Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLegiano Casino - γενική συζήτηση

Legiano Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 24)

85.463 προβολές 724 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...23 24 25...38
Προσθήκη ανάρτησης
bezhynets
πριν από 7 μήνες

Σας συμβουλεύω να υποβάλετε καταγγελία στην GURU.

Κανονικά, ο Guru θα επικοινωνήσει με την LEGIANO και η LEGIANO θα έχει 2 εβδομάδες για να επιλύσει το παράπονό σας, διαφορετικά η βαθμολογία της Legiano θα μειωθεί...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

My complaint/ open complaint

Christelle69 διέγραψε τη δημοσίευση
πριν από 7 μήνες

file μπαίνεις στο παράπονό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Christelle69
πριν από 7 μήνες

Μόλις είδα ότι η περίοδος υποβολής καταγγελίας λήγει, δυστυχώς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

fileet submit complaint

πριν από 7 μήνες

Και σημειώστε το καζίνο LEGIANO

Κριτική file


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γράφεις LEGIANO file

Και αξιολογείτε το καζίνο file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

i will write complaint today, i am waiting 12 days for my money From legiano casino. I don't need wait anymore..

πριν από 7 μήνες

Επανεκκίνησα το LEGIANO σήμερα file

filefile


Λίγα λεπτά αργότερα έλαβα ένα email

Μου ζητείται να στείλω:

- μια selfie με την ταυτότητά μου

- απόδειξη κατάθεσης με PAYSAFECARD...


Έχω στείλει όλα τα αποδεικτικά κατάθεσης:


- Φωτογραφίες του λογαριασμού μου MYPAYSAFECARD με αριθμό πελάτη και προσωπικά στοιχεία

- Φωτογραφίες του λογαριασμού μου FUNID επικυρώθηκαν με τα προσωπικά μου στοιχεία

- Φωτογραφία της κατάθεσης 20€ από τον λογαριασμό μου MYPAYSAFECARD στις 25/03/2025 στον προσωπικό μου λογαριασμό FUNID με τον αριθμό συναλλαγής.

- Φωτογραφία των εισερχόμενων χρημάτων 20€ στο FUNID με τον αριθμό συναλλαγής.

- Φωτογραφία χρημάτων που φεύγουν 10€ από το FUNID προς το καζίνο LEGIANO


Τα έγγραφα είναι πειστικά και αδιαμφισβήτητα.


Ελπίζω η LEGIANO να ανοίξει σύντομα τον λογαριασμό μου...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I saw very detailed updates in the complaint thread, much appreciated. I'm just worried this casino has decided not to reflect on the complaint... Well, perhaps the complaint guys have something available in the mailbox or Skype...

I guess we will find out soon. Keeping my fingers crossed!

πριν από 7 μήνες

Ράντκα, δεν έχει επικοινωνήσει κανείς με την LEGIANO;

Επικοινώνησα με το Legiano μέσω συνομιλίας, δεν φαινόταν να γνωρίζουν το παράπονό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I'd say the chat operator is unaware of your complaint, which is normal. Management or affiliates, rather than common chat handlers, are involved in such cases. Of course, the correct people have been contacted. You should not worry about that.

πριν από 7 μήνες

Οπότε, αν υπάρχουν ήδη ορισμένοι άνθρωποι σαν εμάς, τότε γιατί να γράψουμε ένα μεγάλο παράπονο ώστε να πέσει η βαθμολογία τους;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, καταλαβαίνω ότι αυτό ακούγεται σαν καλή ιδέα, αλλά ισχύει το αντίθετο. Τα περισσότερα παράπονα αφορούν καθυστερημένες πληρωμές, αλλά οι λεπτομέρειες ποικίλλουν. Διερευνώνται επιπλέον λογαριασμοί και ούτω καθεξής. Έτσι, το πρώτο πράγμα που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι αν το καζίνο έχει στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι ο παίκτης έχει παραβιάσει κάτι θεμελιώδες.

Επιπλέον, ο Δείκτης Ασφάλειας δεν μειώνεται όταν ένας παίκτης υποβάλλει καταγγελία. Μειώνεται όταν ένα καζίνο δεν καταβάλλει τα οφειλόμενα χρήματα σε κάποιον.

Λυπάμαι πολύ, αλλά θα χρειαστεί πολλή υπομονή. Σε παρακαλώ, προσπάθησε να κρατηθείς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Με ταΐζουν τόσο πολύ που έχουν περάσει 2 μέρες και όχι 3.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Δυστυχώς, αυτή είναι μια συνηθισμένη πρακτική στις μέρες μας, απλώς λένε ψέματα... Παίρνει απίστευτα πολύ χρόνο, αλλά από όσο μπορώ να καταλάβω, αποδίδει για τους παίκτες.

Αύριο θα πρέπει να δούμε μια αλλαγή σε περισσότερα παράπονα, αν δεν κάνω λάθος. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι θετικό.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 7 μήνες

Ανησυχώ, έλαβα ένα email που μου ζητούσε τα ακόλουθα έγγραφα


Σέλφι

Απόδειξη προέλευσης του λογαριασμού κατάθεσης PAYSAFECARD.


Όλα στάλθηκαν μέσω email στον LEGIANO και τον JOZEF από την GURU.


Ζήτησα από τον GURU να επεκτείνει την καταγγελία μου, ώστε να απαντήσει η LEGIANO.

Ο Legiano αρχίζει να επικοινωνεί μαζί μου και θα πρέπει να μου απαντήσει σύντομα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Παρακαλώ πείτε μου τι σημαίνει αυτό (Επιβεβαίωση προέλευσης του λογαριασμού κατάθεσης PAYSAFECARD) πόσα χρήματα έχετε στον λογαριασμό σας; Ας υποθέσουμε ότι θέλω να κάνω ανάληψη 12.000+ CZK και υπάρχουν ακόμα 13.000+ CZK στον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
Christelle69
πριν από 7 μήνες

https://login.paysafecard.com/

Είναι ένας λογαριασμός όπου καταθέτετε προπληρωμένες κάρτες και στη συνέχεια κάνετε κατάθεση σε καζίνο που δέχονται PAYSAFECARD.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

please open my complaint. Thanks 🙂

πριν από 7 μήνες

Καλημέρα και τώρα ας προχωρήσουμε. file

Δεν αλλάζουν τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

file

Ενδιαφέρων

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Η LEGIANO παρεμβαίνει στην καταγγελία μου!

Μου ζήτησε μια σέλφι και το πιστοποιητικό ιδιοκτησίας του καταθετικού λογαριασμού PAYSAFECARD, τα έστειλα όλα, ελπίζω να είναι καλά και να ανοίξει ο λογαριασμός μου...

Αυτόματη μετάφραση:
1...23 24 25...38
Μετάβαση στη σελίδααπό 38 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.