Λοιπόν, αυτό είναι ατυχές. Βλέπω ότι λες ότι δεν έπαιξες με το μπόνους αλλά μόνο με πραγματικά χρήματα.
Για να είμαι ειλικρινής, σε αυτήν την περίπτωση μου φαίνεται σκιερό, αλλά επειδή δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε καν με την υποστήριξη και κανείς δεν σας έχει δώσει περισσότερες πληροφορίες, θα πρέπει να παρακολουθούμε πώς εξελίσσεται το παράπονο. Η Βερόνικα θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι μπορεί για να μάθει τι συμβαίνει.
Τέλος πάντων, αν λάβετε νέες πληροφορίες, ελπίζω να μας ενημερώσετε για την εξέλιξη της κατάστασής σας και θα μάθουμε πού βρίσκεται το πρόβλημα.
Προς το παρόν, σας εύχομαι να είστε καλά.
Well, that's unfortunate. I see you say you didn't play with the bonus but only with real money.
To be honest, in this case it looks shady to me, but since you can't even get in touch with support and no one has given you more information, we'll have to keep an eye on how the complaint develops. Veronica will try to do her best to find out what is going on.
Anyway, if you receive any new information, I hope you'll keep us posted on how your situation is progressing and we'll find out where the problem is.
For now, I wish you well.
Αυτόματη μετάφραση: