Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLegendPlay Casino - γενική συζήτηση

LegendPlay Casino - γενική συζήτηση

 από Casinostreamereu
|
6.638 προβολές 46 απαντήσεις |
|
1 23
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το LegendPlay Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Οπότε είμαι πολύ ικανοποιημένος με το Legendplay μέχρι στιγμής γιατί όλα κυλούν πολύ ομαλά.

Ζήτησα επίσης πληρωμή χθες, να δούμε πώς θα πάνε οι πληρωμές.

Αν όλα πάνε καλά εκεί θα έλεγα ότι είναι ένα υπέροχο καζίνο όπου μπορείς να παίξεις χωρίς πονοκέφαλο 🙂

Θα σας κρατάω ενήμερους 🤜🤛

Αυτόματη μετάφραση:
Casinostreamereu

Hello.

It sounds very promising 🤞

Waiting for your update, and wish you a quick transfer 🙂

Radka

Γεια σου Radka 🙂

Ενημέρωση για την πληρωμή, μόλις έστειλα τα έγγραφά μου για επαλήθευση χθες το απόγευμα και έλαβα την πληρωμή σήμερα το απόγευμα.

Δεν μπορώ να συμφωνήσω με τις αρνητικές κριτικές γιατί νομίζω ότι όλα λειτουργούν τέλεια 🙂

Και κατά τη γνώμη μου, η υπομονή είναι μέρος όλων των καζίνο 🙂

Οπότε συνολικά είμαι πολύ ικανοποιημένος!

Θερμοί χαιρετισμοί



Αυτόματη μετάφραση:
Casinostreamereu

Hello Casinostreamereu,

I'm always happy to hear such good news. 🙂

I think you've made a good point, patience is essential. May I know which withdrawal method did you use, please?

Warm greetings as well🙂

Radka

Γεια σου Radka ✌🏼

Ναι το κάνω και εγώ. 🙂

Μερικές φορές χρειάζεσαι λίγη υπομονή αυτό είναι όλο. 🙂

Έκανα κατάθεση μέσω τραπεζικού εμβάσματος και ανάληψη με την ίδια μέθοδο.

10 λεπτά αφότου εγκρίθηκε ήταν ήδη στον λογαριασμό μου. 🙂

Στην πραγματικότητα όλα πάνε πολύ γρήγορα ✌🏼

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τις αρνητικές κριτικές! Και είμαι ο πρώτος που θα πει πότε ένα καζίνο δεν είναι αξιόπιστο. 🙂

Σας εύχομαι μια υπέροχη Πέμπτη αγαπητή Radka✌🏼


Αυτόματη μετάφραση:
Casinostreamereu

Hello there 🙂

Don't hesitate to comment on every casino you have tried so far, it's always good to have direct feedback from the devoted player with your attitude!

Please, take it as a kind request 😊 of course.

I wish you an awesome Friday 😉 and the weekend as well.

Deposit not credited in my account


Make a deposit at this casino of €427 on 2.07.2022. The deposit was withdrawn from my bank account. 


After contacting the casino twice, both responses were exactly the same, they have not received the money, the second time I sent them the bank statement, no solution. Stay away from this casino. Scammers!

foquichi_81

Hello,

This should not happen. Have you asked your bank whether it is not responsible for drawing this payment back?

Sadly, it happens to German players from time to time.

If you still miss the funds, I suggest a complaint.

Kindly let me know.


Radka

Good morning Radka

First thank you for your advice, I speak also with the company who make the transaction (Sofort) and they told me. The Casino must contact with the provider they use. I send the same email explain them what they told me. I send on 19.07.2022. At the moment not answer.



foquichi

Hello foquichi,

I think the same. If you can prove that your bank or some e-wallet app and so on has not stopped this transfer it's up to the casino to find the problem.

I would try to ask their live chat regularly. I'm guessing now that you contacted the casino's support by email, am I correct, please?



I have problem with withdrawal 2 months now from 7 March maybe is scamm Cyprus sites..I send 15 documents for verification and every day I speak with one supporter and no help plz don't play this site I can't take my money is scamm...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
rekladan

Two months? That's too long...

We try to help players in a similar situation, if you want to try, click or tap this link and submit a complaint, please.

Let's see what is happening.

Are you in?

Radka

Legendplay site it's scammer I withdrawal from 7 march

rekladan

Then stop prolonging the issue and submit the complaint as previously suggested.

We'll try to help you out.

I send 10 documents for verification and don't verification all times need something else

rekladan

I would hardly name 10 different documents myself. 🤔

I have no other way how to say it:

If you seek help - submit the complaint as advised:

https://casino.guru/complaints

Έχω ζητήσει πληρωμή, θα δούμε αν θα την καταθέσουν και πόσο καιρό θα πάρει;

Αυτόματη μετάφραση:
ulisesmoises

Hi, congratulations that you managed to win. When did you submit your withdrawal request ? What payment method did you use ? 

I hope you will have the money in your account soon. 😊🤞

Γεια σας, Μόλις χθες, μου είπαν ότι χρειάζονται 3 εργάσιμες ημέρες, οπότε θα πρέπει να περιμένω μέχρι την Τρίτη. Χρησιμοποιήστε τραπεζικό έμβασμα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα