Γεια σου,
Ελπίζω πραγματικά ότι κάποιος μπορεί να με βοηθήσει.
Έχασα τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες ακριβώς 29.773 ευρώ στο Justbitcasino. Ξέρω ότι όπου παίζετε, μπορείτε να χάσετε τα χρήματά σας. Όταν έμαθα ότι το Justbit.io δεν επιτρέπεται να δέχεται παίκτες από την Ολλανδία, τους ζητώ να έχουν κάποιο είδος αποζημίωσης για τις απώλειές μου, επειδή με δέχτηκαν ως παίκτη χωρίς KYC ή οτιδήποτε άλλο. Έκανα ένα wirhdrawal περίπου 4000 ευρώ και ζήτησαν μόνο το IBAN μου. Τους ζήτησα να μου επιστρέψουν τα 2/3 των απωλειών μου, φαίνεται δίκαιο από την πλευρά μου. Μου απάντησαν ότι θα εξετάσουν το αίτημά μου και θα επιστρέψουν τον Μάιο. Τώρα είναι η 12η μέρα και κανένα μήνυμα από εκεί. Εν τω μεταξύ, κλείνουν αμέσως τον λογαριασμό μου όταν έκανα αυτό το αίτημα.
Μετά από το αίτημά μου, 2 ημέρες αργότερα μου αφαιρούν 1500 € από τον τραπεζικό μου λογαριασμό, εμφανίστηκαν ως κατάθεση στην αναφορά μου. Τους ρώτησα πώς είναι δυνατόν, επειδή δεν έκανα καμία κατάθεση, ο λογαριασμός μου έχει κλείσει από αυτούς, οπότε δεν είναι δυνατή η κατάθεση ή η είσοδος. Όπως και το πρώτο μου αίτημα, μου είπαν να περιμένω απάντηση, μέχρι σήμερα ακόμα περιμένω. Δεν μου απαντούν πια.
Τα 29.773€ πονάνε πολύ, αλλά τα 1500€ ίσως περισσότερα γιατί είναι κλοπή. Δεν το επέτρεψα ποτέ. Το μόνο πράγμα που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι έκανα μια κατάθεση όταν ο λογαριασμός μου δούλευε και ότι η κατάθεση δεν κατέβηκε και λίγες μέρες αργότερα πέρασε κάτω αλλά ο λογαριασμός μου έκλεισε.
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει; Προσπάθησα να μιλήσω με έναν δικηγόρο στην Κόστα Ρίκα (το justbit.io είναι από τον όμιλο Skygrow Limitada από την Κόστα Ρίκα) αλλά ο πρώτος μου ζήτησε από 20.000 $ και ο δεύτερος 15.000 $ για να πάρει την υπόθεσή μου. Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω ένα από τα δύο απλά για να τους επισημάνω.
Νιώθω πολύ άσχημα αυτή τη στιγμή.
Παρακαλώ βοηθήστε.
Σας ευχαριστώ
Hi there,
I really hope that someone can help me.
I lost the past four weeks exactly €29.773 euro at Justbitcasino. I know where you gamble you can loss your money. When i learned that Justbit.io isnt allowed to accept players from the Netherlands, i ask them to have some kind of compensation for my losses because they accepted me as Player without KYC or whatso ever. I did one wirhdrawal about € 4000euros en they only asked for my IBAN. I asked them to refund me 2/3 of my losses, seems fair from my side. They replied that they will look at my request and come back to may. Its now day 12 and no message from there side. Meanwhile they immediatly close my account when i did that request.
After my request, 2 days later they deduct €1500 from my bankaccount, it shown as deposit in my reference. I asked them how that is possible, because i didnt make any deposit, my account has been closed by them so thats not possible to deposit or to log in. Like my first request they told me to wait for an answer, till today im still waiting. They dont even answer me anymore.
The €29.773 hurts a Lot, but the €1500 maybe more because thats theft. I never gived permission to that. The only thing that i can think about is that a made a deposit when my account was working and that the deposit didnt went trough and a few days later it passed trough but my account was closed.
Can someone please help? I tried to talk to a lawyer in Costa Rica (justbit.io is from Skygrow group Limitada from Costa Rica) but the first one asked me from $20.000 and the second one $15:000 to take my case. I am considering to use one of the two just to make a point to them.
I feel really bad at this moment.
Please help.
Thank you
Αυτόματη μετάφραση: