ΦόρουμΚαζίνοLapilanders Casino - γενική συζήτηση

Lapilanders Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από kalbon
|
3650 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Lapilanders Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Κέρδισε 8000 ευρώ με κατάθεση 100 ευρώ. Τώρα 6500 ευρώ έχουν ακυρωθεί γιατί μπορείτε να κερδίσετε μόνο 15 φορές με μία μόνο κατάθεση. 1500 ευρώ λοιπόν.

Μου έκλεψαν 6500 ευρώ. Χρειάζεστε βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
kalbon
πριν από 2 έτη

Hello, if the terms and conditions say that you can only withdraw a 15x deposit, the rest was not stolen from you. We can debate about its fairness, but you accepted the terms and conditions by making the first deposit if not earlier. I'm sorry but you choose a casino with a very bad reputation. Because it's using unfair terms and conditions against players, see the warning:

file

It would be wise to pick up a decent casino instead.

Lt's see how your complaint develops.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
kalbon
πριν από 2 έτη

The terms and conditions are very unfair towards players and we also have a big notification about it's unfairness in the casino review. Unfortunately, you probably didn't see our review before you made your deposit there 😕

πριν από 1 έτος

Γεια σας, δυστυχώς τώρα έχω την ίδια εμπειρία. Το υπόλοιπο του τρεχούμενου λογαριασμού μου στο Lapilanders είναι πάνω από 8000 ευρώ. Οποιαδήποτε προσπάθεια ανάληψης θα ακυρωθεί μετά από 2 ημέρες και θα απαιτηθούν πρόσθετα έγγραφα. η υποστήριξη έγραψε (αν είναι online) όλα τα έγγραφα είναι τώρα εκεί μπορείτε να πληρώσετε. Έχω συγκεντρώσει όλα τα email που έχω γράψει, κέρδισα και τώρα θα αναλάβω δράση με έναν διαδικτυακό δικηγόρο. Θα δημιουργήσω επίσης άμεση επαφή με το MGA. Είναι εξαιρετικά αναιδές και αν χρειαστεί να πάρω ιδιωτικά χρήματα στα χέρια μου, θα κάνω ό,τι μπορώ για να το σταματήσω. Μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Schmidt05
πριν από 1 έτος

Did you see the result of the previously mentioned complaint?

The casino was unresponsive - as usual, on the other hand, this suggestion worked:

"I recommend you to contact the MADRE ADR, an MGA approved Alternative Dispute Resolution service provider, by completing their online form available at this website http://www.madre-online.eu/ and if necessary also the Malta Gaming Authority itself (https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/). It's a good licensing authority and has better options and tools to help players."

I wish you a bit of good luck!!!

Schmidt05
πριν από 10 μήνες

Έχω μια παρόμοια κατάσταση.

περίπου 3000 € απλά δεν πληρώνονται. Είχατε επιτυχία με τον Δικηγόρο και το MGA; Έκανα επίσης μερικές προσπάθειες μέσω συνεργατών και επιρροών. Όλα όμως χωρίς επιτυχία μέχρι στιγμής.

Θα ήθελα πολύ να ανταλλάξουμε ιδέες μαζί σας. Υπάρχει τρόπος να μου στείλετε PM απευθείας;



Αυτόματη μετάφραση:
AnsgarDD
πριν από 10 μήνες

Γεια σας, δεν υπάρχει περίπτωση. Δεν μπορείς να βασιστείς καθόλου στους influencers. Όπως το spielotv ή το Maximzockt. Διαφημίζονται με αυτά τα σκατά και υποστηρίζονται οικονομικά από το καζίνο. Όχι, στο μεταξύ έχω διαγράψει το κέρδος μου. Αλλά τώρα έχω προβλήματα με την τράπεζά μου, γιατί δεν το ανέχονται καθόλου και τώρα προκαλούν προβλήματα που έχουν πάει οι καταθέσεις σε αυτά τα site. Μπορώ μόνο να σας συμβουλεύσω να μείνετε μακριά από αυτές τις σελίδες. Mga δεν φέρνει τίποτα απολύτως, σε παραπέμπουν στην ΕτΠ, επίσης δεν έχω δοκιμάσει καμία πιθανότητα. Έχω ζητήσει πληρωμή 12 φορές, κάθε φορά απορρίφθηκε για τον πιο περίεργο λόγο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hi guys!

See there are many struggling with L.C.S casinos!

Should we make a skype group and share information?

This company most be stopped!

Best thing to do is make a report with MADRE ADR


Won 13.000 euro on one of there casinos only manged to get out

3000 Euro.

My account is stopped beacuse of security investigations….

Been waiting for 4 weeks, still no information….Guess the 10.000 euro is lost


πριν από 10 μήνες

I don't want to interfere in the discussion, I would just like to mention that this forum doesn't support private messages, but of course if you exchange email contact, there is no problem.


 Also, if you exchange contacts and don't want them to be saved here, I recommend editing the post afterwards and deleting the email address.

Chrizi1992
πριν από 10 μήνες

γράψτε μου στο ****@gmail.com


χαιρόμαστε πολύ να ανταλλάξουμε ιδέες.


Ευχαριστώ πάρα πολύ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
AnsgarDD
πριν από 10 μήνες

εχεις τηλεγραφημα?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Τώρα άρχισε να ζεσταίνεται όταν διάβασα αυτά τα μηνύματα εδώ🙄 κατάθεση 100e χωρίς μπόνους και αίτημα ανάληψης 1000e. Τα έγγραφα στάλθηκαν αμέσως.. θα δούμε αν μπορούμε να βγάλουμε κάτι από αυτό 😬

Αυτόματη μετάφραση:
Jenspa
πριν από 4 μήνες

If you come across any issue, come here - at least you'll warn others.

It's sad to see the safety index seems not to be well-known among players 🙁 Have you seen that? 👈

I hope you'll get the money!

πριν από 4 μήνες

Δεν πρόσεξα αυτό το καζίνο και κοίταξα τα φόντα. Συνήθως αυτό κάνω😬. Για να δούμε πώς θα πάει 🙄 Θα σας ενημερώσω!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 4 μήνες

Μέχρι στιγμής, όλα φαίνονται ακόμα καλά😅 τα έγγραφα στάλθηκαν και εγκρίθηκαν χθες και μόλις τώρα δόθηκε απάντηση από το chat ότι η ανάληψη ελέγχθηκε και η διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί σύντομα. Ας ελπίσουμε για το καλύτερο😬

Αυτόματη μετάφραση:
Jenspa
πριν από 4 μήνες

That's great! I'm positively excited. Keep going! 🤞🤞🐱‍🏍

Radka
πριν από 4 μήνες

Η πληρωμή έφτασε στον λογαριασμό. Πέρασαν 3 μέρες 🥳

Αυτό ήταν αρκετό για αυτό το καζίνο😅

Αυτόματη μετάφραση:
Jenspa
πριν από 4 μήνες

I guess I understand. 🙂 Good luck elsewhere! ✨🐱‍🏍

πριν από 2 μήνες

Γειά σου. Είχα μια παρόμοια εμπειρία. Πήρα δωρεάν περιστροφές, αλλά όταν το παιχνίδι μπλοκαρίστηκε για τη Σουηδία, πήρα 10 ευρώ μπόνους. Έχετε κάνει κατάθεση στο παρελθόν στο καζίνο. Τέλος πάντων, κατάφερα να μετατρέψω το μπόνους και ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων, αλλά μετά έπρεπε να επαληθεύσω τον εαυτό μου. Το έκανε αυτό, αλλά συνέχισε να διαψεύδεται. Υπήρχαν σφάλματα στο ένα και στο άλλο, αλλά στο τέλος έλαβα ένα email από αυτούς ότι ο λογαριασμός είναι πλέον επαληθευμένος. Μετά κάνω άλλη μια προσπάθεια να κάνω ανάληψη των χρημάτων, αλλά μετά λαμβάνω ένα άλλο email που λέει ότι θέλουν πληροφορίες από την τράπεζα, αν δουν το όνομά μου, τον αριθμό λογαριασμού, το bic και το Iban. Το έστειλα, αλλά επειδή έχω μόνο κινητό και όχι υπολογιστή, έβγαλα ένα στιγμιότυπο και το έκανα αρχείο pdf, αλλά αρνούνται να το δεχτούν. Δεν ξέρω πώς να το κάνω. Πρέπει να δανειστώ έναν υπολογιστή και έναν εκτυπωτή, έτσι εκτυπώθηκα και σάρωσα το έγγραφο, οπότε τώρα μπορώ να δω τι λέει. Αισθάνομαι ότι συνεχίζουν να το κάνουν αυτό, οπότε θα κουραστώ και απλά θα το χαλάσω. Αλλά δεν το κάνω. Ωστόσο, έχω μόνο 30 ημέρες για να πετύχω την επαλήθευση του εαυτού μου, οπότε αν κρατήσουν λίγο περισσότερο, αυτός ο χρόνος θα λήξει σύντομα. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να βοηθήσουν στο πώς να το κάνουν, είναι πολύ σύντομη η αλληλογραφία που απορρίπτεται η επαλήθευση. Ελπίζω να πάρουμε τα χρήματά μας ούτως ή άλλως.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα