Αυτό είναι το τελευταίο email που έλαβα από τον πάροχο του παιχνιδιού που καθιστά σαφές ότι το καζίνο βρίσκει τώρα δικαιολογίες.
This is the last email i received from the game provider which makes it clear that the casino is now finding excuses.
Ευχαριστώ. για να μην ανησυχώ, θα συνεχίσω να πηγαίνω καθημερινά έως ότου είτε πληρώσουν είτε μέχρι να μάθουν όλοι στο δίκτυο ποιοι είναι πραγματικά.
Είναι τόσο κρίμα που τα καζίνο σαν αυτό δίνουν κακό όνομα στο crypto casino.
Το χειρότερο μέρος είναι ότι αυτοαποκαλούνται το πιο δίκαιο καζίνο κρυπτογράφησης στον Ιστό.
Ήταν καταπληκτικοί μέχρι που έπρεπε να πληρώσουν, μόλις πρέπει να πληρώσουν δείχνουν τα αληθινά τους χρώματα.
Πάνω από ένα μήνα χωρίς αποδεικτικά στοιχεία κρατούν όλα μου τα λεφτά!!!!
Thank you. not to worries, i will keep going everyday til either they pay or everyone in the net knows who they really are.
Such a pity that casinos like this give crypto casino a bad name.
Worst part is that they call themselves the most fair crypto casino in the web.
They were amazing till they had to pay, once they have to pay they are showing their true colors.
Over a months with not evidence they are keeping all my money!!!!
Το ελπίζω πραγματικά.
Χάνω την ελπίδα μου σε αυτό το καζίνο, δεν έχουν αποδείξεις εναντίον μου, έχουν αρνηθεί σε άλλο φόρουμ του καζίνο τον επαγγελματισμό του αντιπροσώπου γκουρού του καζίνο σχετικά με τους ελέγχους ιστορικού παιχνιδιού και αρνούνται τα ευρήματα του παρόχου του παιχνιδιού, ακόμη και όταν το παιχνίδι ο πάροχος τους έχει στείλει μια δήλωση.
Μου κρατούν τα χρήματά μου χωρίς πραγματικούς λόγους τώρα.
Στην αρχή θα το είχα καταλάβει, αλλά τώρα πάνω από ένα μήνα ψάχνουν απεγνωσμένα για κάτι που δεν θα βρουν ποτέ γιατί δεν απάτησα και στοιχημάτισα να πληρώσω 1496LTC.
I truly hope so.
I am losing hope in this casino they haven't got a piece of evidence against me, they have denied in another casino forum the professionalism of casino guru rep regarding the game history checks and the are denying the game provider findings, even when the game provider has send them a statement.
They are keeping my money without real reasons now.
At first i would have understood but now over a month of them desperately looking for something they will never find because i did not cheat and i bet sting to have pay 1496LTC.
Ποια άλλα φόρουμ καζίνο υπάρχουν όπου μπορείτε να καταστρέψετε τη φήμη τους μέχρι να πληρώσουν ή αν όχι να καταρρεύσουν
What other casino forums are there where you can ruin their reputation until they pay up or if not they go bust
Δεν χρειάζεται να καταστρέψω τη φήμη, η αποκάλυψη της αλήθειας θα κάνει τη δουλειά.
Θέλω τη δικαιοσύνη και αν αυτό το καζίνο δεν είναι ειλικρινές, τα διάφορα φόρουμ τυχερών παιχνιδιών θα πρέπει να προειδοποιήσουν τους άλλους παίκτες, επειδή αυτό το καζίνο κατά κάποιο τρόπο ακόμη και δύσκολο είναι ολοκαίνουργιο έχει αποκτήσει καλή φήμη όταν δεν έχουν αποδείξει τον εαυτό τους και οι παίκτες πρέπει να προειδοποιούνται μπορεί να τους συμβεί.
Ρίξτε μια ματιά στις κριτικές, δεν είναι και οι ωραιότερες κριτικές.
Λένε ψέματα για τον πάροχο του παιχνιδιού που έστειλε επίσημη δήλωση την περασμένη εβδομάδα, ωστόσο συνεχίζουν να ψεύδονται.
Δεν έχω σκοπό να καταστρέψω τη φήμη, θέλω να πληρωθώ για όσα κέρδισα και έδειξα με ειλικρίνεια.
Αν όχι, είναι καθήκον μου να φροντίσω να βεβαιωθώ ότι οι άλλοι παίκτες δεν θα αντέξουν αυτό που περνάω.
Το μόνο που ζητώ είναι η διαφάνεια και σε περισσότερο από ένα μήνα το καζίνο απέτυχε να παρέχει τον πιο απλό τρόπο που είναι η κοινή χρήση των ευρημάτων του παρόχου παιχνιδιού.
I don't have to ruin the reputation , exposing the truth will do the job.
i want the justice and if this casino is not being honest the various gambling forums will have to warn other players because this casino somehow even tough is brand new has been given a good reputation when they haven't prove themselves and players must be warn what might happened to them.
Have a look at the reviews they are not the nicest reviews either.
They are lying about the game provider who send an official statement last week, yet they are keep lying.
I have not intention to ruin reputations i want to get pay for what i have won and demonstrated honestly.
If not is my duty of care to make sure not other players will endure what i am going through.
All i ask transparency and in over a month the casino failed to provide the most simple way which is sharing the game provider findings.
Όπως είπα ως τακτικός συνεργάτης σε αυτό το φόρουμ και ως τζογαδόρος που παίζει κουλοχέρη, ήμουν τόσο χαρούμενος που κέρδισες και κέρδισες πολλά, δεν μπορώ να εκφράσω με λόγια τα βαθύτερα συναισθήματα απογοήτευσής μου, αν δεν βήξουν αυτό που δικαιωματικά σου ανήκει🤢
Like I said as a regular contributor to this forum and a slot playing gambler I was so happy that you won and won big I can’t put into words my deepest feelings of disappointment if they don’t cough up what is rightfully yours🤢
Ευχαριστώ, το εκτιμώ πραγματικά.
Μέχρι το τέλος ήλπιζα πραγματικά ότι το καζίνο ήταν αυθεντικό σχετικά με την έρευνα και ήμουν εντάξει με αυτό καθώς δεν απάτησα, αλλά βλέποντας πώς κρύβουν τα ευρήματα του παρόχου παιχνιδιού και κυρίως την επίσημη δήλωσή τους, χάνω την πίστη μου μέρα με τη μέρα .
Εάν ελέγξετε τα άλλα παράπονα που έχω κάνει στο bitcoitalk, μπορείτε να καταλάβετε την απογοήτευσή μου και πώς το αντιμετωπίζουν.
Και πάλι μένει να κρατήσω λίγη φλόγα καθώς αρνούμαι να πιστέψω ότι αυτό το καζίνο είχε 7,2 καλή φήμη στον γκουρού του καζίνο και θα το πετάξουν έτσι ακριβώς, ελπίζοντας προφανώς αν το καζίνο δεν πληρώσει ο γκουρού του καζίνο θα αλλάξει αυτό καθώς πολλά Οι παίκτες εμπιστεύονται αυτόν τον ιστότοπο.
Τα δάχτυλα σταυρωμένα από το καζίνο θα συμβιβαστούν ότι μια φορά σε ένα μπλε φεγγάρι πρέπει να πληρώσετε τους παίκτες.
Συνεχίστε να ακολουθείτε και δείτε τι θα γίνει.
Thank you I really appreciate that.
Until the very end i was truly hopping that the casino was genuine about the investigation and i was fine with that as i didn't cheat but seeing how they are hiding the game provider findings and mostly their official statement i am losing faith day by day.
If you check the other complaints i have made in bitcoitalk u can understand my frustration an how they are dealing with that.
Again is till hold a little flame as i refuse to believe that this casino was given 7.2 good reputation in casino guru and they will throw it away just like that, hoping obviously if the casino doesn't pay casino guru will change that as lots of players do trust this site.
Fingers crossed the casino will come to terms that once in a blue moon thy have to pay players.
Keep following and see what will happen.
Γεια σου Radka,
Έχω στείλει ένα email και επίσης έστειλα lat email από τον πάροχο του παιχνιδιού στον Andrej για προσθήκη στην υπόθεση καταγγελίας μου, αλλά δεν έχω ακούσει τίποτα από τον andrej και η τελευταία μου ανάρτηση δεν έχει εγκριθεί ακόμα.
Υπάρχει κάποιος λόγος για τον οποίο το email που αποτελεί μέρος των αποδεικτικών στοιχείων που το καζίνο αρνείται να κοινοποιήσει την επίσημη δήλωση του παρόχου του παιχνιδιού.
Επίσης ο Andrej ρώτησε στο καζίνο το ιστορικό του παιχνιδιού και αφού έλεγξε είπε ότι δεν υπήρχε τίποτα το συνηθισμένο και όταν αντιμετώπισα τον εκπρόσωπο του καζίνο Ltc είπε ότι ο Andrej έλεγξε μόνο έναν λογαριασμό και όχι και τους τέσσερις.
Θα μπορούσατε παρακαλώ να ελέγξετε με τον Andrej εάν, δηλαδή, στάλθηκαν και οι 4 λογαριασμούς ή μόνο μία φορά και τι ελέγχθηκε;
Το καζίνο προσπαθεί πολύ σκληρά να υποβαθμίσει τον πάροχο παιχνιδιών και ακόμη και τις επιταγές των γκουρού του καζίνο και θα ήθελα να μάθω αν αυτό είναι αλήθεια.
Δεν είμαι σίγουρος πώς να ρωτήσω τον Andrej καθώς δεν απαντά ποτέ στο email μου.
Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου.
Να έχετε μια όμορφη μέρα.
Hi Radka,
i have sent an email and also sent lat email from the game provider to Andrej to be added on my complaint case but i haven't heard anything from andrej and my last post hasn't been approved yet.
Is there any reason why the email which is part of the evidences the casino is refusing to share the official statement of the game provider.
Also Andrej asked to the casino the game history and after checking he stated tat there was nothing of the ordinary and when i confronted the casino Ltc rep said that Andrej only check one account and not all four.
Could you please check with Andrej if ie was sent all 4 accounts or only once and what was checked?
The casino has been trying very hard to downplay the game provider and even casino guru checks and i would like to know if this is true.
Not sure how to ask Andrej as he never reply to my email.
Thanks for your help.
Have lovely day.
Γεια σου, millyboo,
Διαπιστώνω ότι ο Andrej δημοσίευσε το email του στην καταγγελία σας για να μπορέσετε να επικοινωνήσετε:
Νομίζω ότι του παρείχατε αρκετές πληροφορίες, οπότε θα τον άφηνα να τα διαβάσει όλα.
Ο χρονοδιακόπτης επανέρχεται αύριο, οπότε περιμένετε λίγο.
Hi, millyboo,
I find that Andrej posted his email to your complaint so you could get in touch:
I think that you've provided him with quite an amount of information so I would let him go through it all.
The timer resets tomorrow, so please wait a bit.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να εκδώσει μια ετυμηγορία ο ιστότοπος όταν οι παίκτες έχουν πολλές αποδείξεις και το καζίνο μόνο δικαιολογίες;
Μέχρι στιγμής δεν έχουν καταφέρει να δώσουν αποδεικτικά στοιχεία εναντίον μου και κρατούν τα χρήματά μου, επιπλέον αρνούνται να δημοσιοποιήσουν την επίσημη δήλωση του παρόχου του παιχνιδιού επειδή αναφέρει ότι δεν απάτησα.
Γιατί αν δεν αποδείξουν αυτό που υποθέτουν αν είναι τόσο σίγουροι; Η κοινότητα των γκουρού του καζίνο θα κινδυνεύσει να εξαπατηθεί από ένα καζίνο που βαθμολογήθηκε με ένα καζίνο καλής φήμης, ακόμα κι αν δεν έχει άδεια και δεν έχει αρκετό χρόνο για να αποδείξει ότι είναι ειλικρινής.
Πιστεύω ότι πρέπει να ασκηθεί κάποιου είδους πίεση, καθώς όσο περισσότερο γίνεται αυτό τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα εξαπατηθούν.
Οι κριτικές δεν είναι επίσης καλές και εκπλήσσομαι που μετά από τόσο καιρό χωρίς αποδείξεις από το καζίνο, οι παίκτες δεν προειδοποιούνται από αυτό το άτομο.
Πραγματικά ανησυχητικό καθώς βρήκα αυτό το καζίνο εδώ στον γκουρού του καζίνο και εμπιστεύτηκα τον ιστότοπό σας και πολλοί άλλοι θα κάνουν το ίδιο λάθος.
Νιώθω ότι οι κακοί πάντα κερδίζουν.
How long it takes for the site to make a verdict when the players has many proves and the casino only excuses?
So far they haven't managed to give a piece of evidence against me and they are keeping my money ,on top they are refusing to release the official statement of the game provider because it states i didn't cheat.
Why if they don't prove what they are assuming with if they are so sure? The casino guru community will be in danger to be scammed by a casino that was rated with a good reputation casino even-tough they have not license and not enough time to prove they are honest.
I believe that some sort of pressure should be given as the more this is taking the more people will be scammed.
The reviews aren't good either and i am surprise that after so long with not proves from the casino players aren't warned by this individual.
really concerning as i found this casino here at casino guru and trusted your site and many others will do the same mistake.
i feel the villains always win.
Μπορώ να φανταστώ ότι θα ήμουν επίσης πολύ επίμονος και θυμωμένος όταν βρισκόμουν στη θέση σου.
Δεν θέλω να επαναλάβω τον εαυτό μου εδώ, αλλά επειδή η καταγγελία δεν έχει κλείσει ακόμα, δεν υπάρχει αποτέλεσμα, οπότε μπορούμε μόνο να κάνουμε εικασίες για τα ίδια πράγματα ξανά.
Δεν ξέρω ποιες πληροφορίες παρείχε το καζίνο ή ποιες είναι υπό εξέταση.
Θα ήθελα να πω, ότι ενημερώνουμε, ότι αυτό το καζίνο λειτουργεί χωρίς καμία άδεια και είναι αρκετά καινούργιο, επομένως δεν έχει αποδειχθεί χρονικά.
Όπως έγραψα ήδη, εάν το καζίνο ενεργεί άδικα, ειδικά όταν ασχολείται με παράπονα, θα επηρεάσει τη βαθμολογία του. Όλα εξαρτώνται από το τελικό αποτέλεσμα.
Εάν οι κριτικές δεν είναι καλές, θα έλεγα ότι είναι άλλο πράγμα που πρέπει να σκεφτείτε πριν παίξετε οπουδήποτε.
Τι άλλο να πω αυτή τη στιγμή...
I can imagine that I would also be very persistent and angry being in your position.
I don't want to repeat myself here, but since the complaint is still not closed there is no result so we can only speculate about the same things over again.
I do not know what information the casino provided or what is currently being reviewed.
I'd like to say, that we inform, that this casino operates without any license and is pretty new so it has not been proven by time.
As I already wrote, if the casino does act unfairly, especially when dealing with complaints it will affect its score. It all depends on the final result.
If the reviews are not good I'd say it's another thing to think of before playing anywhere.
What else can I say at the moment...
Ευχαριστώ για την απάντησή σας, ο Andrej δεν απάντησε ποτέ στο email μου και σήμερα περίμενα απάντηση τουλάχιστον στη σελίδα παραπόνων, αλλά ακόμα τίποτα, τα δύο τελευταία στιγμιότυπα των email δεν έχουν εγκριθεί και ο μόνος λόγος που τα έχω στείλει είναι για να το αποδείξω το καζίνο έλαβε την επίσημη δήλωση εδώ και πολύ καιρό.
Δυστυχώς, δεν βλέπω τις κακές κριτικές όταν υπέγραψα τον Ιανουάριο, διαφορετικά δεν θα είχα συνδεθεί, απλώς εμπιστεύτηκα την τιμή που δόθηκε από τον γκουρού του καζίνο.
Ας ελπίσουμε ότι οι άνθρωποι που βλέπουν τις κριτικές δεν θα συνδεθούν και εάν υπάρχει θεός το καζίνο θα αλλάξει την τιμή εάν δεν πληρώσει τα κέρδη.
Όπως είπατε σωστά, είμαι όντως θυμωμένος και σίγουρα επίμονος, καθώς δεν παίρνω τα κέρδη μου και έχασα πάνω από 15 χιλιάδες και από τον τρόπο που ενεργεί το καζίνο, δεν έρχεται τίποτα.
Θα περιμένω όταν ο Andrej θα εγκρίνει τα στιγμιότυπα οθόνης μου και θα απαντήσει στο email μου.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και πάλι.
Thanks for your reply, Andrej never reply to my email and today i was expecting a reply at least on the complaint page but still nothing, the last two screenshot of emails are still not approved and the only reason i have send them is to prove that the casino received the official statement long time ago now.
Unfortunately i din't see the bad reviews when i signed in January otherwise i wouldn't have signed in , i simply trusted the rate given from casino guru.
Hopefully people seeing the reviews they will not sign in and if there is a god the casino will change the rate if they don't pay the winnings.
As you said correctly i am angry indeed and surely persistent as i am not getting my winnings and lost over 15k and by the way the casino is acting , nothing is coming.
I'll wait when Andrej will approve my screenshots and reply to my email.
Thanks for your time again.
Μπορώ να δω ότι ο Andrej απάντησε πραγματικά 15 λεπτά. πριν. Ήμασταν σε ένα συνέδριο όπου όλοι οι εργαζόμενοι συναντήθηκαν μαζί την περασμένη εβδομάδα, οπότε πιθανότατα αυτό προκάλεσε την καθυστέρηση.
I can see Andrej actually replied 15min. ago. We were on a congress where all employees met together last week so that probably caused the delay.
Ακόμα τίποτα από το καζίνο.
Αυτό είναι τρέλα. ρίξτε μια ματιά πότε ήταν η τελευταία φορά που εμφανίστηκαν σε αυτό το φόρουμ. Ελπίζουν ξεκάθαρα ότι όλα θα ξεχαστούν καθώς διαφορετικά δεν μπορεί κανείς να εξηγήσει τη σιωπή του ραδιοφώνου.
Ξέρω ότι δεν μπορούν να το αποδείξουν ότι απάτησα όπως δεν το έκανα και τους είπε ο πάροχος παιχνιδιών, αλλά το πιο τρελό είναι ότι μετά από ενάμιση μήνα τώρα δεν μπορούν να βρουν αποδεικτικά στοιχεία, αγοράζουν χρόνο και ένας θεός ξέρει πόσοι παίκτες διαβάζοντας την καλή βαθμολογία που δίνεται σε αυτό το καζίνο θα πέσουν στην παγίδα τους όπως έκανα εγώ.
σκέτη τρέλα.
Still nothing from the casino.
This is madness. have a look when was last time they appear in this forum. They clearly hoping it will all be forgotten as otherwise one can't explain the radio silence.
I know for a fact they can't prove it I cheated as I didn't and thr game provider told them but the craziest part is that after a month and half now not being able to find a piece of evidence they are buying time and god knows how many playets reading the good score given to this casino will fall in their trap like I did.
pure madness.
Με στενοχωρεί όλο αυτό.
Ήμουν πολύ σίγουρος ότι συμπεραίνουμε ότι δεν υπάρχει τίποτα ύποπτο στο ιστορικό τυχερών παιχνιδιών σας, το γεγονός ότι ο πάροχος του παιχνιδιού δήλωσε το ίδιο θα έπρεπε να είναι αρκετό για το τίμιο καζίνο, θα έλεγα.
Ανυπομονώ να δω τι αντιδράσεις θα έρθουν τώρα γιατί απλά δεν μπορώ να φανταστώ τι είδους αποδεικτικά στοιχεία θα πρέπει να παρέχουν μετά από ενάμιση μήνα...
This whole thing upsets me.
I was quite sure that we conclude there is nothing suspicious in your gaming history, the fact that the game provider stated the same should be enough for the honest casino, I'd say.
I'm eager to see what reaction comes now because I just can't imagine what kind of evidence should they possibly provide after a month and half...
Ευχαριστώ για την απάντησή σας.
Σε αυτό το σημείο έχασα κάθε πίστη σε αυτό το καζίνο και ελπίζω πραγματικά ότι η βαθμολογία του καζίνο θα πέσει και ο κόσμος θα ενθουσιαστεί με αυτά.
Αυτό δεν είναι ένα αξιόπιστο καζίνο συμπεριφέρεται.
Ξόδεψα μια περιουσία και μόλις ήρθε η σειρά τους να πληρώσουν, μετατράπηκαν σε ένα απατεώνα τέρας του καζίνο.
Το γεγονός ότι ποτέ δεν έστειλαν email μία φορά για μένα ήταν το πειστικό σημείο ότι ήταν ένα αδίστακτο καζίνο, μετά τα ψέματα μετά τα ψέματα και η άρνηση του αναμφισβήτητου ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.
Ελπίζω πραγματικά να κάνω λάθος, αλλά έκλεισαν τον λογαριασμό μου στις 26 Φεβρουαρίου και ο χρόνος και τα γεγονότα μιλούν ξεκάθαρα.
Τόσο άδικο αυτό το καζίνο ενεργεί με τόσο απεχθή τρόπους.
Thanks for your reply.
At this point I have lost all rhe faith in this casino and I really hope that the casino ratinng will go down and people will be warmed about them.
This is not a reputable casino behaves.
I did spend a fortune and once it was their turn to pay they turned into a rogue casino monster.
The fact that they never emailed emailed once for me was the convincing point they were a rogue casino, then the lies after lies and denying the undeniable was the last straw.
I truly hope I'm wrong but they closed my account the 26th of Feb and time and facts are speaking clearly.
So unfair this casino acts in such despicable ways.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.