Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLionSpin Casino - γενική συζήτηση

LionSpin Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Mco00
|
13.499 προβολές 80 απαντήσεις |
|
1 2...5
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το LionSpin Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γειά σου

Έχει καταφέρει κανείς να κάνει ανάληψη μέσω netteler σε αυτό το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 1 έτος

Dear Mco00,

Thanks for reaching out to us!


We'd appreciate it if you could let us know if you're facing any problems with the Neteller payment method. Please give us more information, and we'll be more than happy to assist you.


Best regards,

LionSpin team

LionSpin Casino
πριν από 1 έτος

Ναι, είχα 1 πρόβλημα με 1 ανάληψη μέσω netteler

Αν και έχω ήδη λάβει την απόσυρσή μου, νομίζω ότι το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί ακόμα.

Το καζίνο δεν μου χρωστάει τίποτα!

Ζήτησα από την υποστήριξη πελατών να με ενημερώσει όταν επιλυθεί το πρόβλημα

Δράττομαι της ευκαιρίας να πω ότι μου αρέσει το καζίνο 👍


Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 1 έτος

I would say it is worth a complaint. It is vital information, but without further action, the rating as well as the safety index will remain the same. I'm sorry to say that.

Caniggia2021
πριν από 1 έτος

Though I understand your approach but, I would not blame the casino for your lost money. This is not a scam, scam means you win - but the casino won't ever pay you. Take a tour across other forums, but even if you submit a complaint anywhere else. I'm sure there will be no consequences in this specific case. The casino can just easily say " We were about to send the money, finish the verification or the last step to proceed, sadly the player lost the money - we intended to pay."

Did you catch my meaning? There is no way to prove the casino could possibly act against our Fair Gambling Codex because there is nothing to prove them otherwise.

If you feel you're dealing with scam practices, do not give the casino advantage by losing the money.

It's good you came here and shared your experiences, for now, you did the maximum.


πριν από 1 έτος

They blocked my account for no reason and are refusing to pay the balance from my account. They asked me to do KYC even though I only want my money back - they are also making it seem like it's the world's most complex thing to verify an account and use this as an excuse not to pay.


Total scam and liars. Avoid this pile of trash.

πριν από 1 έτος

They blocked my account for no reason and are refusing to pay the balance from my account. They asked me to do KYC even though I only want my money back - they are also making it seem like it's the world's most complex thing to verify an account and use this as an excuse not to pay.


Total scam and liars. Avoid this pile of trash.

πριν από 1 έτος

The way I see it you have no idea why you account got blocked. I know from my experience that some casinos block specifically a flagged accounts during the verification, but I see the lack of communication as a brutal fail.

Everytime casino intend to block or restrict, or lock an account up, the player needs to know.

You are now banned are you? This iseven worse...

It is not a big issue for the casino - it would take one notification and email, nope - let's stir the the things up instead. 🙁

Well, I'm sorry to see that again.

Radka
πριν από 1 έτος

Dear yoyeli and CasinoGuru,


We always strive to make the time in LionSpin casino as enjoyable as possible.


Please be informed that the account is open for now. Also, as we can see in our system, the deposit was successfully played by the Player.


Feel free to contact us with any additional questions.

We are glad to help you!


Best regards,

LionSpin team


Caniggia2021
πριν από 1 έτος

Dear Caniggia2021,


Please be informed that the issue with the deposit is resolved for now and the funds are on your balance.


However, as we can see in our system, your account was self-excluded before the issue was resolved. In such a situation we can reopen your account so that you are able to withdraw the funds and then the account will be closed again.


If you have any additional questions, feel free to contact us.


Best regards,

LionSpin team

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους και η πλατφόρμα τους είναι SOFTSWISS ???

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Στο crypto, πώς αποσύρονται, τους είδα σε ένα site καζίνο, έχουν καλές κριτικές εκεί, αλλά μόλις τώρα είδα ότι συνδέονται με την betsofa

Αυτόματη μετάφραση:
dmitry87
πριν από 1 έτος

Dear dmitry87,


Please note that our LionSpin Casino is powered by SoftSwiss. You are welcome to find this information at the bottom of our website.


