Προσπαθώ να υποβάλω παράπονο, αλλά λέει ότι το captcha απέτυχε 🤷♀️
I am trying to submit complaint but it’s saying captcha failed 🤷♀️
Τελικά καταφέρατε να προσθέσετε τις εκτυπώσεις όπως μπορώ να δω, πολύ καλή δουλειά. Θα μπορούσατε επίσης να τραβήξετε ένα στιγμιότυπο οθόνης για το πότε εισάγετε ένα παράπονο και σας στέλνει ένα μήνυμα - η captcha απέτυχε; Μια πλήρης οθόνη εκτύπωσης θα ήταν το καλύτερο.
Στη συνέχεια θα το διαβίβαζα στην ομάδα μας για να εξετάσει τι μπορεί να κρύβεται πίσω από το θέμα. Επίσης ποιο πρόγραμμα περιήγησης χρησιμοποιείτε παρακαλώ;
Eventually you managed to add the printscreens as I can see, so good job. Could you also please take a screenshot of when you enter a complaint and it throws you a message - captcha failed ? A full screen printscreen would be best.
I would then pass it on to our team to look into what might be behind the issue. Also what browser are you using please ?
γεια
μόλις κατάφερα να υποβάλω παράπονο.
Hi
i have just managed to submit complaint.
Υπέροχο, τέλειο, οπότε ελπίζω να μπορούμε να σας βοηθήσουμε με την κατάστασή σας.
Εάν έχετε ενημερώσεις ή οτιδήποτε νέο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε. 🙂
Great, perfect, so I hope we can help you with your situation.
If you have any updates or anything new don't hesitate to let us know. 🙂
Αν μπορώ απλώς να προσθέσω μια μικρή λεπτομέρεια: χρησιμοποιήστε το κουμπί απάντησης.
Όταν το κάνετε, το άτομο με το οποίο προσπαθείτε να επικοινωνήσετε θα ειδοποιηθεί για την ανάρτησή σας. 😉 Αυξάνοντας την ευκαιρία σας για ανταπόκριση.
Καλή τύχη με το παράπονο και καλό Σαββατοκύριακο!
If I may just add a small detail: please use the reply button.
When you do, the person you try to reach out to will be notified about your post. 😉 Increasing your chance for a response.
Good luck with the complaint, and have a great weekend!
Έχετε ακούσει κάτι απευθείας από το jokabet ακόμα;
Have you heard anything from jokabet directly yet
Υπέβαλα επίσης ένα παράπονο στο curaçao e gaming αλλά δεν είχα καμία απάντηση.
I also submitted a complaint to curaçao e gaming but have had no response.
Γεια σας, δυστυχώς όχι, και είδα επίσης ότι η καταγγελία σας τελικά έκλεισε με την ομάδα μας να ανακαλύπτει ότι δεν είπατε στο καζίνο για το θέμα του τζόγου σας.
Λυπάμαι πολύ που τελείωσε έτσι και μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε περισσότερα για να βοηθήσουμε, αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν έγινε.
Hello, unfortunately not, and I also saw that your complaint was eventually closed with our team finding out that you did not tell the casino about your gambling issue.
I am very sorry that it ended this way and I wish there was more we could do to help, but in this case there wasn't.
Γεια, απλά έλεγξε αν είχες κάποια αλληλογραφία από την jokabet ακόμα;. Μου λένε συνέχεια ότι εξετάζουν ακόμη την καταγγελία
Hiya, just checking if you've had any correspondence from jokabet yet?. They keep telling me they are still looking into the complaint
Καμία απάντηση. Επίσης το curaçao e gaming απάντησε δηλώνοντας ότι αυτό δεν είναι ένα από τα καζίνο με εκεί άδεια, νιώθω σαν να έχω χτυπήσει πραγματικά έναν τοίχο από τούβλα .
No reply. Also curaçao e gaming have replied stating that this is not one of there casinos with there licence, feel like I’ve actually hit a brick wall .
Αυτό είναι απαίσιο. Δεν είστε σίγουροι για το τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια. Είναι τόσο απογοητευτικό
That's is awful. Not sure what to do next. It's so frustrating
Κανένα νέο ακόμα;
Για την άδεια μπορώ να δω το νήμα παρακάτω, αλλά έχει επικοινωνήσει ακόμα η Jokabet;
Any news yet?
Re the license I can see the thread below but has Jokabet been in touch yet?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.