Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLucky Hunter Casino - γενική συζήτηση

Lucky Hunter Casino - γενική συζήτηση

πριν από 6 μήνες από Tarantino
|
1.113 προβολές 16 απαντήσεις |
|
πριν από 6 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Lucky Hunter Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 6 μήνες

Γειά σου,


Μπορώ μόνο να προειδοποιήσω όλους για αυτό το καζίνο! Πιθανότατα έχω παίξει σε 100 καζίνο, αλλά δυστυχώς είναι αδύνατο να κάνω ανάληψη εδώ.


Έχω πληρώσει εύκολα συνολικά 3000€ και τώρα ήθελα να κάνω ανάληψη τριψήφιου ποσού σήμερα.


Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό, ήθελαν ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού που ήταν από μια κατάθεση που έγινε την περασμένη εβδομάδα, καλά, λίγο ασυνήθιστο αλλά όχι πρόβλημα. Ανέβηκε και περίμενε.


Ξαφνικά ένα email που έλεγε ότι η πληρωμή απορρίφθηκε, αυτό και μόνο είναι μια τόσο αηδιαστική τακτική που χάνετε ξανά τα χρήματα (οι αξιόπιστοι πάροχοι απλώς θα ζητούσαν περαιτέρω έγγραφα και δεν θα ακυρώσουν την πληρωμή αμέσως).


αλλά καλά, μου ζητήθηκε να απαντήσω στο email και να επιβεβαιώσω τη διεύθυνση εξαργύρωσης και να δηλώσω το ποσό. Έπρεπε επίσης να ζητήσω από έναν πράκτορα να επιβεβαιώσει τη διεύθυνση εξαργύρωσης στη ζωντανή συνομιλία (επίσης ένα απόλυτο αστείο). Αλλά δεν έχει σημασία, απάντησα στο email, έγραψα τη διεύθυνση και το ποσό.

Στη συνέχεια, μετά από αρκετές ώρες στη ζωντανή συνομιλία, τελικά επικοινώνησα με κάποιον και επιβεβαίωσα τη διεύθυνση εξαργύρωσης. Μετά μου είπε να περιμένω.


Λίγα λεπτά αργότερα έλαβα ένα άλλο email που έλεγε ότι η πληρωμή είχε απορριφθεί και επέστρεψε στον λογαριασμό μου.


Έτσι προσπαθούσα για ώρες να επικοινωνήσω με κάποιον (δεν υπήρχε απάντηση μέσω email) και το 90% των φορών έλαβα ένα μήνυμα στο chat που έλεγε ότι πρέπει να προσπαθήσω ξανά αργότερα. Στη συνέχεια είπε ότι δεν είχα γράψει email, οπότε του έστειλα ένα στιγμιότυπο του email και μου ζήτησα να προσπαθήσω ξανά.


Το έχω δοκιμάσει 6 φορές τώρα!!! Χωρίς επιτυχία, δεν μπορώ να περάσω μέσω συνομιλίας και δεν λαμβάνω καμία απάντηση μέσω email.


Τώρα έχω στοιχηματίσει το υπόλοιπο ποσό και έγραψα ένα email ζητώντας τους να μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου για μια ζωή.


Ελπίζω όσο το δυνατόν περισσότεροι παίκτες να διαβάσουν αυτήν την προειδοποίηση και να μείνουν μακριά από το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Tarantino
πριν από 6 μήνες

I am really sorry about the issue and that you couldn't keep on and lost everything.

May I just ask what the reason was for rejecting the withdrawal if, as you said, your account was verified and you've had many successful withdrawals before?🤔

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, η πρώτη ανάληψη των 400 € (LTC) ακυρώθηκε και ζητήθηκαν έγγραφα επαλήθευσης... Τεκμηριώνω τη διαδικασία μέχρι την πρώτη ανάληψη, ώστε όλοι οι αναγνώστες να έχουν μια εντύπωση για το LuckyHunter Casino...


Ημέρα 2:

Το έγγραφο για την επαλήθευση διεύθυνσης απορρίφθηκε (τραπεζική κίνηση - συναλλαγές μαύρες / PDF) Θα πρέπει να παράσχω ένα μη επεξεργασμένο έγγραφο;;;


Απαιτείται selfie με ταυτότητα και εμφανείς αγκώνες κ.λπ...


Άρα η συνηθισμένη ταλαιπωρία επαλήθευσης ισχύει και για το LuckyHunter!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
guruflu
πριν από 1 μήνα

Thank you for this. It is nice of you.

It is nothing unusual, though, that all the documents should be unedited and usually in PDF format. Of course they must be of good quality as well.

We'll wait for another update from you.


πριν από 1 μήνα

Αυτό είναι τόσο γελοίο!! Διαγράψτε αμέσως τον λογαριασμό σας.

Είναι απλώς μια τακτική για να χάσεις ξανά τα χρήματά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
Tarantino
πριν από 1 μήνα

Please, to whom are you addressing this type of advice? In this situation, using the reply button might be helpful.

πριν από 4 εβδομάδες

Ημέρα 3 και 4

  • Όλα τα απαιτούμενα έγγραφα μεταφορτώθηκαν
  • καμία απάντηση από το καζίνο από τις 23 Νοεμβρίου


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

26 Νοεμβρίου 2024

Το αντίγραφο κίνησης τράπεζας απορρίφθηκε (ορατή διεύθυνση, τράπεζα, συναλλαγές κ.λπ.)

Αιτία: Παρακαλούμε, ανεβάστε έναν λογαριασμό κοινής ωφελείας ως απόδειξη της διεύθυνσής σας

Τώρα δεν έχω τρόπο να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου!

Ας συνεχίσουμε με τα παράπονα!

Αυτόματη μετάφραση:
guruflu
πριν από 4 εβδομάδες

When exactly did you request the withdrawal, please?🤔

I'm asking because our complaint team is able to intervene only after the 14-day time period, so until then we need to wait, and only then we'll see any movement with your complaint.

Also, why don't you have a way to verify your account? Isn't there any bill in your name? Do I understand correctly?

Romi
πριν από 4 εβδομάδες

Γεια σας, η πρώτη προσπάθεια απόσυρσης ήταν στις 16 Νοεμβρίου, αλλά δεν είχα ανεβάσει κανένα έγγραφο εκείνη τη στιγμή.

Η απόσυρση ακυρώθηκε από το καζίνο και ζητήθηκαν έγγραφα.

Σύμφωνα με το LuckyHunter, τα ακόλουθα έγγραφα είναι δυνατά για επαλήθευση διεύθυνσης:

-Τράπεζα (το υπέβαλα, πρωτότυπο!!!)

-Λογαριασμός τηλεφώνου (δεν έχω έναν - διαδικτυακό λογαριασμό)

-Λογαριασμός ρεύματος (δεν τον έχω - δεν είναι στο όνομά μου)

Το αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού έγινε αρχικά αποδεκτό/επαληθευμένο, αλλά μετά τέσσερις μέρες λάβαμε ένα μήνυμα που έλεγε ότι δεν έγινε αποδεκτό και ότι χρειάζονταν λογαριασμό κοινής ωφέλειας!;

Μέχρι στιγμής έχει γίνει δεκτή μόνο η ταυτότητά μου (εμπρός και πίσω).

χαιρετισμός

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
guruflu
πριν από 3 εβδομάδες

So, did they offer any other alternative documents that can be submitted to finish the verification process?

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας, μετά την απόρριψη της κίνησης τραπεζικού λογαριασμού (οι συναλλαγές που έχουν συσκοτιστεί), το καζίνο ζήτησε ένα μη επεξεργασμένο αντίγραφο κίνησης τράπεζας (διατίθενται μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).

Στη συνέχεια ανέβασα ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού στην αρχική μορφή (PDF), το οποίο έγινε αποδεκτό αμέσως. Μετά από 3 ημέρες η κατάσταση άλλαξε από αποδεκτό σε μη αποδεκτό και ζητήθηκε λογαριασμός κοινής ωφέλειας.

Επιπλέον, έχω ήδη ανεβάσει άλλο τιμολόγιο (Amazon) με τα στοιχεία της διεύθυνσής μου.

Είμαστε μόνο στην αρχή, η selfie με ταυτότητα και το στιγμιότυπο της μεταφοράς LTC δεν έχουν επαληθευτεί ακόμα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Έγραψα επίσης ένα email για υποστήριξη λέγοντας ότι δεν υπήρχε λογαριασμός ρεύματος στο όνομά μου... και μετά έλαβα το ακόλουθο μήνυμα:


Χαιρετίσματα,

Παρακαλούμε, ανεβάστε έναν λογαριασμό βοηθητικού προγράμματος PDF ως απόδειξη της διεύθυνσής σας.

​Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή αμφιβολίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή μέσω ζωντανής συνομιλίας.

,

με τους καλύτερους χαιρετισμούς,

Υποστήριξη καζίνο LuckyHunter



Αυτόματη μετάφραση:
guruflu
πριν από 3 εβδομάδες

Thank you so much for all this information.

It really looks complicated to get verified, as I can see. It is very important to get help from the support whenever needed, but from your description, I don't feel that they have offered much help.

Am I right?

If you don't have an electricity bill in your name, there should always be some alternative to it, so you can get verified.

I hope that our complaint team will be able to help you out soon and resolve this issue.

πριν από 1 εβδομάδα

Καλησπέρα, προσπαθώ να κάνω ανάληψη αλλά έχουν ήδη αρνηθεί την ανάληψη δύο φορές, ζητώντας μου πάντα νέα έγγραφα για αποστολή. Ελπίζω να λυθεί γιατί δεν γίνεται να τσακώνεσαι με τα διάφορα καζίνο κάθε φορά για να κάνεις ανάληψη, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Goldgemini10
πριν από 1 εβδομάδα

In your complaint, I can see that the casino has denied some of your documents. May I ask what was the reason for them to do so?🤔

They should explain it to you so you can resend them and your account can be verified, you know. So did they give you any explanation regarding this?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα