πριν από 4 μήνες
Ενημερώστε μας όποτε λαμβάνετε τα χρήματα, θα περιμένουμε τις ενημερώσεις.
Please let us know whenever you receive the money, we'll wait for the updates.
0
Ενημερώστε μας όποτε λαμβάνετε τα χρήματα, θα περιμένουμε τις ενημερώσεις.
Please let us know whenever you receive the money, we'll wait for the updates.
Σήμερα συνδέομαι στον λογαριασμό μου στο legendplay και βλέπω ότι η ανάληψη από την Πέμπτη την περασμένη εβδομάδα έχει ακυρωθεί, σύμφωνα με τους ίδιους λόγω προβλημάτων με τον πάροχο πληρωμών, αλλά δεν με ειδοποίησαν καν. Αναγκάστηκα να κάνω νέα ανάληψη και επομένως να ξεκινήσω ξανά μια νέα περίοδο αναμονής 3 έως 5 εργάσιμων ημερών, έχει αρχίσει να μυρίζει άσχημα!!
Today I log into my legendplay account and I see that the withdrawal from Thursday last week has been cancelled, according to them due to problems with the payment provider, but they didn't even notify me. I have had to make a new withdrawal and therefore start a new waiting period of 3 to 5 business days again, it's starting to smell bad!!
Hoy entro a mi cuenta de legendplay y veo que el retiro del jueves de la semana pasada ha sido cancelado, según ellos por problemas con el proveedor de pagos, pero ni siquiera me avisaron. He tenido que realizar un nuevo retiro y por tanto, empezar otra vez un nuevo plazo de espera de 3 a 5 días hábiles, me empieza a oler mal!!
Συγνώμη για αυτό. Σίγουρα θα πρέπει να σας ενημερώσουν.
Έχετε αλλάξει τον τρόπο πληρωμής τώρα ή χρησιμοποιήσατε τον ίδιο; Ποιο ακριβώς ήταν το θέμα όμως; Είπαν κάτι παραπάνω για αυτό;
Ελπίζω μόνο αυτή τη φορά να πάνε όλα καλά. Ενημερώστε μας, παρακαλώ.
Sorry about that. They surely should let you know.
Have you changed the payment method now, or did you use the same one? What exactly was the issue, though? Did they say anything more about it?
I just hope that this time everything will be fine. Let us know, please.
Έχω χρησιμοποιήσει το ίδιο. Τα άλλα είναι με κρυπτονομίσματα. Οπότε μου μένει μόνο τραπεζικό έμβασμα. Έχω χρησιμοποιήσει την ίδια τράπεζα.
Όσο για το πρόβλημα, μου είπαν μόνο αυτό. Ότι υπήρχε πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών.
I have used the same. The others are with Crypto currencies. So I only have bank transfer left. I have used the same bank.
As for the problem, they told me only that. That there was a problem with the payment provider.
He usado el mismo. Los otros son con Cripto monedas. Así que solo me queda transferencia bancaria. He usado el mismo banco.
En cuanto al problema, me dijeron solamente eso. Que hubo un problema con el proveedor de pagos.
Δεν θα ήταν λοιπόν καλύτερα να αλλάξουμε τον τρόπο πληρωμής; Τι πιστεύεις;🤔
So wouldn't it be better to change the payment method, perhaps? What do you reckon?🤔
Εγγράφηκα εκεί πρόσφατα.
Κατέθεσα χρήματα και ήταν πολύ γρήγορο.
Κέρδισα λίγο και ήθελα να κάνω εξαργύρωση για να δω αν το καζίνο πληρώνει γρήγορα.
Περιμένω 2 εβδομάδες, αλλά τα λεφτά δεν υπάρχουν.
Επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι η επεξεργασία της απόσυρσης θα χρειαζόταν 5 ημέρες. Έλαβα ένα email μετά από 6 ημέρες που έλεγε ότι η ανάληψη είχε διεκπεραιωθεί. Πέρασαν 3 μέρες αφότου έλαβα το email. Ρώτησα ευγενικά και μου είπαν ότι η απόσυρση θα πάρει 5 μέρες. Νομίζω ότι το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει!!!
Είναι μόνο 500 ευρώ και το καζίνο είναι τόσο αγχωτικό!!!
Είναι πολύ λυπηρό.
Εγώ
I signed up there recently.
I deposited money and it was very quick.
I won a little and wanted to cash out so I could see if the casino pays out quickly.
I've been waiting for 2 weeks, but the money isn't there.
I contacted support and was told that the withdrawal would take 5 days to process. I received an email after 6 days saying that the withdrawal had been processed. 3 days passed after I received the email. I asked politely and was told that the withdrawal would take 5 days. I think the casino doesn't want to pay out!!!
It's only 500 euros and the casino is so stressful!!!
It's very sad.
I
Ich habe mich da vor kurzem angemeldet.
Habe eingezahlt und es ging sehr schnell.
Ich habe bisschen gewonnen und wollte auszahlen,damit ich weiß,ob das Casino schnell auszahlt.
Ich warte seit 2 Wochen,aber das Geld ist nicht da.
Habe Support kontaktiert,mir wurde gesagt,dass die Bearbeitung der Auszahlung 5 Tage dauert. Ich habe E-Mail nach 6 Tagen erhalten,dass die Auszahlung bearbeitet ist.Es sind 3 Tagen vergangen nachdem ich E-Mail bekommen habe. Ich habe höflich nachgefragt und mir wurde gesagt,dass Dir Auszahlung 5 Tage dauert .Ich finde,dass das Casino nicht auszahlen will!!!
Es sind nur 500 Euro und das Casino macht so ein Stress!!!
Es ist sehr traurig.
Ich
Γεια σου Romi, το θέμα είναι ότι οι άλλες μέθοδοι είναι με κρυπτονομίσματα. Επιπλέον, η χρέωση είναι μικροσκοπική, περίπου 430 σόλες ή λίγο πάνω από 100 ευρώ. Η πληρωμή εγκρίνεται γρήγορα, σε 1 ημέρα αλλά δεν φτάνει στην τράπεζά μου. Σύμφωνα με αυτούς, μόλις εγκρίνουν την πληρωμή σας, χρειάζονται από 3 έως 5 ημέρες για να εμφανιστούν τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό.
Hello Romi, the thing is that the other methods are with cryptocurrencies. Furthermore, the charge is tiny, about 430 soles, or just over 100 euros. The payment is approved quickly, in 1 day but it does not reach my bank. According to them, once they approve your payment, it takes between 3 to 5 days for the money to appear in the bank account.
Hola Romi, lo que pasa es que los otros métodos son con criptomonedas. Además el cobro es ínfimo, unos 430 soles, o sea algo más de 100 euros. El pago me lo aprueban rápido, en 1 día pero no llega a mi banco. Según ellos, una vez que te aprueban el pago, el dinero demora entre 3 a 5 días en aparecer en la cuenta bancaria.
Παρακαλώ ενημερώστε με αν σας πληρώσουν. Ευχαριστώ.
Please let me know if they pay you. Thank you.
Por favor, si te pagan avisas. Gracias.
Γεια σας, ακύρωσαν ξανά την πληρωμή μου, επέστρεψαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου στο legendplay. Και τώρα μου λένε μόνο να ζητήσω ξανά πληρωμή, αλλά σίγουρα θα το απορρίψουν ξανά, μπορώ να κάνω καταγγελία;;;, εδώ και 9 μέρες περίπου έχω πρόβλημα με αυτό το σπίτι.
Hello, they have canceled my payment again, they have returned the money to my legendplay account. And now they only tell me to request payment again, but they will surely reject it again, can I file a complaint???, I've been having problems with this house for about 9 days now.
Hola, me han vuelto a cancelar el pago, me han devuelto el dinero a mi cuenta de legendplay. Y ahora solo me dicen que vuelva a solicitar el pago, pero es que seguramente me lo volveran a rechazar, puedo poner una queja???, ya voy como 9 días con problemas con esta casa.
Εγγράφηκα εκεί πρόσφατα.
Κατέθεσα χρήματα και ήταν πολύ γρήγορο.
Κέρδισα λίγο και ήθελα να κάνω εξαργύρωση για να δω αν το καζίνο πληρώνει γρήγορα.
Περιμένω 2 εβδομάδες, αλλά τα λεφτά δεν υπάρχουν.
Επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι η επεξεργασία της απόσυρσης θα χρειαζόταν 5 ημέρες. Έλαβα ένα email μετά από 6 ημέρες που έλεγε ότι η ανάληψη είχε διεκπεραιωθεί. Πέρασαν 3 μέρες αφότου έλαβα το email. Ρώτησα ευγενικά και μου είπαν ότι η απόσυρση θα πάρει 5 μέρες. Νομίζω ότι το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει!!!
Είναι μόνο 500 ευρώ και το καζίνο είναι τόσο αγχωτικό!!!
Είναι πολύ λυπηρό.
Εγώ
I signed up there recently.
I deposited money and it was very quick.
I won a little and wanted to cash out so I could see if the casino pays out quickly.
I've been waiting for 2 weeks, but the money isn't there.
I contacted support and was told that the withdrawal would take 5 days to process. I received an email after 6 days saying that the withdrawal had been processed. 3 days passed after I received the email. I asked politely and was told that the withdrawal would take 5 days. I think the casino doesn't want to pay out!!!
It's only 500 euros and the casino is so stressful!!!
It's very sad.
I
Ich habe mich da vor kurzem angemeldet.
Habe eingezahlt und es ging sehr schnell.
Ich habe bisschen gewonnen und wollte auszahlen,damit ich weiß,ob das Casino schnell auszahlt.
Ich warte seit 2 Wochen,aber das Geld ist nicht da.
Habe Support kontaktiert,mir wurde gesagt,dass die Bearbeitung der Auszahlung 5 Tage dauert. Ich habe E-Mail nach 6 Tagen erhalten,dass die Auszahlung bearbeitet ist.Es sind 3 Tagen vergangen nachdem ich E-Mail bekommen habe. Ich habe höflich nachgefragt und mir wurde gesagt,dass Dir Auszahlung 5 Tage dauert .Ich finde,dass das Casino nicht auszahlen will!!!
Es sind nur 500 Euro und das Casino macht so ein Stress!!!
Es ist sehr traurig.
Ich
Συγγνώμη για την αναμονή, πρέπει να είναι πραγματικά αγχωτικό για εσάς.
Είναι η πρώτη σας απόπειρα ανάληψης σε αυτό το καζίνο; Σας παρακαλώ, πότε ακριβώς το ζητήσατε;
Ελπίζω να λάβετε τα χρήματα σύντομα, ειδικά αν επιβεβαιωθεί από την υποστήριξη. Σίγουρα ενημερώστε μας αν χρειάζεστε βοήθεια, για κάθε ενδεχόμενο.
Sorry for the waiting, it must be really stressful for you.
Is this your first withdrawal attempt at this casino? May I as when exactly have you requested it, please?
I hope that you will receive the money soon, especially if it is confirmed by the support. Surely let us know if you need any help, just in case.
Γεια σας, ακύρωσαν ξανά την πληρωμή μου, επέστρεψαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου στο legendplay. Και τώρα μου λένε μόνο να ζητήσω ξανά πληρωμή, αλλά σίγουρα θα το απορρίψουν ξανά, μπορώ να κάνω καταγγελία;;;, εδώ και 9 μέρες περίπου έχω πρόβλημα με αυτό το σπίτι.
Hello, they have canceled my payment again, they have returned the money to my legendplay account. And now they only tell me to request payment again, but they will surely reject it again, can I file a complaint???, I've been having problems with this house for about 9 days now.
Hola, me han vuelto a cancelar el pago, me han devuelto el dinero a mi cuenta de legendplay. Y ahora solo me dicen que vuelva a solicitar el pago, pero es que seguramente me lo volveran a rechazar, puedo poner una queja???, ya voy como 9 días con problemas con esta casa.
Γεια. Ποιος ήταν όμως ο λόγος που το απέρριψε; Σας το είπαν;
Μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία ανά πάσα στιγμή εδώ. Απλώς έχετε υπόψη σας, ωστόσο, ότι η ομάδα μας θα μπορεί να παρέμβει μόνο 14 ημέρες μετά την ολοκλήρωση του αιτήματος ανάληψης. Εδώ είναι ο σύνδεσμος για εσάς και πείτε μας πώς το πάτε.
Hi. What was the reason for rejecting it, though? Did they tell you?
You can file a complaint any time here; just keep in mind, though, that our team will be able to intervene only 14 days after your withdrawal request has passed. Here is the link for you, and let us know how you go with it.
Ζήτησα μια πληρωμή στις 11 Ιουλίου 2024.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που κάνω εξαργύρωση.
Η υποστήριξη πελατών μου λέει ότι τα χρήματα είναι στο δρόμο.
Βασικά το καζίνο είναι καλό, αλλά με την πληρωμή το καζίνο κάνει ό,τι ήταν κακό που έκανε καλά!!!
I requested a payout on July 11, 2024.
This is my first time cashing out.
Customer support tells me the money is on the way.
Basically the casino is good, but with the payout the casino makes everything bad that it used to do well!!!
Ich habe am 11.07.2024 Auszahlung beantragt.
Es ist das erste Mal,dass ich auszahle.
Kunden-Support sagt mir,dass das Geld unterwegs ist.
Im Grunde genommen ist Casino gut,aber mit der Auszahlung macht Casino alles schlecht,was es vorher gut gemacht hat!!!
Εντάξει. Μου είπαν ότι τα χρήματα έπρεπε να είναι εκεί αύριο. Θα σας ενημερώσω οπωσδήποτε όταν το καζίνο πληρώσει.
All right. I was told that the money should be there tomorrow. I'll be sure to let you know when the casino has paid.
Alles klar. Mir wurde mitgeteilt,dass das Geld morgen da seien soll. Ich sage auf jeden Fall Bescheid, wenn das Casino bezahlt hat.
Μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι με την τράπεζά μου. Θέλω λοιπόν να προσπαθήσω να εισπράξω με άλλη μέθοδο, "πολύ καλύτερα", αλλά πρώτα πρέπει να καταθέσω 10 δολάρια για να μπορέσω να εισπράξω αλλά αυτή η μέθοδος δεν είναι διαθέσιμη για κατάθεση, μόνο για ανάληψη. Έχουν περάσει 11 μέρες από την 1η απόσυρσή μου. Δεν ξέρω τι να κάνω.
They told me the problem is with my bank. So I want to try to collect by another method, "muchbetter", but first I have to deposit 10 dollars for it so that I can collect but this method is not available for deposit, only for withdrawal. It's been 11 days since my 1st withdrawal. I don't know what to do.
Me dijeron que el problema es con mi banco. Entonces quiero intentar cobrar por otro método, "muchbetter", pero primero tengo que depositar por el mismo 10 dolares para que pueda cobrar pero dicho método no está disponible para depósito, solo para retiro. Van 11 días desde mi 1er retiro. No se que hacer.
Τα λεφτά είναι εδώ.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα το καζίνο να μεταφέρει τα χρήματα!!!
The money is here.
To be honest, I didn't expect the casino to transfer the money!!!
Das Geld ist da.
Habe ich ehrlich gesagt nicht erwartet,dass das Casino überweißt!!!
Τα λεφτά είναι εδώ.
τις καλύτερες ευχές
The money is here.
Best regards
Das Geld ist da.
Liebe Grüße
Μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι με την τράπεζά μου. Θέλω λοιπόν να προσπαθήσω να εισπράξω με άλλη μέθοδο, "πολύ καλύτερα", αλλά πρώτα πρέπει να καταθέσω 10 δολάρια για να μπορέσω να εισπράξω αλλά αυτή η μέθοδος δεν είναι διαθέσιμη για κατάθεση, μόνο για ανάληψη. Έχουν περάσει 11 μέρες από την 1η απόσυρσή μου. Δεν ξέρω τι να κάνω.
They told me the problem is with my bank. So I want to try to collect by another method, "muchbetter", but first I have to deposit 10 dollars for it so that I can collect but this method is not available for deposit, only for withdrawal. It's been 11 days since my 1st withdrawal. I don't know what to do.
Me dijeron que el problema es con mi banco. Entonces quiero intentar cobrar por otro método, "muchbetter", pero primero tengo que depositar por el mismo 10 dolares para que pueda cobrar pero dicho método no está disponible para depósito, solo para retiro. Van 11 días desde mi 1er retiro. No se que hacer.
Εάν δεν ξέρετε πώς να βγείτε από αυτήν τη δυσάρεστη κατάσταση, μη διστάσετε να υποβάλετε μια καταγγελία. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να το λύσει και να σας βοηθήσει. Εάν ενδιαφέρεστε, παρακαλούμε ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο .
Η υποστήριξη σας πρόσφερε κάποια βοήθεια με αυτήν την υπόθεση, αναρωτιέμαι;🤔
If you don't know how to get out from this unpleasant situation, please feel free to submit a complaint. Our team will try to get it solved and help you out. If you are interested, please follow this link.
Does the support offered you any help with this case, I wonder?🤔
Πέρασαν 11 μέρες.
Έπαιξα εκεί χθες, αλλά έχω την αίσθηση ότι τίποτα δεν συμβαίνει πια στο καζίνο.
Έχασα πολλά χρήματα χθες και δεν πήρα ούτε μια δωρεάν περιστροφή.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω αν θα παίξω εκεί.
11 days have passed .
I played there yesterday, but I have the feeling that nothing is happening at the casino anymore.
I lost a lot of money yesterday and didn't even get a free spin.
To be honest, I don't know if I'll play there.
Es sind 11 Tage vergangen .
Ich habe gestern schon da gespielt,aber ich habe das Gefühl,dass bei dem Casino nichts mehr läuft.
Ich habe gestern viel Geld verspielt und nicht einmal Freispiel gehabt.
Ehrlich gesagt ich weiß es nicht,ob ich da spielen werde.
Μπορώ πλέον ξεκάθαρα να πω ότι δεν θα ξαναπαίξω εκεί!!
Δεν είχα δωρεάν περιστροφές χθες, αλλά σήμερα είχα 8 σε τρία διαφορετικά παιχνίδια.
Δεν έχω δει ποτέ 0 8 φορές στη σειρά.
Κάτι δεν πάει καλά με το καζίνο!!!
Έχω δει ότι δεν υπήρχε τίποτα μερικές φορές, αλλά το να βλέπω τίποτα σε τρία διαφορετικά παιχνίδια και με διαφορετικά πονταρίσματα είναι νέο για μένα!!!
Γι' αυτό προτιμώ να το αφήσω ήσυχο γιατί θέλω να διασκεδάσω και να μην έχω κανένα πρόβλημα!!!
τις καλύτερες ευχές
I can now clearly say that I will never play there again!!
I didn't have any free spins yesterday, but today I had 8 in three different games.
I've never seen 0 8 times in a row.
There is something wrong with the casino!!!
I've seen that there was nothing a few times, but to see nothing in three different games and with different stakes is new to me!!!
That's why I'd rather leave it alone because I want to have fun and not have any trouble!!!
Best regards
Ich kann jetzt eindeutig sagen,dass ich nie wieder da spielen werde!!
Ich habe gestern kein Freispiel gehabt,dafür heute habe ich 8 Stück in drei verschiedenen Spielen gehabt.
Ich habe noch nie gesehen,dass es 8 Mal hintereinander 0 gab.
Es stimmt mit dem Casino was nicht!!!
Ich habe schon gesehen,dass es paar Mal nichts gab,aber in drei verschiedenen Spielen und mit verschiedenen Einsätzen nichts gibt,das ist für mich neu!!!
Deswegen lasse ich lieber sein,da ich Spaß haben möchte und Kein Ärger!!!
Liebe Grüße
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.