Γεια σου!
Μην ανησυχείς, θα βρούμε τρόπο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον. Είμαι πεπεισμένος ότι τα πας τέλεια με τον μεταφραστή, πάντως.
Ας εστιάσουμε στο πρόβλημα του καζίνο:
Όπως καταλαβαίνω τα σημεία σας, τρεις ημέρες μετά την έναρξη της διαδικασίας επαλήθευσης λογαριασμού, ο λογαριασμός σας έκλεισε και ακυρώθηκαν επίσης οι αναλήψεις. Εδώ όμως έρχεται το πιο πιεστικό θέμα.
Ξέρετε γιατί έχει κλείσει ο λογαριασμός, παρακαλώ; Λάβατε ένα email που εξηγούσε τα γεγονότα για παράδειγμα;
Από όσο μπορώ να πω, σύμφωνα με το στιγμιότυπο οθόνης, ο λογαριασμός σας είναι υπό επαλήθευση. Σε ορισμένα καζίνο, δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό μέχρι να ολοκληρωθεί η επαλήθευση KYC. Το θέμα των ακυρωμένων αναλήψεων μπορεί επίσης να σχετίζεται με την ημιτελή επαλήθευση, ωστόσο σίγουρα θα εξηγείται καλύτερα από την υποστήριξη του καζίνο.
Είστε σίγουροι ότι μέχρι στιγμής δεν έχετε λάβει κανένα email, παρακαλώ;
Hi there!
Don't worry, we will find a way to understand each other. I'm convinced you're doing great with the translator, anyway.
Let's focus on the casino problem:
The way I understand your points, three days after the account verification process was initiated, your account was closed and also the withdrawals canceled. Here comes the most pressing matter, though.
Do you know why the account has been closed, please? Did you receive an email explaining the events for example?
As far as I can tell, according to the screenshot, your account is under verification. In some casinos, you can not access the account until the KYC verification has ended. The matter of cancelled withdrawals may be also associated with the unfinished verification, yet it would surely be better explained from the casino support.
Are you sure so far you have not received any email, please?
Αυτόματη μετάφραση: