Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Έχετε λάβει ακόμη πληρωμή; Έχω ένα μεγάλο ποσό εκεί μέσα και δεν συμβαίνει τίποτα… έχει λάβει κανείς ακόμα;
Have you received a payout yet? I have a large sum in there and nothing is happening… has anyone received one yet?
Hast du inzwischen eine Auszahlung erhalten ich habe eine größere Summe drin und es geschieht nichts… hat irgendwer schon eine erhalten?
Αυτό το καζίνο είναι μια απάτη που είχα 1400 σε ανάληψη και μετά από μήνες που προσπαθούσα τώρα ο λογαριασμός μου έχει μπλοκαριστεί χωρίς λόγο μόνο ο λόγος ήταν ότι πρόκειται για ψεύτικη απάτη ιστότοπου
This casino is a scam I had 1400 in withdrawal and after months trying now my account is blocked for no reason only reason was it’s a fake site scam
Είδα το παράπονό σας και ότι η ομάδα μας εργάζεται ήδη πάνω σε αυτό, οπότε ελπίζουμε ότι θα λάβουμε κάποιες απαντήσεις σύντομα.
Είστε ακόμα σε επαφή με το καζίνο ή καθόλου;
I saw your complaint and that our team is already working on it, so hopefully we'll get some answers soon.
Are you still in touch with the casino, or not at all?
Αν θα πλήρωναν τουλάχιστον τη Δευτέρα, αλλά αμφιβάλλω.. ας ελπίσουμε
Μπορείτε να με ενημερώσετε εάν λαμβάνετε πληρωμή;
If they would at least pay out on Monday, but I doubt it .. let's hope
Can you let me know if you receive a payout?
Wenn sie wenigstens am Montag dann auszahlen würden, aber ich bezweifle es .. hoffen wir
kannst du mir mitteilen falls du eine Auszahlung erhalten solltest ?
Το καζίνο καθυστερεί, η πληρωμή απλώς δεν υποβάλλεται σε επεξεργασία. Σύντομη έκδοση. Νομίζω ότι αυτό είναι απάτη
Casino is stalling, payout is simply not processed. Short version. I think this is fraud
Casino hält mich hin, Auszahlung wird einfach nicht bearbeitet. Kurz Fassung. Ich glaube das ist Betrug
Γεια,
Μπορώ να ξέρω πόσο καιρό περιμένατε, παρακαλώ; Είδα πολλές αναρτήσεις αλλά δεν μπορούσα να βρω αυτήν τη λεπτομέρεια. Συγγνώμη αν το έχασα, φυσικά. Όταν λέτε ότι το καζίνο είναι μπαγιάτικο, λαμβάνετε συγκεκριμένες πληροφορίες; Για μένα, φαίνεται ότι και άλλοι παίκτες αντιμετώπισαν καθυστερήσεις, οπότε δυστυχώς, είναι λογικό να έχουν καθυστερήσει όλες οι πληρωμές. Αλλά σίγουρα θα ήθελα να μάθω τις λεπτομέρειες.
Hi,
May I know how long you have been waiting, please? I saw lots of posts but could not find this detail. Sorry if I missed that, of course. When you say the casino is staling, are you taking about concrete information? To me, it seems like other players have been experiencing delays too, so sadly, it makes sense that all payouts have been delayed. But I'd definitely love to know the details.
Γεια σου Radka, το καζίνο μόλις μου είπε ότι η ανάληψη έχει διεκπεραιωθεί, αλλά μπορώ ακόμα να ακυρώσω και τα δύο. Δηλαδή δεν είναι αλήθεια; Έχετε ακούσει ποτέ για κάποιον να λαμβάνει τα χρήματά του από αυτό το καζίνο;;;
Hi Radka, the casino just told me the withdrawal has been processed, but I can still cancel both. So that's not true? Have you ever heard of anyone receiving their money from this casino???
Hallo Radka, soeben hat mir das Casino gesagt die Auszahlung wurde bearbeitet, aber ich kann immer noch beide stornieren. Das stimmt also nicht? Haben Sie schon mal mitbekommen das jemand von diesem Casino sein Geld erhalten hat???
Τώρα ισχυρίζονται ότι έχω μόνο μία πληρωμή παρόλο που και οι δύο είναι ορατές στο σύστημα.
They now claim that I only have one payout even though both are visible in the system.
Sie behaupten auch inzwischen ich hätte nur eine Auszahlung obwohl beide im System zu sehen sind.
Έχει λάβει κανείς πληρωμή στο μεταξύ; Το καζίνο γίνεται όλο και πιο ύποπτο. Πάντα υπάρχουν νέες δηλώσεις.
Has anyone received a payout in the meantime? The casino is becoming more and more suspicious. There are always new statements.
Hat jemand inzwischen eine Auszahlung bekommen? Das Casino wird immer suspekter. Immer neue Aussagen.
Ακριβώς το ίδιο συνέβη και σε μένα. Η υποστήριξη είναι απλά ψέματα. Πρώτα είπαν ότι επιβεβαιώθηκε και θα σταλούν σήμερα, αφού είπα, γιατί λες ψέματα; Η καταμέτρηση δεν είναι ακόμα στο ίδιο σημείο, απλώς υπήρξε και πάλι μια μακροεντολή ανακοίνωση.
Exactly the same thing happened to me. The support is simply lying. First they said it was confirmed and would be sent out today, after I said, why are you lying? The count is still not at the same point, there was just a macro announcement again.
Genau das gleiche bei mir. Der Support lügt einfach.. Erst hies es es wurde bestatigt und geht heute raus, nachdem ich sagte, warum lügen Sie? Die Zshlung steht immer nich am gleichen Punkt kam wieder nur eine Makro-Ansage.
Ελπίζω ότι θα πάρουμε τα χρήματά μας μέσω της καταγγελίας
I hope that we will get our money through the complaint
ich hoffe das wir über die Beschwerde unser Geld erhalten
Στη kingmaker, οι πληρωμές συνήθως έρχονται μετά από αρκετές εβδομάδες, κάτι που μου δίνει ελπίδα
At kingmaker, payouts usually come after several weeks, which gives me hope
Bei kingmaker kommt es meistens aber nach mehreren Wochen zu Auszahlungen das macht mir Hoffnung
Θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν μπορείτε να επιλέξετε μόνο ένα νήμα, ώστε να συζητήσουμε περαιτέρω αυτό το θέμα σας. Σας απάντησα ήδη εδώ . Δεν είναι δυνατό για τους διαχειριστές μας να συμβαδίζουν με τόσες πολλές αναρτήσεις τότε.
I would like to ask you if you can please choose only one thread so we can discuss this issue of yours any further. I already replied to you here. It is not possible for our administrators to keep up with so many posts then.
Τι εννοείτε με την επιλογή ενός νήματος; Τι ακριβώς πρέπει να κάνω; Ευχαριστώ για τη βοήθεια
What do you mean by selecting a thread? What exactly do I have to do? Thanks for the help
Wie meinen Sie einen Thread auswählen? Was muss ich genau tun. Danke für die Hilfe
Η πληρωμή μου υποβλήθηκε σε επεξεργασία και έφτασε
My payout has been processed and arrived
Meine Auszahlung ist bearbeitet wurden um kam an
Τρελός. Δεν δουλεύουν σήμερα, οπότε πώς μπορείς να το έχεις;;
Μάλλον είσαι αντιπρόσωπος..
Crazy. They are not working today so how can you have it??
I guess you are a respresentative..
Πάντα λένε ότι δεν δουλεύουν από Δευτέρα έως Παρασκευή, αλλά μόλις έλαβα ένα email που λέει ότι έφτασε😀. Ωστόσο, αυτό το καζίνο είναι μια καταστροφή
They always say they don't work Monday to Friday but I just got an email saying it arrived😀. Nevertheless, this casino is a disaster
Sie sagen immer Mo-Fr arbeiten sie nicht aber soeben kam eine Mail das sie ankam😀. Trotzdem ist dieses Casino eine Katastrophe
Δευτέρα έως Παρασκευή πληρώνουν μόνο*
Τους εκνεύρισα εύκολα 100 φορές στο τσατ
Monday to Friday they only pay out*
I easily annoyed them 100 times in the chat
Montag bis Freitag zahlen sie nur aus*
ich habe die locker 100 mal im Chat genervt
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.