρίπτει την αίτησή της με βάση την υποτιθέμενη έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων, τα οποία είναι αποδεδειγμένα διαθέσιμα.


Αυτόματη μετάφραση:
Austrian
πριν από 7 μήνες

As our complaint team investigated the whole matter, they found out you mentioned the gambling issues for the first time on April 11th, actually. This information can be seen in your complaint. So, we acted accordingly.

It is okay for you to disagree with us, of course, but unfortunately, we are unable to proceed any further with your complaint or help in any other way.

All the casinos under the Austrian laws, as you said, are supposed to protect players from your country, and in this case it is always better for you to stay at those casinos, of course.

MonsterWin, as I can see, operates under the Costa Rica license, which, of course, is not one of the good ones, and we know that. But we always look at how casinos treat their players anyhow, under any license or even no license, and therefore the safety index is established. If you'd like to read more about this whole process, feel free to read this article, of course.

So, MonsterWin actually allows players from your country to play there, but it is not supposed to promote itself in Austria whatsoever. And that is the difference in what you write above, actually.

Our site is made for our users to be an informative site about all online casinos, and we always aim for fair play and try to help everyone whenever possible. Unfortunately, this was not your case, and our hands were tied.

Please feel free, though, to contact us at any time with any requests in the future. We will do everything possible to help.

πριν από 7 μήνες

Αγαπητή ομάδα,


Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας στο παράπονό μου σχετικά με το καζίνο "MonsterWin". Δυστυχώς, πρέπει να δηλώσω κατηγορηματικά ότι η απάντησή σας ούτε αντικειμενικά απαντά στις ανησυχίες μου ούτε αντιμετωπίζει επαρκώς τη σοβαρότητα του προβλήματος.


Ισχυρίζεστε ότι ανέφερα για πρώτη φορά το πρόβλημά μου με τον τζόγο στις 11 Απριλίου. Ωστόσο, το γεγονός είναι: Βρίσκομαι σε μια διεθνή μαύρη λίστα λόγω τεκμηριωμένου εθισμού στον τζόγο - και είμαι εδώ και πολύ περισσότερο καιρό. Επομένως, δεν θα έπρεπε να μπορώ να ανοίξω λογαριασμό στο MonsterWin. Το γεγονός ότι συνέβη αυτό δεν αποτελεί μόνο μια κατάφωρη παραβίαση της προστασίας των παικτών, αλλά και μια σαφή ένδειξη ότι αυτό το καζίνο δεν έχει εφαρμόσει κανένα μέτρο για την πρόληψη του εθισμού στον τζόγο.


Το γεγονός ότι επισημαίνετε την άδεια της Κόστα Ρίκα στην αξιολόγησή σας για το "MonsterWin", αλλά ταυτόχρονα το προσδιορίζετε αξιολογώντας τη συμπεριφορά του "ανεξάρτητα από την άδεια", εγείρει ερωτήματα: Πώς μπορεί ένα καζίνο με κακή ή ανύπαρκτη ρύθμιση, πολυάριθμα παράπονα και αποδεδειγμένα ανεύθυνη συμπεριφορά απέναντι σε εθισμένους παίκτες να λαμβάνει θετική βαθμολογία ασφάλειας;


Έχω επίσης την εντύπωση ότι τα εμπορικά συμφέροντα —για παράδειγμα, μέσω των μπόνους των συνεργατών— θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αντικειμενική σας αξιολόγηση. Αυτό θα ήταν εξαιρετικά προβληματικό και θα ερχόταν σε αντίθεση με την ευθύνη σας ως ουδέτερης αρχής αξιολόγησης.


Σας προτρέπω να επανεξετάσετε την υπόθεση – λαμβάνοντας υπόψη την τεκμηριωμένη απαγόρευση και την αδιαφορία του καζίνο για τις βασικές εγγυήσεις. Είναι απαράδεκτο πλατφόρμες όπως η δική σας, οι οποίες έχουν δεσμευτεί για διαφάνεια και προστασία των παικτών, να υποβαθμίζουν προφανείς καταχρήσεις προκειμένου να προστατεύσουν τη φήμη ενός αμφίβολου καζίνο.


Αναμένω μια ειλικρινή και αντικειμενική επαναξιολόγηση — και, εάν χρειαστεί, μια δημόσια προσαρμογή του δείκτη ασφαλείας και των προειδοποιήσεων του MonsterWin.


Αυτόματη μετάφραση:
Austrian
πριν από 7 μήνες

May I ask if you informed the casino about the ban you have or at least provided the document to the casino, please?

Otherwise, unfortunately, the casino was not able to know that you have this kind of ban.

Don't you think so? Or how should they know about it, please, is my question?

Our complaint team does everything possible to help our users and stay transparent and unbiased, but if it is not possible, we can't do much about it.

πριν από 7 μήνες

Σας ευχαριστώ για το μήνυμά σας.


Ειλικρινά, με εκπλήσσει το γεγονός ότι μια πλατφόρμα όπως το Casino Guru, η οποία υπερηφανεύεται για τη διαφάνεια και την προστασία των παικτών, φαίνεται να μην έχει επαρκή εκπαίδευση όσον αφορά την αντιμετώπιση διεθνών απαγορεύσεων τυχερών παιχνιδιών. Πρέπει να σημειωθεί ότι οι αδειοδοτημένοι φορείς εκμετάλλευσης τυχερών παιχνιδιών - ανεξάρτητα από την τοποθεσία του παίκτη - υποχρεούνται να διεξάγουν αυτοματοποιημένους ελέγχους για υφιστάμενες απαγορεύσεις. Η ευθύνη για αυτό βαρύνει αποκλειστικά το καζίνο, όχι τον παίκτη στον οποίο έχει επιβληθεί απαγόρευση.


Εάν το εν λόγω καζίνο ισχυρίζεται ότι δεν γνώριζε κάτι τέτοιο, τότε απαιτώ μια συγκεκριμένη εξήγηση για το πώς ακριβώς επαληθεύτηκε η ταυτότητα και η κατάσταση αποκλεισμού. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, θα ήταν λογικό για το Casino Guru να το λάβει αυτό υπόψη στην αξιολόγησή του και να αναθεωρήσει ανάλογα τη φήμη του καζίνο.


Χαίρομαι που σας κοινοποιώ μια απόφαση αυστριακού δικαστηρίου σχετικά με τον δεσμευτικό χαρακτήρα των απαγορεύσεων—και είμαι περίεργος να δω αν αυτό αλλάζει την άποψή σας. Δεν πρόκειται μόνο για τη δική μου περίπτωση, αλλά για την αξιοπιστία ολόκληρης της πλατφόρμας στην αντιμετώπιση των παικτών που ζητούν μέτρα προστασίας.


Αυτόματη μετάφραση:
Austrian
πριν από 7 μήνες

Unfortunately, this is exactly what I mean, you know.

The ban you have is only, let's say, valid in your country, and it is not international. There is no international ban list players could be added to. This would really be helpful, and many people would be glad for that.

And, as I said before, the casino couldn't know about it anyhow. Only casinos registered in Austria should have this information.

Please also know that as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).

BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods. 

Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.

πριν από 7 μήνες

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.


Θα ήθελα να διευκρινίσω σε αυτό το σημείο ότι γνωρίζω πολύ καλά ότι οι εθνικές μαύρες λίστες ισχύουν γενικά μόνο στην αντίστοιχη χώρα. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει απόλυτα στην περίπτωσή μου, καθώς τα τυχερά παιχνίδια απαγορεύονται γενικά στη χώρα μου - εκτός από έναν κρατικό μονοπωλιακό πάροχο. Επομένως, δεν υπάρχει επίσημη εθνική μαύρη λίστα. Παρ 'όλα αυτά, εξακολουθούν να ισχύουν μηχανισμοί αποκλεισμού: Αυτήν τη στιγμή είμαι αποκλεισμένος από όλα τα διαδικτυακά καζίνο και δεν μπορώ πλέον να εγγραφώ σε κανέναν πάροχο. Στην πράξη, η απαγόρευση λειτουργεί ως διασυνοριακός αποκλεισμός, παρόλο που δεν υπάρχει κεντρική, διεθνής λίστα.


Όσον αφορά το Καζίνο Monsterwin, θα ήθελα να τονίσω ότι με βομβάρδισαν με μαζική διαφήμιση για μεγάλο χρονικό διάστημα - παρά τα αναγνωρίσιμα σημάδια προβληματικής συμπεριφοράς στον τζόγο. Θεωρώ αυτή τη συμπεριφορά σκόπιμη εκμετάλλευση της κατάστασής μου. Για αυτόν τον λόγο, αποφάσισα να κινηθώ νομικά εναντίον του Monsterwin στην Αυστρία. Δυστυχώς, δεν κατέστη δυνατή η εξώδικη επίλυση, καθώς το καζίνο δεν έδειξε καμία προθυμία για συμβιβασμό, παρά τις πολυάριθμες παραβιάσεις. Αυτές απλώς αγνοήθηκαν.


Νομίζω ότι είναι θεμελιωδώς θετικό το γεγονός ότι υποστηρίζετε πρωτοβουλίες όπως το BetBlocker. Ωστόσο, είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι τέτοια μέτρα δεν φτάνουν σε όλους τους παρόχους — ειδικά σε εκείνους που φαίνεται να παραβιάζουν συστηματικά τους κανόνες.


Αυτόματη μετάφραση:
Austrian
πριν από 7 μήνες

It will be really perfect if it works worldwide, of course, but unfortunately, until now, it doesn't, and then we come across cases like yours. We would like to help all our users in this situation, but as I said, it is not possible, and our hands are tied in such cases, as you can see.

I just hope that you stay strong and avoid online gaming as much as possible so you can be well. 🙏

πριν από 5 μήνες

Αντιμετωπίζουν άλλοι προβλήματα με τις αναλήψεις σε αυτόν τον ιστότοπο; Δεν λαμβάνω την ανάληψή μου.

Αυτόματη μετάφραση:
J1990
πριν από 5 μήνες

Hello,

I'm sorry to hear that. What has happened to you? Please elaborate so we can see if we can help.

πριν από 5 μήνες

Ακόμα περιμένω την απόσυρσή μου από αυτόν τον ιστότοπο, οπότε αναρωτιόμουν αν κάποιος άλλος είχε το ίδιο πρόβλημα. Υπάρχουν πολλές δικαιολογίες στη συνομιλία κάθε φορά που ρωτάω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Υπάρχουν τεράστια προβλήματα με αυτό το καζίνο. Θα το δείτε αυτό τόσο στις κριτικές όσο και σε όλες τις αξιόπιστες διαδικτυακές πλατφόρμες που επιτρέπουν αρνητικές κριτικές. Έχω υποβάλει δύο καταγγελίες κατά του εν λόγω καζίνο, αλλά το Casino Guru δεν μου έχει δώσει επαρκείς λόγους για να παρέμβω. Άλλωστε, μπορείτε να κερδίσετε πολλά χρήματα συνεχίζοντας να παραπέμπετε παιχνίδια σε αυτήν την πλατφόρμα. Έχω κινηθεί ακόμη και νομικά στην Αυστρία και μάλιστα κινούμαι δικαστικά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Έχετε αντιμετωπίσει κι εσείς προβλήματα με τις αναλήψεις από αυτόν τον ιστότοπο; Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για την εμπειρία σας; Λαμβάνω νέες απαντήσεις κάθε φορά που ρωτάω στη συνομιλία, έχουν ξεπεράσει το όριο αναλήψεων εντός 3 ημερών. Χθες είπαν ότι ήλπιζαν να το λάβω χθες (Παρασκευή) ή σήμερα (Σάββατο). Όταν τους είπα ότι σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις τους δεν λειτουργούν τα Σαββατοκύριακα, έλαβα απάντηση τη Δευτέρα. Φαίνονται αβέβαιοι για τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις, κάτι που βρίσκω συναρπαστικό. Κάνουν ό,τι θέλουν, αλλά οι πελάτες υποτίθεται ότι ακολουθούν τους όρους και τις προϋποθέσεις τους, αλλά δεν το κάνουν οι ίδιοι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ακόμα περιμένω την απόσυρσή μου από αυτόν τον ιστότοπο, οπότε αναρωτιόμουν αν κάποιος άλλος είχε το ίδιο πρόβλημα. Υπάρχουν πολλές δικαιολογίες στη συνομιλία κάθε φορά που ρωτάω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

How long have you been waiting for your withdrawal, and is your account fully verified there, please?

Romi
πριν από 5 μήνες

Περιμένω από τις 26.06, παρόλο που οι όροι και οι προϋποθέσεις ορίζουν ότι οι αναλήψεις πρέπει να διεκπεραιώνονται εντός 3 εργάσιμων ημερών. Απλώς στέλνουν ένα σωρό δικαιολογίες για το γιατί δεν έχουν πληρώσει ακόμα, με διαφορετικές απαντήσεις κάθε φορά.

Αυτόματη μετάφραση:
J1990
πριν από 5 μήνες

I can see that our complaint team is already looking into your case, so hopefully soon we'll be able to get in touch with the casino to find out what is going on if they don't tell you any reason for this delay.

Is this your first withdrawal attempt from this casino?

1 2 3...5

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.