Πρέπει να διορθώσω αυτό που είπα πριν. Αυτό το καζίνο είναι πραγματικά δίκαιο και η υποστήριξη πελατών είναι εκπληκτική. Θα συνεχίσω να είμαι πελάτης - επίσης, μου αρέσει το γεγονός ότι έχουν παιχνίδια Gamomat. Μικρό μείον για τους χρόνους απόσυρσης (περίπου 5 ώρες), αλλά κατά τα άλλα αρκετά καλό.
I have to correct what I said earlier. This casino is really fair and the customer support is beyond amazing. I will continue being a customer - also, love the fact they have Gamomat games. Small minus for the withdrawal times (roughly 5 hours), but otherwise pretty good.
Γεια σου!
Τι θα λέγατε να γράψετε μια κριτική χρήστη; ...Είμαι σίγουρος ότι το καζίνο θα το εκτιμούσε αυτό. 🙂
https://casino.guru/user-reviews
😜
Hey there!
How about writing a user review? ...I'm sure the casino would appreciate that. 🙂
https://casino.guru/user-reviews
😜
Γεια σου Radka. Είδα αυτό το καζίνο στον ιστότοπο του γκουρού. Είδα καλές κριτικές. Έκανα μια κατάθεση και πήρα το cryptobonus. Το ξεβίδωσα με επιτυχία και ο λογαριασμός έγινε 16.73LTC. Ανέβασα τα έγγραφα για επαλήθευση, την επόμενη μέρα έλαβα μια ειδοποίηση στο mail ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε, μετά έλαβα άλλη μια επιστολή ότι ο λογαριασμός μου τέθηκε σε πρόσθετη επαλήθευση.
Μου ζήτησαν να ανεβάσω ένα άλλο έγγραφο που να επιβεβαιώνει την ταυτότητά μου, μετά μου ζήτησαν να ανεβάσω μια selfie με διαβατήριο και ένα χαρτί με αριθμούς, μετά μου ζήτησαν να ανεβάσω μια selfie με ένα δεύτερο έγγραφο και ένα κομμάτι χαρτί με αριθμούς, μετά μπλόκαραν τον λογαριασμό μου, και ζήτησαν βιντεοσελφι, τους τα έστειλα όλα, χθες έγραψα στην τεχνική υποστήριξη.
Όταν τελειώσει ο πρόσθετος έλεγχος, είπαν να περιμένουν μια εβδομάδα ή ίσως περισσότερο
Hello Radka. I saw this casino on guru's website. I saw good reviews. I made a deposit, and took the cryptobonus. I successfully unscrewed it, and the account became 16.73LTC.I uploaded the documents for verification, the next day I received a notification in the mail that my account was verified, then I received another letter that my account was put on additional verification,.
They asked me to upload another document confirming my identity, then they asked me to upload a selfie with a passport and a piece of paper with numbers, then they asked me to upload a selfie with a second document and a piece of paper with numbers, then they blocked my account, and asked for a video selfie, I sent it all to them, yesterday I wrote to the technical support.
When the additional check ends, they said to wait a week or maybe more
Τα αγγλικά μου δεν είναι πολύ καλά, έχω εγγραφεί σε πολλά καζίνο που είδα στον ιστότοπο του γκουρού και δεν υπήρξαν ποτέ προβλήματα με την επαλήθευση, αυτό είναι το πρώτο καζίνο που, υπό το πρόσχημα του KYS, δεν θέλει να πληρώσει κέρδη
My English is not very good, I have registered at several casinos that I saw on the guru's website, and there have never been any problems with verification, this is the first casino that, under the guise of KYS, does not want to pay winnings
Αγαπητέ dmitry87,
Λάβετε υπόψη ότι τηρούμε πάντα τους Όρους & Προϋποθέσεις του καζίνο μας. Όπως αναφέραμε προηγουμένως, σύμφωνα με τις πολιτικές μας για το KYC, έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε περισσότερα έγγραφα. Όλα αυτά αποτελούν μέρος των προσπαθειών μας να διατηρήσουμε τα πράγματα ασφαλή και να αποτρέψουμε τυχόν παράνομες χρηματικές δραστηριότητες. Ας σας διαβεβαιώσουμε ότι είμαστε στην ευχάριστη θέση να αποσύρουμε τα κέρδη σας και να μην τα καθυστερούμε ποτέ σκόπιμα.
Λάβετε υπόψη ότι μόλις παρασχεθούν όλα τα πρόσθετα έγγραφα και ολοκληρωθεί η διαδικασία επαλήθευσης, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email.
Εκτιμούμε την κατανόησή σας!
Τις καλύτερες ευχές,
Ομάδα LionSpin
Dear dmitry87,
Please be aware that we always adhere to our casino's Terms & Conditions. As we mentioned previously, in line with our KYC policies, we have the right to ask for more documents. This is all part of our efforts to keep things secure and prevent any illegal money activities. Let us assure you that we are glad to withdraw your winnings and never intentionally delay them.
Please note that as soon as all additional documents are provided and the Verification process is done, we will reach you via email.
We appreciate your understanding!
Best regards,
LionSpin team
Σήμερα συμπληρώνονται 7 μέρες από τη νίκη μου. Σήμερα έλαβα με ταχυδρομείο τις ακόλουθες ευχές σας, ένα συμβόλαιο για έναν αριθμό τηλεφώνου (σας το έστειλα), καθώς και ένα έγγραφο για την επίσημη απασχόλησή μου, αλλά δεν εργάζομαι, όλο το εισόδημά μου είναι μια πιστωτική κάρτα και εξοικονόμηση κρυπτονομισμάτων, σας το περιέγραψα, υποσχεθήκατε να σκεφτείτε και να απαντήσετε σε λίγες μέρες.
Today is 7 days since my win. Today I received your following wishes in the mail, a contract for a phone number (I sent it to you), as well as a document on my official employment, but I don’t work, all my income is a credit card, and savings in cryptocurrency, I outlined this to you , you promised to think and answer in a few days.
сегодня уже 7 дней с момента моего выигрыша. Мне сегодня в почту пришли следующие ваши пожелания , договор на номер телефона ( я его вам отправил) , а так же документ о моей официальной занятости, но я не работаю , весь мой доход это кредитная карта, и накопления в криптовалюте, я вам это изложил, вы обещали подумать и ответить через несколько дней.
Ξέρετε, τα καζίνο πρέπει να είναι 100% σίγουροι ότι όλα είναι καλά και σύμφωνα με τις πολιτικές τους, σας προτείνω να περιμένετε για ενημέρωση.
Καταλαβαίνω καλά ότι το θέμα φαίνεται να είναι η πηγή εισοδήματος; Απλά μαντέψτε με βάση την απάντησή σας.
Τα αγγλικά σας είναι καλά, παρεμπιπτόντως - μην ανησυχείτε για αυτό!
You know, casinos need to be 100% sure all is good and in accordance with its policies, I suggest you wait for an update.
Do I understand correctly that the source of income seems to be the issue? Just guessing based on your reply.
Your English is good, by the way - don't worry about that!
Γεια σου, Radka. Ζητήθηκε σήμερα η πηγή εισοδήματος και το συμβόλαιο με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, νωρίτερα είχα ήδη δώσει πολλές άλλες πληροφορίες, ένα διαβατήριο, ένα άλλο έγγραφο ταυτότητας, μια selfie με πολλά έγγραφα, ένα βίντεο του εαυτού μου, αλλά Ο λογαριασμός δεν ξεμπλοκαρίστηκε ποτέ
Έκανα την κατάθεση όχι με τραπεζικό έμβασμα, όχι με τραπεζική κάρτα, αλλά με τη βοήθεια ενός πορτοφολιού κρυπτογράφησης, η κατάθεση ήταν μόνο 100 $, και τώρα υπάρχει τόση φασαρία εξαιτίας τους, κατάφερα να κερδίσω☹️☹️☹️, αλλά Δεν νιώθω χαρά
Hi , Radka.The source of income and the contract with the mobile operator was requested today, earlier I had already provided a bunch of other information, a passport, another identity document, a selfie with several documents, a video of myself, but my account was never unblocked
I made the deposit not by bank transfer, not by bank card, but with the help of a crypto wallet, the deposit was only $ 100, and now there is so much fuss because of them, I managed to win☹️☹️☹️, but I do not feel joy
Λοιπόν, αυτό είναι ένα σωρό έγγραφα, συμφωνώ. Ευχαριστώ που τακτοποιήσατε την κατάσταση για μένα.
Συμπαθώ μαζί σας, και με μια τόσο αόριστη εξήγηση από τον εκπρόσωπο του καζίνο πριν από μερικές μέρες, νιώθω ότι πρέπει να υπάρχει κάτι που αξίζει να ερευνηθεί - μην με ρωτήσετε τι, δεν έχω ιδέα τι μπορεί να είναι αυτό...🙁
Προφανώς, πρέπει να περιμένουμε, ωστόσο η υποβολή καταγγελίας εδώ στο Casino Guru μπορεί να είναι ένα επιπλέον βήμα που αξίζει να κάνετε.
Έχετε ακούσει για δωρεάν καταγγελίες; Δοκιμάστε αυτόν τον οδηγό:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Πείτε μου τη γνώμη σας για αυτήν την ιδέα, παρακαλώ.
Well, that's a hell of a bunch of docs, I agree. Thanks for sorting the situation for me.
I empathize with you, and given such a vague explanation by the casino representative a couple of days ago, I feel there must be something worth investigating - don't ask me what, I have no clue what that might be...🙁
Obviously, we need to wait, yet submitting a complaint here on Casino Guru may be an additional step worth taking.
Have you heard about free complaints? Try out this guide:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about that idea, please.
Γεια σου Radka. Έγραψα στο καζίνο σήμερα, μου απάντησαν ότι τα έγγραφά μου εξετάζονται ακόμη. Και σχετικά με την καταγγελία, το έχω ήδη γράψει στον ιστότοπο του latestcasinobonuses, αλλά ο εκπρόσωπος του καζίνο δεν απάντησε, η καταγγελία βρίσκεται σε διαδικασία κλεισίματος, καθώς δεν έχει επιλυθεί.
Θα περιμένω μερικές μέρες, αν το καζίνο δεν γράψει τίποτα, θα υποβάλω μια καταγγελία στον ιστότοπο του γκουρού, εδώ βλέπω έναν εκπρόσωπο του καζίνο Lionspin.
Hello Radka. I wrote to the casino today, they replied that my documents are still being considered. And about the complaint, I have already written it on the latestcasinobonuses website, but the casino representative did not respond, the complaint is in the process of closing, as unresolved.
I will wait a couple of days, if the casino does not write anything, I will file a complaint on the guru website, here I see a representative of the Lionspin casino.
Γειά σου!
Σύμφωνοι - αν και λυπάμαι που βλέπω ότι το πρώτο παράπονο μάλλον πήγε μάταιο. Λοιπόν, ας είμαστε θετικοί! Θα είμαι εδώ για ενημερώσεις!
Hello!
Agreed - though I'm sorry to see the first complaint probably went in vain. Well, let's be positive! I'll be here for updates!
Το καζίνο είναι σιωπηλό σαν ψάρι, ο λογαριασμός δεν είναι ξεκλείδωτος☹️😤😡🤣
The casino is silent as a fish, the account is not unlocked☹️😤😡🤣
Αγαπητέ dmitry87,
Συμφωνούμε απόλυτα με την απογοήτευσή σας. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι το έγγραφο που υποβάλατε τελεί υπό επαλήθευση από το ειδικό τμήμα μας. Να είστε βέβαιοι ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να επισπεύσουμε όλες τις διαδικασίες.
Σας ενημερώνουμε ότι μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία επαλήθευσης, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.
Σε περίπτωση πρόσθετων ερωτήσεων, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή, θα χαρούμε να απαντήσουμε σε όλες τις ερωτήσεις σας!
Τις καλύτερες ευχές,
Ομάδα LionSpin
Dear dmitry87,
We completely empathize with your frustration. Nevertheless, please be aware that the document you've submitted is currently undergoing verification by our dedicated department. Please rest assured that we're making every effort to expedite all procedures.
Please be informed that as soon as the Verification process concludes, we will promptly reach out to you.
In case of additional questions, please feel free to contact us any time, we are happy to answer all of your questions!
Best regards,
LionSpin team
Γεια, περιμένω, δεν υπάρχουν άλλες επιλογές, απλά περιμένω☹️☹️☹️🤔😂
Hi, I'm waiting, there are no other options, just waiting☹️☹️☹️🤔😂
Περιμέντε Παρακαλώ. Είμαι βέβαιος ότι ο εκπρόσωπος του καζίνο είναι πρόθυμος να βοηθήσει εάν αυτό είναι ακόμη δυνατό.
Ναι, πρέπει και οι δύο να περιμένουμε λίγο.
Hold on, please. I'm sure the casino representative is willing to assist if that would be even possible.
Yeah, we both must wait a bit.
Κατανοώ την απογοήτευσή σας, αλλά μια απάντηση από το καζίνο μπορεί να είναι τουλάχιστον λίγο καθησυχαστική σε αυτή την περίπτωση και να σας βοηθήσει να σκεφτείτε θετικά. Αν και καθυστερεί πολύ καιρό, αυτή η διαδικασία είναι πολύ σημαντική και για τα καζίνο, οπότε όπως είπατε, είναι απαραίτητο να κάνετε υπομονή για λίγο.
