Έχετε ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό σας στο καζίνο; Νομίζω ότι αν το καζίνο έκλεινε τον λογαριασμό σας, τουλάχιστον κάποια εξήγηση θα ήταν κατάλληλη, αφού ουσιαστικά δεν έχουμε τίποτα.
Επομένως, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα ανακαλύψει η ομάδα μας. Ελπίζω αυτό να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.
Φυσικά, εάν έχετε κάτι νέο, ενημερώστε την καταγγελία και επίσης εμάς. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
Have you already verified your casino account ? I think that if the casino closed your account, at least some explanation would be appropriate, since we have basically nothing.
Therefore, we will have to wait and see what our team finds out. I hope this will be resolved as soon as possible.
Of course, if you have something new, please update the complaint and also us. I will keep my fingers crossed for you. 🤞