Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Έτσι, κατά την επαλήθευση, ανακάλυψαν ότι έχετε διπλό λογαριασμό, σωστά;
Έχετε ανοίξει ποτέ λογαριασμό μαζί τους στο παρελθόν;
Η ομάδα παραπόνων μας και ο επίλυσης σας θα διερευνήσουν σίγουρα το όλο θέμα. παρακαλώ μην το αφήσετε να σας πάρει από κάτω.
So, during the verification, they found out that you have a duplicate account, right?
Have you ever opened an account with them in the past?
Our complaint team and your resolver will surely investigate the whole matter; please don't let it take you down.
Δημιούργησα έναν λογαριασμό, αλλά ανήκε σε έναν φίλο μου. Εξάλλου, δεν επαλήθευσα ποτέ κανέναν λογαριασμό και δεν έβγαλα ποτέ χρήματα. Πάντα έχανα και τη μόνη φορά που κέρδιζα, μου το έκαναν αυτό. Έχω πολλά στιγμιότυπα με υποσχέσεις και που μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου ήταν εντάξει, και αν υπήρχαν λανθασμένες πληροφορίες, μην ανησυχείς, θα μου το διορθώσουν όταν κάνω εγγραφή γιατί όλα είναι μια χαρά στο τέλος της τράπεζας. Τώρα έχουν κλείσει τον λογαριασμό μου χωρίς να τον ανοίξουν ξανά και λένε ότι οι αναλήψεις και οι καταθέσεις μου είναι αδύνατο να αποκτηθούν λόγω των συνθηκών τους. Όταν είναι οι πρώτοι που παραβαίνουν τους όρους τους, με συγγνώμη για τις καθυστερήσεις τους...
Μόλις με απάτησαν, και αισθάνομαι ξεσκισμένος. Αν συνεχίσουν έτσι, θα αναγκαστώ να υποβάλω καταγγελία απάτης εναντίον τους. Αυτό που μόλις έκαναν είναι ακατάλληλο γιατί δεν έχω επαληθεύσει ποτέ έναν λογαριασμό ή δεν έχω κάνει ανάληψη χρημάτων. Επιπλέον, όπως είπα και πριν, οι ίδιοι είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.



Εδώ αφήνω μερικά στοιχεία, έχω βίντεο και περισσότερα στιγμιότυπα από αυτήν τη διαδικασία και τις ψεύτικες υποσχέσεις της… Με όλα τα στοιχεία που έχω, δεν πρόκειται να το αρνηθούν.
I created an account, but it belonged to a friend of mine. Besides, I never verified any account and I never withdrew any money. I always lost, and the only time I did win, they did this to me. I have many screenshots of promises and where they told me that my account was fine, and if there was some incorrect information, don't worry, they will correct it for me when I registered because everything is fine on the bank's end. They have now closed my account without reopening it, and they say that my withdrawals and deposits are impossible to obtain due to their conditions. When they are the first to violate their terms, with their apologies for their delays...
I've just been scammed, and I feel ripped off. If they continue like this, I'll be forced to file a SCAM complaint against them. What they just did is inappropriate because I've never verified an account or withdrawn any money. What's more, as I said before, they themselves said it's no problem.



Here I leave some evidence, I have videos and more screenshots of this process and its false promises… With all the evidence I have, they are not going to deny it.
Yo hice una cuenta pero era de un amigo mio , aparte yo nunca verifique ninguna cuenta y tampoco retire nunca ningun dinero , siempre perdia y para una vez que ganaba me hacen esto. Tengo muchas capturas de promesas y donde me decian que mi cuenta esta bien y que se hay algun dato mal no me preocupe que me lo corrigen por parte del relleno al registrarse , porque por parte bancaria lo tengo todo bien . Me han cerrado ahora la cuenra sin reapertura y mis retiros y lo que ingrese dicen que es imposible obtenerlo por sus condiciones . Cuando los primeros que violan sus terminos son ellos con sus disculpas de sus retrasos…
Me acaban de estafar y me siento estafado , si siguen asi me vere obligado a plantar una denuncia de ESTAFA contra ellos. Lo que acaban de hacer es inapropiado, porque yo nunca verifique una cuenta y nunca retire dinero. Es mas como dije antes , ellos mismos dijeron que no hay problema.



aqui dejo algunas pruebas , tengo videos y mas capturas de este proceso y sus falsas promesas… Con todo lo que tengo de pruebas no me lo van a negar.
Παρακαλώ βοηθήστε με, νιώθω πραγματικά απάτη. Έχω αποδείξεις για όλα όσα ζητάς αν τα χρειάζεσαι. Ήμουν προσεκτικός και τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης και βίντεο από τα πάντα.
Please help me, I really feel scammed. I have proof of everything you ask for if you need it. I was cautious and took screenshots and videos of everything.
porfavor ayudame enserio me siento estafado , tengo pruebas de todo lo que me pidan si lo necesitan . Fui precavido y hice capturas y videos a todo.
Συγγνώμη, αλλά δεν το καταλαβαίνω πραγματικά.
Είπατε ότι δημιουργήσατε έναν λογαριασμό εκεί πριν, αλλά ήταν του φίλου σας; Τι ακριβώς σημαίνει όμως αυτό;
Sorry, but I don't really get it.
You said that you created an account there before, but it was your friend's? What does that exactly mean, though?
Ναι, αυτό είναι διαφορετικό εάν έχετε ήδη δημιουργήσει έναν λογαριασμό...αυτό σημαίνει ότι ο τρέχων λογαριασμός σας δεν είναι έγκυρος, όπως διάβασα στους όρους και τις προϋποθέσεις...αλλά τουλάχιστον οι καταθέσεις πρέπει να αντιστραφούν επειδή δεν έχει συναφθεί καμία σύμβαση...🤷🏿♂️
Yes, that's different if you've already created an account...that means your current one is invalid, as I read in the terms and conditions...but at least the deposits have to be reversed because no contract was actually concluded...🤷🏿♂️
Ja das ist dann was anderes wenn du schon mal ein Konto erstellt hast…..damit ist dein jetziges so wie ich in den AGBs gelesen habe ungültig……aber zumindest müssen die Einzahlungen rückgängig gemacht werden weil eigentlich kein Vertrag zustande gekommen ist…..🤷🏿♂️
Ναι, δημιούργησα έναν λογαριασμό στο σπίτι μου με έναν φίλο και τον δημιούργησε, αλλά δεν είναι στην πραγματικότητα ο λογαριασμός μου. Δεν επαλήθευσα απολύτως τίποτα. Στην πραγματικότητα, δεν έβαλα ποτέ την ταυτότητά μου σε άλλο λογαριασμό εκτός από αυτόν, ώστε να μπορούν να με επαληθεύσουν...
Yes, I created an account at my house with a friend, and he created it, but it's not really my account. I didn't verify anything at all. In fact, I never put my ID on any account other than this one, so they could verify me...
si hice una cuenta en mi casa que estaba con un amigo y la creo el , pero realmente no es mi cuenta , aparte yo no verifique nada de nada. De echo nunca puse mi dni en ninguna cuenta nada mas que en esta ultima para que me verifiquen…
Τώρα κατάλαβα τι εννοείς...ο φίλος σου δημιούργησε τον λογαριασμό με τη διεύθυνση IP σου...
Now I understand what you mean...your friend created the account with your IP address...
Jetzt verstehe ich was du meinst…..dein Freund hat das Konto erstellt mit deiner IP Adresse……
Ακριβώς, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνουν αυτό. Θα μπορούσε να ήταν και ο αδερφός μου... και είχε λογαριασμό στη Legiano σαν κι εμένα. Οπότε δεν καταλαβαίνω τι λένε. Είναι περισσότερο δικαιολογία γιατί έτσι κι αλλιώς δεν έλεγξα τον λογαριασμό για τον οποίο μιλάνε.
Exactly, but I don't understand why they do that. It could have been my brother too... and he had a Legiano account like me. So I don't understand what they're saying. It's more of an excuse because I didn't check the account they're talking about anyway.
Exactamente, pero no entiendo el porque hacen eso , podria aver sido mi hermano tambien… y tener una cuenta de legiano como yo. Asique no entiendo lo que dicen , es mas bien una excusa porque igualmente no verifique esa cuenta que dicen ellos.
Καλημέρα σε όλους.
Δεν είχα ποτέ προβλήματα με αναλήψεις σε αυτό το καζίνο, αλλά τις τελευταίες δύο εβδομάδες, απλά δεν έχουν πληρώσει τα χρήματά μου. Έχω αρχίσει να νιώθω ότι αυτό δεν θα συμβεί σύντομα.
Μπορεί κανείς να μου πει πόσο καιρό περίμενες;
Good morning everyone.
I've never had any problems with withdrawals at this casino, but for the past two weeks, they simply haven't paid out my money. I'm starting to get the feeling that this won't happen anytime soon either.
Can any of you tell me how long you waited?
Guten Morgen Leute.
Ich habe bei dem Casino nie Probleme gehabt mit der Auszahlung nur seit 14 Tagen zahlen sie einfach nicht mein Geld aus. Langsam habe ich das Gefühl, dass dieses auch in nächster Zeit nicht passieren wird.
kann mir jemand von euch sagen wie lange ihr gewartet habt ?
Γεια σου Γιάννη,
Έχετε λάβει χρήματα ακόμα;
Hey John,
Have you received any money yet?
Hey John,
hast du schon Geld bekommen ?
Γειά σου! Η τελευταία πληρωμή έγινε στις 4 Απριλίου. Από τότε, περιμένω ξανά με τρεις αναλήψεις σε εκκρεμότητα.
Hello! The last payment was on April 4th. Since then, I've been waiting again with three pending withdrawals.
Hola! El último pago fue el 4 de abril. Desde entonces vuelvo a esperar con 3 retiros pendientes.
Γεια σας, έλαβα 12400€ με μια κίνηση, αλλά το έγραψα ήδη παραπάνω...
Hello, I received 12400€ in one go, but I already wrote that above...
Hallo habe 12400€ auf einen Schlag bekommen,habe ich aber weiter oben schon geschrieben……
Πώς όμως τους κάνατε να πληρώσουν ολόκληρο το ποσό ταυτόχρονα; Περιορίζομαι σε αναλήψεις 500€ με μέγιστο τρεις αναλήψεις σε εκκρεμότητα και βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση για πάνω από ένα μήνα. Θα ήταν φανταστικό αν πλήρωναν τα πάντα με τη μία και μπορούσα να τους ξεχάσω.
But how did you get them to pay the entire amount at once? I'm limited to withdrawals of €500 with a maximum of three pending withdrawals, and I've been in the same situation for over a month. It would be fantastic if they paid everything at once and I could forget about them.
Pero como lo hiciste para que pagaran de golpe todo el importe? Yo estoy limitado a retiros de 500€ con un máximo de 3 retiros pendientes y llevo más de un mes en la misma situación.. sería fantástico si pagaran todo de golpe y me olvido de ellos..
Άνοιξα έναν λογαριασμό εδώ γιατί το Casino Guru μου έδωσε καλούς βαθμούς. Λοιπόν, έχω καταθέσει περίπου 100 € αλλά μερικά από αυτά δεν έχουν φτάσει ακόμα γιατί προφανώς τα χρήματα δεν κυκλοφορούν εδώ μέσα στο Σαββατοκύριακο. Δεν έχω δει κανένα θετικό μήνυμα, οπότε ρωτάω τώρα αν κάποιος έχει λάβει τα κέρδη του χωρίς αγώνα; Νομίζω ότι αυτές οι κριτικές καζίνο θα μπορούσαν να γίνουν έτσι ώστε ένα νέο καζίνο να λαμβάνει βαθμολογία 7 και στη συνέχεια να ανεβάζει ή να μειώνεται ανάλογα με τις κριτικές που δίνουν οι άνθρωποι. Τα καζίνο πληρώνουν τον Guru για καλές κριτικές; Δεν έχω χάσει τίποτα ακόμα, αλλά και μόνο τα αρνητικά σχόλια που έχω διαβάσει με κάνουν να κλείσω τον λογαριασμό μου μόλις παίξω τα υπόλοιπα χρήματά μου. Παίζω για πάνω από 20 χρόνια, επομένως έχω μια ισχυρή εμπειρία με τα διαδικτυακά παιχνίδια. Η αλήθεια είναι ότι αυτά τα καζίνο με μικρά όρια ανάληψης είναι φτωχά και σίγουρα θα προκύψουν προβλήματα αν κερδίσετε περισσότερα. Ένα καλό καζίνο πληρώνει τα κέρδη σας γρήγορα χωρίς να σας ρωτήσει. Παίξτε μόνο και μόνο με μεγάλα ονόματα με τεράστια όρια ανάληψης. Με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να τσακώνεστε για τα χρήματα. Είναι γελοίο να δίνεις τέτοιους βαθμούς όταν δεν υπάρχει τίποτα θετικό. Είμαι από τη Φινλανδία όπου υπάρχουν 2 κρατικά καζίνο. PAF και Veikkaus. Μπορείτε να κερδίσετε ακόμη και ένα εκατομμύριο και να είστε σίγουροι ότι τα χρήματα θα είναι στον λογαριασμό σας μέσα σε λίγα λεπτά. Απίστευτο ότι αυτή η Λεγεώνα παίρνει σχεδόν τους ίδιους πόντους 🙁
I opened an account here because Casino Guru gave me good points. Well, I've deposited about €100 but some of it hasn't arrived yet because apparently the money doesn't move here during the weekend. I haven't seen any positive messages so I'm asking now if anyone has received their winnings without a fight? I think these casino reviews could be made so that a new casino gets a rating of 7 and then it would go up or down depending on what reviews people give. Do casinos pay Guru for good reviews? I haven't lost anything yet but just the negative comments I've read make me close my account as soon as I've played the rest of my money. I've been playing for over 20 years so I have a strong experience with online games. The truth is that these casinos with small withdrawal limits are poor and problems are guaranteed to arise if you win more. A good casino pays out your winnings quickly without asking. Play only and only with big names with huge withdrawal limits. That way you don't have to fight about money. It's ridiculous to give such points when there is nothing positive. I'm from Finland where there are 2 state casinos. PAF and Veikkaus. You can win even a million and you can be sure that the money will be in your account in minutes. Unbelievable that this Legiona gets almost the same points 🙁
Avasin tilin tänne koska Casino Guru antoi hyvät pisteet. No olen tallettanut noin 100€ mutta osa on vielä tulematta koska näköjään viikonloppuna ei raha liiku tänne. En ole nähnyt yhtään positiivista viestiä eli kysynkin nyt että onko kukaan saanut voittojaan ilman riitaa? Mielestäni nämä kasino arvostelut voisi tehdä niin että uusi kasino saisi vaikka arvosanan 7 ja se siitä sitten nousisi tai laskisi sen mukaan mitä arvosteluja ihmiset antaisivat . Maksaako casinot Gurulle hyvistä arvosteluista ? En ole mitään vielä hävinnyt mutta jo pelkästään lukemani negatiiviset kommentit saa minut sulkemaan tilini heti kun olen pelannut loput rahani . Olen pelannut yli 20 vuotta eli minulla on vahva kokemus nettipeleistä . Totuus on se että nämä casinot joilla pienet nostorajat on köyhiä ja ongelmia tulee taatusti jos voitat enemmän . Hyvä kasino maksaa kyselemättä voitot pian. Pelatkaa vain ja ainoastaan isoilla nimillä joilla valtavat nostorajat. Niin ei tarvi riidellä rahoista . Naurettavaa antaa tälläisiä pisteitä kun mitään positiivista ei ole. Olen Suomesta missä toimii 2 valtion casinoa. PAF ja Veikkaus. Voit voittaa vaikka miljoonan ja voit olla varma että rahat on tilillä minuuteissa . Uskomatonta että tämä Legiona saa lähes samat pisteet 🙁
Καλημέρα ☀️
Πρέπει να πω ότι δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα στην αρχή. Με πλήρωσαν 10.000 ευρώ παρόλο που έπαιζα με χρήματα μπόνους. Τώρα, μετά από τέσσερις μήνες, κατέθεσα άλλα 100 και κέρδισα 2.500. Περίμενα την πληρωμή μου 15 μέρες.
Good morning ☀️
I have to say that I never had any problems at first. They paid me 10,000 euros even though I was playing with bonus money. Now, after four months, I deposited another 100 and won 2,500. I've been waiting for my payout for 15 days.
Guten Morgen ☀️
ich muss sagen das ich anfangs nie Probleme hatte sie haben mir 10000 Euro ausgezahlt obwohl ich mit bonusgeld gespielt hatte. Jetzt haben ich nach 4 Monaten wieder 100 eingezahlt und 2500 gewonnen gehabt und warte seit 15 Tagen auf meine Auszahlung.
Υποβλήθηκε παράπονο...Μπορώ μόνο να το προτείνω σε όλους και το Casinoguru με υποστήριξε...
Έσβησα τον λογαριασμό γιατί ήταν πολύ αγχωτικό και ένιωθα ότι παρακαλούσα για τα δικά μου χρήματα....
Χρειάστηκαν συνολικά 4 εβδομάδες μέχρι να πάρω όλα τα χρήματά μου πίσω…
Αλλά πρέπει να πω κάτι θετικό...το καζίνο πληρώνει, αλλά θέλει χρόνο...δυστυχώς!
Complaint filed...I can only recommend it to everyone and Casinoguru supported me...
I deleted the account because it was too stressful and I felt like I was begging for my own money....
It took a total of 4 weeks until I got all my money back…
But I have to say something positive...the casino does pay out, but it takes time...unfortunately!
Beschwerde eingereicht……kann ich jeden nur Raten und Casinoguru hat mich dabei unterstützt……
habe das Konto gelöscht weil mir das zu anstrengend war und ich mir vorkam wie ein Bittsteller um mein eigenes Geld….
insgesamt 4 Wochen gedauert bist ich alles Geld zurückbekommen habe…
Aber muss positiv dazu anmerken…..auszahlen tut das Casino aber dauert halt….leider!
Ναι, δημιούργησα έναν λογαριασμό στο σπίτι μου με έναν φίλο και τον δημιούργησε, αλλά δεν είναι στην πραγματικότητα ο λογαριασμός μου. Δεν επαλήθευσα απολύτως τίποτα. Στην πραγματικότητα, δεν έβαλα ποτέ την ταυτότητά μου σε άλλο λογαριασμό εκτός από αυτόν, ώστε να μπορούν να με επαληθεύσουν...
Yes, I created an account at my house with a friend, and he created it, but it's not really my account. I didn't verify anything at all. In fact, I never put my ID on any account other than this one, so they could verify me...
si hice una cuenta en mi casa que estaba con un amigo y la creo el , pero realmente no es mi cuenta , aparte yo no verifique nada de nada. De echo nunca puse mi dni en ninguna cuenta nada mas que en esta ultima para que me verifiquen…
Το καταλαβαίνω τώρα.
Η ερώτησή μου, όμως, είναι αν ο φίλος σας έπαιξε από τον υπολογιστή σας ή μόλις δημιουργήσατε τον λογαριασμό από εκεί;
Γιατί πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει κανένα πρόβλημα αν απλώς τον βοήθησες να δημιουργήσει τον λογαριασμό, ας πούμε.
I get it now.
My question, though, is if your friend played from your computer or you just created the account from there?
Because I believe that there shouldn't be any problem if you just helped him to create the account, let's say.
Καλημέρα σε όλους.
Δεν είχα ποτέ προβλήματα με αναλήψεις σε αυτό το καζίνο, αλλά τις τελευταίες δύο εβδομάδες, απλά δεν έχουν πληρώσει τα χρήματά μου. Έχω αρχίσει να νιώθω ότι αυτό δεν θα συμβεί σύντομα.
Μπορεί κανείς να μου πει πόσο καιρό περίμενες;
Good morning everyone.
I've never had any problems with withdrawals at this casino, but for the past two weeks, they simply haven't paid out my money. I'm starting to get the feeling that this won't happen anytime soon either.
Can any of you tell me how long you waited?
Guten Morgen Leute.
Ich habe bei dem Casino nie Probleme gehabt mit der Auszahlung nur seit 14 Tagen zahlen sie einfach nicht mein Geld aus. Langsam habe ich das Gefühl, dass dieses auch in nächster Zeit nicht passieren wird.
kann mir jemand von euch sagen wie lange ihr gewartet habt ?
Γειά σου.
Δύο εβδομάδες είναι αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, οπότε αν θέλετε η ομάδα μας να σας βοηθήσει, υποβάλετε το παράπονό σας εδώ .
Ενημερώστε μας εάν το κάνετε.
Hello.
Two weeks is a pretty long time, so if you wish our team to help out, please submit your complaint here.
Please let us know if you do so.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.