Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMalina Casino - γενική συζήτηση

Malina Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

 από anapaul5023
|
25.444 προβολές 374 απαντήσεις |
|
1...13 14 15...19
antoniorussonaples

Απίστευτος. Το εξωφρενικό είναι ότι έχει την υψηλότερη βαθμολογία εδώ δίνοντας κύρος στο καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:

Εντάξει, άρα δεν πρόκειται για απώλεια χρημάτων σωστά; Σήμερα το πρωί επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα αφού η κάρτα είναι και στο όνομά μου και χθες έλαβα ένα τηλεφώνημα από αυτούς που έλεγαν ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε πλήρως τώρα περιμένουμε την επόμενη εβδομάδα

Αυτόματη μετάφραση:

That is great that your account is verified now.

May I ask when exactly you requested the withdrawal, though?

We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, so if the time frame passes, please file a complaint here, and our team will intervene.

Here is the link you need to follow to do so, and inform us about any updates for sure.

Romi

Romi, το δικό μου έχει ήδη περάσει 14 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
willy7352

Υποβάλετε μια καταγγελία εδώ

Αυτόματη μετάφραση:

Αλλά με το παράπονο δεν νομίζω ότι μπορούμε να πάρουμε τα χρήματά μας.

Αυτόματη μετάφραση:

Παιδιά, πιστεύετε ότι μπορούμε να πάρουμε κάποια χρήματα πίσω με την καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
Luigi01

Έκανα παράπονα στην υποστήριξη MALIMA σχετικά με την αξίωση που κατατίθεται εδώ, δεν την πήραν στα σοβαρά, οπότε αμφιβάλλω ότι θα μας πληρώσουν, ήδη βλέπω τα λεφτά μου χαμένα. Ελπίζω μόνο να έχω κάποια υποστήριξη εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Luigi01

Αυτό που θέλουν είναι να μην κάνει κανείς τίποτα. Για να μην συνεχίσω να εξαπατάω περισσότερο κόσμο...το παράπονο είναι 5 λεπτά

Αυτόματη μετάφραση:
willy7352

Ελπίζω τουλάχιστον να μην συνεχίσουν να έχουν τη μέγιστη βαθμολογία

Αυτόματη μετάφραση:
Luigi01

Κάντε ένα παράπονο...δεν έχετε τίποτα να χάσετε.

Αυτόματη μετάφραση:

Romi, το δικό μου έχει ήδη περάσει 14 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:

Please mind the timer on your complaint, and soon you will be notified about next steps.

Αλλά με το παράπονο δεν νομίζω ότι μπορούμε να πάρουμε τα χρήματά μας.

Αυτόματη μετάφραση:

Our complaint team will do everything possible to help you get your money, for sure.

Romi

Τώρα περιμένω 14 μέρες αν δεν έρθει τίποτα θα ξεκινήσουμε το παράπονο ευχαριστώ πολύ είσαι πολύ ευγενικός

Αυτόματη μετάφραση:
Luigi01

We're here for you. Keep us updated.

Στον σύγχρονο τζόγο, η αναμονή για πληρωμή για 14 ημέρες είναι πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα

Αυτόματη μετάφραση:
Yuli58

Αν η πρόθεση είναι να το ξοδέψεις

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

Και είμαστε πολύ σοβαροί να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω. Και περιμένουμε.

Αυτόματη μετάφραση:
Yuli58

Φυσικά

Αυτόματη μετάφραση:

Στον σύγχρονο τζόγο, η αναμονή για πληρωμή για 14 ημέρες είναι πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, I attempted to look through this thread because I believe the complaint is appropriate in these circumstances, but I was unable to determine if you were aware of the concept.

Do you mind submitting the complaint? I just want to offer some support.

Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα με το Malina Casino. Περιμένω 16 μέρες για 3 πληρωμές των 800 ευρώ και ακόμα δεν έχω πάρει τα χρήματα. Δεν μπορώ να παραπονεθώ εδώ στον ιστότοπο γιατί όταν πρέπει να επιλέξω τα καζίνο, λαμβάνω το μήνυμα λάθους ότι δεν υπάρχει τέτοιο καζίνο, Malina, παρακαλώ βοηθήστε με να πάρω τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
1...13 14 15...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα