ΦόρουμΚαζίνοLegendPlay Casino - γενική συζήτηση

LegendPlay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Casinostreamereu
|
4754 προβολές 46 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
ulisesmoises
πριν από 2 μήνες

Please let us know whenever you receive the money, we'll wait for the updates.

πριν από 2 μήνες

Σήμερα συνδέομαι στον λογαριασμό μου στο legendplay και βλέπω ότι η ανάληψη από την Πέμπτη την περασμένη εβδομάδα έχει ακυρωθεί, σύμφωνα με τους ίδιους λόγω προβλημάτων με τον πάροχο πληρωμών, αλλά δεν με ειδοποίησαν καν. Αναγκάστηκα να κάνω νέα ανάληψη και επομένως να ξεκινήσω ξανά μια νέα περίοδο αναμονής 3 έως 5 εργάσιμων ημερών, έχει αρχίσει να μυρίζει άσχημα!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
ulisesmoises
πριν από 2 μήνες

Sorry about that. They surely should let you know.

Have you changed the payment method now, or did you use the same one? What exactly was the issue, though? Did they say anything more about it?

I just hope that this time everything will be fine. Let us know, please.

Romi
πριν από 2 μήνες

Έχω χρησιμοποιήσει το ίδιο. Τα άλλα είναι με κρυπτονομίσματα. Οπότε μου μένει μόνο τραπεζικό έμβασμα. Έχω χρησιμοποιήσει την ίδια τράπεζα.

Όσο για το πρόβλημα, μου είπαν μόνο αυτό. Ότι υπήρχε πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών.



Αυτόματη μετάφραση:
ulisesmoises
πριν από 2 μήνες

So wouldn't it be better to change the payment method, perhaps? What do you reckon?🤔

πριν από 2 μήνες

Εγγράφηκα εκεί πρόσφατα.

Κατέθεσα χρήματα και ήταν πολύ γρήγορο.

Κέρδισα λίγο και ήθελα να κάνω εξαργύρωση για να δω αν το καζίνο πληρώνει γρήγορα.

Περιμένω 2 εβδομάδες, αλλά τα λεφτά δεν υπάρχουν.

Επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι η επεξεργασία της απόσυρσης θα χρειαζόταν 5 ημέρες. Έλαβα ένα email μετά από 6 ημέρες που έλεγε ότι η ανάληψη είχε διεκπεραιωθεί. Πέρασαν 3 μέρες αφότου έλαβα το email. Ρώτησα ευγενικά και μου είπαν ότι η απόσυρση θα πάρει 5 μέρες. Νομίζω ότι το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει!!!

Είναι μόνο 500 ευρώ και το καζίνο είναι τόσο αγχωτικό!!!

Είναι πολύ λυπηρό.


Εγώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

So wouldn't it be better to change the payment method, perhaps? What do you reckon?🤔

πριν από 2 μήνες

Γεια σου Romi, το θέμα είναι ότι οι άλλες μέθοδοι είναι με κρυπτονομίσματα. Επιπλέον, η χρέωση είναι μικροσκοπική, περίπου 430 σόλες ή λίγο πάνω από 100 ευρώ. Η πληρωμή εγκρίνεται γρήγορα, σε 1 ημέρα αλλά δεν φτάνει στην τράπεζά μου. Σύμφωνα με αυτούς, μόλις εγκρίνουν την πληρωμή σας, χρειάζονται από 3 έως 5 ημέρες για να εμφανιστούν τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
Maldadorog
πριν από 2 μήνες

Παρακαλώ ενημερώστε με αν σας πληρώσουν. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, ακύρωσαν ξανά την πληρωμή μου, επέστρεψαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου στο legendplay. Και τώρα μου λένε μόνο να ζητήσω ξανά πληρωμή, αλλά σίγουρα θα το απορρίψουν ξανά, μπορώ να κάνω καταγγελία;;;, εδώ και 9 μέρες περίπου έχω πρόβλημα με αυτό το σπίτι.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Εγγράφηκα εκεί πρόσφατα.

Κατέθεσα χρήματα και ήταν πολύ γρήγορο.

Κέρδισα λίγο και ήθελα να κάνω εξαργύρωση για να δω αν το καζίνο πληρώνει γρήγορα.

Περιμένω 2 εβδομάδες, αλλά τα λεφτά δεν υπάρχουν.

Επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι η επεξεργασία της απόσυρσης θα χρειαζόταν 5 ημέρες. Έλαβα ένα email μετά από 6 ημέρες που έλεγε ότι η ανάληψη είχε διεκπεραιωθεί. Πέρασαν 3 μέρες αφότου έλαβα το email. Ρώτησα ευγενικά και μου είπαν ότι η απόσυρση θα πάρει 5 μέρες. Νομίζω ότι το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει!!!

Είναι μόνο 500 ευρώ και το καζίνο είναι τόσο αγχωτικό!!!

Είναι πολύ λυπηρό.


Εγώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Sorry for the waiting, it must be really stressful for you.

Is this your first withdrawal attempt at this casino? May I as when exactly have you requested it, please?

I hope that you will receive the money soon, especially if it is confirmed by the support. Surely let us know if you need any help, just in case.

πριν από 2 μήνες

Γεια σας, ακύρωσαν ξανά την πληρωμή μου, επέστρεψαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου στο legendplay. Και τώρα μου λένε μόνο να ζητήσω ξανά πληρωμή, αλλά σίγουρα θα το απορρίψουν ξανά, μπορώ να κάνω καταγγελία;;;, εδώ και 9 μέρες περίπου έχω πρόβλημα με αυτό το σπίτι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hi. What was the reason for rejecting it, though? Did they tell you?

You can file a complaint any time here; just keep in mind, though, that our team will be able to intervene only 14 days after your withdrawal request has passed. Here is the link for you, and let us know how you go with it.

Romi
πριν από 2 μήνες

Ζήτησα μια πληρωμή στις 11 Ιουλίου 2024.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που κάνω εξαργύρωση.

Η υποστήριξη πελατών μου λέει ότι τα χρήματα είναι στο δρόμο.

Βασικά το καζίνο είναι καλό, αλλά με την πληρωμή το καζίνο κάνει ό,τι ήταν κακό που έκανε καλά!!!

Αυτόματη μετάφραση:
ulisesmoises
πριν από 2 μήνες

Εντάξει. Μου είπαν ότι τα χρήματα έπρεπε να είναι εκεί αύριο. Θα σας ενημερώσω οπωσδήποτε όταν το καζίνο πληρώσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι με την τράπεζά μου. Θέλω λοιπόν να προσπαθήσω να εισπράξω με άλλη μέθοδο, "πολύ καλύτερα", αλλά πρώτα πρέπει να καταθέσω 10 δολάρια για να μπορέσω να εισπράξω αλλά αυτή η μέθοδος δεν είναι διαθέσιμη για κατάθεση, μόνο για ανάληψη. Έχουν περάσει 11 μέρες από την 1η απόσυρσή μου. Δεν ξέρω τι να κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Τα λεφτά είναι εδώ.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα το καζίνο να μεταφέρει τα χρήματα!!!


Αυτόματη μετάφραση:
ulisesmoises
πριν από 2 μήνες

Τα λεφτά είναι εδώ.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι με την τράπεζά μου. Θέλω λοιπόν να προσπαθήσω να εισπράξω με άλλη μέθοδο, "πολύ καλύτερα", αλλά πρώτα πρέπει να καταθέσω 10 δολάρια για να μπορέσω να εισπράξω αλλά αυτή η μέθοδος δεν είναι διαθέσιμη για κατάθεση, μόνο για ανάληψη. Έχουν περάσει 11 μέρες από την 1η απόσυρσή μου. Δεν ξέρω τι να κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

If you don't know how to get out from this unpleasant situation, please feel free to submit a complaint. Our team will try to get it solved and help you out. If you are interested, please follow this link.

Does the support offered you any help with this case, I wonder?🤔

πριν από 2 μήνες

Τα λεφτά είναι εδώ.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα το καζίνο να μεταφέρει τα χρήματα!!!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

This is great. Thank you for the news.

So, how long did it take at the end? Will you continue to play there now, you reckon?🤔

Romi
πριν από 2 μήνες

Πέρασαν 11 μέρες.

Έπαιξα εκεί χθες, αλλά έχω την αίσθηση ότι τίποτα δεν συμβαίνει πια στο καζίνο.

Έχασα πολλά χρήματα χθες και δεν πήρα ούτε μια δωρεάν περιστροφή.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω αν θα παίξω εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Μπορώ πλέον ξεκάθαρα να πω ότι δεν θα ξαναπαίξω εκεί!!

Δεν είχα δωρεάν περιστροφές χθες, αλλά σήμερα είχα 8 σε τρία διαφορετικά παιχνίδια.

Δεν έχω δει ποτέ 0 8 φορές στη σειρά.

Κάτι δεν πάει καλά με το καζίνο!!!

Έχω δει ότι δεν υπήρχε τίποτα μερικές φορές, αλλά το να βλέπω τίποτα σε τρία διαφορετικά παιχνίδια και με διαφορετικά πονταρίσματα είναι νέο για μένα!!!

Γι' αυτό προτιμώ να το αφήσω ήσυχο γιατί θέλω να διασκεδάσω και να μην έχω κανένα πρόβλημα!!!

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα