Ακόμα δεν έχω πάρει το ποσό μου και έχει περάσει ένας μήνας, το πρόβλημα είναι ότι είμαι διακοπές τώρα και δεν μπορώ να μπω στο site να δω πως πάει η επεξεργασία!
Αλλά είναι ενοχλητικό που ακόμα δεν έχω λάβει τα λεφτά μου!
I still haven't received my amount and it's been a month, the problem is that I'm on vacation now and I can't go to the site to see how the processing is going!
But it's annoying that I still haven't received my money!
Én még mindig nem kaptam meg az összegemet és már egy hónap eltetl,az a baj hogy most nyaralok és nem tudok fel menni az oldalra hogy lássam hogyan áll a feldolgozás!
De idegesitő hogy még mindig nem kaptam meg a pénzem !
Γεια σου, δεν είναι ό,τι καλύτερο αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Βλέπω ότι η καταγγελία θα συνεχιστεί σύντομα και ελπίζω να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να λάβετε τα χρήματά σας.
Ωστόσο, το καζίνο σας είπε μόνο να περιμένετε και τίποτα περισσότερο; Χρειάζονταν έγγραφα από εσάς ή όχι;
Ενημερώστε με, παρακαλώ.
Hey, it's not the best if you can't log in to your account. I can see that the complaint should continue soon and I hope we can help you to get your money.
Nevertheless, the casino only told you to wait and nothing more? Did they need documents from you or not?
Let me know, please.
Σας έγραψα τους χαιρετισμούς μου, μετά από 14 μέρες έλαβα με επιτυχία 2 στις 3 αναλήψεις. Ελπίζω οι επόμενες αναλήψεις να μην χρειαστούν τόσο πολύ χρόνο όσο την προηγούμενη φορά, σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθειά σας!
I wrote my greetings to you, after 14 days I successfully received 2 out of 3 withdrawals. I hope the next withdrawals won't take as much time as the last time, thank you all for your help!
Üdvözletem írtam önöknek, 14 nap után sikeresen megkaptam 3 kívonásból 2-őt.Remelem a legközelebbi kívonások nem fognak ilyen sok időbe telni mint legutóbb segítséget köszönöm mindenkinek!
Γεια σας, υπέροχα νέα, σας χαίρομαι... ελπίζω να έρθουν και τα υπόλοιπα σύντομα 👍👍👍👍
Hello, great news, I'm happy for you... hoping that the rest will come soon 👍👍👍👍
Γεια σας, έχουν και νέο αίτημα κάθε φορά, το τελευταίο ήταν ότι τους στέλνω email λέγοντας ότι δεν έχω παράπονο!!! , και μετά μπορούσα μόνο να περιμένω να μάθω αν θα ήθελε να ξεμπλοκάρει τον λογαριασμό μου για να μπορώ να ζητήσω την ανάληψη των χρημάτων που παραμένουν στον λογαριασμό παίκτη μου... σοβαρά
Hello, they have a new request each time, the last one was that I send them an email saying that I had no complaint!!! , and then I could only wait to know if he would like to unblock my account so that I can request the withdrawal of the money that remains in my player account... seriously
Σας έγραψα τους χαιρετισμούς μου, μετά από 14 μέρες έλαβα με επιτυχία 2 στις 3 αναλήψεις. Ελπίζω οι επόμενες αναλήψεις να μην χρειαστούν τόσο πολύ χρόνο όσο την προηγούμενη φορά, σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθειά σας!
I wrote my greetings to you, after 14 days I successfully received 2 out of 3 withdrawals. I hope the next withdrawals won't take as much time as the last time, thank you all for your help!
Üdvözletem írtam önöknek, 14 nap után sikeresen megkaptam 3 kívonásból 2-őt.Remelem a legközelebbi kívonások nem fognak ilyen sok időbe telni mint legutóbb segítséget köszönöm mindenkinek!
Καλώς ήρθες, χαίρομαι πολύ που ακούω τα καλά νέα. Ελπίζω επίσης πραγματικά ότι οι αναλήψεις δεν θα είναι τόσο μεγάλες όσο την προηγούμενη φορά, αλλά φυσικά θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε αν είναι έτσι και ξέρετε ότι δεν θα σας εκπλήσσει πια.
Αν σε ενοχλεί, μπορείς να περιμένεις μέχρι να πάρεις όλα τα λεφτά και να πας κάπου που δεν θα πάρει τόσο πολύ.
Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞
You're welcome, I'm very glad to hear the good news. I also really hope that the withdrawals won't be as long as last time, but of course you'll have to deal with it if that's the case and you know it won't surprise you anymore.
If it bothers you, you can wait until you get all the money and go somewhere where it won't take so long.
Fingers crossed. 🤞
Γεια σας, έχουν και νέο αίτημα κάθε φορά, το τελευταίο ήταν ότι τους στέλνω email λέγοντας ότι δεν έχω παράπονο!!! , και μετά μπορούσα μόνο να περιμένω να μάθω αν θα ήθελε να ξεμπλοκάρει τον λογαριασμό μου για να μπορώ να ζητήσω την ανάληψη των χρημάτων που παραμένουν στον λογαριασμό παίκτη μου... σοβαρά
Hello, they have a new request each time, the last one was that I send them an email saying that I had no complaint!!! , and then I could only wait to know if he would like to unblock my account so that I can request the withdrawal of the money that remains in my player account... seriously
Εντάξει, τι τους έγραψες; Κατά τη γνώμη μου, αυτά τα πράγματα δεν πρέπει να καθορίζουν εάν ένας παίκτης μπορεί ή όχι να κάνει ανάληψη χρημάτων.
Έχω δει ότι το παράπονό σας παραμένει αναπάντητο και αν δεν απαντήσετε στον Νικ, τότε η καταγγελία θα κλείσει. Θα σκεφτόμουν λοιπόν αν θα το αφήσεις ήσυχο και θα ασχοληθείς με το καζίνο ή αν θέλεις τη βοήθειά μας. Μην το αφήσεις να σου γυρίσει μπούμερανγκ στο τέλος, γιατί όπως λέω, το αν έχεις παράπονο δεν θα πρέπει να έχει άμεσο αντίκτυπο στο αν θα πάρεις τα χρήματα όταν τα έχεις κερδίσει δίκαια.🤷♂️
Okay, so what did you write to them? In my opinion, these things should not determine whether or not a player can withdraw money.
I have seen that your complaint remains unanswered and if you don't provide Nick with an answer, then the complaint will be closed. So I would think about whether you will leave it alone and deal with the casino or whether you want our help. Don't let it backfire on you in the end, because as I say, whether you have a complaint shouldn't have a direct impact on whether you get the money when you've won it fairly.🤷♂️
Γεια σας, οι πληρωμές μου έχουν ακυρωθεί εδώ και αρκετές ημέρες χωρίς λόγο. Δεν μου δίνουν απάντηση. Πάντα με υπεκφυγές για τεχνικά και τραπεζικά προβλήματα που δεν υπάρχουν. Έκανα τις πληρωμές με Mastercard, που σημαίνει ότι οι αναλήψεις μου αφήνουν μόνο τον ίδιο τρόπο πληρωμής που εισάγετε. Έχω 5060 ευρώ για ανάληψη και δεν μπορώ να βγάλω ούτε τα 800 ευρώ την ημέρα που ζητούν με το σύστημα κρυφής απάτης αναλήψεων.
Hello, my payments have been cancelled for several days without reason. They don't give me an answer. Always with evasions about technical and banking problems that don't exist. I made the payments with Mastercard, which means that the withdrawals only leave me with the same payment method that you enter. I have 5060 euros to withdraw and I can't even make the 800 euros per day that they demand with their hidden withdrawal scam system.
Hola, llevo varios días con mis pagos cancelados sin motivo. No dan respuesta. Siempre con evasivas de problemas técnicos, bancarios que no existen. Los pagos los hice con Mastercard lo cual las retiradas solo me deja con el mismo método de pago que ingresas. Tengo 5060 euros por retirar y no puedo hacer ni los 800 diarios que con su sistema de estafa oculta de retirada exigen.
Γεια σας, συγγνώμη για εσάς, πήρα το ίδιο και δεν πληρώθηκε ακόμα, οι ίδιες απαντήσεις, πάντα τα ίδια αιτήματα, αλλά τίποτα δεν κινείται, περιμένω 15 μέρες που περιμένω το λεφτά που κέρδισα, η τελευταία "δικαιολογία" που μου έδωσαν είναι ότι υπάρχει μεγάλη πληρωμή να κάνω?!?!? Συμβουλεύω τους ανθρώπους να μην παίζουν σε αυτό το καζίνο, ελπίζω να σας βγει σε καλό, αλλά νομίζω ότι θα πάρει πολύ χρόνο
Hello, I'm sorry for you, I got the same one and it's still not paid, still the same answers, always the same requests, but nothing moves, I've been waiting for 15 days that I've been waiting for the money I won, the last "excuse" they gave me is that there is a lot of payment to make?!?!? I advise people not to play at this casino, I hope it works out for you, but I think it's going to take a lot of time
Είναι απίστευτο, είμαι ακόμα το ίδιο για 800€ την ημέρα... είναι απάτη! Ή θα το φτιάξουν ή θα το αναφέρω στην επιτροπή τυχερών παιχνιδιών και στην αστυνομία.
It's mind-blowing, I'm still the same for a measly 800€ a day... it's a scam! Either they fix it or I'll report it to the gaming commission and the police.
Es alucinante, yo sigo igual por unos miseros 800€ al día… es una estafa! O lo solucionan o a denunciar a comisión de juego y policía
Χαιρετίσματα, έλαβα 2x 800 ευρώ μετά από 18 μέρες, όπως είπα, ο χρόνος μεταφοράς είναι 2-3 εβδομάδες, θα λάβετε τα χρήματά σας, απλά πρέπει να περιμένετε πολύ.
Greetings, I received 2x 800 euros after 18 days, as I said, the transfer time is 2-3 weeks, you will receive your money, you just have to wait a long time for it.
Üdvözletem én 18 nap után kaptam meg 2x 800 eurót ahogy elnezem 2-3 hét az átutalási idő,megkapod a pénzed csak sokat kell várnod érte.
Λοιπόν, θα ξοδέψω μέχρι και 5000 για δύο μήνες.
Well, I'm going to spend up to 5000 for two months.
Pues hasta 5000 me voy a tirar dos meses
Γεια σας, 18 μέρες!! Για μένα δεν έχει νόημα... απολύτως κανένα νόημα, αλλά χαίρομαι για σένα που πληρώθηκες 👍👍👍
Hello, 18 days !! For me it makes no sense... absolutely no sense, but I'm glad for you that you got paid 👍👍👍
Ποιος ξέρει... Αυτό είναι τρομερά απογοητευτικό μαζί τους... Αυτό που δεν ξέρουμε 🤔🤔🤔, ελπίζω ειλικρινά ότι θα έχετε όλα τα κέρδη σας 👍👍
Who knows... This is terribly frustrating with them... What we don't 🤔🤔🤔 know, I sincerely hope that you will have all your winnings 👍👍
Καλημέρα,
Προσπάθησα να αποσύρω τα χρήματά μου από το καζίνο με την παράλογη πολιτική VIP να μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 800 € την ημέρα, και πάντα με ακυρώνουν δίνοντάς μου τη λύση. Τεχνικά προβλήματα, προβλήματα διακομιστή, η τράπεζά μου. Έκανα έλεγχο στην τράπεζά μου και δεν υπάρχει. Αν δεν το λύσουν θα πρέπει να το αναφέρω στην αστυνομία. Αφού μπορώ να καταθέσω αμέσως και να κάνω ανάληψη για μέρες και μέρες χωρίς απάντηση.
Good afternoon,
I have tried to withdraw my money from the casino with their absurd VIP policy of only being able to withdraw €800 a day, and they always cancel me by giving me the runaround. Technical problems, server problems, my bank. I have checked with my bank and there is none. If they don't resolve it I will have to report it to the police. Since I can deposit immediately and withdraw for days and days without a response.
Buenas tardes,
he intentado retirar mi dinero del casino con su política absurda vip de únicamente poder retirar 800€ al día, y siempre me cancelan dándome largas. Problemas técnicos, problemas del servidor, de mi banco . He comprobado con mi banco y no lo hay. De no resolverlo tendré que denunciar a la policía . Ya que para ingresar inmediato y para retirar días y días sin respuesta
Γεια σας, οι πληρωμές μου έχουν ακυρωθεί εδώ και αρκετές ημέρες χωρίς λόγο. Δεν μου δίνουν απάντηση. Πάντα με υπεκφυγές για τεχνικά και τραπεζικά προβλήματα που δεν υπάρχουν. Έκανα τις πληρωμές με Mastercard, που σημαίνει ότι οι αναλήψεις μου αφήνουν μόνο τον ίδιο τρόπο πληρωμής που εισάγετε. Έχω 5060 ευρώ για ανάληψη και δεν μπορώ να βγάλω ούτε τα 800 ευρώ την ημέρα που ζητούν με το σύστημα κρυφής απάτης αναλήψεων.
Hello, my payments have been cancelled for several days without reason. They don't give me an answer. Always with evasions about technical and banking problems that don't exist. I made the payments with Mastercard, which means that the withdrawals only leave me with the same payment method that you enter. I have 5060 euros to withdraw and I can't even make the 800 euros per day that they demand with their hidden withdrawal scam system.
Hola, llevo varios días con mis pagos cancelados sin motivo. No dan respuesta. Siempre con evasivas de problemas técnicos, bancarios que no existen. Los pagos los hice con Mastercard lo cual las retiradas solo me deja con el mismo método de pago que ingresas. Tengo 5060 euros por retirar y no puedo hacer ni los 800 diarios que con su sistema de estafa oculta de retirada exigen.
Σας είπαν πότε θα λυθεί τουλάχιστον το τεχνικό πρόβλημα;
Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στην πληρωμή και μόνο μετά από αυτή την περίοδο μπορεί να παρέμβει η ομάδα παραπόνων μας.
Επομένως, εάν πιστεύετε ότι πραγματικά δεν οδηγεί πουθενά, ενημερώστε μας και θα το εξετάσουμε.
Ελπίζω ότι θα μπορέσουν να τα φτιάξουν όλα σύντομα και θα πάρετε τα χρήματά σας.
Did they tell you when the technical problem will be resolved, at least?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, and only after this period can our complaint team intervene.
So, if you feel that it is really going nowhere, please let us know and we'll have a look into this.
I hope they will be able to fix everything soon, and you'll get your money.
Γεια, αυτό ήταν πριν από μια εβδομάδα.
Τώρα το άτομο που σε βοηθάει προσωπικά, VIP, μου λέει ότι θα λείπει μέχρι την Τρίτη. Ότι το είχε επισπεύσει με κεφαλαία γράμματα. Λοιπόν, σήμερα το πρωί ακύρωσε ξανά. Όταν μπορείτε να ζητήσετε 800 καθημερινά. Είναι ντροπή και γιατί δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν γιατί δεν είναι φυσιολογικό...
Hi, this was a week ago.
Now the person who personally assists you, VIP, tells me that she will be absent until Tuesday. That she had expedited it in capital letters. Well, this morning she cancelled again. When you can request 800 daily. It's a disgrace and it's because they don't have the money to pay because it's not normal...
Hola esto ya es hace una semana.
ahora me dice la que te atiende personalmente vip que estará ausente hasta el martes. Que lo había agilizado en mayúsculas. Pues esta mañana cancelado de nuevo. Cuando diariamente puedes solicitar 800. Es una vergüenza y es por que no tienen para pagar porque no es normal…
Κατά τη γνώμη μου, αυτή είναι μια πολύ αγενής συμπεριφορά. Κατά τη γνώμη μου, ο διαχειριστής VIP θα πρέπει να παρέχει μια προσέγγιση VIP...
Θα συμφωνούσατε να υποβάλετε την καταγγελία τελικά;
Δεν θα βλάψει να είμαι προετοιμασμένος, υποθέτω, αλλά ελπίζω να μην φτάσει τόσο μακριά.
In my opinion, this is quite rude behavior. In my opinion, the VIP manager should provide a VIP approach...
Would you agree to submit the complaint eventually?
It will not hurt to be prepared, I suppose, but I hope it will not get that far.
Αυτό το «καζίνο» είναι ντροπή, Μαλίνα.
Αλλά ναι, φυσικά, αν δεν λάβω πληρωμή αυτή την εβδομάδα, θα υποβάλω επίσημη καταγγελία. Δεν χρειάζεται να περιμένω για να μπορέσω να εισπράξω όταν δεν έχουν όρια στο πόσο μπορώ να πληρωθώ.
This "casino" is shameful, Malina.
But yes, of course, if I don't receive payment this week, I will file a formal complaint. I don't have to wait to be able to collect when they have no limits on how much I can get paid.
Es vergonzoso este "casino" , Malina.
pero si, por supuesto que si esta semana no recibo el pago, llevaré a cabo una denuncia formal. No tengo por qué esperar a poder cobrar cuando ellos no tienen límites para ingresar.
Καμία απάντηση, έχω στείλει ήδη 6 email και καμία απάντηση.
No response, I have already sent 6 emails and no response.
Sin respuesta, y a los correos igual 6 correos y ninguna contestacion
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.