Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLibrabet Casino - γενική συζήτηση

Librabet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

 από bmeleady17
|
15.849 προβολές 152 απαντήσεις |
|
1...6 7 8
Jaro

Hello. I did request a withdraw but but it is still within the 3 business day deadline they claim in their t&c. I'm just curious of how long it did take. Because if what other players are saying is true I think it will take a while for me to withdraw my winnings, if they pay ofc

Έγινε επεξεργασία
tftcosta

Sometimes I wouldn't get so fixated on Terms because I think occasionally there are things that happen that hold up the whole withdrawal. But if there are any problems and you didn't get your money, we'll be here and try to help if we can. 

So I'd like you to keep us posted on whether you have anything new or not.

Romi

Το θέμα εδώ είναι ότι η διαδικτυακή μου συνομιλία έχει απενεργοποιηθεί για πάνω από δύο εβδομάδες. Υποτίθεται ότι έχω έναν διαχειριστή λογαριασμού που δεν απαντά, όπως κανείς δεν απαντά στα email. Δεν έχω κερδίσει ποτέ χρήματα, τίποτα απολύτως. Έχω φτάσει στο επίπεδο 4 και θα είχα δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, αλλά δεν μπορώ να το διεκδικήσω γιατί δεν έχω τρόπο να επικοινωνήσω μαζί τους. Έχει κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα;

Αυτό μπορεί να είναι μόνο μια μεγάλη απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
Ccfhe

That's just rude. I mean, even if the casino staff has for some reason decided to disclose all channels, I would expect an explanation or honestly event he account closure would make more sense to me.

Did you try to get in touch via social media? I imagine it won't help much...

Have you ever been told all bonuses have been restricted? What you described sounds almost like another sort of "administrative decision."

Their chat works without any problems here

Radka

Αυτό είναι πολύ περίεργο. Τι μπορώ να κάνω;

Έχω ήδη ζητήσει να κλείσει ο λογαριασμός μέσω email και δεν έχω απαντήσει. Είναι πιθανό να έχω αποκλειστεί από την πρόσβαση στα κανάλια υποστήριξης;



Αυτόματη μετάφραση:
tftcosta

Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει, γεγονός είναι ότι μετά από μια νίκη σταμάτησαν να πληρώνουν, τα μηχανήματα σταμάτησαν να ανοίγουν μπόνους και η διαδικτυακή συνομιλία εξαφανίστηκε.

Αυτόματη μετάφραση:

Αυτό είναι πολύ περίεργο. Τι μπορώ να κάνω;

Έχω ήδη ζητήσει να κλείσει ο λογαριασμός μέσω email και δεν έχω απαντήσει. Είναι πιθανό να έχω αποκλειστεί από την πρόσβαση στα κανάλια υποστήριξης;



Αυτόματη μετάφραση:

Sounds like it. Sometimes the chat disappears after a player complains about RTP and so-called non-paying games or anything in the similar field. However, ignoring a payout request or account closing request is much worse, of course.

If I may, what was the last thing you talked about with the support or chat?

Radka

Ακριβώς το αίτημα για κλείσιμο του λογαριασμού. Η συνομιλία συνέχισε να αποσυνδέεται μέχρι που απλά σταμάτησε να λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
Ccfhe

Μπορώ να ρωτήσω αν μπορέσατε να κάνετε αναλήψεις; Αν ναι, πόσο καιρό πήρε;

Αυτόματη μετάφραση:
tftcosta

Ναι, το έκανα, αλλά χρειάστηκαν περίπου 15 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:

Ακριβώς το αίτημα για κλείσιμο του λογαριασμού. Η συνομιλία συνέχισε να αποσυνδέεται μέχρι που απλά σταμάτησε να λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:

Obviously such situations lack any logic. No matter what happened, an explanation is a must, at least for me.

If you aim to close the account at Lirabet anyway, maybe submitting a complaint against them will work out.

Considering everything, I can think of no other option because, for some reason, nobody at the casino wants to speak with you.

Είναι αξιοπιστο το το Librabet? ξέρει κανείς?

tsakomatias

Για ποιο καζίνο με μιλάτε?

Stelios11

I think the best thing to do is to see what players are doing in this thread or user reviews and complaints. That should give you a pretty good idea of what the casino is like. Even now, players here are addressing their situations, so you can learn a lot from them as well. 

So you'll have to decide where you're going to play and whether it's worth it.

Stelios11

The main problem is probably the time they take to process a withdraw, from what I've been reading is way more than the 3 business days they claim, but I want to believe that they will eventually fix whatever is going on. and the daily limit is low. I'm in my 5th day waiting. Some people are also claiming that the support is ignoring them, but I didn't have that problem with support. I think if you keep cordial and respectful they won't ignore you.

Έγινε επεξεργασία

file ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ.

ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΨΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΣΩ.

ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΨΕΥΤΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ CHAT

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26

Hi there. Did you went through verification?

file ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ.

ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΨΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΣΩ.

ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΨΕΥΤΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ CHAT

Αυτόματη μετάφραση:

You don't mean that you would have filed a complaint when it has been going on for quite a while? I think the month you waited before is enough to withdraw and I probably wouldn't want to wait anyway, although you probably can't do anything about it. Did you play with the bonus or not? Have you been in contact with the casino and have they told you anything about the wait?🤔

Απλώς θέλω να βγάλω τα λεφτά μου.

Δεν έχω παίξει μπόνους ή κάτι τέτοιο.


Έχω κάνει πολλά παράπονα σε αλλά δεν απαντούν....

Αυτόματη μετάφραση:
1...6 7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα