Αγαπητέ Γιάρο,
Όχι, δεν έχω πολλούς λογαριασμούς, αλλά πώς υποτίθεται ότι θα το αποδείξω αυτό; Υπάρχει λόγος που το καζίνο κ.λπ. πρέπει να παρέχει σαφή αποδεικτικά στοιχεία αντί για μία μόνο πρόταση και καμία περαιτέρω απάντηση, ειδικά όταν πρόκειται για 1.500€!
Ακριβώς, ως χρήστης δεν μπορείς να αντικρούσει έναν τέτοιο ισχυρισμό, ειδικά επειδή πολλά πράγματα είναι περίεργα:
Αυτό το καζίνο και πολλά άλλα αλλάζουν ιδιοκτησία χωρίς προειδοποίηση.
Το λογισμικό softswiss εντοπίζει αυτόματα τους κοινόχρηστους λογαριασμούς. Το γνωρίζω αυτό επειδή πριν από περίπου τρία χρόνια χρησιμοποιούσα το ίδιο δίκτυο Wi-Fi με την τότε κοπέλα μου και χρησιμοποιήσαμε ο καθένας από ένα μπόνους. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν πιστώθηκαν μπόνους. Ήμασταν σε θέση να εξηγήσουμε την κατάσταση εκείνη την εποχή και τα μπόνους ενεργοποιήθηκαν ξανά μετά την επαλήθευση KYC.
Έτσι, το καζίνο στέλνει προσφορές μπόνους, τις πιστώνει το σύστημα (το οποίο θα μπορούσε εύκολα να διαμορφωθεί για συγκεκριμένες χώρες, έναν ορισμένο αριθμό καταθέσεων, τουλάχιστον 30 ημέρες από την τελευταία κατάθεση, κ.λπ.) και στη συνέχεια παίρνει τα χρήματα από τον χρήστη. Εάν ο χρήστης τύχει να είναι τυχερός και πρόκειται για μπόνους με πολύ υψηλό όριο κερδών (κατάθεση 20 ευρώ -> κέρδη 1.500 ευρώ), τότε η ανάληψη δεν διεκπεραιώνεται για μέρες και στη συνέχεια, με μία μόνο πρόταση, ένα τόσο μεγάλο υπόλοιπο διαγράφεται με την αξίωση Χ. Και φυσικά, πάντα βρίσκουν κάποια δικαιολογία στους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά είναι απίστευτα απογοητευτικό για τον πελάτη ότι αυτά τα πράγματα έρχονται στο φως μόνο όταν τολμούν να ζητήσουν κέρδη... Διαφορετικά, θα μπορούσαν να συνεχίσουν να καταθέτουν για χρόνια.
Είναι αυτό δίκαιο παιχνίδι και ισορροπημένο;
Είμαι πραγματικά περίεργος να δω αν οι συνάδελφοί σας μπορούν να παραμείνουν όσο το δυνατόν πιο ουδέτεροι κατά τον χειρισμό παραπόνων. Έχω πλήρη επίγνωση ότι οι θέσεις εργασίας στην εταιρεία σας εξαρτώνται από αυτές τις συνεργασίες και, τελικά, είστε ο μεγαλύτερος παράγοντας στον κλάδο των καζίνο. Καταλαβαίνω απόλυτα ότι είναι δύσκολο να παραμείνει κανείς ουδέτερος όταν έχει να κάνει με έναν μόνο χρήστη, ειδικά επειδή προσφέρετε αυτήν την υπηρεσία παραπόνων δωρεάν. Προσωπικά, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο να χρεώνατε, ας πούμε, 20-50 ευρώ για αυτήν ή τουλάχιστον να προσφέρατε μια επιλογή επί πληρωμή με, για παράδειγμα, ταχύτερους χρόνους απόκρισης.
Αν ένα καζίνο μπορεί να τη γλιτώσει με ισχυρισμούς και ίσως με κάποια τυχαία «αποδεικτικά στοιχεία» όπως «Ο χρήστης XY είχε επίσης τη διεύθυνση IP σας πριν από 6 μήνες» (όλοι γνωρίζουν ότι οι διευθύνσεις IP συνήθως εκχωρούνται δυναμικά και ποτέ δεν είναι οι ίδιες, αλλάζουν τακτικά και θα μπορούσατε επίσης να έχετε χρησιμοποιήσει ένα δημόσιο δίκτυο Wi-Fi κ.λπ.), τότε είναι σίγουρα σαφές για μένα ότι δεν φαίνεται να έχουν ως κύριο στόχο να βοηθήσουν. Όπως αναφέρθηκε, αυτό δεν είναι επίθεση εναντίον σας. Μπορώ να καταλάβω σε κάποιο βαθμό ότι πρέπει να είστε προσεκτικοί και αν δεν βγάζετε χρήματα από τους χρήστες, τότε αυτό είναι κυρίως δουλειά.
Δημιούργησα ένα άλλο νήμα στο γενικό φόρουμ σήμερα, αυτό το θέμα είναι πραγματικό, και ελπίζω να εγκριθεί. Ξέρω ότι δεν έχω μεγάλη επιρροή εδώ εναντίον αυτού του παίκτη με πιθανώς ένα δισεκατομμύριο έσοδα, και δεν έχω απολύτως κανένα ενδιαφέρον να "κακοφημώ" μια εταιρεία και να σπαταλάω δύο ώρες πληκτρολογώντας στο τηλέφωνό μου κάθε πρωί. Αλλά απλώς πιστεύω ότι οι άνθρωποι θα πρέπει τουλάχιστον να μπορούν να μάθουν για αυτό μέσω κάποιας έρευνας, ώστε ο καθένας να μπορεί να σχηματίσει τη δική του ανεξάρτητη γνώμη. Νομίζω ότι θα πρέπει να είσαι αρκετά αφελής και εύπιστος για να προσπαθήσεις να το αντικρούσει με δικαιολογίες.
Με εκτίμηση και σας ευχαριστώ για την εργασία σας!
Δαβίδ
Dear Jaro,
No, I don't have multiple accounts, but how am I supposed to prove that? There's a reason the casino etc. has to provide clear evidence instead of just one sentence and then no further response, especially when it's €1,500!
Exactly, as a user you can't refute such a claim, especially since many things are strange:
This casino and many others change ownership without notification.
The software softswiss automatically detects shared accounts; I know this because about three years ago I used the same Wi-Fi network with my then-girlfriend, and we each used a bonus. In this case, no bonuses were credited. We were able to explain the situation at the time, and the bonuses were reactivated after KYC verification.
So, the casino sends out bonus offers, has them credited by the system (which could easily be configured for specific countries, a certain number of deposits, a minimum of 30 days since the last deposit, etc.), and then takes the money from the user. If the user happens to be lucky and it's a bonus with a very high winnings limit (20 EUR deposit -> 1,500 EUR winnings), then the withdrawal isn't processed for days, and then, with a single sentence, such a large balance is deleted with claim X. And of course, they always find some excuse in the terms and conditions, but it's incredibly frustrating for the customer that these things only come to light when they dare to request winnings... Otherwise, they could continue depositing for years.
Is this fair play and balanced?
I'm really curious to see if your colleagues can remain as neutral as possible when handling complaints. I'm fully aware that jobs at your company depend on these partnerships, and ultimately, you're the biggest player in the casino industry. I completely understand that it's difficult to remain neutral when dealing with a single user, especially since you offer this complaint service free of charge. Personally, I think it would be better if you charged, say, 20-50 euros for it, or at least offered a paid option with, for example, faster response times.
If a casino can get away with claims and perhaps some haphazardly cobbled-together "evidence" like "User XY also had your IP address 6 months ago" (everyone knows that IPs are usually dynamically assigned and never the same, they change regularly, and you could also have used a public Wi-Fi network, etc.), then it's definitely clear to me that they don't seem to be primarily aiming to help. As mentioned, this isn't an attack on you; I can understand to some extent that you have to be cautious, and if you're not making any money from the users, then this is primarily work.
I created another thread in the general forum today, this one factual, and I hope it gets approved. I know I don't have much reach here against this player with presumably a billion in revenue, and I have absolutely no interest in "badmouthing" a company and wasting two hours typing away on my phone every morning. But I simply think people should at least be able to find out about this through some research, so everyone can form their own independent opinion. I think you'd have to be pretty naive and gullible to try and refute it with excuses.
Best regards and thank you for your work!
David
Lieber Jaro,
nein, ich habe keine mehreren Konten aber wie soll ich das denn nachweisen? Nicht umsonst muss das Casino etc doch hier klare Beweise vorlegen statt 1 Satz und danach nicht mehr antworten, insbesondere bei 1.500 Euro!
Eben, als User kann man eine solche Behauptung ja nicht widerlegen, zumal doch viele Sachen komisch sind:
- Dieses Casino & viele andere wechseln ohne Benachrichtigung den Besitzer
- die Software softswiss erkennt automatisiert gemeinsame Konten, das weiss ich weil ich vor ca 3 Jahren mal dasselbe Wlan mit der damaligen Freundin nutzte und wir einen Bonus jeweils beide nutzten. In diesem Fall werden keine Boni gutgeschrieben. Wir konnten es damals erklären und Boni wurden nach KYC reaktiviert.
Also das Casino verschickt Boni Angebote, lässt diese vom System gutschreiben (was auch problemlos einstellbar wäre auf zB bestimmte Länder, den X. Deposit, letzter Deposit minimum 30 Tage her etc) und nimmt das Geld vom User. Wenn er dann mal Glück hat & es leider ein Bonus mit sehr hohen Gewinnlimit ist (20 Eur Einzahlung -> 1.500 Eur Gewinn) dann bearbeitet man die Auszahlung erst tagelang garnicht und löscht mit 1 Satz ein so hohes Guthaben mit Behauptung X. Und natürlich fällt einem immer etwas ein wo man in den AGB schreibt, nur halt megadoof für den Kunden das solche Dinge immer erst auffallen wenn er es wagt einen Gewinn anzufordern ... Ansonsten würde er jahrelang weiter einzahlen dürfen.
Ist das Fair Play & ausgewogen?
Ich bin wirklich enorm gespannt, ob eure Kollegen bei der Beschwerde möglichst neutral bleiben, mir ist völlig klar das hier bei euch Arbeitsplätze von den Partnerschaften abhängen und letzlich ist es der grösste Player im Casinobereich. Ich verstehe wirklich das es dann wegen irgendeinem User schwierig ist neutral zu bleiben, vorallem wenn Ihr diesen Complaint Service ohne Kosten betreibt, wobei ich es eh darum auch besser fände wenn man zB 20-50 Euro dafür verrechnet oder zumindest eine kostenpflichtige Option bereitstellen würde mit zB beschleunigten Reaktionszeiten etc.
Sollte sich ein Casino mit Behauptungen und vielleicht noch irgendwie zusammengewürfelten "Beweisen" wie zB "Ihre IP Adresse hatte User XY auch, vor 6 Monaten" (jeder weiss, das IPs meistens dynamisch vergeben werden und nie gleich sind, sich regelmässig ändern, auch kann man ein öffentliches WLAN benutzt haben etc) durchsetzen können ist für mich dann definitiv klar das man hier nicht gross die Hilfe als Ziel zu haben scheint. Wie erwähnt ist das kein Angriff auf euch, ich kann ein Stück verstehen das Ihr da zurückhaltend sein müsst und wenn Ihr an den Usern nix verdient ist das nunmal in erster Linie Arbeit.
Ich habe heute hier noch einen weiteren Thread im Allgemeinen Forum erstellt, sachlich und ich hoffe dieser wird freigeschalten. Ich weiss das ich hier keine grosse Reichweite gegen diesen Player mit vermutlich 1 Milliarde Umsatz habe und ich habe auch 0 Interesse daran, ein Unternehmen " schlecht zu reden" und am Morgen 2 Stunden dafür auf dem Handy rumzutippen. Aber ich finde einfach die Leute sollen zumindest mit etwas Recherche dies mitbekommen und dann kann sich jeder seine unabhängige Meinung bilden, ich denke das man da ziemlich naiv und gutgläubig sein muss, um das irgendwie mit Ausreden zu widerlegen.
Lg & danke für eure Arbeit!
David
Αυτόματη μετάφραση: