Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, μου δίνεις ελπίδα
Thanks for the info, you give me hope
Danke für die Info du machst mir Hoffnung
Ω υπέροχα, τότε το έλαβες ακόμη και πριν από εμένα. Δυστυχώς ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα παρόλο που έκανα αίτηση την 1η Απριλίου. Έκανες κάτι για να το επιταχύνεις;
Oh great, then you even received it before me. Unfortunately I still haven't received anything even though I applied on April 1st. Did you do anything to speed it up?
Oh super dann hast du es sogar noch vor mir erhalten ich habe leider immer noch nichts obwohl ich am 1.4 beantragt habe, hast du irgendwas getan um es zu beschleunigen ?
Α, επιτέλους...έκανες κάτι ή απλά περίμενες; Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Oh, finally...did you do something or just wait? Thanks for the info.
Oh na endlich … hast du etwas getan oder einfach gewartet ? Danke für die Info
εκτός από το ότι έπαιρνα τα νεύρα της υποστήριξης κάθε μέρα τίποτα
except that I got on the support's nerves every day nothing
außer dass ich dem support jeden tag auf die nerven gegangen bin nichts
Αυτό ακριβώς κάνω και εγώ. Τώρα απάντησαν στο email καταγγελίας μου και μου είπαν να ζητήσω ενημέρωση τη Δευτέρα...
That's actually what I'm doing, too. Now they've responded to my complaint email and told me to ask for an update on Monday...
Das mache ich tatsächlich auch als, jetzt haben sie auf meine Beschwerde email geantwortet ich soll Montag nach einem Update fragen …
Παρέλαβα 1500€ σήμερα μου πήρε 1 εβδομάδα η συμβουλή που δίνω είναι να παραπονιέμαι κάθε μέρα ευχαριστώ
I received 1500€ today it took me 1 week the tip I give is to complain every day thank you
Recebi hoje 1500€ levei 1 semana a dica eu dou é reclamar todos os dias obrigado
Περίμενα 13 μέρες για τη συλλογή μου, και παραπονιέμαι κάθε μέρα, πολλές φορές την ημέρα, και έχω στείλει email σε όποιον μπορώ. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω
I've been waiting 13 days for my collection, and I've been complaining every day, several times a day, and I've sent emails to everyone I can. I don't know what else to do
Estou há 13 dias à espera do meu levantamento, e tenho reclamado todos os dias, várias vezes ao dia, já enviei emails a toda a gente possível. Não sei que fazer mais
Λοιπόν, δεν περίμενα άλλα χρήματα, αλλά προφανώς κάποιοι πήραν κάτι σήμερα.
Για μένα ήταν 22 μέρες. Οπότε μάλλον θα συμβεί και σε σένα.
Well, I wasn't expecting any more money, but apparently some people got something today.
For me, it was 22 days. So it will probably happen for you too.
Also habe ja nicht mehr mit dem Geld gerechnet aber anscheinend haben heute einige was bekommen.
Bei mir waren es 22 Tage. Also wird bestimmt auch bei dir kommen.
Εξακολουθεί να εκκρεμεί η πληρωμή σας όσο επαληθεύονται τα τραπεζικά σας στοιχεία;
Is your payout still pending while your bank details are being verified?
Steht deine Auszahlung auch immer noch das deine Bankdaten überprüft werden ?
Εντάξει, το ίδιο μου συμβαίνει εδώ και 12 μέρες, είμαι πίσω στο live chat
Okay, it's been the same for me for 12 days, I'm back in the live chat
Okey bei mir sieht es genauso aus seit 12 Tagen , ich bin grade wieder im Live Chat
Ενημερώστε με αν σας πουν κάτι σχετικό
Let me know if they tell you something relevant
Δυστυχώς, πάλι έλαβα μόνο τυπικά μηνύματα, που μου έλεγαν να μην ανησυχώ, τα χρήματα θα έφταναν σύντομα. Όλα ήταν εντάξει με την πληρωμή μου... Μπορούσα πραγματικά να τρέμω.
Unfortunately, I only got standard messages again, telling me not to worry, the money would arrive soon. Everything was fine with my payout... I could really puke.
leider wieder nur Standard Nachrichten ich soll mir keine Sorgen machen das Geld würde bald kommen. Es wäre alles in Ordnung mit meiner Auszahlung … könnte wirklich kotzen
Δεν θα παίξω ποτέ ξανά σε αυτό το καζίνο. Αυτό ήταν ένα μεγάλο μάθημα!!
I won’t play on that casino ever again. This was a big lesson!!
Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω να πάρουμε τουλάχιστον τα λεφτά μας 🥺😭
In any case, I just hope that we at least get our money 🥺😭
auf jeden Fall , ich hoffe nur trotzdem das wir wenigstens unser Geld noch erhalten 🥺😭
Περίμενα από τις 9.04, συνέχισα να ζητάω ενημερώσεις μέσω συνομιλίας και email και έλαβα 500 ευρώ σήμερα. Μάλλον θα δώσει άλλη μια βολή αλλά όχι με μεγάλο χρηματικό ποσό. Μην θέλετε να ρισκάρετε 😆
I waited since 9.04, kept asking for updates via chat and email and received 500 eur today. Probably will give another shot but not with high amount of money. Dont want to risk 😆
Περίεργο, περιμένω από την 1η Απριλίου. Γράφω στο live chat κάθε μέρα και δεν συμβαίνει τίποτα. Λάβατε ένα email μετά την ολοκλήρωση ή βρέθηκε ξαφνικά στον τραπεζικό σας λογαριασμό;
Strange, I've been waiting since April 1st. I write to the live chat every day and nothing happens. Did you receive an email after completion or was it suddenly in your bank account?
Komisch ich warte seit dem 1.4 ich schreibe jeden Tag mit den Live Chat und es passiert rein gar nichts hast du eine email nach Abschluss erhalten oder war es plötzlich auf dem Bank Konto ?
Έλαβα ένα e-mail ότι η ανάληψη ολοκληρώθηκε. Χρησιμοποιώ το Skrill και από την εμπειρία μου από κάθε καζίνο - δεδομένου ότι έχει εγκριθεί η απόσυρση Skrill - το λαμβάνω αμέσως.
I received an e-mail that withdrawal is completed. I use Skrill and from my experience from every casino - since Skrill withdrawal is approved - I receive it instantly.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.