Also, let us inform you that LionSpin is an individual casino, however, we have the same management. This is also mentioned on CasinoGuru.


Feel free to contact us with any additional questions.

We are glad to help you!


Best regards,

LionSpin team

πριν από 1 έτος

Αγαπητέ καζίνο Lionspin, σε βρήκα σε αυτόν τον ιστότοπο, λέει ότι έχεις γρήγορες πληρωμές, εύκολη επαλήθευση και είδα για την πλατφόρμα sofswiss. Έκανα εγγραφή, ξεβίδωσα το μπόνους, συμπλήρωσα τα έγγραφα, έλαβα ένα μήνυμα ότι επηρεάστηκε ο λογαριασμός μου και στη συνέχεια, ακολουθούμενη από επιστολή για πρόσθετη επαλήθευση, σας έστειλα έγγραφα για 3 ημέρες που ζητήσατε μια φορά την ημέρα για 3 ημέρες. Και μετά με μπλόκαρες και ζήτησες ένα βίντεο όπου πρέπει να δείξω το δωμάτιό μου, να δείξω τον εαυτό μου, να δείξω το διαβατήριό μου, τα έκανα όλα.



Δεν διαφωνώ, όταν έγραψα, συμφώνησα με τους κανόνες που υποδεικνύονται στον ιστότοπό σας, αλλά είναι η πρώτη φορά που συναντώ τέτοια επαλήθευση εδώ και 3 χρόνια που παίζω σε ένα διαδικτυακό καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
dmitry87
πριν από 1 έτος

Dear dmitry87,


We are sorry that this situation has left you feeling this way, as from our side we are striving to improve our services and provide as good service as possible.


Kindly note that we strictly follow the Terms & Conditions of our casino and in compliance with our KYC policies, we reserve the right to request additional documents. Please note that this procedure is being done solely for security purposes and money laundering prevention measures.


As soon as the Verification process is done, we will notify you via email.


Thank you for your understanding and patience. We really appreciate that!


Best regards,

LionSpin team

πριν από 1 έτος

I have to correct what I said earlier. This casino is really fair and the customer support is beyond amazing. I will continue being a customer - also, love the fact they have Gamomat games. Small minus for the withdrawal times (roughly 5 hours), but otherwise pretty good.

πριν από 1 έτος

Κατανοώ αυτήν την πρόσθετη επαλήθευση και ότι συμμορφώνεστε αυστηρά με το KYC, αλλά γιατί αποκλείστηκε ο λογαριασμός; Η διατύπωση, σε σχέση με τις αυξανόμενες περιπτώσεις απάτης στο Διαδίκτυο, δεν μου είναι καθόλου σαφής.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Και τι είδους έλεγχος είναι αυτός, επιπλέον, όταν μου λένε σήμερα στο chat ότι πρέπει να περιμένω μια εβδομάδα, ή ίσως και παραπάνω, ή για όλα φταίει το 16.73 LTC, το οποίο κέρδισα

Αυτόματη μετάφραση:
dmitry87
πριν από 1 έτος

Maybe the casino representative will update us here on the forum. I'd like to say that generally, a verification call or other version of additional verification is made to clear out any flags or doubts associated with the account or gameplay.

I'm convinced casino employees would explain far better than me.

May I suggest using the reply button next time you are about to address the casino representative? That should ensure both sides stay in touch.

πριν από 1 έτος

Κατανοώ αυτήν την πρόσθετη επαλήθευση και ότι συμμορφώνεστε αυστηρά με το KYC, αλλά γιατί αποκλείστηκε ο λογαριασμός; Η διατύπωση, σε σχέση με τις αυξανόμενες περιπτώσεις απάτης στο Διαδίκτυο, δεν μου είναι καθόλου σαφής.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Could you perhaps share the statement you've got?

Sadly, I do not fully comprehend the meaning, I only understand you are a bit confused regarding the account closure and the reason behind this.

Let's try to clear that out together.

1 2...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα