Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMalina Casino - γενική συζήτηση

Malina Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από anapaul5023
|
8.247 προβολές 170 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...9
πριν από 1 μήνα

Ακόμα δεν έχω πάρει το ποσό μου και έχει περάσει ένας μήνας, το πρόβλημα είναι ότι είμαι διακοπές τώρα και δεν μπορώ να μπω στο site να δω πως πάει η επεξεργασία!

Αλλά είναι ενοχλητικό που ακόμα δεν έχω λάβει τα λεφτά μου!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hey, it's not the best if you can't log in to your account. I can see that the complaint should continue soon and I hope we can help you to get your money. 

Nevertheless, the casino only told you to wait and nothing more? Did they need documents from you or not?

Let me know, please.

Jaro
πριν από 4 εβδομάδες

Σας έγραψα τους χαιρετισμούς μου, μετά από 14 μέρες έλαβα με επιτυχία 2 στις 3 αναλήψεις. Ελπίζω οι επόμενες αναλήψεις να μην χρειαστούν τόσο πολύ χρόνο όσο την προηγούμενη φορά, σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθειά σας!

Αυτόματη μετάφραση:
bihariistvan1999
πριν από 4 εβδομάδες

Hello, great news, I'm happy for you... hoping that the rest will come soon 👍👍👍👍

Jaro
πριν από 4 εβδομάδες

Hello, they have a new request each time, the last one was that I send them an email saying that I had no complaint!!! , and then I could only wait to know if he would like to unblock my account so that I can request the withdrawal of the money that remains in my player account... seriously

πριν από 4 εβδομάδες

Σας έγραψα τους χαιρετισμούς μου, μετά από 14 μέρες έλαβα με επιτυχία 2 στις 3 αναλήψεις. Ελπίζω οι επόμενες αναλήψεις να μην χρειαστούν τόσο πολύ χρόνο όσο την προηγούμενη φορά, σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθειά σας!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

You're welcome, I'm very glad to hear the good news. I also really hope that the withdrawals won't be as long as last time, but of course you'll have to deal with it if that's the case and you know it won't surprise you anymore. 

If it bothers you, you can wait until you get all the money and go somewhere where it won't take so long. 

Fingers crossed. 🤞

πριν από 4 εβδομάδες

Hello, they have a new request each time, the last one was that I send them an email saying that I had no complaint!!! , and then I could only wait to know if he would like to unblock my account so that I can request the withdrawal of the money that remains in my player account... seriously

πριν από 3 εβδομάδες

Okay, so what did you write to them? In my opinion, these things should not determine whether or not a player can withdraw money. 

I have seen that your complaint remains unanswered and if you don't provide Nick with an answer, then the complaint will be closed. So I would think about whether you will leave it alone and deal with the casino or whether you want our help. Don't let it backfire on you in the end, because as I say, whether you have a complaint shouldn't have a direct impact on whether you get the money when you've won it fairly.🤷‍♂️

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας, οι πληρωμές μου έχουν ακυρωθεί εδώ και αρκετές ημέρες χωρίς λόγο. Δεν μου δίνουν απάντηση. Πάντα με υπεκφυγές για τεχνικά και τραπεζικά προβλήματα που δεν υπάρχουν. Έκανα τις πληρωμές με Mastercard, που σημαίνει ότι οι αναλήψεις μου αφήνουν μόνο τον ίδιο τρόπο πληρωμής που εισάγετε. Έχω 5060 ευρώ για ανάληψη και δεν μπορώ να βγάλω ούτε τα 800 ευρώ την ημέρα που ζητούν με το σύστημα κρυφής απάτης αναλήψεων.

Αυτόματη μετάφραση:
delayos
πριν από 3 εβδομάδες

Hello, I'm sorry for you, I got the same one and it's still not paid, still the same answers, always the same requests, but nothing moves, I've been waiting for 15 days that I've been waiting for the money I won, the last "excuse" they gave me is that there is a lot of payment to make?!?!? I advise people not to play at this casino, I hope it works out for you, but I think it's going to take a lot of time

πριν από 3 εβδομάδες

Είναι απίστευτο, είμαι ακόμα το ίδιο για 800€ την ημέρα... είναι απάτη! Ή θα το φτιάξουν ή θα το αναφέρω στην επιτροπή τυχερών παιχνιδιών και στην αστυνομία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Χαιρετίσματα, έλαβα 2x 800 ευρώ μετά από 18 μέρες, όπως είπα, ο χρόνος μεταφοράς είναι 2-3 εβδομάδες, θα λάβετε τα χρήματά σας, απλά πρέπει να περιμένετε πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
bihariistvan1999
πριν από 3 εβδομάδες

Λοιπόν, θα ξοδέψω μέχρι και 5000 για δύο μήνες.

Αυτόματη μετάφραση:
bihariistvan1999
πριν από 3 εβδομάδες

Hello, 18 days !! For me it makes no sense... absolutely no sense, but I'm glad for you that you got paid 👍👍👍

delayos
πριν από 3 εβδομάδες

Who knows... This is terribly frustrating with them... What we don't 🤔🤔🤔 know, I sincerely hope that you will have all your winnings 👍👍

πριν από 3 εβδομάδες

Καλημέρα,

Προσπάθησα να αποσύρω τα χρήματά μου από το καζίνο με την παράλογη πολιτική VIP να μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 800 € την ημέρα, και πάντα με ακυρώνουν δίνοντάς μου τη λύση. Τεχνικά προβλήματα, προβλήματα διακομιστή, η τράπεζά μου. Έκανα έλεγχο στην τράπεζά μου και δεν υπάρχει. Αν δεν το λύσουν θα πρέπει να το αναφέρω στην αστυνομία. Αφού μπορώ να καταθέσω αμέσως και να κάνω ανάληψη για μέρες και μέρες χωρίς απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας, οι πληρωμές μου έχουν ακυρωθεί εδώ και αρκετές ημέρες χωρίς λόγο. Δεν μου δίνουν απάντηση. Πάντα με υπεκφυγές για τεχνικά και τραπεζικά προβλήματα που δεν υπάρχουν. Έκανα τις πληρωμές με Mastercard, που σημαίνει ότι οι αναλήψεις μου αφήνουν μόνο τον ίδιο τρόπο πληρωμής που εισάγετε. Έχω 5060 ευρώ για ανάληψη και δεν μπορώ να βγάλω ούτε τα 800 ευρώ την ημέρα που ζητούν με το σύστημα κρυφής απάτης αναλήψεων.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Did they tell you when the technical problem will be resolved, at least?

We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, and only after this period can our complaint team intervene.

So, if you feel that it is really going nowhere, please let us know and we'll have a look into this.

I hope they will be able to fix everything soon, and you'll get your money.

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια, αυτό ήταν πριν από μια εβδομάδα.

Τώρα το άτομο που σε βοηθάει προσωπικά, VIP, μου λέει ότι θα λείπει μέχρι την Τρίτη. Ότι το είχε επισπεύσει με κεφαλαία γράμματα. Λοιπόν, σήμερα το πρωί ακύρωσε ξανά. Όταν μπορείτε να ζητήσετε 800 καθημερινά. Είναι ντροπή και γιατί δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν γιατί δεν είναι φυσιολογικό...

Αυτόματη μετάφραση:
delayos
πριν από 3 εβδομάδες

In my opinion, this is quite rude behavior. In my opinion, the VIP manager should provide a VIP approach...

Would you agree to submit the complaint eventually?

It will not hurt to be prepared, I suppose, but I hope it will not get that far.

Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Αυτό το «καζίνο» είναι ντροπή, Μαλίνα.

Αλλά ναι, φυσικά, αν δεν λάβω πληρωμή αυτή την εβδομάδα, θα υποβάλω επίσημη καταγγελία. Δεν χρειάζεται να περιμένω για να μπορέσω να εισπράξω όταν δεν έχουν όρια στο πόσο μπορώ να πληρωθώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Καμία απάντηση, έχω στείλει ήδη 6 email και καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
delayos
πριν από 2 εβδομάδες

Please let us know if you need any help to file a complaint whenever you wish then.

1...5 6 7...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα