Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την απόσυρση, επομένως το καζίνο χωράει σε αυτό το χρονικό πλαίσιο, αν και καταλαβαίνω ότι όσο περισσότερο παίρνει, τόσο πιο νευρικός γίνετε.
Όσο για την απάντηση στο email σου, νομίζω ότι είναι πολύς χρόνος για να περιμένεις 4 μέρες.
Ωστόσο, θα μπορούσα να σας ζητήσω να ενημερώσετε την καταγγελία σας εδώ , όπου γράφετε στην Πετρονέλα ότι έχετε ήδη λάβει τα χρήματα για να κλείσει την καταγγελία; Σίγουρα θα ήταν κατάλληλο.
Εξάλλου, είπατε επίσης ότι δεν επιστρέφετε σε αυτό το καζίνο, οπότε υποθέτω ότι αυτό είναι οριστικό από την πλευρά σας.
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal, so the casino fits within this time frame, although I understand that the longer it takes the more nervous you get.
As for the reply to your email, I think that's quite a long time to wait 4 days.
However, could I ask you to update your complaint here, where you write to Petronela that you have already received the money so that she can close the complaint ? It would certainly be appropriate.
Besides, you also said that you are not coming back to this casino, so I suppose this is final on your part.
Αυτόματη μετάφραση: