Εάν χρειαστούν περισσότερες από 14 ημέρες, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Νομίζω ότι το καζίνο έχει μεγάλη καθυστέρηση στις αναλήψεις. Τέλος πάντων, θα είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε αν είναι δυνατόν, αν δεν αλλάξει κάτι. 🙂
If it takes longer than 14 days, let us know and we will try to help you. I think the casino has quite a delay in withdrawals. Anyway, we will be ready to help if possible, if nothing changes. 🙂
What 12 what 14 will change something first time I see such a casino with such a long delay
Τι 12 τι 14 θα αλλάξει κάτι πρώτη φορά βλέπω τέτοιο καζίνο με τέτοια μεγάλη καθυστέρηση
As you hear it. By decision of the administration it says. In the meantime I did nothing I just sent them every now and then to get my money
Όπως το ακούς. Με απόφαση της διοίκησης λέει. Εν τω μεταξύ δεν έκανα τίποτα απλά τους έστελνα κάθε μετά για να πάρω τα χρήματα μου
Έχω επίσης 7k ήμουν εκεί πηγαίνοντας στο καζίνο στη Δρέσδη και κάλεσα την αστυνομία και έκανα αναφορά, τι λέτε;
I also have 7k I was there while going to the casino in Dresden and I called the police and filed a report, what do you say?
Ich habe auch 7k ich wurde dort beim Casino Gehen im Dreseden und Polizei anrufen und Anzeige machen,was sagst du?
Γεια σας, είναι τα πραγματικά μου χρήματα, οπότε πηγαίνω στο καζίνο στη Δρέσδη και καλώ την αστυνομία και υποβάλλω αναφορά και μετά χρησιμοποιώ κάθε δυνατό μέσο για να βγάλω τα χρήματά μου από το δικαστήριο.
Hello, it's my real money, so I go to the casino in Dresden and I call the police and file a report and then I use every possible means to get my money out of court.
Hallo,ist meine echtes Geld,also ich gehe im Dresden zum Casino und ich rufe Polizei und Anzeige machen und danach ich benutze alle Möglichkeiten um meine Geld bekommen Gericht alles.
Πηγαίνουμε όλοι μια μέρα στο καζίνο της Δρέσδης και καλούμε την αστυνομία;
Do we all go to the casino in Dresden one day and call the police?
Gehen wir alle in eine Tag zum Casino im Dresden und Polizei anrufen?
Guys, don't play there. I waited 1 month to get my money and nothing. The day before yesterday, someone called me and told me that he was my personal consultant for the company and from now on everything would be fixed. He simply asked me to dial a number (from abroad) that they had sent me in the mail and to send them a message on watch up and because I thought all this seemed strange, I called him on the phone that had picked me up and within 5 minutes of the call he made, he was telling me that he never called me and that he had nothing to do with this company. We are talking about 100% scammers.
Παιδιά μην παίζει κανεις εκεί.εγω περίμενα 1 μήνα να πάρω τα λεφτά μου και τίποτα.προχθες με πήρε ένας και μου λέει ότι είναι προσωπικός μου σύμβουλος της εταιρίας και από εδώ και πέρα θα διορθωθούν όλα.μου ζήτησε απλά να πατήσω έναν αριθκο(εξωτερικού που μου είχαν στείλει στο mail και να τους στείλω μνμ στο watch up και επειδή μπυ φάνηκε περίεργο όλο αυτό τον κάλεσα Κάμα στο τηλ που με εισε πάρει και μέσα σε 5 λεπτά από την κλήση που μου έκανε μετά μου έλεγε ότι δεν με πήρε ποτέ τηλ και δεν έχει καμία σχέση με αυτή την εταιρία.μιλαμε για απατεώνες 100%
Ναι, πήγαινα στην αστυνομία και έκανα αναφορά.
Yes, I would go to the police and file a report.
Ja,ich wurde zum Polizei gehen und anzeige Machen.
10η ημέρα αναμονής. η ελπίδα χάνεται. Ποτέ μην παίξετε σε αυτό το καζίνο ΠΟΤΕ. Θα περάσω όσο χρόνο αφήνοντας όσο περισσότερες αρνητικές κριτικές μπορώ αν δεν πάρω αυτά τα χρήματα
day 10 of waiting. hope is lost. Never play at this casino EVER. i will spend as much time leaving as much negative reviews as i can if i dont get this money
The casino guru website should lower the overall rating of kingmaker casino to zero. If even one person has lost their money the casino is unreliable. Period. I have been waiting for 15 whole days and I have stopped hoping. They have closed my account for no reason and they are not answering anywhere.
Η ιστοσελίδα καζίνο γκουρού οφείλει να κατεβάσει τη γενική βαθμολογία του καζίνο kingmaker στο μηδέν . Εάν έχει χάσει Έστω και ένας άνθρωπος τα λεφτά του το καζίνο είναι αναξιόπιστο. Τελεία και παύλα. Περιμένω 15 ολόκληρες μέρες και έχω πάψει πλέον να ελπίζω. Έχουνε κλείσει το λογαριασμό μου χωρίς λόγο και Δεν απαντάνε πουθενά
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.