Στις 13 Μαΐου 2025, ζήτησα ανάληψη 500 ευρώ στον λογαριασμό μου στο Skrill. Αυτό το ποσό δεν έχει μεταφερθεί από τότε, αν και η πολιτική ανάληψης του καζίνο Kinbet ορίζει μέγιστο χρονικό διάστημα 5 εργάσιμων ημερών. Η ζωντανή συνομιλία και η εξυπηρέτηση πελατών λένε πάντα ότι θα καταβληθεί, απλώς κάντε υπομονή. Είχα ήδη μια ανάληψη στις αρχές Μαΐου, την οποία πραγματοποίησε η Kinbet, αλλά τώρα δεν πληρώνουν, απλώς υπόσχονται. Δεν απαντούν στο email παραπόνων, μόνο το αυτοματοποιημένο σύστημά τους έδειξε ότι έλαβαν την επιστολή μου.
On May 13, 2025, I requested a withdrawal of 500 euros to my Skrill account. This amount has not been transferred since then, although the Kinbet casino's withdrawal policy states a maximum of 5 working days. The live chat and customer service always say that it will be paid out, just be patient. I already had a withdrawal at the beginning of May, which Kinbet made, but now they are not paying, they are just promising. They do not respond to the complaint email, only their automated system indicated that they received my letter.
2025, május 13-án, kértem a kifizetést 500 euró összegben a skrill számlámra. Ezen összeget azóta sem utalták ki, pedig maximum 5 munkanap van a Kinbet casino kifizetési szabályzatában. Az élő chat és ügyfélszolgálat, mindig azt mondja, hogy ki lesz fizetve csak legyek türelemmel. A május hönap elején már volt egy kifizetésem, melyet teljesített a kinbet, de most nem fizetnek csak igérgetnek. A panasz e-mail ra nem válaszolnak csak az automata rendszerük jelezte, hogy megkapták a levelem.
Αυτόματη μετάφραση: