Radka έχω ανοιχτό παράπονο ο Nick μου απαντά κάθε 10η μέρα και συνεχίζει να κάνει ερωτήσεις έχει ένα μήνα τώρα και το καζίνο δεν γνωρίζει για αυτό το παράπονο nick ακόμα δεν με καταλαβαίνει και κάνει ερωτήσεις
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Φαίνεται ότι ξεχάσατε να ενημερώσετε. Επιτρέψτε μου να το κάνω - παραθέτοντας από την καταγγελία σας .
"Το καζίνο άνοιξε λογαριασμό, ελπίζουμε ότι θα εγκρίνουν την ανάληψη ΓΡΗΓΟΡΑ!!"
Ορισμένα καζίνο μπλοκάρουν έναν λογαριασμό μόλις ενεργοποιηθεί η επαλήθευση KYC (γνωρίζω τον πελάτη σας). Αυτό δεν είναι κόλπο, το καζίνο πρέπει να επαληθεύσει την ταυτότητα και τον λογαριασμό σας για να προχωρήσει στην ανάληψη.
Την επόμενη φορά προσπαθήστε να ουρλιάζετε λιγότερο και να είστε πιο υπομονετικοί, παρακαλώ 🙂
Θα περιμένω την επόμενη ενημέρωση σας. 🤞🤞🤞
It seems you forgot to update. Allow me to do so - quoting from your complaint.
"Casino opened an account, hope they will approve withdraw FAST !!"
Some casinos block an account once the KYC (know your customer) verification is triggered. This is no trick, the casino must verify your identity and account to proceed with the withdrawal.
Next time try to scream less and be more patient, please 🙂
I'll wait for your next update. 🤞🤞🤞
Radka έχω ανοιχτό παράπονο ο Nick μου απαντά κάθε 10η μέρα και συνεχίζει να κάνει ερωτήσεις έχει ένα μήνα τώρα και το καζίνο δεν γνωρίζει για αυτό το παράπονο nick ακόμα δεν με καταλαβαίνει και κάνει ερωτήσεις
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Λοιπόν, οι καλοκαιρινές διακοπές μόλις ξεκίνησαν και όλη η ομάδα σπάει τα μέγιστα όρια κάθε μήνα. Λυπάμαι, αλλά πρέπει να κάνεις υπομονή.
Όσο για τις ερωτήσεις, δυσκολεύομαι να καταλάβω τις απαντήσεις σας, ίσως αυτός είναι ο λόγος για τόσες πολλές ερωτήσεις. Απλώς πρέπει να κατανοήσει πλήρως το ζήτημα - μόνο τότε μπορεί επίσης να κάνει σωστές ερωτήσεις στο καζίνο για να προωθήσει την καταγγελία.
Well, the summer holidays have just started, and the whole team is breaking their max limits each month. I'm sorry, but you have to be patient.
As goes for asking the questions, I'm having a hard time understanding your replies, maybe this is the reason for so many questions. He just needs to fully understand the issue - only then he can also ask proper questions to the casino to advance the complaint.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.