Γειά σου!
Η διεύθυνση email ήταν λανθασμένη. βλέπω. Θα το στείλουμε στη σωστή διεύθυνση αργότερα.
Η μεγαλύτερη ανησυχία μου είναι πότε πρέπει να το στείλω στην MGA; Ανησυχώ για αυτό.
Χρησιμοποιώ το Madre για πρώτη φορά, είναι φυσιολογικό να μην λαμβάνω απάντηση; Πρέπει να περιμένω 3 μήνες όπως αναφέρεται στους όρους παροχής υπηρεσιών; Έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει την αίτησή μου, οπότε σκέφτηκα ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου, αλλά δεν έχω λάβει απάντηση.
〇Οργάνωση της κατάστασης
① Αίτηση εμβασμάτων τον Απρίλιο
② Έστειλα χρήματα, αλλά το τμήμα πληρωμών ισχυρίζεται ότι υπάρχει πρόβλημα με την εταιρεία πληρωμών.
③Υποβάλετε υλικά που δεν έχουν πληρωθεί. Επικοινώνησα επίσης με την Vega για επιβεβαίωση. Ο Vega ερεύνησε επίσης. Η υποστήριξη καζίνο υπόσχεται πληρωμή.
④ Το τμήμα πληρωμών έχει ανασταλεί κατά τη διερεύνηση.
⑤Η Vega, η εταιρεία πληρωμών, προσπαθεί να επικοινωνήσει με το καζίνο 8 φορές, υποσχόμενη συνεργασία, αλλά το καζίνο δεν ανταποκρίνεται.
⑥ Υπέβαλα μια καταγγελία στο CASIBNO GURU, ένα τρίτο μέρος, αλλά το καζίνο το αγνόησε.
⑦Τον Ιούνιο, επικοινωνήστε με τη MADRE ADR, την υπηρεσία επίλυσης διαφορών που καθορίζεται στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών, και κάντε την αποδοχή της.
⑧Η Condor Malta Ltd είναι υποχρεωμένη να απαντήσει εντός δύο εβδομάδων, αλλά δεν έχω λάβει καμία απάντηση.
⑨Τον Ιούλιο, η υποστήριξη μου ζήτησε να καταχωρίσω διαφορετικό προορισμό εμβασμάτων, επειδή το Vega δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί.
⑩ Υποβάλετε το MuchBetter και εγγραφείτε. Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου μόλις σταλούν τα χρήματα.
⑪Τον Αύγουστο, το κίνημα σταμάτησε ξανά.
〇Σχετικά θέματα Madre
① Θα λάβετε ένα email υποδοχής στις 16 Ιουνίου.
Από τότε δεν έχω ξανακούσει νέα σου.
②Όταν ξεκινήσαμε να επικοινωνούμε με το καζίνο τον Ιούλιο, επικοινωνήσαμε μαζί τους χρησιμοποιώντας τη φόρμα ερωτήματος, αλλά δεν υπήρξε απάντηση.
③Την περασμένη εβδομάδα, επικοινώνησα με τον Madre για να πω ότι αναρωτιόμουν αν έπρεπε να συμβουλευτώ την MGA επειδή δεν είχα λάβει απάντηση από το καζίνο, αλλά δεν υπήρξε απάντηση.
Hello!
The email address was incorrect. I see. We will send it to the correct address later.
My biggest concern is when should I send it to MGA? I'm worried about this.
I am using Madre for the first time, is it normal for me not to receive a reply? Do I have to wait 3 months as stated in the terms of service?I received an email confirming my application, so I thought I would be contacted, but I haven't heard back.
〇Organizing the situation
① Remittance application during April
② I sent money, but the payment department claims there is a problem with the payment company.
③Submit materials that have not been paid. I also contacted Vega to confirm. Vega also investigated. Casino support promises payment.
④The payment department is suspended while investigating.
⑤Vega, the payment company, tries to contact the casino 8 times, promising cooperation, but the casino does not respond.
⑥I filed a complaint at CASIBNO GURU, a third party, but the casino ignored it.
⑦In June, contact MADRE ADR, the dispute resolution agency specified in the Terms of Service, and have it accepted.
⑧Condor Malta Ltd is obligated to respond within two weeks, but I have not received any response.
⑨In July, support asked me to register a different remittance destination because Vega could not be used.
⑩Submit MuchBetter and get registered. I was told that I would be contacted once the money was sent.
⑪In August, the movement stopped again.
〇Madre related matters
①You will receive a reception email on June 16th.
I haven't heard from you since.
②When we started contacting the casino in July, we contacted them using the inquiry form, but there was no response.
③Last week, I contacted Madre to say that I was wondering if I should consult MGA because I had not received a response from the casino, but there was no response.
Αυτόματη μετάφραση: