Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMarsbet Casino - γενική συζήτηση

Marsbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Rafaeliton
|
14.890 προβολές 74 απαντήσεις |
|
1 2 34
Radka

Ευχαριστώ για την ιδέα που άλλαξα το email σε εικονικό email και τώρα δεν μπορώ να κάνω τίποτα στον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
nunobalde50

No problem at all.

I know it's far from a perfect solution, on the other hand, it's better than nothing.

If the casino still ignores your request, I would start with the complaint, however. Has anything changed in the meantime, perhaps?

Η Marsbet εξαφανίστηκε με χρήματα από τον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:

file

viniciuscav

It would be more helpful if you posted this in their own thread: https://casino.guru/Marsbet-Casino-review#tab=js-tab-discussion

They rejected your withdrawal but the balance was not credited back to your account? Is that the problem? Have you contacted support about this matter?

Έγινε επεξεργασία
SunsetGaze

Σωστά, ζήτησα την ανάληψη την ακύρωσαν και τα χρήματα εξαφανίστηκαν από τον λογαριασμό, ακόμα έβαλαν όλη την υποστήριξη εκτός σύνδεσης



file ,

Αυτόματη μετάφραση:
viniciuscav

Since they don't provide an explanation other than a technical issue and since support is not available I think you should file a complaint (search the casino by its name and explain your case): https://casino.guru/complaints

Έγινε επεξεργασία
SunsetGaze

Ευχαριστώ, το έκανα τώρα θα περιμένω,


γιατί πήραν όλη την επικοινωνία από την υποστήριξη

Αυτόματη μετάφραση:
viniciuscav

Hi, I read about your problem.

It's quite strange that the funds have completely disappeared from your account, and when the chat is offline as you mentioned and no one has informed you more about the situation, it's right that you opened a complaint. Our team will try to help you and hopefully find out where the problem occurred.

In the meantime, we will wait and please update us on the forum as your case develops.

SunsetGaze

Thanks for the useful help, you basically wrote the same thing I would have written, so I have nothing more to add.

Thumbs up ! 👍👍

Απλώς απέκλεισαν την πρόσβαση στον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
viniciuscav

Really unfortunate, voided balance, blocked support and now closed account, I don't think the casino has good intentions. Were you playing with bonus funds? Also, did you wagered your deposit at least once? Since you already filed a complaint now just wait until it gets checked by the complaint specialist

SunsetGaze

Δεν ήταν μπόνους, τα πραγματικά μου χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
viniciuscav

Γεια σου Vinicius, πώς είσαι; Ζητήσατε ανάληψη με την ίδια μέθοδο με την κατάθεση; Ποντάρατε ό,τι καταθέσατε τουλάχιστον 1x; Δεν χρησιμοποιούσατε μπόνους σπιτιού ή οικιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Μου φαίνονται περίεργα όλα αυτά, η Marsbet φαίνεται αξιόπιστη.

Αυτόματη μετάφραση:
viniciuscav

Well, that's unfortunate. I see you say you didn't play with the bonus but only with real money. 

To be honest, in this case it looks shady to me, but since you can't even get in touch with support and no one has given you more information, we'll have to keep an eye on how the complaint develops. Veronica will try to do her best to find out what is going on.

Anyway, if you receive any new information, I hope you'll keep us posted on how your situation is progressing and we'll find out where the problem is. 

For now, I wish you well.

SunsetGaze

I think so too. Again, thank you for the accurate additional questions for viniciuscav and, as you said, now we have to wait for the progress of the complaint. 

Έγινε επεξεργασία
Rafaeliton

Hi, it's nice to see you trying to help this player. I think she really appreciates it, too. 

Do you have experience with this casino as well, since you say they seem reliable ? 🙂

Jaro

Ναι, έχω έναν λογαριασμό στη Marsbet εδώ και λίγο καιρό και η υποστήριξη ανταποκρίνεται πάντα γρήγορα και δεν είχα ποτέ μεγάλα προβλήματα με το σπίτι, εκτός από μια φορά που έφταιξα που υπερέβαινα όταν έχασα χρήματα εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:

έγιναν όλοι οι έλεγχοι , cnh , απόδειξη , μόνος μου όλα εντάξει , όταν κυκλοφόρησε

η ανάληψη εμφανίστηκε το ακόλουθο μήνυμα παρακάτω συνημμένο λίγο μετά την υποστήριξη εκτός σύνδεσης και τώρα δεν μπορώ πλέον να εισαγάγω τον λογαριασμό

file

file

Αυτόματη μετάφραση:
viniciuscav

Η υποστήριξη της Βραζιλίας λειτουργεί αυτήν τη στιγμή από ό,τι μπορούσα να δω, εξαρτάται από την ώρα που θα συνδεθείτε για υποστήριξη στη μητρική σας γλώσσα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους και θα σας βοηθήσουν να ανακτήσετε τον λογαριασμό σας, αν συμβαίνει αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα