Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Radka έχω ανοιχτό παράπονο ο Nick μου απαντά κάθε 10η μέρα και συνεχίζει να κάνει ερωτήσεις έχει ένα μήνα τώρα και το καζίνο δεν γνωρίζει για αυτό το παράπονο nick ακόμα δεν με καταλαβαίνει και κάνει ερωτήσεις
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Φαίνεται ότι ξεχάσατε να ενημερώσετε. Επιτρέψτε μου να το κάνω - παραθέτοντας από την καταγγελία σας .
"Το καζίνο άνοιξε λογαριασμό, ελπίζουμε ότι θα εγκρίνουν την ανάληψη ΓΡΗΓΟΡΑ!!"
Ορισμένα καζίνο μπλοκάρουν έναν λογαριασμό μόλις ενεργοποιηθεί η επαλήθευση KYC (γνωρίζω τον πελάτη σας). Αυτό δεν είναι κόλπο, το καζίνο πρέπει να επαληθεύσει την ταυτότητα και τον λογαριασμό σας για να προχωρήσει στην ανάληψη.
Την επόμενη φορά προσπαθήστε να ουρλιάζετε λιγότερο και να είστε πιο υπομονετικοί, παρακαλώ 🙂
Θα περιμένω την επόμενη ενημέρωση σας. 🤞🤞🤞
It seems you forgot to update. Allow me to do so - quoting from your complaint.
"Casino opened an account, hope they will approve withdraw FAST !!"
Some casinos block an account once the KYC (know your customer) verification is triggered. This is no trick, the casino must verify your identity and account to proceed with the withdrawal.
Next time try to scream less and be more patient, please 🙂
I'll wait for your next update. 🤞🤞🤞
Radka έχω ανοιχτό παράπονο ο Nick μου απαντά κάθε 10η μέρα και συνεχίζει να κάνει ερωτήσεις έχει ένα μήνα τώρα και το καζίνο δεν γνωρίζει για αυτό το παράπονο nick ακόμα δεν με καταλαβαίνει και κάνει ερωτήσεις
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Λοιπόν, οι καλοκαιρινές διακοπές μόλις ξεκίνησαν και όλη η ομάδα σπάει τα μέγιστα όρια κάθε μήνα. Λυπάμαι, αλλά πρέπει να κάνεις υπομονή.
Όσο για τις ερωτήσεις, δυσκολεύομαι να καταλάβω τις απαντήσεις σας, ίσως αυτός είναι ο λόγος για τόσες πολλές ερωτήσεις. Απλώς πρέπει να κατανοήσει πλήρως το ζήτημα - μόνο τότε μπορεί επίσης να κάνει σωστές ερωτήσεις στο καζίνο για να προωθήσει την καταγγελία.
Well, the summer holidays have just started, and the whole team is breaking their max limits each month. I'm sorry, but you have to be patient.
As goes for asking the questions, I'm having a hard time understanding your replies, maybe this is the reason for so many questions. He just needs to fully understand the issue - only then he can also ask proper questions to the casino to advance the complaint.
Αυτοί είναι απατεώνες, μην σκέφτεστε καν να κάνετε κατάθεση. Απλώς δεν επαληθεύουν τον τρόπο πληρωμής σας. Και δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων. Η υποστήριξη σε αγνοεί. Έχουν περάσει ήδη τρεις μέρες.
These are scammers, don't even think about making a deposit. They simply don't verify your payment method. And you can't withdraw money. Support is ignoring you. It's been three days already.
ето мошенники не вздумайте делать депозит.тупо не делают верификацию платежного средства.и ты не можеш вывести деньги.поддержка игнорит.уже три дня
Γεια σας, σας είπε κάτι το καζίνο σχετικά με το γιατί δεν θέλει να επαληθεύσει τον τρόπο πληρωμής σας; Τι μέθοδο καταθέσατε στο καζίνο; Είναι η μέθοδος στο όνομά σας; Προσπαθήστε να μου το πείτε και αν δεν μπορείτε να λύσετε τίποτα με το καζίνο, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
Hi, did the casino say anything to you about why they don't want to verify your payment method? What method did you deposit to the casino? Is it the method in your name? Try to tell me and if you can't resolve anything with the casino, we'll see what we can do.
Σε αντίθεση με τα στοιχήματα, αυτός ο ψηφιακός κλώνος πληρώνει τους ανθρώπους.
Αξιόπιστος χειριστής Galaktika NV.
Εγγυήσεις επαγγελματιών τζογαδόρων για αυτόν τον ιστότοπο.
Πρέπει να περιμένετε 1 μήνα εάν κερδίσετε πάρα πολλά.
Αυτή είναι μια προειδοποίηση για να ΜΗΝ χρησιμοποιείτε στοιχήματα.
Έκανα καλή δουλειά;
Unlike betplays, this digitain clone pays people.
Galaktika N.V. trustworthy operator.
Professional gambler vouches for this site.
You have to wait 1 month if you win too much.
This is a warning on NOT to use betplays.
Did I do a good job?
Αυτό είναι το όριο που σας έδωσαν αυτή η πρόσθετη επαλήθευση;
Έχετε ήδη παράσχει όλα τα έγγραφα που ζήτησαν;
Εάν περιμένετε περισσότερες από 14 ολόκληρες ημέρες, η ομάδα παραπόνων μας θα μπορούσε να παρέμβει στην περίπτωσή σας. Απλώς ενημερώστε μας, παρακαλώ.
Is this the limit they gave you this additional verification will take?
Have you already provided all the documents they requested, though?
If you are waiting more than 14 full days, our complaint team could intervene in your case. Just let us know, please.
Κατά λάθος αφαίρεσα την ανάρτησή μου, αλλά το πρόβλημά μου είναι ότι ζήτησαν 31 ημέρες για πρόσθετη επαλήθευση για να κάνουν την ανάληψη. Ο λογαριασμός μου είναι πλήρως επαληθευμένος, με όλα τα έγγραφα και στο chat είπαν ότι μπορώ να κάνω ανάληψη και ότι θα χρειαζόταν το πολύ 2 ώρες. Έχουν περάσει σχεδόν 24 ώρες και ακόμα δεν το έχω λάβει. Είχα ήδη κάνει μια πρώτη ανάληψη 50 R$, η οποία ολοκληρώθηκε σε λίγα λεπτά, και τώρα διαρκεί τόσο πολύ.
I accidentally removed my post, but my problem is that they asked for 31 days for additional verification to make the withdrawal. My account is fully verified, with all the documentation and in the chat they said I could withdraw, and that it would take a maximum of 2 hours. It's been almost 24 hours and I still haven't received it. I had already made a first withdrawal of R$50, which went through in a matter of minutes, and now it's taking so long.
Removi sem querer a publicação minha, mas meu problema é esse de que eles pediram 31 dias para verificação adicional para realizar o saque. Minha conta está totalmente verificada, com toda a documentação e no chat disseram que eu poderia sacar, e que demoraria máximo de 2 horas. Já se passou quase 24h e ainda não recebi. Já havia realizado um primeiro saque de R$ 50, que entrou em questão de minutos e agora demora tanto tempo.
Εντάξει, μπορείτε λοιπόν να μας ενημερώσετε όποτε λαμβάνετε ενημερώσεις;
Okay, so could you please inform us whenever you receive any updates?
Εντάξει, θα σας ενημερώσω. Έχουν περάσει 2 μέρες και η απόσυρσή μου είναι ακόμα σε εκκρεμότητα. Σας ευχαριστώ
Okay, I'll keep you updated. It's been 2 days and my withdrawal is still pending. Thank you
Ok, vou manter atualizado aqui. Se passaram 2 dias e meu saque continua pendente. Obrigado
Εκσυγχρονίζω. Μετά από 13 ημέρες έλαβα το υπόλοιπό μου στις 23 Απριλίου. Το σπίτι το πλήρωσε χωρίς να πει τίποτα, γιατί ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε, δεν χρησιμοποίησα μπόνους και δεν έβαλα στοίχημα με λάθος τρόπο. Αλλά δεν προτείνω το σπίτι για το χρόνο που χρειάζεται για να γίνει μια επιπλέον ανάλυση. Συμφωνώ ότι μπορεί να υπάρχει, αλλά είναι πολύς καιρός.
Update. After 13 days I received my balance on April 23rd. The house paid it without saying anything, because my account was verified, I didn't use any bonuses and I didn't bet the wrong way. But I don't recommend the house for the time it takes to carry out an extra analysis. I agree that it may exist, but it's a long time.
Atualização. Após 13 dias recebi meu saldo no dia 23/04. A casa pagou sem falar nada, até porque minha conta estava verificada, não usei nenhum bônus e nenhuma forma errada de apostar. Mas não recomendo a casa pelo tempo que demora para realizar uma análise extra. Concordo que ela possa existir, mas é muito tempo.
Είναι υπέροχο που τελικά έλαβες τα χρήματά σου.
Είναι μεγάλη αναμονή, συμφωνώ σίγουρα.
Εξήγησαν έστω και την καθυστέρηση ή ούτε λέξη από αυτούς;
That is great you have received your money finally.
It is a long wait, I agree for sure.
Have they even explained the delay, or not a word from them?
Το μόνο που λένε στη συνομιλία είναι ότι πρόκειται για έναν επιπλέον έλεγχο που μπορεί να διαρκέσει 31 ημέρες. Αρκετά υπερβολή για επαλήθευση. Αλλά το έλαβα.
All they say in the chat is that it's an additional check that could take 31 days. Quite an exaggeration for a verification. But I received it.
No chat dizem somente que é uma verificação adicional que poderia demorar 31 dias. Algo muito exagerado para uma verificação. Mas recebi.
Γειά σου! Είναι πάρα πολύ, αλλά αυτή η χρονική περίοδος ήταν πολύ δημοφιλής στα καζίνο. Περιστασιακά νιώθω ότι εμπνεύστηκαν από τοπικά κρατικά γραφεία. Ωστόσο, καταλαβαίνω ότι τέτοιοι πρόσθετοι έλεγχοι μπορεί να αφορούν συνεργάτες εκτός του συνηθισμένου πεδίου εφαρμογής του καζίνο, π.χ. παρόχους παιχνιδιών ή παρόχους πληρωμών, οπότε υποθέτω ότι προτιμούν να μην βιάζονται...
Ωστόσο, ελπίζω ο έλεγχος να μην αργήσει πολύ και το αποτέλεσμα να είναι καλό!
Κράτα μας ενήμερους. 🙏
Hello! It is far too much, but this time period has been very popular among casinos. Occasionally I feel they got inspired by local state offices. Though, I understand that such additional checks may involve partners outside the casino's usual scope, e.g., game providers or payment providers so I guess they prefer not to be in a rush...
Still, I hope the check won't take too long and the result will be good!
Keep us posted. 🙏
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.