Ωστόσο, δυστυχώς, τίποτα από αυτά δεν έχει αποδειχθεί μέσω της καταγγελίας, γεγονός που δείχνει ότι οι δηλώσεις σας παραμένουν αναπόδεικτες. Αυτό είναι το νόημα. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι πιστεύεις σε αυτό που λες, οπότε το θεωρώ ως γνώμη σου. Από την άλλη πλευρά, οι κριτικές χρηστών πρέπει να είναι αξιόπιστες για να διατηρηθεί η αξία τους ανέπαφη.
"Ο παίκτης από τη Ρωσία είχε παραπονεθεί ότι το καζίνο είχε μπλοκάρει τον λογαριασμό του και είχε κατασχέσει 75 ευρώ αφού ζήτησε διαδικασία KYC, παρά την πολιτική τους που έλεγε ότι δεν υπήρχε τέτοια διαδικασία για παίκτες κρυπτογράφησης. Ισχυρίστηκε ότι είχαν καθορίσει το καθεστώς περιορισμένης χώρας του από την άδεια οδήγησής του και είχαν μπλοκάρει Ο παίκτης είχε καταχωρήσει τον λογαριασμό του πριν από έξι μήνες και είχε υποδείξει έναν αριθμό τηλεφώνου στη Ρωσία. Ωστόσο, διαπιστώσαμε ότι ο παίκτης είχε παραβιάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο με πρόσβαση στον ιστότοπο από χώρα περιορισμένης πρόσβασης με χρήση VPN, επομένως, δεν μπορέσαμε να επιχειρηματολογήσουμε υπέρ του για την επιστροφή των κεφαλαίων του και η καταγγελία απορρίφθηκε.
Όπως μπορεί να δει κανείς, αυτά είναι τα ίδια σημεία που επαναλαμβάνετε συνεχώς εδώ στο φόρουμ, λέγοντας ότι το καζίνο είπε ψέματα. 🤷♂️
Yet sadly nothing of that has been proved through the complaint, which indicates your statements remain unproven. That's the point. I have no doubt you believe in what you say, so I take that as your opinion. On the other hand, user reviews need to be trusted in order to keep their value intact.
"The player from Russia had complained that the casino had blocked his account and confiscated 75 euros after requiring a KYC procedure despite their policy stating no such procedure for crypto players. He claimed that they had determined his restricted country status from his driver's license and blocked his account. The player had registered his account six months ago using a VPN and had indicated a Russian phone number. He had also raised concerns about the legitimacy of the casino's license. However, we found that the player had violated the casino's terms and conditions by accessing the website from a restricted country using a VPN. Therefore, we could not argue in his favor for the return of his funds and the complaint was rejected."
As anyone can see, these are the very same points you keep repeating here on the forum, saying the casino lied. 🤷♂️
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: