Γεια σου,
Ας αφήσουμε τις κουλοχέρηδες στην άκρη, παρόλο που καταλαβαίνω ότι εξακολουθεί να σας απασχολεί. Θα ήθελα να εστιάσω σε αυτό που περιγράψατε σχετικά με το κλείσιμο λογαριασμών.
Όπως το βλέπω, τους έχετε ενημερώσει ότι παλεύετε με τον εθισμό στον τζόγο, ωστόσο, παρά τις προσπάθειές σας να κλείσετε οριστικά τον λογαριασμό σας, το καζίνο δεν έφτασε καν σε εσάς και ως αποτέλεσμα, ο λογαριασμός σας ήταν έτοιμος να ενεργοποιηθεί κάθε φορά. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, παρακαλώ.
Αυτό είναι πιθανότατα μια σοβαρή αποτυχία. Θα θέλατε να υποβάλετε ένα παράπονο σχετικά με όλη αυτήν την κατάσταση κλεισίματος λογαριασμού, παρακαλώ; Ο ειδικός μας θα πρέπει πραγματικά να το εξετάσει. Τα στοιχεία σας θα παίξουν τον πιο σημαντικό ρόλο. Εάν συμφωνείτε με την πρότασή μου, επισκεφθείτε αυτήν τη σελίδα 👈. Εξηγεί γιατί και πώς επιλύουμε προβλήματα με τους παίκτες.
Η επιλογή υποβολής ενός βρίσκεται εδώ 👈
Ελπίζω ότι θα μας βοηθήσετε να διερευνήσουμε τις πρακτικές του καζίνο, αν και η απόφαση εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς, φυσικά.
Hey there,
Let's put the slots aside, even though I understand it is still a concern for you. I would like to focus on what you described regarding the account closures.
The way I see it, you have informed them you're struggling with gambling addiction, yet despite your efforts to close your account permanently, the casino didn't even reach to you, and as a result, your account was ready to be activated each time. Correct me if I'm wrong, please.
This is most likely a serious failure. Would you care to submit a complaint regarding this whole account closure situation, please? Our specialist should really look into it; your evidence will play the most important part. If you agree with my suggestion, visit this page 👈. It explains why and how we resolve player issues.
The option to submit one is located right here 👈
I hope you will help us investigate the casino's practices, though the decision is completely up to you, of course.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση: