Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLucky Hunter Casino - γενική συζήτηση

Lucky Hunter Casino - γενική συζήτηση

3.359 προβολές 20 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Lucky Hunter Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Μπορώ μόνο να προειδοποιήσω όλους για αυτό το καζίνο! Πιθανότατα έχω παίξει σε 100 καζίνο, αλλά δυστυχώς είναι αδύνατο να κάνω ανάληψη εδώ.


Έχω πληρώσει εύκολα συνολικά 3000€ και τώρα ήθελα να κάνω ανάληψη τριψήφιου ποσού σήμερα.


Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό, ήθελαν ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού που ήταν από μια κατάθεση που έγινε την περασμένη εβδομάδα, καλά, λίγο ασυνήθιστο αλλά όχι πρόβλημα. Ανέβηκε και περίμενε.


Ξαφνικά ένα email που έλεγε ότι η πληρωμή απορρίφθηκε, αυτό και μόνο είναι μια τόσο αηδιαστική τακτική που χάνετε ξανά τα χρήματα (οι αξιόπιστοι πάροχοι απλώς θα ζητούσαν περαιτέρω έγγραφα και δεν θα ακυρώσουν την πληρωμή αμέσως).


αλλά καλά, μου ζητήθηκε να απαντήσω στο email και να επιβεβαιώσω τη διεύθυνση εξαργύρωσης και να δηλώσω το ποσό. Έπρεπε επίσης να ζητήσω από έναν πράκτορα να επιβεβαιώσει τη διεύθυνση εξαργύρωσης στη ζωντανή συνομιλία (επίσης ένα απόλυτο αστείο). Αλλά δεν έχει σημασία, απάντησα στο email, έγραψα τη διεύθυνση και το ποσό.

Στη συνέχεια, μετά από αρκετές ώρες στη ζωντανή συνομιλία, τελικά επικοινώνησα με κάποιον και επιβεβαίωσα τη διεύθυνση εξαργύρωσης. Μετά μου είπε να περιμένω.


Λίγα λεπτά αργότερα έλαβα ένα άλλο email που έλεγε ότι η πληρωμή είχε απορριφθεί και επέστρεψε στον λογαριασμό μου.


Έτσι προσπαθούσα για ώρες να επικοινωνήσω με κάποιον (δεν υπήρχε απάντηση μέσω email) και το 90% των φορών έλαβα ένα μήνυμα στο chat που έλεγε ότι πρέπει να προσπαθήσω ξανά αργότερα. Στη συνέχεια είπε ότι δεν είχα γράψει email, οπότε του έστειλα ένα στιγμιότυπο του email και μου ζήτησα να προσπαθήσω ξανά.


Το έχω δοκιμάσει 6 φορές τώρα!!! Χωρίς επιτυχία, δεν μπορώ να περάσω μέσω συνομιλίας και δεν λαμβάνω καμία απάντηση μέσω email.


Τώρα έχω στοιχηματίσει το υπόλοιπο ποσό και έγραψα ένα email ζητώντας τους να μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου για μια ζωή.


Ελπίζω όσο το δυνατόν περισσότεροι παίκτες να διαβάσουν αυτήν την προειδοποίηση και να μείνουν μακριά από το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Tarantino
πριν από 1 έτος

I am really sorry about the issue and that you couldn't keep on and lost everything.

May I just ask what the reason was for rejecting the withdrawal if, as you said, your account was verified and you've had many successful withdrawals before?🤔

πριν από 1 έτος

Γεια σας, η πρώτη ανάληψη των 400 € (LTC) ακυρώθηκε και ζητήθηκαν έγγραφα επαλήθευσης... Τεκμηριώνω τη διαδικασία μέχρι την πρώτη ανάληψη, ώστε όλοι οι αναγνώστες να έχουν μια εντύπωση για το LuckyHunter Casino...


Ημέρα 2:

Το έγγραφο για την επαλήθευση διεύθυνσης απορρίφθηκε (τραπεζική κίνηση - συναλλαγές μαύρες / PDF) Θα πρέπει να παράσχω ένα μη επεξεργασμένο έγγραφο;;;


Απαιτείται selfie με ταυτότητα και εμφανείς αγκώνες κ.λπ...


Άρα η συνηθισμένη ταλαιπωρία επαλήθευσης ισχύει και για το LuckyHunter!

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
guruflu
πριν από 1 έτος

Thank you for this. It is nice of you.

It is nothing unusual, though, that all the documents should be unedited and usually in PDF format. Of course they must be of good quality as well.

We'll wait for another update from you.


πριν από 1 έτος

Αυτό είναι τόσο γελοίο!! Διαγράψτε αμέσως τον λογαριασμό σας.

Είναι απλώς μια τακτική για να χάσεις ξανά τα χρήματά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
Tarantino
πριν από 1 έτος

Please, to whom are you addressing this type of advice? In this situation, using the reply button might be helpful.

πριν από 1 έτος

Ημέρα 3 και 4

  • Όλα τα απαιτούμενα έγγραφα μεταφορτώθηκαν
  • καμία απάντηση από το καζίνο από τις 23 Νοεμβρίου


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

26 Νοεμβρίου 2024

Το αντίγραφο κίνησης τράπεζας απορρίφθηκε (ορατή διεύθυνση, τράπεζα, συναλλαγές κ.λπ.)

Αιτία: Παρακαλούμε, ανεβάστε έναν λογαριασμό κοινής ωφελείας ως απόδειξη της διεύθυνσής σας

Τώρα δεν έχω τρόπο να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου!

Ας συνεχίσουμε με τα παράπονα!

Αυτόματη μετάφραση:
guruflu
πριν από 1 έτος

When exactly did you request the withdrawal, please?🤔

I'm asking because our complaint team is able to intervene only after the 14-day time period, so until then we need to wait, and only then we'll see any movement with your complaint.

Also, why don't you have a way to verify your account? Isn't there any bill in your name? Do I understand correctly?

Romi
πριν από 1 έτος

Γεια σας, η πρώτη προσπάθεια απόσυρσης ήταν στις 16 Νοεμβρίου, αλλά δεν είχα ανεβάσει κανένα έγγραφο εκείνη τη στιγμή.

Η απόσυρση ακυρώθηκε από το καζίνο και ζητήθηκαν έγγραφα.

Σύμφωνα με το LuckyHunter, τα ακόλουθα έγγραφα είναι δυνατά για επαλήθευση διεύθυνσης:

-Τράπεζα (το υπέβαλα, πρωτότυπο!!!)

-Λογαριασμός τηλεφώνου (δεν έχω έναν - διαδικτυακό λογαριασμό)

-Λογαριασμός ρεύματος (δεν τον έχω - δεν είναι στο όνομά μου)

Το αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού έγινε αρχικά αποδεκτό/επαληθευμένο, αλλά μετά τέσσερις μέρες λάβαμε ένα μήνυμα που έλεγε ότι δεν έγινε αποδεκτό και ότι χρειάζονταν λογαριασμό κοινής ωφέλειας!;

Μέχρι στιγμής έχει γίνει δεκτή μόνο η ταυτότητά μου (εμπρός και πίσω).

χαιρετισμός

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
guruflu
πριν από 1 έτος

So, did they offer any other alternative documents that can be submitted to finish the verification process?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, μετά την απόρριψη της κίνησης τραπεζικού λογαριασμού (οι συναλλαγές που έχουν συσκοτιστεί), το καζίνο ζήτησε ένα μη επεξεργασμένο αντίγραφο κίνησης τράπεζας (διατίθενται μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).

Στη συνέχεια ανέβασα ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού στην αρχική μορφή (PDF), το οποίο έγινε αποδεκτό αμέσως. Μετά από 3 ημέρες η κατάσταση άλλαξε από αποδεκτό σε μη αποδεκτό και ζητήθηκε λογαριασμός κοινής ωφέλειας.

Επιπλέον, έχω ήδη ανεβάσει άλλο τιμολόγιο (Amazon) με τα στοιχεία της διεύθυνσής μου.

Είμαστε μόνο στην αρχή, η selfie με ταυτότητα και το στιγμιότυπο της μεταφοράς LTC δεν έχουν επαληθευτεί ακόμα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έγραψα επίσης ένα email για υποστήριξη λέγοντας ότι δεν υπήρχε λογαριασμός ρεύματος στο όνομά μου... και μετά έλαβα το ακόλουθο μήνυμα:


Χαιρετίσματα,

Παρακαλούμε, ανεβάστε έναν λογαριασμό βοηθητικού προγράμματος PDF ως απόδειξη της διεύθυνσής σας.

​Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή αμφιβολίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή μέσω ζωντανής συνομιλίας.

,

με τους καλύτερους χαιρετισμούς,

Υποστήριξη καζίνο LuckyHunter



Αυτόματη μετάφραση:
guruflu
πριν από 1 έτος

Thank you so much for all this information.

It really looks complicated to get verified, as I can see. It is very important to get help from the support whenever needed, but from your description, I don't feel that they have offered much help.

Am I right?

If you don't have an electricity bill in your name, there should always be some alternative to it, so you can get verified.

I hope that our complaint team will be able to help you out soon and resolve this issue.

πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, προσπαθώ να κάνω ανάληψη αλλά έχουν ήδη αρνηθεί την ανάληψη δύο φορές, ζητώντας μου πάντα νέα έγγραφα για αποστολή. Ελπίζω να λυθεί γιατί δεν γίνεται να τσακώνεσαι με τα διάφορα καζίνο κάθε φορά για να κάνεις ανάληψη, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Goldgemini10
πριν από 1 έτος

In your complaint, I can see that the casino has denied some of your documents. May I ask what was the reason for them to do so?🤔

They should explain it to you so you can resend them and your account can be verified, you know. So did they give you any explanation regarding this?

πριν από 3 εβδομάδες

Οι τελευταίες αναρτήσεις εδώ είναι ήδη ενός έτους και το καζίνο έχει εξαιρετικές κριτικές, οπότε για όποιον κάνει την έρευνά του εκ των προτέρων, ακολουθεί μια μη δεσμευτική προειδοποίηση. Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις και το υποσέλιδο, το καζίνο έχει νέο ιδιοκτήτη, όχι πλέον την Hollycorn αλλά την "Stable Tech", η οποία απέκτησε δεκάδες καζίνο από την Dama & Hollycorn. Τα καζίνο συνήθως ενημερώνουν τους πελάτες τους μέσω email, αλλά σε αυτήν την περίπτωση, η μετάβαση έγινε χωρίς προειδοποίηση και το 99% των παικτών πιθανότατα δεν θα το προσέξουν καν.

Το καζίνο προσφέρει γενναιόδωρα μπόνους 200-300% σχεδόν κάθε εβδομάδα, με σχετικά υψηλά μέγιστα κέρδη 1.000-2.000€, ακόμη και με κατάθεση μόλις 20€. Ωστόσο, αν κάποιος καταφέρει να κερδίσει ένα τέτοιο ποσό, στην περίπτωσή μου, τα κέρδη διαγράφηκαν μετά από 5 ημέρες με κάποια αυθαίρετη εξήγηση και το υπόλοιπο επαναφέρθηκε στην κατάθεση των 20€. Στην περίπτωσή μου, απλώς ισχυρίστηκαν ότι είχα πολλαπλούς λογαριασμούς, κάτι που είναι αναληθές, και το καζίνο δεν παρείχε κανένα στοιχείο που να υποστηρίζει αυτόν τον ισχυρισμό.

Έχω υποβάλει καταγγελία εδώ με σχετικά λίγες ελπίδες, αλλά μπορώ μόνο να πω ότι συνιστάται προσοχή. Καταλαβαίνω ότι τα καζίνο θα χρεοκοπούσαν αν κάθε πελάτης έκανε ανάληψη 1.500€ από κατάθεση 20€. Ωστόσο, αυτό το καζίνο είναι ο πάροχος που προσφέρει τόσο γενναιόδωρα μπόνους και μέγιστα κέρδη, επομένως το δίκαιο παιχνίδι και η ακεραιότητα είναι απαραίτητα, ειδικά επειδή τα 1.500€ δεν είναι τίποτα για έναν τόσο μεγάλο πάροχο από άποψη συνολικών εσόδων.

Όπως αναφέρθηκε, ελπίζουμε ότι το Casino.Guru θα καταφέρει να πείσει τον πάροχο να υιοθετήσει το δίκαιο παιχνίδι. Παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί εδώ και να διαβάσετε τις τρέχουσες κριτικές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων άλλων καζίνο, για παράδειγμα, εδώ: (https://online.casinocity.com/ownership/stable-tech-nv/all/ - η λίστα είναι ελλιπής, προστίθενται συνεχώς νέα καζίνο, π.χ., Goldex, το οποίο περιλάμβανε επίσης το Hollycorn, κ.λπ.)



Αυτόματη μετάφραση:
hugbearli
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, I see you're having problems at the casino. What exactly did the casino say when they took your winnings? Did they say something general or something more specific? Is it just because of the situation you mentioned, that you have multiple accounts? 

Of course, if you're sure that's not the case, then you filed the complaint correctly and I believe it will be clarified. 

I'd appreciate it if you let me know if you find out anything new. 

Good luck. ☘️

πριν από 3 εβδομάδες

Αγαπητέ Γιάρο,

Όχι, δεν έχω πολλούς λογαριασμούς, αλλά πώς υποτίθεται ότι θα το αποδείξω αυτό; Υπάρχει λόγος που το καζίνο κ.λπ. πρέπει να παρέχει σαφή αποδεικτικά στοιχεία αντί για μία μόνο πρόταση και καμία περαιτέρω απάντηση, ειδικά όταν πρόκειται για 1.500€!

Ακριβώς, ως χρήστης δεν μπορείς να αντικρούσει έναν τέτοιο ισχυρισμό, ειδικά επειδή πολλά πράγματα είναι περίεργα:

Αυτό το καζίνο και πολλά άλλα αλλάζουν ιδιοκτησία χωρίς προειδοποίηση.

Το λογισμικό softswiss εντοπίζει αυτόματα τους κοινόχρηστους λογαριασμούς. Το γνωρίζω αυτό επειδή πριν από περίπου τρία χρόνια χρησιμοποιούσα το ίδιο δίκτυο Wi-Fi με την τότε κοπέλα μου και χρησιμοποιήσαμε ο καθένας από ένα μπόνους. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν πιστώθηκαν μπόνους. Ήμασταν σε θέση να εξηγήσουμε την κατάσταση εκείνη την εποχή και τα μπόνους ενεργοποιήθηκαν ξανά μετά την επαλήθευση KYC.

Έτσι, το καζίνο στέλνει προσφορές μπόνους, τις πιστώνει το σύστημα (το οποίο θα μπορούσε εύκολα να διαμορφωθεί για συγκεκριμένες χώρες, έναν ορισμένο αριθμό καταθέσεων, τουλάχιστον 30 ημέρες από την τελευταία κατάθεση, κ.λπ.) και στη συνέχεια παίρνει τα χρήματα από τον χρήστη. Εάν ο χρήστης τύχει να είναι τυχερός και πρόκειται για μπόνους με πολύ υψηλό όριο κερδών (κατάθεση 20 ευρώ -> κέρδη 1.500 ευρώ), τότε η ανάληψη δεν διεκπεραιώνεται για μέρες και στη συνέχεια, με μία μόνο πρόταση, ένα τόσο μεγάλο υπόλοιπο διαγράφεται με την αξίωση Χ. Και φυσικά, πάντα βρίσκουν κάποια δικαιολογία στους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά είναι απίστευτα απογοητευτικό για τον πελάτη ότι αυτά τα πράγματα έρχονται στο φως μόνο όταν τολμούν να ζητήσουν κέρδη... Διαφορετικά, θα μπορούσαν να συνεχίσουν να καταθέτουν για χρόνια.


Είναι αυτό δίκαιο παιχνίδι και ισορροπημένο;

Είμαι πραγματικά περίεργος να δω αν οι συνάδελφοί σας μπορούν να παραμείνουν όσο το δυνατόν πιο ουδέτεροι κατά τον χειρισμό παραπόνων. Έχω πλήρη επίγνωση ότι οι θέσεις εργασίας στην εταιρεία σας εξαρτώνται από αυτές τις συνεργασίες και, τελικά, είστε ο μεγαλύτερος παράγοντας στον κλάδο των καζίνο. Καταλαβαίνω απόλυτα ότι είναι δύσκολο να παραμείνει κανείς ουδέτερος όταν έχει να κάνει με έναν μόνο χρήστη, ειδικά επειδή προσφέρετε αυτήν την υπηρεσία παραπόνων δωρεάν. Προσωπικά, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο να χρεώνατε, ας πούμε, 20-50 ευρώ για αυτήν ή τουλάχιστον να προσφέρατε μια επιλογή επί πληρωμή με, για παράδειγμα, ταχύτερους χρόνους απόκρισης.


Αν ένα καζίνο μπορεί να τη γλιτώσει με ισχυρισμούς και ίσως με κάποια τυχαία «αποδεικτικά στοιχεία» όπως «Ο χρήστης XY είχε επίσης τη διεύθυνση IP σας πριν από 6 μήνες» (όλοι γνωρίζουν ότι οι διευθύνσεις IP συνήθως εκχωρούνται δυναμικά και ποτέ δεν είναι οι ίδιες, αλλάζουν τακτικά και θα μπορούσατε επίσης να έχετε χρησιμοποιήσει ένα δημόσιο δίκτυο Wi-Fi κ.λπ.), τότε είναι σίγουρα σαφές για μένα ότι δεν φαίνεται να έχουν ως κύριο στόχο να βοηθήσουν. Όπως αναφέρθηκε, αυτό δεν είναι επίθεση εναντίον σας. Μπορώ να καταλάβω σε κάποιο βαθμό ότι πρέπει να είστε προσεκτικοί και αν δεν βγάζετε χρήματα από τους χρήστες, τότε αυτό είναι κυρίως δουλειά.


Δημιούργησα ένα άλλο νήμα στο γενικό φόρουμ σήμερα, αυτό το θέμα είναι πραγματικό, και ελπίζω να εγκριθεί. Ξέρω ότι δεν έχω μεγάλη επιρροή εδώ εναντίον αυτού του παίκτη με πιθανώς ένα δισεκατομμύριο έσοδα, και δεν έχω απολύτως κανένα ενδιαφέρον να "κακοφημώ" μια εταιρεία και να σπαταλάω δύο ώρες πληκτρολογώντας στο τηλέφωνό μου κάθε πρωί. Αλλά απλώς πιστεύω ότι οι άνθρωποι θα πρέπει τουλάχιστον να μπορούν να μάθουν για αυτό μέσω κάποιας έρευνας, ώστε ο καθένας να μπορεί να σχηματίσει τη δική του ανεξάρτητη γνώμη. Νομίζω ότι θα πρέπει να είσαι αρκετά αφελής και εύπιστος για να προσπαθήσεις να το αντικρούσει με δικαιολογίες.


Με εκτίμηση και σας ευχαριστώ για την εργασία σας!

Δαβίδ

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.