Δυστυχώς δεν περιλαμβάνονται όλα τα καζίνο στην πρωτοβουλία BetBlocker, επομένως δεν θα μπορούν όλα να κάνουν αυτό που περιγράφηκε. Κάτι που είναι κρίμα γιατί θα ήταν υπέροχο αν ήταν για περισσότερα καζίνο.
Έχω δει ότι και τα δύο καζίνο έχουν χαμηλό δείκτη ασφάλειας, επομένως δεν εκπλήσσομαι από τη συμπεριφορά τους και μπορώ να καταλάβω γιατί είναι τόσο δύσκολο για εσάς να κλείσετε αυτούς τους λογαριασμούς. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και ελπίζουμε ότι θα είναι δυνατό.
Ωστόσο, τι έγραψαν πίσω στα email σας;
Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι δεν σας είδα να απαντάτε στον Tomas σχετικά με το άλλο καζίνο Superb, οπότε θα ήταν καλό να το κάνατε για να μην κλείσει η καταγγελία.
Θα ήταν δυνατό αυτό;
Unfortunately not all casinos are included in the BetBlocker initiative, so not all of them will be able to do what has been described. Which is a shame because it would be great if it was for more casinos.
I have seen that both casinos have a safety low index, so I am not surprised by their behaviour and I can understand why it is so difficult for you to close these accounts. Our team will try to help you and hopefully it will be possible.
However, what did they write back to your emails?
I would also like to point out that I have not seen you reply to Tomas about the other casino Superb, so it would be good if you did so that the complaint would not be closed.
Would that be possible?