Έχω στείλει email στο απεριόριστο Καζίνο για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και δεν υπάρχει απάντηση. Η ζωντανή συνομιλία 24/7 δεν υπάρχει, υπάρχει μόνο το email υποστήριξης. Είδα κάποιον άλλον να έχει αυτό ακριβώς το πρόβλημα και με κάποιο τρόπο το λύθηκε. Πώς μπορώ να έρθω σε επαφή με το απεριόριστο καζίνο για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου ώστε να μπορώ να κάνω ανάληψη του BTC μου;
Iv been emailing limitless Casino to verify my account and there is no response. The 24/7 live chat dosnt exist there is only the support email. I saw someone else have this exact problem and they somehow got the issue resolved. How can I get in contact with limitless casino to verify my account so I can withdrawal my BTC?
Ξέρω ότι έχουν περάσει λίγες μέρες, τύχη;
Δυστυχώς, δεν είναι στις δυνάμεις μου να σας δώσω κάποια άμεση σύνδεση με το καζίνο (δεν κατέχω), θα πρόσθετα ένα σχόλιο στα προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όλες οι εταιρείες δεν αγαπούν πολύ τα αρνητικά σχόλια... 🤔
Πιο επίσημα, μη διστάσετε να περιηγηθείτε στην ενότητα παραπόνων , δεν είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα, αλλά αναφέρατε έναν άλλο παίκτη στην ίδια κατάσταση, θα κοιτούσα εκεί.
Οποιεσδήποτε άλλες πληροφορίες εκτιμώνται, κρατήστε μας ενήμερους.
I know it has been a few days, any luck?
Sadly, it is not within my power to give you some direct connection to the casino (I do not possess any), I would add a comment on their social media profiles, all companies are not very fond of negative feedback... 🤔
More officially, feel free to browse the complaint section, not sure about the result, but you mentioned another player in the same situation, I would look there.
Any other insights are appreciated, keep us posted.
Προσπαθώ να κάνω ανάληψη 800,00 από τον απεριόριστο λογαριασμό μου στο καζίνο χρησιμοποιώντας τη μέθοδο bitcoin, αλλά δεν μου το επιτρέπει. Έχω στείλει πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ομάδα ζωντανής υποστήριξης και ακόμα δεν έχω βρει λύση.
I am trying to withdraw 800.00 from my limitless casino account using the bitcoin method but however it’s not allowing me to. I have sent multiple emails to the live support team and still have not found a solution.
Θα προσπαθούσα payout@limitless ή pitboss@limitless εάν το cs ή η υποστήριξη στο limitless δεν απαντά. Θα σας επαληθεύσουν αν είναι οι πρώτες σας φορές. Θα χρειαστεί να στείλετε έγγραφα. Πηγαίνετε στη συνομιλία και ρωτήστε σχετικά με την επαλήθευση πληρωμής, εάν δεν το έχετε κάνει ήδη.
I'd try payout@limitless or pitboss@limitless if cs or support at limitless is not replying. They will verify you if it's your first times. You will need to send documents. Go in the chat & ask about hoe they verify for payout if you haven't done so already.
Προσπαθώ να κάνω ανάληψη 800,00 από τον απεριόριστο λογαριασμό μου στο καζίνο χρησιμοποιώντας τη μέθοδο bitcoin, αλλά δεν μου το επιτρέπει. Έχω στείλει πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ομάδα ζωντανής υποστήριξης και ακόμα δεν έχω βρει λύση.
I am trying to withdraw 800.00 from my limitless casino account using the bitcoin method but however it’s not allowing me to. I have sent multiple emails to the live support team and still have not found a solution.
Γεια σου!
Κάποια καλά νέα από την πλευρά σας, ίσως;
Θέλετε να ενημερώσετε την καταγγελία που υποβάλατε πρόσφατα; Θα το έκανα αμέσως.
Hey there!
Any good news on your side, perhaps?
Care to update the complaint you have submitted recently? I would do that at once.
Επίσης προσπαθεί να αποσυρθεί. Έδωσα τα έγγραφα, πήγα να το ελέγξω ώρες αργότερα και έχω κλειδωθεί έξω από τον λογαριασμό μου. Λένε συνέχεια ότι πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου. (το οποίο είναι σε διαδικασία.)
αλλά γιατί να με κλειδώσω από τον λογαριασμό μου. Δεν μπορώ να ελέγξω την κατάσταση ή να παίξω με τα κέρδη. Πολύ απογοητευτικό γιατί όταν ήταν χρήματα από την τσέπη μου, σίγουρα με άφηναν να παίξω. Δεν προτείνω αυτό το καζίνο.
Also trying to withdrawal. Turned in the documents, went to check on it hours later and I’m locked out of my account. They keep saying I need to verify my account. (Which is in process.)
but why lock me out of my account. I can’t check the status or play with the winnings. Very frustrating because when it was money out of my pocket they sure let me play. I do not recommend this casino.
Είναι περίεργο που θα σε κλείνουν έξω. Παρεμπιπτόντως, μπορεί να διαρκέσει μερικές εργάσιμες ημέρες
That's strange they would lock you out. By the way it can take a few business days
Επίσης προσπαθεί να αποσυρθεί. Έδωσα τα έγγραφα, πήγα να το ελέγξω ώρες αργότερα και έχω κλειδωθεί έξω από τον λογαριασμό μου. Λένε συνέχεια ότι πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου. (το οποίο είναι σε διαδικασία.)
αλλά γιατί να με κλειδώσω από τον λογαριασμό μου. Δεν μπορώ να ελέγξω την κατάσταση ή να παίξω με τα κέρδη. Πολύ απογοητευτικό γιατί όταν ήταν χρήματα από την τσέπη μου, σίγουρα με άφηναν να παίξω. Δεν προτείνω αυτό το καζίνο.
Also trying to withdrawal. Turned in the documents, went to check on it hours later and I’m locked out of my account. They keep saying I need to verify my account. (Which is in process.)
but why lock me out of my account. I can’t check the status or play with the winnings. Very frustrating because when it was money out of my pocket they sure let me play. I do not recommend this casino.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα καζίνο κλειδώνουν τον λογαριασμό μέχρι να ολοκληρωθεί η επαλήθευση. Ας το θεωρήσουμε αυτό ως κάποια διαδικασία ασφαλείας. Θα προτιμούσα οι παίκτες να ενημερωθούν για αυτό εκ των προτέρων. Πρόκειται για την αποστολή ενός σύντομου email ή ενός μηνύματος κειμένου, επομένως, εξακολουθώ να εκπλήσσομαι κάθε φορά που ακούω το καζίνο να κλειδώνει τον λογαριασμό, αφήνοντας τον παίκτη να αναρωτιέται... Αυτό στην καλύτερη περίπτωση δεν είναι πολύ ευγενικό.
Ενημερώστε με αμέσως μόλις λάβετε ενημερώσεις, παρακαλώ. Απλώς για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν άλλα εμπόδια, μπορείτε να το κάνετε αυτό;
In some cases, casinos lock the account untill the verification is over. Let's consider that as some sort o security procedure. I would prefer players to get informed about this in advance. It's about sending one short email or a text message so, I'm still amazed every time I hear the casino just lock the account, leaving the player wondering... This is not very polite at best.
Let me know as soon as you get any updates, please. Just to ensure there are no further obstacles, can you do that?
Υπέβαλα ένα παράπονο αλλά πηγαινοέρχομαι με τον pitboss καθώς ισχυρίζονται ότι έπαιξα black jack το οποίο δεν επιτρέπεται σύμφωνα με τους κανόνες του κουπονιού που χρησιμοποίησα. Πριν ξεκινήσω τη διαδικασία επαλήθευσης, έκανα κλικ στο black jack και το σύστημα είχε περιορίσει το παιχνίδι. Μόλις ξεκίνησα την επαλήθευση και ζήτησα μια πληρωμή 2.000 και επιβεβαίωσα με την εξυπηρέτηση πελατών ότι έπρεπε να αφήσω 30 $ στον λογαριασμό μου, εγκρίθηκα να επεξεργαστώ την πληρωμή. Κατά τη διάρκεια του χρόνου επαλήθευσης, έκανα κλικ στο black jack, το οποίο στη συνέχεια ήταν απεριόριστο, πίστευα ότι το σύστημα του καζίνο το έκανε επειδή εκπλήρωσα όλες τις υποχρεώσεις των κανόνων και των όρων και προϋποθέσεων του κουπονιού. Στη συνέχεια ζήτησα μια πληρωμή 1500 επειδή το πραγματικό υπόλοιπό μου έπεσε στο 1689 επειδή έπαιξα κουλοχέρηδες και black jack.
Αφού έστειλα την απάντησή μου στα καζίνο payments@limitlesscasino.com, προκειμένου να οριστικοποιηθεί η συναλλαγή - έλαβα μια σημείωση ότι παραβίαζα τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο και ακύρωσαν τα κέρδη μου με βάση το ότι έπαιζα black jack το οποίο στη συνέχεια είχε γίνει απεριόριστο . Έλαβα αυτή την εξήγηση:
Γεια σου Vanessa,
Ελπίζω να είστε καλά και ασφαλείς.
Διαβάστε ξανά τους όρους και τις προϋποθέσεις μας
https://limitlesscasino.com/terms-and-conditions
7.1. Συνολικοί κανόνες μπόνους και προώθησης
Οι όροι της προσφοράς ισχύουν μέχρι να αποσυρθούν όλα τα κέρδη από την προσφορά. Η κατάθεση επιπλέον του υπάρχοντος υπολοίπου, η εκπλήρωση των απαιτήσεων στοιχηματισμού, η ανάληψη ή η πτώση του υπολοίπου σας κάτω από $1 δεν θα ακυρώσει αυτόν τον κανόνα
Ως τελικό αποτέλεσμα, το σύστημα κατάφερε να καταγράψει ότι $4.880 από τα στοιχήματά σας παίχτηκαν σε ένα παιχνίδι [ Μπλάκτζακ ] που δεν μπορούσε να παιχτεί από το αναφερόμενο μπόνους.
Ωστόσο, λήφθηκε υπόψη ότι δεν είχατε καμία πρόθεση να κάνετε μια τέτοια παράβαση, αποφασίσαμε να επαναφέρουμε την αρχική κατάθεση στον λογαριασμό σας.
Θα είστε χωρίς περιορισμούς ενώ το παίζετε.
Και πάλι, δεν υπάρχει ικανοποίηση όταν αναγκάζεστε να αφαιρέσετε πλήρως τα κέρδη σας, αλλά οι κανόνες και οι όροι πρέπει να τηρούνται αυστηρά σε τέτοιες περιπτώσεις.
Ελπίζουμε ότι δεν θα αναγκαστούμε να λάβουμε παρόμοιες αποφάσεις στο μέλλον και ελπίζουμε σε ακόμη υψηλότερης ποιότητας συνεργασία.
Σας εύχομαι καλό υπόλοιπο της ημέρας!
Πίστευα ότι ήμουν εντός της νόμιμης και κατάλληλης χρήσης μου με βάση την κατανόηση των όρων και προϋποθέσεων και όπου το blackjack ήταν απεριόριστο στον λογαριασμό μου κατά τη διαδικασία επαλήθευσης ότι εξακολουθούσα να δικαιούμαι τα κέρδη μου, σχεδίαζα ακόμη και να αφήσω το 168 στο λογαριασμό μου λογαριασμό για μελλοντικό παιχνίδι καθώς και έπαιξε πάνω από $400 όταν το black jack έγινε απεριόριστο! Πιστεύω ότι δεν παραβίασα με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις και τις συμπεριφορές του καζίνο.
I submitted a complaint but have been going back and forth with the pitboss as they are claiming that I played black jack which is not allowed per the rules of the coupon I used. Prior to starting the verification process, I clicked on black jack and the system had restricted game play. Once starting the verification and requesting a 2k payout and confirming with customer service that I needed to leave $30 on my account, I was approved to process the pay out. During the verification time, I clicked on black jack which then was unrestricted, I trusted that the casino system did this because I met all obligations of the coupon rules and terms and conditions. I then requested a payout of 1500 because my real balance dropped to 1689 because i played slots and black jack.
After sending my reply to the casinos payments@limitlesscasino.com in order to finalize the transaction - I received a note that I was in violation of the casinos terms and conditions and they voided my winnings based on me playing black jack which had then become unrestricted. I received this explanation:
Hi Vanessa,
Hope that you are well and safe.
Please read our terms and conditions again
https://limitlesscasino.com/terms-and-conditions
7.1.Overall Bonus and Promotion Rules
Terms of the promotion are in effect until all winnings from the promotion have been withdrawn. Depositing on top of existing balance, meeting wagering requirements, withdrawing or having your balance drop below $1 will not void this rule
As a final result, the system managed to record that $4.880 of your bets were played on a game [ Blackjack ] that was restricted from being played by the referred bonus.
However, it has been taken into consideration that you had no intentions in making such a violation, we have decided to put the initial deposit back onto your account.
You will be restriction-free while playing it.
Again, there is no satisfaction in being forced to fully remove your winnings, but rules and terms must be followed strictly in such situations.
We hope that we will not be forced into making any similar decisions in the future and hope for even higher-quality collaboration.
Wishing you a great rest of the day!
I trusted that I was within my legal and apprpriate usage based on my understanding of the terms and conditions and where blackjack was unrestricted on my account during the verification process that I was still entitled to my winnings, I even was planning on leaving 168 on my account for future play as well as had played over $400 when black jack became unrestricted! I believe I did not violate based on the terms and conditions and the behaviors of the casino.
Γεια, λυπάμαι που βρεθήκατε σε παρόμοια κατάσταση. Εχω μία ερώτηση. Μπορείτε παρακαλώ να ενημερώσετε εάν το blackjack ήταν διαθέσιμο αμέσως μετά την ολοκλήρωση της επαλήθευσης; Θα πίστευα επίσης ότι δεν θα υπήρχε πρόβλημα αφού είχα ολοκληρώσει όλες τις προϋποθέσεις για το μπόνους. Μου φαίνεται αρκετά περίεργο.
Ωστόσο, αν πιστεύετε ότι όλα ήταν καλά από την πλευρά σας, τότε ήταν ένα εύλογο βήμα να υποβάλετε μια καταγγελία . Θα δούμε λοιπόν πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση, γιατί με ενδιαφέρει πολύ αυτό, γιατί είναι μια περίεργη υπόθεση.
Εάν μάθετε κάτι νέο, μπορείτε να με ενημερώσετε;
Hi, I'm sorry you've been in a similar situation. I have a question. Can you please advise if blackjack was available right after finishing the verification? I would also have thought that there would be no problem after I had completed all the requirements for the bonus. It seems quite strange to me.
However, if you believe that everything was fine on your part, then it was a reasonable step to file a complaint. So we will see how the situation develops, because I am quite interested in this, because it is an intriguing case.
If you learn something new, could you let me know ?
Ναι θα σας ενημερώσω. Δεδομένου ότι ακύρωσαν τα κέρδη μου και άφησαν την αρχική μου κατάθεση των $50 δολαρίων, έλαβα ένα email που έλεγε ότι η επαλήθευση της πιστωτικής μου κάρτας εγκρίθηκε. Με τις παρακάτω πληροφορίες:
Γειά σου,
Ελπίζω να είσαι καλά.
Σας ευχαριστούμε για την παροχή της απαιτούμενης τεκμηρίωσης!
Η πιστωτική σας κάρτα με λήξη **9400 έχει επαληθευτεί!
Σημειώστε ότι τα όριά σας είναι:
1) 750 $ ανά ημέρα.
2) 5000 $ το μήνα.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Υποστήριξης Πελατών!
Με εκτίμηση,
Βασιλιάς
Απεριόριστη τραπεζική
Συνέχισαν να αναφέρονται σε μια ενότητα των όρων και προϋποθέσεων που αναφέρει: Οι όροι της προσφοράς ισχύουν μέχρι να αποσυρθούν όλα τα κέρδη από την προσφορά. Η κατάθεση επιπλέον του υπάρχοντος υπολοίπου, η ικανοποίηση των απαιτήσεων στοιχηματισμού, η ανάληψη ή η πτώση του υπολοίπου σας κάτω από το $1 δεν θα ακυρώσει αυτόν τον κανόνα.
Αυτό που είναι εξαιρετικά άδικο, είναι το γεγονός ότι το blackjack ήταν περιορισμένο και δεν μπορούσα να έχω πρόσβαση σε αυτό. Μόλις ζήτησα την ανάληψη και άρχισα την επαλήθευση της ταυτότητάς μου, ο περιορισμός του Blackjack άρθηκε και είχα ένα πραγματικό υπόλοιπο με υπόλοιπο μπόνους 0. Δεν είμαι σίγουρος για το τι αναφέρουν σχετικά με το 4,88 στο BJ, καθώς μείωσα το πραγματικό υπόλοιπό μου από 2k στο 1689 όταν επαληθεύτηκα να ζητήσω ανάληψη. Επιπλέον, οι όροι και οι προϋποθέσεις που αναφέρονται δεν έχουν νόημα. Εάν η προώθηση είναι σε ισχύ έως ότου αποσυρθούν τα πάντα, αλλά η απόσυρση δεν ακυρώνει αυτόν τον κανόνα, τότε πότε βρίσκεστε ποτέ εκτός κατάστασης προσφοράς;
Μου φαίνεται σαν ψαροπαραθυράκι.
Yes I will let you know. Since they voided my winnings and left my initial deposit of $50 dollars, I received an email stating that my credit card verification was approved. With the following info:
Hello,
Hope you are well.
Thank you for providing the required documentation!
Your credit card ending **9400 is verified!
Please note that your limits are:
1) $750 per day;
2) $5000 per month.
For any further assistance, please do not hesitate to contact our Customer Support Team!
Kindest regards,
Rex
Limitless Banking
They kept referring to a section in the terms and conditions which states: Terms of the promotion are in effect until all winnings from the promotion have been withdrawn. Depositing on top of existing balance, meeting wagering requirements, withdrawing or having your balance drop below $1 will not void this rule.
What is extremely unjust, is the fact that blackjack was restricted and I could not access it. Once I requested the withdrawal and started verification of my identity, the Blackjack restriction was lifted and I had a real balance with a 0 bonus balance. I am unsure of what they are referring to regarding the 4.88 on BJ since I actually brought my real balance from 2k down to 1689 when I was verified to request a withdrawal. Furthermore, the terms and conditions they are referencing doesn't make sense. If the promotion is in effect until everything is withdrawn but withdrawing does not void this rule, then when are you ever out of a promotional state?
Seems like a fishy loophole to me.
Ούτε εμένα μου φαίνεται καλό από αυτό που περιγράφεις, επομένως είναι σωστή ιδέα ότι έχετε κάνει μια καταγγελία και η ομάδα μας θα το εξετάσει περαιτέρω και θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Στο μεταξύ, θα δούμε πού θα πάει η υπόθεση και αν μάθετε επιπλέον πληροφορίες.
Θα περιμένω απάντηση
It doesn't look good to me either from what you describe, so it's an appropriate idea that you've opened a complaint and our team will look into it further and try to help you.
In the meantime, we'll see where the case goes and if you find out any additional information.
I'll be waiting for a reply
Γεια σας, πήρατε ποτέ τα χρήματά σας; Προσπαθώ εδώ και εβδομάδες να πάρω το δικό μου και υπέβαλα μια καταγγελία εδώ σήμερα.
Breezie
Hello, Did you ever get your money? I've been trying for weeks to get mine, and filed a complaint here today.
Breezie
Να είστε προσεκτικοί με τα μπόνους "Χωρίς κανόνες". Προφανώς έχουν κανόνες, ακόμη και αφού ολοκληρώσετε το ποντάρισμα. Κατέθεσα 1k με ένα μπόνους 50 χωρίς κανόνες, έπαιξα κουλοχέρηδες μέχρι να ολοκληρωθεί η απαίτηση στοιχηματισμού 1 x. Έπειτα έπαιξε ένα σωρό κουλοχέρηδες και μερικά επιτραπέζια παιχνίδια, και μετά ζήτησε ένα cashout 4k (το υπόλοιπο ήταν 4500, ώστε να μπορέσω να επιστρέψω το κολλώδες μπόνους). Απορρίφθηκε και τα κέρδη μου ακυρώθηκαν, η κατάθεσή μου επιστράφηκε στον λογαριασμό μου. Στη συνέχεια πήγα κατευθείαν στο black jack και κέρδισα τα 4 k μου πίσω σε περίπου 15 λεπτά, και τα απέσυρα με επιτυχία, οπότε δεν είναι πολύ λυπηρό. Απλά να είστε ενήμεροι.
Be wary of the "No Rules" Bonuses. They apparently do have rules, even after you finish the wagering. I deposited 1k with a 50 no rules match bonus, played slots till the 1 x wagering requirement was completed. Then played a bunch of slots, and some table games, then requested a 4k cashout (balance was 4500 so I could give the sticky bonus back). It got denied, and my winnings voided, my deposit put back into my account. I then went straight to black jack and won my 4 k back in about 15 minutes, and sucessfully withdrew it, so Not too sad. Just be aware.
Τώρα αυτό είναι που λέω τύχη. Είναι μια υπέροχη ιστορία και χαίρομαι που την έφερες στην προσοχή των παικτών. Μάλλον θα ζητούσα κάποιες πληροφορίες από το καζίνο με κάθε μπόνους γιατί πολλοί παίκτες έχουν προβλήματα μαζί τους.
Ούτως ή άλλως, ακόμα κι αν τα συναντήσατε, επιστρέψατε αρκετά γρήγορα. Χαίρομαι που τα κατάφερες και αποσύρθηκες και με επιτυχία. Πόσος χρόνος χρειάστηκε για την απόσυρση; 🙂
Now that's what I call luck. It's a great story and I'm glad you brought it to the attention of the players. I would probably ask for some information from the casino with every bonus because many players have issues with them.
Anyway, even if you did come across them, you got back pretty quickly. I'm pleased that you managed to do it and you also withdrew successfully. How long did it take to withdraw ? 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.