Λυπάμαι που πρέπει να περάσετε από αυτήν την περίπλοκη κατάσταση. Μπορώ να καταλάβω ότι τώρα νιώθετε απογοητευμένοι, και ειδικά, όταν δεν έχετε βοήθεια από την υποστήριξη των καζίνο. Θα ήταν πολύ ωραίο, να λάβετε μια καλύτερη εξήγηση και μερικές συμβουλές πώς και με ποια μορφή να στείλετε όλα τα έγγραφα που χρειάζονται για την επαλήθευση.
Λαμβάνετε κατά τύχη μηνιαίο αντίγραφο κίνησης από τον τραπεζικό σας λογαριασμό μέσω email; Θα πρέπει να είναι σε μορφή .pdf, την οποία συνήθως αποδέχονται τα καζίνο για την επαλήθευση. Σε αυτό το έγγραφο υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες. Οπότε πιστεύω ότι πρέπει να το δοκιμάσεις. Εάν χρειάζεται να αποδείξετε την ιδιοκτησία του λογαριασμού, ακόμη και η πρώτη σελίδα θα πρέπει να είναι αρκετή για να τους στείλετε. Για να τεκμηριώσετε μια ολοκληρωμένη κατάθεση, πρέπει να επιλέξετε τη σελίδα που την περιέχει. Θα ήταν λοιπόν εντελώς περιττό να ζητήσετε από την τράπεζα να σας το στείλει ως λίστα.
"Λέει στο email ότι μπορώ να πάρω μια κάρτα σε ένα φυσικό έγγραφο και να ανεβάσω." - Θα μπορούσατε να μας στείλετε ένα στιγμιότυπο από αυτό το email, παρακαλώ, πού σας έγραψαν αυτό, ώστε να καταλάβουμε καλύτερα το νόημα του, ίσως;🤔
Προσπαθήστε να ρωτήσετε την υποστήριξη σχετικά με τους όρους του μπόνους που σας έδωσαν. Είπες ότι ήταν 10 €, σωστά; Και τώρα προσπαθείτε να αποσύρετε τα κέρδη, τα οποία είναι στην πραγματικότητα 120€. Παρακαλώ διορθώστε με, εάν η κατανόηση της κατάστασης είναι λάθος εδώ.
Παρακαλώ, μη διστάσετε να γράψετε για να ρωτήσετε, εάν υπάρχει κάτι άλλο που μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Sorry you have to go thru this complicated situation. I can understand that you now feel frustrated, and especially, when you have got no help from the side of casinos support. It would be really nice, to get a better explanation and some tips how and in what form to send all the documents needed for the verification.
Do you get a monthly statement from your bank account by email, by any chance? That should be in .pdf format, which casinos usually accept for the verification. On this document are all the information needed. So I reckon you should try that. If you need to prove the ownership of the account, even the first page should be enough to send them. To document a completed deposit, you must select the page that contains it. So it would be completely unnecessary to ask from the bank to send it to you as a list.
"it says in the email that I can take a card on a physical document and upload." - Could you send us a screenshot of this email, please, where they wrote you this, so we can better understand the meaning of it, perhaps?🤔
Try to ask the support about the terms for the bonus they gave to you. You said it was 10€, right? And now you are trying to withdraw the winnings, which are actually 120€. Please correct me, if my understanding of the situation is wrong here.
Please, do not hesitate to write to ask, if there is something else we can help you with.
Αυτόματη μετάφραση: