Ακόμα δεν έχω πάρει το ποσό μου και έχει περάσει ένας μήνας, το πρόβλημα είναι ότι είμαι διακοπές τώρα και δεν μπορώ να μπω στο site να δω πως πάει η επεξεργασία!
Αλλά είναι ενοχλητικό που ακόμα δεν έχω λάβει τα λεφτά μου!
I still haven't received my amount and it's been a month, the problem is that I'm on vacation now and I can't go to the site to see how the processing is going!
But it's annoying that I still haven't received my money!
Én még mindig nem kaptam meg az összegemet és már egy hónap eltetl,az a baj hogy most nyaralok és nem tudok fel menni az oldalra hogy lássam hogyan áll a feldolgozás!
De idegesitő hogy még mindig nem kaptam meg a pénzem !
Γεια σου, δεν είναι ό,τι καλύτερο αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Βλέπω ότι η καταγγελία θα συνεχιστεί σύντομα και ελπίζω να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να λάβετε τα χρήματά σας.
Ωστόσο, το καζίνο σας είπε μόνο να περιμένετε και τίποτα περισσότερο; Χρειάζονταν έγγραφα από εσάς ή όχι;
Ενημερώστε με, παρακαλώ.
Hey, it's not the best if you can't log in to your account. I can see that the complaint should continue soon and I hope we can help you to get your money.
Nevertheless, the casino only told you to wait and nothing more? Did they need documents from you or not?
Let me know, please.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.