Γεια σου Daniel, από τις 26 Φεβρουαρίου.
Κάποιος μπορεί να καταλάβει την αναμονή, αλλά το καζίνο δεν μου έστειλε ποτέ καν email για να με ενημερώσει για την κατάσταση, και ζήτησα από τον υπεύθυνο συνομιλίας που απλώς μου είπαν να περιμένει και να κάνει υπομονή.
Μου είπαν ότι μόλις το παρεχόμενο παιχνίδι θα τους απαντούσε η διοίκηση θα είχε στείλει email, κάτι που δεν συνέβη ποτέ.
Ο χειριστής συνομιλίας όταν είπε ότι δεν έλαβαν ποτέ απάντηση από τον πάροχο του παιχνιδιού, κάτι που δεν ήταν αλήθεια, καθώς ήμουν σε επαφή με τον πάροχο του παιχνιδιού.
Μόλις δεν μπορούσαν να το αρνηθούν πια, σιώπησαν και με αποφεύγουν στο chat και αν δεν άνοιξε αυτή την υπόθεση, πιθανότατα με παρατήρησαν ελπίζοντας ότι θα τα παρατούσα.
Η σειρά ενός καζίνο φαίνεται από το επίπεδο επικοινωνίας, αν ήταν ειλικρινείς θα μου έστελναν ένα email εξηγώντας γιατί έκλεισαν τον λογαριασμό και εξηγώντας τη διαδικασία.
Ελπίζω ακόμα να είναι καλή τη πίστη.
Αυτό είναι το Casino που καυχιέται ότι είναι ανώνυμο και αρνείται να αποδεχτεί την ετυμηγορία ενός παρόχου παιχνιδιών, εάν ο παίκτης έχει πρόθεση να συνδεθεί σε καζίνο χωρίς άδεια όπως το LTC, θα πρέπει τώρα να γνωρίζει ότι θα περάσει αν κερδίσει πολλά χρήματα.
Δεν είναι δίκαιο και οι όροι και οι κανόνες τους δεν παραβιάστηκαν και οι υποθέσεις τους ότι στέλνω ένα σφάλμα ή ξεγελάω το λογισμικό δεν έχουν νόημα, εκτός από το ότι είχα τέτοια ικανότητα γιατί να είχα ξοδέψει πάνω από 15 χιλιάδες από τα δικά μου χρήματα.
Πρέπει να έρθουν καθαροί και να πληρώσουν.
Εάν δεν το κάνουν, ο γκουρού του καζίνο θα πρέπει να προειδοποιήσει όλους τους παίκτες για τους κινδύνους.
Και πάλι, ελπίζω πραγματικά να νοιάζονται για τη φήμη τους και να είναι ειλικρινείς και αμειβόμενοι.
2 εβδομάδες είναι ένας εύλογος χρόνος, ειδικά όταν ένα καζίνο ονομάζεται ανώνυμο.
Δεν είμαι σίγουρος γιατί το γεγονός ότι παίζω από το Ηνωμένο Βασίλειο θα έκανε τη διαφορά αφού προτείνουν στους παίκτες να χρησιμοποιούν VPN!
Ο χρόνος αναμονής δεν είναι το θέμα, αλλά ο τρόπος που χειρίζονται την κατάσταση που με ανησυχεί.
Τις καλύτερες ευχές.
Hi Daniel, from the 26th of Feb.
One can understand the waiting but the casino never even emailed me to let me know the situation, and i asked the chat operator they simply said to wait and be patient.
They told me once the game provided would have reply to them the management would have emailed which never happened.
Chat operator when said they never got a reply from the game provider which was not true as i was in touch with the game provider.
Once they couldn't deny that anymore they kept silent and they are avoiding me in chat and f didn't open this case they probably ig ored me hoping that I would have give up.
The seriety of a casino shows by the level of communication, if they were honest they would have send me an email explaining why they closed the account and explaining the procedure.
I still hope they are in good faith.
This is Casino who brags about being anonymous and refuse to accept the verdict of a game provider, if player have intentions to sign in to un unlicensed casino such LTC they now should be aware of they will go through if they will win big money.
It is not fair and their t&c were not breached and their assumptions that i send a bug or trick the software makes no sense aside I had such ability why would have i spent over 15k of my own mone.
They should come clean and pay.
If they don't casino guru should warn all the players of the risks.
Again I truly hope they care about their reputation abd be honest and paid.
2 weeks is a reasonable time, especially when a casino is so called anonymous.
Not sure why the fact that i play from uk would make a difference since they highly suggest players to use VPN!
The waiting time is not the issues is the way they are handling the situation that worries me.
Best regards.