Πιστεύω ακράδαντα ότι όλα θα πάνε καλά. 🙂✌
I understand your disappointment, but a response from the casino can be at least a little reassuring in this case and help you to think positively. Even though it has been dragging on for a longer time, this process is also very important for the casinos, so as you said, it is necessary to be patient for a while.
I firmly believe that everything will turn out well. 🙂✌
Γεια σου Jaro, όταν το καζίνο ελέγχει τα έγγραφα για 2 εβδομάδες και κατά τη διάρκεια αυτών των 2 εβδομάδων απαιτεί όλο και περισσότερα νέα έγγραφα, είναι μπερδεμένο. Είμαι σίγουρος ότι δεν έχει να κάνει με την προσωπικότητά μου, ως εκ τούτου, ότι είμαι εγώ, είναι περίπου κάτι άλλο, δεν θέλω να εκφράσω τις σκέψεις μου, δεν έχω επιβεβαίωση, οπότε μπορώ μόνο να περιμένω! περιμενω😂
Hi Jaro, when the casino checks the documents for 2 weeks, and during these 2 weeks it requires more and more new documents, it is puzzling.I am sure that it's not about my personality, as such, that I am me, it's about something else, I don't want to voice my thoughts, I don't have confirmation, so I can only wait! I'm waiting😂
Γεια σου Radka, απλά κάθομαι, στέκομαι και περιμένω, περιμένω☹️😃, πληροφορίες από Liospin
Hi Radka, I'm just sitting, standing and waiting, I'm waiting for☹️😃, information from Liospin
Ξέρω ότι δεν υπάρχουν πολλά να κάνουμε μέχρι να γίνει περαιτέρω ενημέρωση. Έχω επίσης τις σκέψεις μου για τον λόγο, αλλά δεν θα κάνω εικασίες "στα τυφλά" τώρα. Σας εύχομαι ένα δίκαιο τέλος - αυτό είναι σίγουρο!
I know there isn't much to do untill further update is made. I also have my thoughts about the reason, yet I won't speculate "blindly" now. Wish you a fair ending - that's for sure!
Αγαπητέ CasinoGuru,
Σας ενημερώνουμε ότι λόγω μη παροχής του ζητούμενου εγγράφου για πρόσθετη επαλήθευση (επίσημο έγγραφο/δήλωση απασχόλησης που επιβεβαιώνει το εισόδημα), το αρμόδιο τμήμα αξιολόγησε όλους τους πιθανούς κινδύνους της εταιρείας μας και αποφάσισε να μην ανανεώσει την πρόσβαση του Παίκτη στο παιχνίδι.
Το καζίνο LionSpin έχει άδεια από το Κουρασάο και οι απαιτήσεις μας υπόκεινται στους όρους της άδειας χρήσης, με τους οποίους συμμορφωνόμαστε πλήρως. Λάβετε υπόψη ότι το τμήμα επαλήθευσης λειτουργεί αυστηρά στο πλαίσιο της συμφωνίας άδειας χρήσης και της πολιτικής για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (AML).
Λάβετε υπόψη ότι σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις μας, ο Παίκτης ζήτησε επιστροφή χρημάτων της αρχικής κατάθεσης και εγκρίθηκε με επιτυχία και καταβλήθηκε.
Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μη διστάσετε να ρωτήσετε.
Ευχαριστώ για την συνεργασία!
Τις καλύτερες ευχές,
Ομάδα LionSpin
Dear CasinoGuru,
Let us inform you that due to the failure to provide the requested document for additional verification (official document/statement of employment confirming income), the responsible department assessed all possible risks of our company and decided not to renew the Player's access to the game.
Our LionSpin casino is licensed by Curacao and our requirements are subject to the terms of the license agreement, which we fully comply with. Please note that our verification department operates strictly within the scope of the license agreement and Anti-Money Laundering (AML) policy.
Kindly note that according to our Terms and Conditions, the Player has requested a refund of the initial deposit and it was successfully approved and paid.
If you have any additional questions, don't hesitate to ask.
Thank you for your cooperation!
Best regards,
LionSpin team
Γειά σου.
Λοιπον, ευχαριστω.
Παρόλα αυτά, θα έλεγα ότι θα ήταν καλύτερα να το εξηγήσω στον παίκτη, δεν νομίζεις; Την επόμενη φορά, μη διστάσετε να απαντήσετε απευθείας στον συγκεκριμένο παίκτη, καθώς όλες οι αναρτήσεις είναι απολύτως ορατές σε όλους - αυτό θα το δούμε όλοι. 🙏
Hello there.
Well, thank you.
Still, I'd say it would be better to explain that to the player, don't you think? Next time, feel free to reply to the concrete player directly since all posts are perfectly visible to everyone - we will all see that. 🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.