Ας ξεκινήσω από το τέλος. Νομίζω ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την ανάρτησή σου και είναι ξεκάθαρα ορατό.
Ας προχωρήσω στα παράπονα. Είναι σαφές ότι κερδίζουμε χρήματα από τα καζίνο. Δεν προσπαθούμε να το κάνουμε αυτό δελεάζοντας τους παίκτες με δωρεάν παράπονα και στη συνέχεια αντιμετωπίζοντάς τους άδικα. Κάθε υπόθεση που χειριζόμαστε αντιμετωπίζεται πάντα σύμφωνα με τους ίδιους κανόνες, είτε είναι η πρώτη φορά κάποιου είτε έχει ήδη υποβάλει 50 παράπονα. Δεν θα χρεώνουμε τέλη για αυτό. Δεν αποτελεί προς το παρόν μέρος του σχεδίου μας και μπορεί να μην είμαστε καν σε θέση να αυξήσουμε την ταχύτητα απόκρισης επειδή υπάρχουν τόσα πολλά παράπονα. Δεν είναι ότι δεν θέλουμε να απαντήσουμε σε κανέναν, αλλά όταν υπάρχουν 1.500 παράπονα το μήνα, αυτό είναι αρκετό. Το καζίνο πρέπει πάντα να μας παρέχει σαφή στοιχεία για το γιατί αποφάσισε να κάνει αυτό που έκανε και δεν θα είναι διαφορετικό στη δική σας περίπτωση. Πρέπει να δηλώνουν σαφώς γιατί έχουν αυτή την άποψη και να παρέχουν αποδεικτικά στοιχεία. Δεν έχει σημασία τι είδους συνεργασία έχουμε με ένα καζίνο. Έχουμε κλήσεις κάθε εβδομάδα όπου επιλύουμε συγκεκριμένες υποθέσεις και δεν υπήρξε ούτε μία φορά που να διαφωνήσαμε με ένα καζίνο με το οποίο έχουμε, ας πούμε, μια «καλή σχέση». Αυτό απλά δεν παίζει κανένα ρόλο για εμάς. Κάθε καζίνο θα πρέπει να είναι δίκαιο απέναντι στους παίκτες, όπως ακριβώς οι παίκτες θα πρέπει να είναι δίκαιοι απέναντι στα καζίνο.
Πιστεύω λοιπόν ότι όλα θα λυθούν με αυτό το πνεύμα και τώρα.
Δεν θέλω να βγάλω βιαστικά συμπεράσματα επειδή δεν εμπλέκομαι στη διαδικασία υποβολής παραπόνων, αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι θα αντιμετωπιστεί με τον ίδιο τρόπο όπως και με κάθε άλλο παίκτη, και όπως έχω ήδη αναφέρει, σε μια προσπάθεια να διατηρείται πάντα η δικαιοσύνη.
Ελπίζω ότι στο τέλος της ημέρας, θα μπορέσουμε να πούμε ότι αυτό ίσχυε για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. 🙂
Let me start from the end. I think there is no problem with your post and it is clearly visible.
Let me move on to complaints. It is clear that we earn money from casinos. We do not try to do this by luring players with free complaints and then treating them unfairly. Every case we deal with is always handled according to the same rules, whether it's someone's first time or they've already filed 50 complaints. We will not charge fees for this; it is not currently part of our plan, and we might not even be able to increase our response speed because there are so many complaints. It's not that we don't want to respond to anyone, but when there are 1,500 complaints a month, that's enough. The casino must always provide us with clear evidence of why it decided to do what it did, and it will be no different in your case. They must clearly state why they are of that opinion and provide proof. It doesn't matter what kind of partnership we have with a casino. We have calls every week where we resolve certain cases, and it has not been once that we have disagreed with a casino with which we have, let's say, a "good relationship." That simply does not play a role for us. Every casino should be fair to players, just as players should be fair to casinos.
So I believe that everything will be resolved in this spirit now as well.
I don't want to jump to conclusions because I am not involved in the complaint process, but I can assure you that it will be handled in the same way as with every other player, and as I have already mentioned, in an effort to always maintain fairness.
I hope that at the end of the day, we will be able to say that this was the case for all parties involved.🙂




