ΦόρουμΚαζίνοLaz Vegas Casino - γενική συζήτηση

Laz Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από SCATT3R
|
13138 προβολές 150 απαντήσεις |
|
1...5 6 78
Προσθήκη ανάρτησης
Daniel
πριν από 11 μήνες

Το καζίνο εξαπατά τους δικούς του παίκτες, δεν ήθελαν να επαληθεύσουν τον αριθμό του κινητού μου, μετά ξαφνικά το έκαναν, κάθε μέρα αναβάλανε τον καθένα να μας πει κάτι διαφορετικό. Και για να το ολοκληρώσω, δεν είμαι μόνο εγώ, πολλοί περιμένουν τα λεφτά τους κύριε Ντάνιελ, είμαι στη διαδικτυακή επιχείρηση σχεδόν 19 χρόνια, δεν έχω ξαναζήσει τέτοια χάλια... Κανένα email από το καζίνο , τίποτα δήθεν από τον μάνατζερ εδώ και 6 μέρες! Είναι αστείο που δεν έχει να κάνει με τίποτα σοβαρό, είναι ξεσκαρτάρισμα και παραβιάζει τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

yes, the conversation here was hot, although in fact the person was worried and wanted to get his money faster.

πριν από 11 μήνες
πριν από 11 μήνες
Finally chill and wait!!

the support we deserve🙂😉

CasinoStreamer88
πριν από 11 μήνες

Φιλώ την καρδιά σου, έλα να βρεθούμε για μια μπύρα θα χαιρόμουν 😉 και πάλι πραγματικά βιώνω κάτι τέτοιο για πρώτη φορά, δεν μπορείς να μου μιλήσεις; Μόνο προσβολή από την πλευρά σου..... Σου φιλώ τα μάτια 😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Ας χαλαρώσουμε όλοι και ας πιούμε λίγο τσάι χαχα

Αυτόματη μετάφραση:
Patrick800
πριν από 11 μήνες

Μια σοβαρή ερώτηση, όπως διάβασα, περιμένατε και 4 εργάσιμες μέρες πότε έφτασε η πληρωμή σας και ποια μέθοδο χρησιμοποιήσατε; Περιμένω την πληρωμή που πάει στο jeton. LG

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 11 μήνες

Ημέρα 4 με το MyFinity τα χρήματά σας θα έρθουν αυτή την εβδομάδα ή το αργότερο την επόμενη δεν ξέρω δυστυχώς ούτε εμένα μου αρέσει να περιμένω αλλά προτιμώ να περιμένω πριν τα κλέψουν χαχα

Αυτόματη μετάφραση:
Patrick800
πριν από 11 μήνες

Όπως και ο Jeton, έτσι και το Myfinity είναι λογαριασμός πορτοφολιού, λάβατε την πληρωμή το βράδυ ή το μεσημέρι; LG

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Το καζίνο εξαπατά τους δικούς του παίκτες, δεν ήθελαν να επαληθεύσουν τον αριθμό του κινητού μου, μετά ξαφνικά το έκαναν, κάθε μέρα αναβάλανε τον καθένα να μας πει κάτι διαφορετικό. Και για να το ολοκληρώσω, δεν είμαι μόνο εγώ, πολλοί περιμένουν τα λεφτά τους κύριε Ντάνιελ, είμαι στη διαδικτυακή επιχείρηση σχεδόν 19 χρόνια, δεν έχω ξαναζήσει τέτοια χάλια... Κανένα email από το καζίνο , τίποτα δήθεν από τον μάνατζερ εδώ και 6 μέρες! Είναι αστείο που δεν έχει να κάνει με τίποτα σοβαρό, είναι ξεσκαρτάρισμα και παραβιάζει τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I get your point, but you talk about 4 days, 6 days...That's not unusual in the gambling industry. Just imagine the person who's responsible for your case left for a vacation and didn't hand over your case. Maybe someone from their marketing team totally screwed a promotion and now they have 4000 emails with questions from the players asking about the promotion (I experienced this on my own) and they don't have time for your case.

I'm not sure if you communicate in German with them, but it's also possible they have only a few German customer support agents. One got sick, another one is on holiday and the last one is a newbie who's simply too slow (I also experienced this).

I'm not saying you should be fine with it. If your experience is different and you believe you'll get better service in another casino, then just grab your money once they send it and leave the casino. But you need to understand that casinos are run by people and in some cases, they're run by quite a small group of people. I'm not sure if this is the case of Laz Vegas casino.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
πριν από 11 μήνες

Τώρα ξαναπυροβολούν, σκάσε αγόρι μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες
  1. Με έβρισε πρώτος αλλιώς δεν θα έβρισα ποτέ
  2. Δεν έχετε τίποτα να εξηγήσετε εδώ
  3. Αν μιλάς πρώτα σαν άνθρωπος, τότε μπορείς να περιμένεις το ίδιο και από τους άλλους


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

They just approved my payment. Ordered Sunday morning

damjan071
πριν από 11 μήνες

Συγχαρητήρια 🙂

Η υπομονή ήταν το μόνο που χρειαζόταν εδώ.

Ελπίζω να πάει πιο γρήγορα στο μέλλον!

Αυτόματη μετάφραση:
atti38
πριν από 11 μήνες

Πρώτον, δεύτερον, τρίτον, ο καθηγητής haha diggah σκάσε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Έλαβα τα χρήματά μου 5 μέρες αργότερα, χωρίς πρόβλημα να περιμένω. Άλλοι scatterhals έκλεψαν τα χρήματά μου χωρίς να πληρώσουν. Ωραίο μπόνους 100 τοις εκατό. παίξτε προσεκτικά

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 11 μήνες

είσαι αυτός που δεν δείχνεις σεβασμό και δεν αποδέχεσαι άλλες απόψεις

ναι λες πόσο μεγαλώνεις είσαι εθισμένος στον τζόγο αυτό που τι είδους δηλώσεις είναι αυτές

ποτέ δεν σου ζήτησε τίποτα

μόλις κάτι δεν χωράει στο γιακά σου το θύμα ξεκίνησε με αυτούς τους ηλίθιους ούτε σε προσέβαλα

και μην βγάζετε καμία ανακοίνωση εδώ


Αυτόματη μετάφραση:
Patrick800
πριν από 11 μήνες

χαχα ρε φίλε μην σε βάζεις τα νεύρα

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Patrick800 Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
Daniel
πριν από 11 μήνες

Τα χρήματα ελήφθησαν μετά από 4 ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 11 μήνες

Χαχα νομίζω ότι οι άνθρωποι στο φόρουμ σου έχουν εξηγήσει χίλιες φορές τι είναι αυτό, αλλά συμπεριφέρθηκες σαν μαϊμού χαχαχα απλά δεν μπορούσες να περιμένεις τι κουρέλι hey νόμιζα ότι είσαι άντρας diggah χαχα περίμενε 4 μέρες ωχχ έτσι καημένο το φαϊν τόσο μικρό για να κλάψει

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 78
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα