πριν από 6 μήνες
Γεια σας, ναι, το παρέλαβα μετά από 16 ημερολογιακές ημέρες.
Hi, yes I received it after 16 calendar days.
Szia, igen megkaptam 16 naptári nap után.
ΑπάντησηΑναφορά0
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γεια σας, ναι, το παρέλαβα μετά από 16 ημερολογιακές ημέρες.
Hi, yes I received it after 16 calendar days.
Szia, igen megkaptam 16 naptári nap után.
Ευχαριστώ για την απάντηση! Ζήτησες ταυτότητα;
Thanks for the reply! Did you ask for identification?
Köszi a választ! Azonosítást kértek?
Δεν με ρώτησαν, πλήρωσα με λογαριασμό Skrill και πήρα επιστροφή χρημάτων.
They didn't ask, I paid with a Skrill account, and I got a refund.
Nem kértek, skrill számlával fizettem, arra is kaptam vissza.
Ευχαριστώ. Φοβόμουν ότι θα χρειαστούν 16 ημέρες συμπεριλαμβανομένης της ταυτοποίησης, αλλά μέχρι στιγμής δεν μου το έχουν ζητήσει ούτε εμένα. Πλήρωσα με τον ίδιο τρόπο με Skrill και ζήτησα να μου τα επιστρέψουν. Είναι καλό που ακούω ότι κάποιος έχει πληρωθεί! Αυτό μου δίνει και μεγαλύτερη ελπίδα.
Thank you. I was afraid that it would take 16 days including identification, but so far they haven't asked me either. I paid in the same way with Skrill, and I asked for it back. It's good to hear that someone has been paid! This gives me more hope too.
Köszönöm. Attól tartottam, hogy azonosítással együtt 16 nap, de egyelőre tőlem sem kértek. Ugyanígy skrillen fizettem be, arra is kértem ki. Jó hallani, hogy van akit kifizettek! Így több reményem van nekem is.
Αυτοί οι άνθρωποι δεν θέλουν να πληρώσουν. Έχω κάνει ανάληψη 500 και δεν μου έχουν πληρώσει τίποτα.
These people don't want to pay. I have a withdrawal for 500 and they haven't paid me anything.
Esta gente no quiere pagar tengo un retiro por 500 y no me an pagado nada
Γεια σας, μπορείτε να μου πείτε λίγα περισσότερα για την κατάσταση, παρακαλώ; Γιατί το καζίνο δεν θέλει να σας πληρώσει; Πόσο καιρό περιμένετε τα χρήματά σας; Ήταν απαραίτητο να γίνει επαλήθευση;
Hello, could you tell me a little more about the situation, please? Why doesn't the casino want to pay you? How long have you been waiting for your money? Was it necessary to verify?
Έκανα την ανάληψη την Κυριακή, μου είπαν τρεις μέρες και ότι δεν θα έπρεπε να πάρει περισσότερο. Έχουν περάσει τρεις μέρες και αυτοί οι άνθρωποι λένε συνέχεια το ίδιο πράγμα, είναι σε εξέλιξη, έχουν πει μάλιστα ότι είναι στο τελικό στάδιο, αλλά αν πάτε στην κατάσταση ανάληψης, δεν έχει καμία πρόοδο και πάντα απαντούν με αντιγραμμένα μηνύματα, στέλνω φωτογραφίες της ανάληψης και την κατάστασή της και Bean το όνομα του καζίνο Kinbet. 

καζίνο
I made the withdrawal on Sunday, they told me three days and that it shouldn't take any longer. Three days have passed and these people keep saying the same thing, it's in process, they've even said that it's in the final stage, but if you go to the withdrawal status, it doesn't have any progress and they always respond with copied texts, I send photos of the withdrawal and its status and Bean the name of Kinbet casino 

casino
Realice el retiro el día domingo me dijeron tres días y qe no debe tardar más han pasado los tres días y esta gente sigue diciendo lo mismo en esta en proceso incluso han llegado a decir que está en la etapa final pero si entras al estado del retiro no tiene ningún avance y siempre responden con textos copiados envío fotos del retiro y su estado y Bean el nombre de casino Kinbet 

casino
Γεια σας, φαίνεται ότι έχουν καθυστερήσει. Καταλαβαίνω ότι δεν είναι πολύ ελκυστικό, αλλά από την άλλη πλευρά, μια τέτοια καθυστέρηση μπορεί εύκολα να επιλυθεί από το καζίνο. Μπορείτε να μου πείτε τι είπαν; Απλώς να περιμένω, υποθέτω.
Λοιπόν, νομίζω ότι δεν υπάρχουν και πολλά άλλα να κάνουμε σε αυτό το σημείο.
Hello, it seems like they are delayed. I understand it is not very appealing but on the other hand, such a delay can easily be resolved by the casino. Could you please tell me what they said? Just to wait, I guess.
Well, I think there is not much else to do at this point.
Μου είπαν το συνηθισμένο, ότι είναι σε αναμονή, δεν ξέρω τι, δεν ξέρω πόσο, αλλά όταν μιλάς στη συνομιλία ή σε οποιοδήποτε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σου στέλνουν πάντα το ίδιο πράγμα, ότι είναι στη μέγιστη προτεραιότητα, αυτό μου λένε από την πρώτη μέρα και δεν υπάρχει πρόοδος και ότι το επεξεργάζονται, ότι το επεξεργάζονται αλλά στην κατάσταση συναλλαγής δεν υπάρχει τίποτα, δεν υπάρχει καμία πρόοδος κανενός είδους, δεν ξέρω, ας δούμε αν μπορούν να με βοηθήσουν με μια αξίωση. Νομίζω ότι θα μπορούσαν να συνέλθουν, έχουν περάσει τρεις μέρες, με αυτό το τέσσερις και τίποτα.
They told me the usual thing, that it's on hold, I don't know what, I don't know how much, but when you talk to the chat or any email message, they always send you the same thing, that it's on maximum priority, that's what they've been telling me since the first day and there's no progress and that they're processing it, that they're processing it but in the transaction status there's nothing, there's no progress of any kind, I don't know, let's see if they can help me with a claim. I think they could get their act together, three days have passed, with this four and nothing.
Me dijeron lo de siempre que está en en espera que no sé qué no sé cuánto pero es que cuando hablas al chat o cualquier mensaje de correo te envían siempre el mismo o sea lo mismo que que está en máxima prioridad eso me vienen diciendo desde el primer día y no hay ningún avance y que que están procesándolo que están procesándolo pero en el estado de la transacción no hay nada no hay ningún tipo de avance no sé a ver si me pueden echar una mano con reclamar yo creo que se podrían poner las pilas ya han pasado los tres días con este cuatro y nada
Από ό,τι έχω δει, πρόκειται για ανάληψη από κάρτα. Ίσως γι' αυτό καθυστερεί. Δεν θα το θεωρούσα και τόσο σημαντικό, παρόλο που ξέρω ότι όταν σου λένε ότι τα χρήματα θα φτάσουν σε τρεις μέρες, αυτό περιμένει ο παίκτης.
Στην τρέχουσα κατάσταση, θα ήταν πιθανώς καλύτερο να περιμένετε και, αν το καζίνο αποτύχει και δεν σας στείλει τα χρήματα, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Νομίζεις ότι μπορείς να αντέξεις;
From what I've seen, it's a card withdrawal. Maybe that's why it's delayed. I wouldn't make a big deal out of it, even though I know that when they tell you the money will arrive in three days, that's what the player expects.
In the current situation, it would probably be best to just wait, and if the casino fails and doesn't send you the money, we'll try to help you.
Do you think you can hold out?
Καλημέρα κύριε Jaro, εγγράφηκα στο KINBET και έκανα την πρώτη μου ανάληψη στις 26 Οκτωβρίου 2025, για 170,00 €. Το χρονικό όριο που όρισε η πλατφόρμα (3 έως 5 ημέρες) έχει παρέλθει, αλλά η ανάληψη παρέμενε σε εκκρεμότητα. Επικοινώνησα με την ομάδα συνομιλίας αρκετές φορές και πάντα μου έλεγαν τα ίδια πράγματα.
Τα συνηθισμένα πράγματα για τα οποία όλοι παραπονιούνται όταν διαβάζουν τα σχόλια.
Αν ρωτούσες πριν από 3 ημέρες, θα σου έλεγαν ότι πρέπει να περάσουν 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες, εξαιρουμένων των αργιών κ.λπ. κ.λπ., βασικά πάντα τα ίδια πράγματα.
Ρώτησα μετά από 5 ημέρες και μου απάντησαν ότι θα διεκπεραιωνόταν σύντομα και ότι η καθυστέρηση οφειλόταν σε μεγάλη ζήτηση κ.λπ. κ.λπ.
Σε εκείνο το σημείο, πήρα πίσω τα χρήματά μου ανάληψης και επανήλθα στον λογαριασμό παιχνιδιού.
Τα έπαιξα και κέρδισα.
Έχω τώρα 3 εκκρεμείς αναλήψεις
1 ανάληψη 500 ευρώ που πραγματοποιήθηκε στις 2 Οκτωβρίου
1 ανάληψη 500 ευρώ που πραγματοποιήθηκε στις 3 Οκτωβρίου
1 ανάληψη 400 ευρώ που πραγματοποιήθηκε στις 4 Οκτωβρίου.
Είμαι επιφυλακτικός και δεν νομίζω ότι θα πάρω τα χρήματα.
Πολύ μυστηριώδεις και δεν τηρούν καν τους γενικούς όρους απόσυρσης.
Μπορείτε να με βοηθήσετε να καταλάβω καλύτερα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων 


Good morning Mr. Jaro, I signed up to KINBET and made my first withdrawal on October 26, 2025, for €170.00. The time limit set by the platform (3 to 5 days) has passed, but the withdrawal still remained pending. I contacted the chat several times and they always said the same things.
The usual things that everyone complains about when reading the comments.
If you asked before 3 days they would tell you that 3 to 5 working days must pass excluding holidays etc. etc.. basically always the same things.
I asked after 5 days and they replied that it would be processed soon and the delay was caused by high demand etc. etc.
At that point I got my withdrawal back and was reinstated in the gaming account.
I played them and won.
I now have 3 pending withdrawals
1 withdrawal of 500 euros made on October 2nd
1 withdrawal of 500 euros made on October 3rd
1 withdrawal of 400 euros made on October 4th.
I'm skeptical and don't think I'll get the money.
Too mysterious and they don't even stick to their general withdrawal conditions.
Can you help me understand better?
Thanks in advance 


Signor. Jaro buongiorno, mi sono iscritto a KINBET ho effettuato il mio primo prelievo il 26 Ottobre 2025 di 170,00 euro sono passati i giorni previsti dalla piattaforma (da 3 a 5 gg) ma il prelievo rimaneva sempre in valutazione .Ho contattato piu' volte la chat e dicevano sempre le stesse cose..
Le solite cose che lamentano un po' tutti leggendo i commenti.
Se chiedevi prima dei 3 gg ti rispondevano che doveno passare dai 3 ai 5 gg lavorativi esclusi festivi ecc..ecc.. insomma sempre le stesse cose.
Ho chiesto trascorsi i 5 giorni e mi rispondevano che presto sarebbe stato evaso e il ritardo e' causato da una forte richiesta ecc.ecc..
Al che' mi sono ripreso il mio prelievo e riammesso sul conto gioco.
Li ho giocati ed ho vinto.
Adesso ho 3 prelievi in sospeso
1 prelievo da 500 euro effettuato giorno 2 ottobre
1 prelievo da 500 euro effettuato giorno 3 ottobre
1 prelievo di 400 euro effettuato giorno 4 ottobre.
Sono scettico e non penso di ricevere il denaro.
Troppo misteriosi e non si attengono nemmeno a quello che hanno come condizioni generali di prelievo.
Lei puo' aiutarmi a capire meglio?
Grazie in anticipo


Γειά σου,
Θα ήθελα να μοιραστώ μερικά σημεία. Καταρχάς, καταλαβαίνω ότι πρόκειται για μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία. Η ανάληψη δεν ολοκληρώθηκε και τα χρήματα στάλθηκαν πίσω στον λογαριασμό σας στο καζίνο.
Πρόσφατα συζητήσαμε πώς τα καζίνο προσεγγίζουν τα δικά τους όρια ανάληψης. Είναι δίκαιο να πούμε ότι ένα μικρότερο καζίνο με ρεαλιστικά όρια ανάληψης που γενικά τηρούνται ακούγεται πιο βολικό από ένα μεγαλύτερο καζίνο με ονειρικά όρια που συχνά αγνοούνται.
Η πραγματικότητα είναι ότι τα καζίνο μπορούν να πληρώσουν όπως «θέλουν». Οι καθυστερήσεις μπορεί να είναι εύλογες και να οφείλονται σε συνήθεις περιστάσεις ή τα όρια μπορεί να φαίνονται ελκυστικά στους όρους, αλλά το καζίνο πληρώνει με βάση την τρέχουσα ουρά.
Επομένως, αξίζει να ελέγξετε και να μοιραστείτε τις κριτικές των χρηστών.
Hello,
I would like to share a few points. First of all, I understand this is a very unfortunate experience; the withdrawal was not fulfilled, and the money was sent back to your casino account.
We have recently been discussing how casinos approach their own withdrawal limits. It's fair to say that a smaller casino with realistic withdrawal limits that are generally respected sounds more convenient than a larger casino with dream limits that are frequently ignored.
The reality is that casinos can pay however they "want"; delays may be reasonable and caused by common circumstances, or the limits may appear attractive in the terms, but the casino pays out based on the current queue.
Hence, the user reviews are worth checking and sharing.
Γεια σε όλους
Δυστυχώς, μπορώ να μιλήσω μόνο εκ πείρας. Κάθε φορά που υπάρχει πληρωμή, είναι μια ταλαιπωρία.
Ήμουν, ή μάλλον ήμουν, VIP 5, αλλά όταν ξαφνικά κέρδισα περίπου €4000 χθες και ήθελα να κάνω ανάληψη, κατέληξα στο VIP 2. Προφανώς, αυτό υπολογίζεται με βάση τις καταθέσεις και τις αναλήψεις.
Ο VIP μάνατζέρ μου δεν υπάρχει πια πουθενά ούτως ή άλλως.
Και δεν λαμβάνω πλέον απαντήσεις μέσω email.
Στη συνομιλία είπαν ότι δεν ήταν στην αρμοδιότητά τους, απλώς είδαν ότι δεν είχα πληρώσει αρκετά.
Υπήρχε λόγος που ήμουν VIP5 και λάμβανα πάντα τα VIP email κ.λπ.
Λοιπόν, αυτό δεν είναι διασκεδαστικό αν μπορείς να κάνεις ανάληψη μόνο 500 την ημέρα, και δεν παίζω με κέρματα των 0,50 λεπτών ή κάτι τέτοιο. Μερικές φορές είναι κέρματα των 5-10 λεπτών, οπότε μπορείς εύκολα να πάρεις 500.
Και γιατί μπορείς να καταθέσεις χιλιάδες αν δεν μπορείς ποτέ να κάνεις ανάληψη τόσα πολλά;
Hello everyone
Unfortunately, I can only speak from experience. Every time there's a payout, it's a hassle.
I was, or rather was, VIP 5, but when I suddenly won around €4000 yesterday and wanted to make a withdrawal, I was down to VIP 2. Apparently, this is calculated based on deposits and withdrawals.
My VIP manager is nowhere to be found anymore anyway.
And I'm not getting any replies via email anymore either.
In the chat they said it wasn't within their authority, they only saw that I hadn't paid in enough.
There was a reason I was VIP5 and always received the VIP emails etc.
Well, that's no fun if you can only withdraw 500 per day, and I'm not playing with 0.50 cent coins or anything like that; sometimes it's 5-10 cent coins, so you can easily get 500.
And why can you deposit thousands if you can never withdraw that much?
Hallo zusammen
Ich kann leider nur von gleicher Erfahrung reden. Jedesmal bei einer Auszahlung ist Theather.
Bin oder war sogar vip5 doch als ich gestern plötzlich ca 4000.- gewonnen habe und eine Auszahlung tätigen wollte, war ich nur noch vip2. Das wird anscheinend nach Einzahlujngen und Auszahlungen berechnet.
Mein VIP Manager ist sowieso niergends mehr.
Und per mail kriege ich auch keine Antwort mehr.
Im Chat heisst es es liege nicht in ihrer Befugniss, sie sehen nur dass ich zuwenig einbezahlt habe.
Common aus einem Grund war ich ja auch VIP5 und bekam immer die VIP Mails etc.
Nun das macht doch auch keinen Spass wenn man nur 500.- auszahlen darf pro Tag und ich spiele ja nicht mit 0.50 rappen oder so teilweise 5-10.- da bekommt man schnell mal 500.-
Und wieso kann man dann x tausende einbezahlen wenn man nie und nimmer soviel auszahlen darf.
Στην πραγματικότητα, λειτουργεί ως εξής στα περισσότερα καζίνο: το επίπεδο VIP εξαρτάται από τις καταθέσεις που πραγματοποιούνται. Πιστεύω ότι θα πρέπει να εξηγηθεί καλά, ώστε κάθε παίκτης να γνωρίζει πώς λειτουργεί.
Πείτε μας τώρα, παρακαλώ, σε ποια κατάσταση βρίσκεται η ανάληψή σας.
It actually works like this in most of the casinos: the VIP level depends on the deposits made. It should be well explained, I believe, so every player is aware of how it works.
Tell us now, please, in what state your withdrawal is, though.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.