Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMalina Casino - γενική συζήτηση

Malina Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 19)

 από anapaul5023
|
35.056 προβολές 573 απαντήσεις |
|
1...18 19 20...29
Jaro

Δυστυχώς όχι. Έπαιξα σήμερα 50 ευρώ και κέρδισα 160 ζήτησα ανάληψη τα 140 και συνέχισα να παίζω και κέρδισα τζακποτ 500 οπότε σήμερα ζήτησα ανάληψη 660 ευρώ 🤣🤣🤣🤣 κάνω το σταυρό μου γοα το πότε θα τα πάρω 🤣🤣🤣🤣🤣😅😅

Σήμερα έπαιξα 50 ευρώ και κέρδισα τζακποτ. Ζήτησα ανάληψη 660 ευρώ 🤣🤣🤣🤣🤣

Κάνω το σταυρό μου για το πότε θα τα πάρω 🤣🤣🤣🤣

kalimeris

I see that you have managed to win something. I see you don't mind waiting again. I don't think it will change much how long you wait and I would rather be prepared for it to be a similar time. 

But I hope I will be wrong and I will wait for your supposedly good news. 😀

Jaro

Αν αργήσουν πάλι πάνω από τρεις εργάσιμες μέρες σήμερα είναι η πρώτη

Θα στείλω μήνυμα αν δεν πληρωθώ άμεσα δεν θα ξαναβαλω

kalimeris

Right, I will wait for your post. 😀

Let the game with time begin.

Jaro

Αυτό όντως είναι ένα παιχνίδι 🤣🤣🤣🤣

Hello everyone,


I would like to share with you what really happened with Malina Casino. Drawn in by their wide selection of games and enticing promotions, I opened an account and started playing with enthusiasm. Quickly, I invested significant amounts, hoping to win big.


However, my experience soon turned into a nightmare. From the very beginning, I encountered serious issues with withdrawal requests: despite strictly adhering to all the required conditions, my withdrawals were constantly delayed or even refused without any clear explanation. The customer service turned out to be almost non-existent: my messages went unanswered, and I eventually discovered that my account had been permanently closed without any prior notice.


This situation has caused me substantial financial losses and has worsened my gambling addiction, a problem further compounded by the side effects of my medical treatment. I am sharing my experience to warn anyone considering signing up for this site and to encourage players to exercise extreme caution.


Thank you for reading and taking my testimony into consideration.


Sincerely,



adrclt

Πραγματικά λυπάμαι φίλε μου για όλο αυτό. Είμαι και εγώ ευτυχώς ελαφρά εθισμένος στο τζόγο. Για καλή μου τύχη αν δω κάτι δεν πάει καλά σταματάω. Παίζω ένα ποσό. Αν βγάλω ένα ποσό συνεχίζω να παίζω μέχρι να έχω τα λεφτά μου πίσω με την ελπίδα να ανεβάσω κάποιο καλό κέρδος. Αν δεν κερδίσω θα σταματήσω να παίζω. Κάπως έτσι. Συνήθως χάνω λίγες φορές κέρδισα κάτι έστω και 200 ευρώ. Τώρα με την melina ευτυχώς έχω πληρωθεί και περιμένω και άλλα κέρδη. Αλλά αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου είναι ότι από τα 960 που κέρδισα μόνο τα 660 με άφησε να κάνω ανάληψη. Τα 300 τα έπαιξα.

Αν πάρω τα λεφτά δεν θα ξαναβάλω γιατί δεν μου άρεσε αυτό ξενέρωσα τελείως

Hi everyone,


I wanted to share my experience with Malina Casino. After reporting my gambling addiction issues due to losing huge amounts of money, the casino deleted my account. As a result, I no longer have my player ID, which greatly complicates my efforts to file a complaint and seek compensation.


Has anyone experienced this situation or have any solutions to suggest? I’d like to know how to work around this identification issue so I can assert my rights.


Thanks in advance for your advice and help.


See you soon,



adrclt

Χαμογελάστε

Αυτόματη μετάφραση:

Hi everyone,


I wanted to share my experience with Malina Casino. After reporting my gambling addiction issues due to losing huge amounts of money, the casino deleted my account. As a result, I no longer have my player ID, which greatly complicates my efforts to file a complaint and seek compensation.


Has anyone experienced this situation or have any solutions to suggest? I’d like to know how to work around this identification issue so I can assert my rights.


Thanks in advance for your advice and help.


See you soon,



Hello. I am really sorry for your experience at this casino.

Our complaint team could try to help, though.

May I ask how long after you reported the gambling addiction to the casino they closed your account, please?

You said that you had huge losses, so does it mean that you have deposited more even after you told them about your issue?

Please file your complaint by using this link where you describe everything in detail, and hopefully our team will be able to help.🙏


Καλησπέρα βλέπω σύμφωνα με τα σχόλια ότι οι αναλήψεις καθυστερούν σήμερα κέρδισα 160€ βέβαια είχα παίξει τα 140 οπότε για καλή μου τύχη τα πήρα πίσω. Καθυστερούν πολύ; Σας έχει τύχει να τα βάλουν γρήγορα ;

Zoi1996

Όχι δεν πληρώθηκα ποτέ γρήγορα 0χι κάτω από 5 εργάσιμες μέρες. Και σε όλες τις φορές έπρεπε να στείλω μήνυμα μετά από 5 μέρες. Την μια τους έλεγα τη θα γίνει θα μπορέσουμε να ψωνίσουμε σαββατοκύριακο? Και την άλλη ότι έπρεπε να πάω για σέρβις.

Πάντα κάτι έπρεπε να πω.

Το καλό όμως είναι ότι τελικά τα πήρα όλες τις φορές που κέρδισα τώρα βέβαια δεν ξανά παίζω γιατί είναι σπάσιμο νεύρων και δεν μου αρέσει να γίνομαι ξεφτίλα

kalimeris

Το μεγαλύτερο διάστημα που έκαναν να σου τα βάλουν πόσο είναι; Εγώ θα ξεκινήσω να τους στέλνω κάθε μέρα. Σημασία έχει ότι τα πήρες εγώ περιμένω για 160€ και με αυτά που διαβάζω ανυσηχω

Zoi1996

Δύο εβδομάδες ήταν η πρώτη φορά 14 μέρες να θυ.ασαι στα μαθήματα σου να είσαι ευγενικός γιατί κάποιους τους διέγραψαν το προφίλ και δεν τα πήραν ποτέ

Και το πιο γρήγορο διάστημα που πήρες τα λεφτά σου; Επίσης 14 μέρες μαζί με τα Σαββατοκύριακα ; Ή εργάσιμες ;

Καλησπέρα βλέπω σύμφωνα με τα σχόλια ότι οι αναλήψεις καθυστερούν σήμερα κέρδισα 160€ βέβαια είχα παίξει τα 140 οπότε για καλή μου τύχη τα πήρα πίσω. Καθυστερούν πολύ; Σας έχει τύχει να τα βάλουν γρήγορα ;

Have you already requested the withdrawal or not yet?

What about the verification? Is it needed for you?

Please keep us updated about everything new from there.

Romi

Καλησπέρα δεν μου έχουν ζητήσει επαλήθευση από τις 14/3 έχω ζητήσει ανάληψη και ακόμα δεν έχει επεξεργαστεί. Ειλικρινά απορώ πως κάποια καζίνο σαν αυτά έχουν ακόμα κόσμο. Φοβάμαι ότι θα αργήσω να πάρω τα λεφτά μου. Ωστόσο γνωρίζω ότι πρέπει να περιμένω 14 μέρες. Θα κάνω παράπονο από τώρα

Zoi1996

Το Σαββατοκύριακο δεν μετράει μιας και δεν είναι εργάσιμη. Αύριο μπες στη συνομιλία και ευγενικά παρακάλεσε τους αν μπορούν να κάνουν κάτι με την ανάληψη που έχει ζητήσει. Και περίμενε άλλη μια μέρα εγώ με αυτόν το τρόπο πληρώνομαι σε 5 εργάσιμες μέρες. Καλή τύχη

kalimeris

Δηλαδή τι να τους πω αύριο; Βάλτε μου σας παρακαλώ τα λεφτά μου; Αφού μου στέλνουν ότι δεν έχουν πρόσβαση στο οικονομικό τμήμα και δεν ξέρουν τι γίνεται με τις πληρωμές. Αυτό μου απάντησαν

1...18 19 20...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα