Θα έλεγα επίσης ότι σίγουρα δεν είναι ευχάριστο. Αλλά προς το παρόν, δυστυχώς, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε για τυχόν πρόσθετες πληροφορίες ή πού θα πάει το παράπονό σας από εδώ.
Καταλαβαίνω απόλυτα την κατάστασή σας, αλλά θα ήταν δυνατόν να κάνω υπομονή για λίγο ακόμα; 🤔
I would also say that it is certainly not pleasant. But for now, unfortunately, all we can do is wait for any additional information or where your complaint will go from here.
I absolutely understand your situation, but would it be possible to be patient for a while longer ? 🤔
Πρωί, λοιπόν, την Πέμπτη μόλις σκέφτηκα ότι θα προσπαθήσω να συνδεθώ στον λογαριασμό μου προς έκπληξή μου που άνοιξε ξανά 🤨. Έχω τεθεί σε αναστολή, αλλά μπορώ να συνδεθώ, παρατήρησα μια επιστροφή του κερδισμένου μου στο λογαριασμό! Στη συνέχεια, ζητά έγγραφα ταυτοποίησης που έχω στείλει εκατομμύρια φορές. Μετά από μια εβδομάδα προσπαθειών μίλησα με κάποιον και μου είπε αποδεικτικό ταυτότητας, της είπα να ελέγξετε τον λογαριασμό μου θα δείτε χιλιάδες email και παράπονα και όλα τα έγγραφά μου! Δεν είχε καν μπει στον κόπο να μου διαβάσει ή να μου απαντήσει μετά από ένα μήνα. Τέλος πάντων, έστειλα τα έγγραφά μου μέσω ζωντανής συνομιλίας, χρειαζόταν απόδειξη της διεύθυνσης που έστειλα τον λογαριασμό του τηλεφώνου μου ως στιγμιότυπα οθόνης, αλλά έπρεπε να τα κατεβάσω, κάτι που έκανα για εκείνη. Είπε ότι είναι όλα όσα χρειάζονται. Θα λάβω email και έχει περάσει τα πάντα στην αρμόδια ομάδα 🤨 το άκουσα εκατοντάδες φορές!! Πριν καν της στείλω τα έγγραφά μου, έλεγε στην επαλήθευση του λογαριασμού μου σε εξέλιξη⚠️
Είμαι ακόμα μπερδεμένος, αλλά θα δω τι θα γίνει αυτή την εβδομάδα.
Morning, So on Thursday I just thought I would try and log in to my account to my surprise it’s been reopened 🤨. I’m suspended but can log in i noticed a charge back of my winning's back to the account! It’s then asking for Identification documents which I’ve sent millions of times. After a week of trying I spoke to someone and they said proof of ID, I told her please check my account you will see thousands of emails and complaints and all my documents! She did no1 had even bothered to read or reply to me after a month. Anyway I sent my documents through live chat, she needed proof of address which I sent my phone bill as screenshots but needed to be downloaded which I did for her. She said that’s everything needed. I will receive email and she’s passed everything on to the relevant team 🤨 heard that hundreds of times!! Before I even sent my documents to her it said on my account verification in progress⚠️
I’m still confused but will see what happens this week.
Χμ, δεν ξέρω τι να πω. Νομίζω ότι είναι σωστό να σταυρώνω τα δάχτυλά μου και να σου ευχηθώ καλή τύχη. 🤞🤞🤞🤞
Όλα ακούγονται πολύ λάθος, και ελπίζω να τελειώσει σύντομα με αίσιο τέλος! Το καζίνο διαθέτει πολύ υψηλό δείκτη ασφάλειας, οπότε θα περίμενα καλύτερες διαδικασίες και "χειρισμό" παικτών 🤔
Uhm, I don't know what to say. I think crossing my fingers and wishing you the best of luck is in order. 🤞🤞🤞🤞
It all sounds very wrong, and I hope it will end soon with a happy ending! The casino possesses a very high safety index, so I would expect better procedures and player "handling" 🤔
Γεια σας, θα μπορούσατε να πείτε γιατί συμβαίνει αυτό και το καζίνο παρακρατεί τα χρήματά σας; Πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας; Πες μου λίγο παραπάνω.
Hello, would it be possible to tell why this is so and the casino is withholding your money ? How long has your situation been going on ? Tell me a little more.
Στις 31 Οκτωβρίου δεν είχα πληρώσει λέγοντας ότι είναι διπλό, δεν είναι, έκλεισα έναν λογαριασμό πριν από μερικούς μήνες, δεν ήμουν ευχαριστημένος με την εταιρεία, δεν κέρδισα και τα μπόνους ήταν σκουπίδια. Ο φίλος μου μου είπε ότι ήταν καλό, οπότε σκέφτηκα να το δοκιμάσω ξανά. Δεν μπόρεσα να συνδεθώ σε αυτό που έκλεισα και άνοιξα καινούργιο. Πήραν ευτυχώς καταθέσεις £470 σε 5 εβδομάδες. Είχα αναλήψεις. Στη συνέχεια έκλεισε από το πουθενά τον λογαριασμό μου και κράτησε ανάληψη 200 £. Ήταν 31 Οκτωβρίου. Ακόμα με κοροϊδεύουν. Ξόδεψα υπερβολικά την 31η. Κατάφερα να καταθέσω 170 £ το ένα μετά το άλλο σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ήταν τα γενέθλιά μου, ήμουν μόνος και είχα μερικά ουίσκι. Οπότε ναι ήταν ανόητο το ξέρω. Έχω διπολικό και μπορεί να είμαι παρορμητικός.
Μετά με μπλόκαραν εκείνη την ημέρα. Και κράτησε τα 200.
Οπότε χρειάζομαι πραγματικά αυτά τα χρήματα. Έχω παιδιά, δεν έχω λεφτά για φαγητό. Αυτή είναι η απάντησή τους σήμερα. Με κάνει να περιμένω ξανά.
31st of October rhe have been witholding payment saying it is a duplicate it isn't, I closed an account a few months ago, i wasnt happy with the company, wasnt winning and bonuses were rubbish. My friend told me it was good so i thought i would give it another try. I couldn't log into the one i closed and opened a new one. They happily took £470 deposits over 5 weeks. Ive had withdrawals. Then out of nowhere closed my account and withheld £200 withdrawal. That was the 31st of October. They are still mucking me around. I overspent on the 31st. I managed to deposit £170 one after an other in a short amount of time. It was my birthday, i was alone and had a few whiskeys. So yes it was stupid i know. I have bi polar and can be impulsive.
Then they blocked me that day. And withheld the 200.
So i really need this money. I have kids..i have no money for food. This is thier reply to me today. Making me wait again.
Εκσυγχρονίζω. Μετά από 10 ημέρες, τουλάχιστον 20 email, μηνύματα στο facebook και βοήθεια από τον γκουρού και τον επιλύτη του καζίνο. Μόλις έλαβα ένα email που έλεγε ότι θα λάβω τα χρήματά μου σε 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες. Δεν χρειαζόταν να κλείσουν τον λογαριασμό μου. Το έκαναν επίσης αφού με άφησαν να βάζω επανειλημμένα 170 £ για μικρές καταθέσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το άγχος που είχα ήταν αδικαιολόγητο. Δεν προτείνω καθόλου αυτήν την εταιρεία.
Update. After 10 days, at least 20 emails, facebook messages abd help from casino guru and resolver. I have just had an email saying I will receive my funds in 3 to 5 working days. There was no need for them to close my account. They also did it after letting me repeatedly put £170 of small deposits in a short amount of time. The stress I have had was uncalled for. I do not recommend this company at all.
Γεια, δεν υπήρχε συνομιλία για να επικοινωνήσετε μαζί τους, καθώς επίσης δεν απαντούν ποτέ σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου .. αλλά σε μια καλή σημείωση έλαβα την απόσυρσή μου εντός 24 ωρών από το email. Από τότε προσπάθησα να στείλω email και να κάνω κάποιες ερωτήσεις, αλλά ποτέ δεν με έλαβαν πίσω, οπότε φαίνεται ότι δεν πάει τίποτα στραβά, είναι εντάξει, αλλά αν έχετε πρόβλημα είναι πολύ δύσκολο να έρθετε σε επαφή με κάποιον
Hi there was no chat to contact them by also they never reply to any emails ..but in a good note I got my withdrawal within 24 hours of the email. Since them I've tried to email and ask.some questions but I've never been got back too so it seems as long as nothing goes wrong its fine but if you have a problem it's exte hard to get in touch with someone
Εκσυγχρονίζω. Μετά από 10 ημέρες, τουλάχιστον 20 email, μηνύματα στο facebook και βοήθεια από τον γκουρού και τον επιλύτη του καζίνο. Μόλις έλαβα ένα email που έλεγε ότι θα λάβω τα χρήματά μου σε 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες. Δεν χρειαζόταν να κλείσουν τον λογαριασμό μου. Το έκαναν επίσης αφού με άφησαν να βάζω επανειλημμένα 170 £ για μικρές καταθέσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το άγχος που είχα ήταν αδικαιολόγητο. Δεν προτείνω καθόλου αυτήν την εταιρεία.
Update. After 10 days, at least 20 emails, facebook messages abd help from casino guru and resolver. I have just had an email saying I will receive my funds in 3 to 5 working days. There was no need for them to close my account. They also did it after letting me repeatedly put £170 of small deposits in a short amount of time. The stress I have had was uncalled for. I do not recommend this company at all.
Γεια σας, διάβασα τι συνέβη και βλέπω ότι έχετε ήδη λάβει την ενημέρωση και τα χρήματά σας θα πρέπει να έρθουν σύντομα. Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε όταν φτάσει, αν όλα πήγαν καλά;
Ωστόσο, θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι εάν λέτε ότι χρειάζεστε χρήματα, καλό θα ήταν να μην παίξετε, γιατί αν χάσετε τα χρήματα στο καζίνο, τότε μάλλον δεν θα τα πάρετε πίσω. Έτσι, αν δεν έχετε κάτι στο πλάι, θα συνιστούσα να μην παίξετε.
Hello, I have read what happened and I see that you have already received the update and your money should be coming soon. Could you let us know when it arrives, if it all went well ?
However, I would also like to point out that if you say you need money, it would be best not to play, because if you lose the money in the casino then you probably won't get it back. So unless you have something on the side, I would recommend not to play.
Γεια, δεν υπήρχε συνομιλία για να επικοινωνήσετε μαζί τους, καθώς επίσης δεν απαντούν ποτέ σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου .. αλλά σε μια καλή σημείωση έλαβα την απόσυρσή μου εντός 24 ωρών από το email. Από τότε προσπάθησα να στείλω email και να κάνω κάποιες ερωτήσεις, αλλά ποτέ δεν με έλαβαν πίσω, οπότε φαίνεται ότι δεν πάει τίποτα στραβά, είναι εντάξει, αλλά αν έχετε πρόβλημα είναι πολύ δύσκολο να έρθετε σε επαφή με κάποιον
Hi there was no chat to contact them by also they never reply to any emails ..but in a good note I got my withdrawal within 24 hours of the email. Since them I've tried to email and ask.some questions but I've never been got back too so it seems as long as nothing goes wrong its fine but if you have a problem it's exte hard to get in touch with someone
Σίγουρα το κατάλαβα. Επομένως, εξακολουθείτε να παίζετε σε αυτό το καζίνο, παρόλο που η επικοινωνία δεν είναι προφανώς το δυνατό τους σημείο; Απλά ρωτάω από περιέργεια γιατί όπως λες αν υπάρχουν προβλήματα τότε είναι δύσκολο να λυθεί κάτι.
Sure got it. So you still play at this casino even though communication is obviously not their strong point ? I'm just asking out of curiosity because, as you say, if there are problems, then it's hard to solve something.
Νομίζω ότι έχω απαντήσει στις περισσότερες από τις παρακάτω ερωτήσεις. Πλήρωσαν σήμερα. 31 Οκτωβρίου έκανα την απόσυρση
I think I have answered most of the questions below. They paid today. 31st of October i made the withdrawal
Γεια, συγγνώμη σκέφτηκα ότι αυτή ήταν απλώς μια σελίδα συμβουλών 😅 όχι, δεν παίζω πια στο καζίνο επειδή δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους για οποιαδήποτε απάντηση, καθώς ακόμα κι αν τακτοποιήθηκε από μόνη της, δεν έλαβα ποτέ απάντηση, οπότε αποφάσισα να κλείσω τον λογαριασμό μου σε περίπτωση που προέκυπταν προβλήματα που δεν θα μπορούσα να τα λύσω
Hi sorry I thought this was just an advice page 😅 no I don't play at the casino anymore due to not being able to contact them with any response as even tho it sorted itself I never got a reply so I decided to close my account incase any problems did arise which I wouldn't be able to sort
Γεια σου!
Ω, σας ευχαριστώ πολύ που μοιραστήκατε την προσέγγισή σας! Πρέπει να πω ότι μου ακούγεται πολύ ελκυστικό. Θέλω να πω, γιατί να πάρεις ένα περιττό ρίσκο με ένα "άφωνο" καζίνο, σωστά;
Δεν είναι περίεργο ότι άλλοι φαίνεται να ενδιαφέρονται να εγκαταλείψουν το μέρος. Εάν, ωστόσο, συναντήσετε ποτέ μια καλή επιλογή, φροντίστε να ενημερώσετε την κοινότητα εάν δεν σας πειράζει. 😉
Hi there!
Oh, thank you very much for sharing your approach! I must say it sounds very appealing to me. I mean, why take an unnecessary risk with a "speechless" casino, right?
No wonder others seem to be interested in leaving the place. If you ever come across a good pick, though, make sure to let the community know if you don't mind. 😉
Γεια η ενημέρωση μου είναι..
Πλήρωσαν στις 11 Νοεμβρίου. 11 ημέρες μετά την αρχική αίτηση ανάληψης. Ζήτησα την τελική τους απάντηση για το IBAS και πλήρωσαν εντός της ώρας. 96 ώρες περιμένετε για μια απάντηση μέσω email από την εξυπηρέτηση πελατών. Δεν μπορώ να γράψω κάτι θετικό για το lottoland. Δεν είχα διπλούς λογαριασμούς.
Hi my update is..
They paid out on the 11th of November. 11 days after original withdrawal request. I asked for thier final response for IBAS and they paid within the hour. 96 hours you wait for an email reply from customer care. There is nothing I can write that is positive about lottoland. I didnt have duplicate accounts.
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την απόσυρση, επομένως το καζίνο χωράει σε αυτό το χρονικό πλαίσιο, αν και καταλαβαίνω ότι όσο περισσότερο παίρνει, τόσο πιο νευρικός γίνετε.
Όσο για την απάντηση στο email σου, νομίζω ότι είναι πολύς χρόνος για να περιμένεις 4 μέρες.
Ωστόσο, θα μπορούσα να σας ζητήσω να ενημερώσετε την καταγγελία σας εδώ , όπου γράφετε στην Πετρονέλα ότι έχετε ήδη λάβει τα χρήματα για να κλείσει την καταγγελία; Σίγουρα θα ήταν κατάλληλο.
Εξάλλου, είπατε επίσης ότι δεν επιστρέφετε σε αυτό το καζίνο, οπότε υποθέτω ότι αυτό είναι οριστικό από την πλευρά σας.
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal, so the casino fits within this time frame, although I understand that the longer it takes the more nervous you get.
As for the reply to your email, I think that's quite a long time to wait 4 days.
However, could I ask you to update your complaint here, where you write to Petronela that you have already received the money so that she can close the complaint ? It would certainly be appropriate.
Besides, you also said that you are not coming back to this casino, so I suppose this is final on your part.
Αυτό είναι πραγματικά περίεργο, τουλάχιστον...
Ευτυχώς, καταφέρατε να υποβάλετε την καταγγελία . Τώρα πρέπει να μάθουμε τι έκανε το προσωπικό του καζίνο να το κάνει αυτό στον λογαριασμό σας. Βάζω στοίχημα ότι δεν έχεις ιδέα, έτσι;
This is really weird, at least...
Luckily, you managed to submit the complaint. Now we have to find out what made the casino staff do that to your account. I bet you have no idea, have you?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.