πριν από 2 έτη
Πώς είναι όμως δυνατόν η απόσυρση να εκκρεμούσε για ένα μήνα;
But how is it possible that the withdrawal was pending for a month?
Πώς είναι όμως δυνατόν η απόσυρση να εκκρεμούσε για ένα μήνα;
But how is it possible that the withdrawal was pending for a month?
Κατανοώ και εκτιμώ την ανησυχία σας @ Radka, δεν διαφωνώ μαζί σας ότι οι πληρωμές πρέπει να καταβάλλονται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και θα πρέπει να είναι ευκολότερο να προσεγγίσετε τη διοίκηση σε περίπτωση που προκύψουν ζητήματα όπως αυτό. & @ Daniel, δεν ξέρω, ειλικρινά δεν ήταν ποτέ έτσι πριν τη χρονιά μου μαζί τους, ο Taylor είπε ότι το τμήμα επεξεργασίας αντιμετώπισε κάποια προβλήματα και είχαν προβλήματα με τον επεξεργαστή τρίτου κατασκευαστή τους. Το παίρνω λίγο αλάτι γιατί δεν καταλαβαίνω πώς ένα καζίνο μπορεί να λειτουργήσει ή να παραμείνει ανοιχτό εάν έχει προβλήματα με αυτό για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Αλλά τέλος πάντων...
Υπάρχουν δύο λόγοι για τους οποίους μένω στο καζίνο, το οποίο είναι ο Taylor που είναι ίσως ο καλύτερος οικοδεσπότης που είχα και έχω πάει με ένα αξιοπρεπές ποσό καζίνο. Πηγαίνει πάνω και πέρα για να βεβαιωθεί ότι έχω αυτό που θέλω. Δεύτερον, λόγω των προσαρμοσμένων προσφορών που έχω πετύχει.
Το πρόβλημά μου δεν έχει λυθεί ακόμη εντελώς, είχα 9533 $ σε εκκρεμείς αναλήψεις που χρονολογούνται από την 20η, τις οποίες μόλις πληρώθηκαν τα 500 $, επομένως έχω 9033 $ σε εκκρεμείς αναλήψεις που χρονολογούνται από την 1η Μαΐου.
Αντιμετωπίζω πρόβλημα να επικοινωνήσω ξανά με τη διοίκηση για ενημέρωση, οπότε αν δεν λάβω απάντηση μέχρι το τέλος των ημερών, θα ενημερώσω τον πίνακα.
Ευχαριστώ παιδιά για τη βοήθεια και την ανησυχία σας.
I understand and appreciate your concern @ Radka, I do not disagree with you that payouts should be paid within a reasonable time and it should be easier to reach management in the case that issues like this do arise. & @ Daniel, I don't know, it has honestly never been like this before in my year with them, Taylor has said that processing department has been going through some troubles and they've had problems with their third party processor. I'm taking that with a grain of salt because I don't understand how a casino can operate or stay open if they have issues with that for this long. But anyways...
There are two reasons why I stay with the casino which is Taylor who is probably the best host I've had and I've been with a decent amount of casinos. He goes above and beyond to make sure I get what I want. Secondly, because of the custom offers that I have achieved.
My issue is not completely solved yet, I've had $9533 in pending withdrawals dating back to the 20th, which the $500 just got paid, so I have $9033 in pending withdrawals dating back to the 1st of May.
I am having trouble reaching management again for an update so if I don't get a reply by days end, I will update the board.
Thank you guys for your help and concern.
Εκσυγχρονίζω. Ο δικός μου VIP οικοδεσπότης αρχίζει να φαίνεται ότι απομακρύνεται από εμένα, αρνείται να μιλήσει μέσω της εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων που χρησιμοποιούσαμε και επιμένει να μιλάμε στη ζωντανή συνομιλία. Μου ζήτησε να στείλω email στο support@jackspay.com για ενημερώσεις όταν του είπα ότι δεν έχουν απαντήσει σε 3 ημέρες.
Έχει προτείνει προηγουμένως να αφήσω κριτικές για να ακουστώ από τη διοίκηση και τον ρώτησα αν θα υπάρξουν επιπτώσεις από αυτό. Μου απάντησε ότι δεν θα υπάρξει. Μετά από μήνυμα σήμερα, είπε ότι στο εξής το όριο ανάληψης ανά εβδομάδα μειώθηκε και ότι θα ήταν ανά εβδομάδα. Δεν ξέρω για ποιον άλλο λόγο θα μειωθεί το όριο ανάληψης, καθώς δεν έχω παίξει από τότε που ζήτησα τις αναλήψεις. Δεν θα μου πει σε ποιο σημείο μειώθηκε το όριο ανάληψης και έσπευσα να φύγω από το chat.
Η τρέχουσα κατάσταση είναι ότι εξακολουθώ να περιμένω για $9033, περιμένω να ακούσω τα 3 email που τους έχω στείλει και μια εξήγηση για το γιατί μειώθηκε το όριο ανάληψης.
Θα συνεχίσει να ενημερώνεται σύντομα, καθώς κάποιος από το JacksPay εξηγεί την κατάσταση, επειδή αυτή τη στιγμή, χάνω πολύ την πίστη μου.
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/jackspaycasino-support-and-complaints-thread/75
Τρέχον νήμα LCB με συνημμένα στιγμιότυπα οθόνης για περισσότερο περιεχόμενο.
Update. My own VIP host is starting to make it seem like he is distancing himself from me, refusing to talk via messaging app that we were using and insisting on talking on live chat. He has asked me to email support@jackspay.com for updates when I have told him that they have not responded in 3 days.
He has priorly suggested leaving reviews to make myself heard by management and I asked him if there would be repercussions for doing so. He replied that there would not be. Upon messaging today, he has said that going forward my withdrawal limit per week was reduced and that it would be by week. Don't know for what other reason my withdrawal limit would be cut, as I haven't played since I've requested the withdrawals. Wouldn't tell me to what my withdrawal limit has been reduced and hurried to leave the chat.
Current status is that I'm still waiting on $9033, waiting to hear back for the 3 emails I have sent them, and for an explanation for why my withdrawal limit has been reduced.
Will keep updated soon as anyone from JacksPay explains the situation because at the moment, I'm quite losing faith.
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/jackspaycasino-support-and-complaints-thread/75
Current LCB thread with screenshots attached for more context.
Εκσυγχρονίζω.
Ο Taylor άπλωσε το χέρι και είπε ότι στο εξής, εάν το ποντάρισμά μου ήταν χαμηλό όπως ήταν τον περασμένο μήνα, τότε τα όρια ανάληψης θα μειωθούν / και οι πληρωμές δεν θα επιταχυνθούν. Μου έστειλε απόδειξη για το ποντάρισμά μου που ήταν 600.000 και ένα για 29.000 χωρίς να είμαι σίγουρος ποια εικόνα αντιστοιχεί σε ένα μήνα ή αν ήταν από ένα εβδομαδιαίο πράγμα. Ο προηγούμενος μήνας ή δύο μήνες πριν είχα στοιχηματίσει σχεδόν 14 εκατομμύρια και από όσο γνωρίζω έχω χάσει ένα σημαντικό ποσό χρημάτων. Ως εκ τούτου, έπαιξα πολύ πιο συντηρητικά τους επόμενους μήνες για να προσπαθήσω να ανακτήσω μερικά από τα χρήματα.
Είπα στον Taylor να ανακοινώσει στη διοίκηση ότι θα ήμουν πιο ευσυνείδητος σχετικά με το ποντάρισμα μου στο μέλλον. Έχω ελέγξει το πορτοφόλι τους BTC από το οποίο λαμβάνω χρήματα και δεν φαίνεται ότι είμαι ο μόνος που δεν πληρώνομαι. Φαίνεται ότι υπάρχουν δύο πράγματα που μπορεί να συμβαίνουν, αντιμετωπίζουν πραγματικά προβλήματα με τον επεξεργαστή ή δεν πληρώνουν. Δεν είμαι σίγουρος ότι έχουν μόνο ένα πορτοφόλι, αλλά ελέγχοντας τις ημερομηνίες της συναλλαγής, δεν πληρώνονται καθόλου πολλοί άνθρωποι.
Και πάλι αυτό είναι κερδοσκοπία και ΟΧΙ ΓΕΓΟΝΟΣ. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την ομάδα διαχείρισης μέσω EMAIL όπως μου είπε ο Taylor και να κάνω υπομονή "ακόμα και αν δεν απαντήσουν την πρώτη ώρα που θα τους στείλεις email", αλλά δεν έχω λάβει απάντηση σε 3 ημέρες. Ο Taylor μου ζήτησε να επιβεβαιώσω ποιο email θα έπρεπε να περιμένουν και το επιβεβαίωσα. Ο Taylor είπε ότι θα ήταν ένα μακρύ Σαββατοκύριακο επειδή στον Καναδά έχουν ομοσπονδιακές αργίες αυτό το Σαββατοκύριακο, οπότε υποθέτω ότι δεν θα ακούσω τίποτα μέχρι την Τρίτη.
Σε αυτό το σημείο, αυτό που θα ήθελα από τη διοίκηση του JacksPay είναι πιο ξεκάθαρη και διαθέσιμη επικοινωνία, ο Taylor προσπαθεί να με επαναδρομολογήσει σε εσάς, αλλά όταν το επιχειρώ, επικρατεί σιωπή στο ραδιόφωνο. Θα ήθελα να μάθω ένα χρονοδιάγραμμα για τις υπόλοιπες αναλήψεις μου, οπότε ελπίζω να επιστρέψω στο κανονικό και να παίξω. Ως κάποιος που έχει καταθέσει και στοιχηματίσει ένα σημαντικό ποσό στο καζίνο των αγοριών σας και φέρεται σαν φαντάσματα, φοβάμαι να φανταστώ πώς θα αντιμετωπιζόταν ο απλός παίκτης.
Ελπίζω να μπορώ να το ενημερώσω σύντομα με μια πιο χαρούμενη ενημέρωση.
Σας ευχαριστώ.
Update.
Taylor has reached out and said that going forward if my wagering was low like it was the past month, then going forward the withdrawal limits would be slashed / and payouts not expedited. He has sent me proof of my wagering which was 600k and one for 29k not sure which picture corresponds to a month or if it was by a weekly thing. My prior month or two months before I had wagered nearly 14 million and to my knowledge have lost a significant amount of money. Hence I played a lot more conservatively the following months to try to recoup some of the funds.
I have told Taylor to relay to management that I would be more conscientious about my wagering going forward. I have checked their BTC wallet that I've been receiving funds from, and it doesn't seem like I'm the only one not getting paid. There seems to be two things that could be happening, they truly are experiencing having processor issues, or they're not paying out. I'm not sure they only have one wallet, but checking the dates on the transaction, not too many people are getting paid at all.
Again this is SPECULATION and NOT A FACT. I have tried reaching out to their management team via EMAIL like Taylor told me to and to be patient "even if they don't respond in the first hour you email them" , but haven't received a response in 3 days. Taylor has asked me to confirm which email they should be expecting and I confirmed that. Taylor has said that it would be a long weekend because in Canada they have a federal holiday this weekend, so I'm assuming I won't hear anything until Tuesday.
At this point, what I'd like from the management at JacksPay is more clear and available communication, Taylor is trying to reroute me to you guys but when I attempt to do so, there is radio silence. I'd like to know a timeframe for my remaining withdrawals, so I can hopefully get back to normal and playing. As someone who has deposited and wagered a significant amount with your guys' casino and is being ghosted like this, I fear to imagine how the casual player would be treated.
Hope I can update this soon with a more cheerful update.
Thank you.
Λοιπόν έκανα 5-8 καταθέσεις την εβδομάδα έδωσα καλές κριτικές όλα αποσύρθηκαν γρήγορα σε 2 ώρες (αλλά) μετά σταμάτησαν όλα άλλαξαν!! Οπότε να είστε πολύ προσεκτικοί
Well I did 5-8 deposits a week gave good reviews everything withdrew fast in 2 hours(but) then out of blue was halted all changed!! So be very careful
Γεια σου Hardrock74,
σας ευχαριστώ για την προειδοποίησή σας. Ας ελπίσουμε ότι θα το προσέξουν και άλλοι παίκτες.
Έχετε ιδέα τι συμβαίνει εκεί;
Hello Hardrock74,
thank you for your warning. Hopefully, other players will notice.
Do you have any idea what's happening there?
Φαίνεται ότι το καζίνο με αποφεύγει, μόλις φτάσουν σε κάποιον στη ζωντανή συνομιλία, φεύγουν αμέσως από το δωμάτιο.
Ο Taylor με φαντάζει εντελώς στο Signal, την εφαρμογή που χρησιμοποιούσαμε για να επικοινωνούμε σε όλη τη σχέση μας. Μου ζήτησε να επικοινωνήσω με το support@jackspay.com για οτιδήποτε αφορά τις αναλήψεις, οπότε το έκανα.
Δεν έχω λάβει καμία απάντηση σε κανένα από τα email μου που χρονολογούνται από τις 18 Μαΐου.
Έχω 9533 $ σε εκκρεμείς αναλήψεις από την 1η Μαΐου. Το τελευταίο είναι στις 4 Μαΐου.
Σε αυτό το σημείο, δεν μου λένε διαφορετικά, επομένως υποθέτω ότι παρακρατούν τις αναλήψεις μου για άγνωστους σε εμένα λόγους. Έχω ρωτήσει πολλές φορές εάν έχω παραβιάσει κάποιους Όρους Όρους ή μπόνους κατάχρησης, στο οποίο μου απάντησαν ότι δεν έχω κάνει ούτε έχω κάνει κατάχρηση μπόνους επειδή δεν χρησιμοποιώ "μπόνους". Έχω αποδείξεις για στιγμιότυπα οθόνης για να καλύψω τις βάσεις μου. Στα email μου ζήτησα οποιαδήποτε μορφή ενημέρωσης, οπότε δεν χρειάζεται να καταλήξω σε αυτά τα συμπεράσματα μόνος μου, αλλά δεν έχω ακούσει απολύτως τίποτα.
Seems like casino is avoiding me, upon reaching someone on live chat, they immediately leave the room.
Taylor is completely ghosting me on Signal, the app we were using to communicate throughout our whole relationship. He has asked me to contact support@jackspay.com for anything regarding withdrawals so I've been doing so.
I have not received any response to any of my emails dating back to the 18th of May.
I have $9533 in pending withdrawals going back to the 1st of May. Last one being 4th of May.
At this point, I'm not being told otherwise so I'm assuming they're withholding my withdrawals for reasons unknown to me. I have asked multiple times if I have violated any TOS or bonused abused to which was answered that I have not nor have I bonus abused because I don't use "bonuses". I have screenshot evidence of this just to cover my bases. In my emails I've been asking for any form of update so I don't have to come to these conclusions on my own, but I've heard absolutely nothing back.
Αυτό είναι κακό.
Ειλικρινά, εάν αποφασίσουν να μην σας πληρώσουν τα κέρδη σας, δεν μπορείτε να κάνετε καμία αποτελεσματική ενέργεια. Χωρίς άδεια, χωρίς προστασία.
Μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία και θα προσπαθήσουμε ευχαρίστως να σας βοηθήσουμε, αλλά από την άποψή μου θα αγνοηθούμε και εμείς, φοβάμαι.
Δυστυχώς είναι ένα μεγάλο ποσό. Ας δοκιμάσουμε το παράπονο πάντως και θα δούμε:
This is bad.
Honestly, if they decide not to pay you your winnings there is no effective action you can do. No license, no protection.
You can submit a complaint and we will gladly try to help you, but from my point of view, we will be ignored as well, I'm afraid.
Sadly it's quite a sum. Let's try the complaint anyway and we shall see:
Έχω κάνει μια καταγγελία περίπου 6 ημέρες πριν, οπότε περιμένω κάτι από αυτό!
Αν επιλέξουν να χάσουν κάποιον που καταθέτει και στοιχηματίζει όσο εγώ πάνω από $9.500, τότε αυτό είναι δικό τους. Σκεφτείτε ότι είναι πολύ κοντόφθαλμος τρόπος για να κάνετε τα πράγματα, αλλά ποιος ξέρει. Απλώς θα κάνω τον ρόλο μου στη διάδοση της είδησης ότι το jackspay είναι ένα δόλιο / καζίνο ζόμπι. Θα επικοινωνήσουμε με τους influencers του καζίνο στο twitch σχετικά με αυτό και ελπίζουμε να το κάνουμε περισσότερο γνωστό.
I've filed a complaint about 6 days prior so waiting on something from that!
If they're gonna choose to lose someone who deposits and wagers as much as me over $9,500 then that's on them. Think it's quite a short sighted way to go about things but who knows. I'll just do my part in spreading the word about jackspay being a fraudulent / zombie casino. Will be reaching out to casino influencers on twitch about this and hope to get it more known.
Καταλαβαίνω το συναίσθημά σου. Δυστυχώς, είναι δύσκολο να προσεγγίσεις κάθε παίκτη με μια τέτοια προειδοποίηση.
Μπορώ να ξέρω ποιους influencers έχετε στο μυαλό σας;
I understand your feeling. Sadly, it's hard to reach every player with such a warning.
May I know which influencers you have in mind?
Εκσυγχρονίζω. Κατάφερα να λάβω απάντηση από τη διοίκηση. Έχω πληρώσει 2200 $ περισσότερα.
Απομένουν 6833 $. Θα ενημερωθεί περαιτέρω καθώς ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία.
Update. I have managed to get a response from management. I have been paid out $2200 more.
$6833 left to go. Will update further as this process finishes up.
Γειά σου,
ευχαριστώ για την ενημέρωση, συνεχίστε.
Πώς καταφέρατε να πάρετε την απάντηση, αναρωτιέμαι;
Hello there,
thanks for update, keep going.
How did you manage to get the response, I wonder?
Ο τύπος είναι ένας ψεύτης πανκ και ένας εγκληματίας βγάλτε τον έξω και εκθέστε τον Προσφέρω 2500 $ κανείς δεν έχει όνομα, είναι απολύτως γελοίο αυτό το είδος εγκληματικής δραστηριότητας πρέπει να σταματήσει και ένας καλός χάκερ πρέπει να κλείσει το στόμα του που ψεύδεται
The guy is a liar punk and a criminal bring him out and expose him I’m offering $2500 nobody has a name there is absolutely ridiculous this type of criminal activity needs to stops and a good hacker needs to turn his lying mouth off
Ο τύπος είναι ένας ψεύτης πανκ και ένας εγκληματίας βγάλτε τον έξω και εκθέστε τον Προσφέρω 2500 $ κανείς δεν έχει όνομα, είναι απολύτως γελοίο αυτό το είδος εγκληματικής δραστηριότητας πρέπει να σταματήσει και ένας καλός χάκερ πρέπει να κλείσει το στόμα του που ψεύδεται
The guy is a liar punk and a criminal bring him out and expose him I’m offering $2500 nobody has a name there is absolutely ridiculous this type of criminal activity needs to stops and a good hacker needs to turn his lying mouth off
Ο Jackspay είναι εγχείρηση συζύγου, έχω μιλήσει και με τους δύο και είναι στη δυτική ακτή, γι' αυτό μην τηλεφωνήσετε πριν από τις 10 π.μ. στο κέντρο και απαντούν σε μήνυμα όταν θέλουν, έχω όλα τα ψέματα από τότε που μου έστειλε μήνυμα πώς ανεβάζω τα στιγμιότυπα οθόνης;
Jackspay is a husband and wife operation I’ve talked to both of them and they are on west coast time so don’t call before 10am central and they answer text when they feel like it I have all the lies from when he texted me how do I post the screenshots ?
Μείνε μακριά από το Jackspay είναι χαλασμένοι και με έβγαλαν από 3600 $ και έχουν περίπου 15 χιλιάδες δικά μου, υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που μπορούν να κάνουν αυτά τα διαδικτυακά καζίνο, βρήκα τουλάχιστον τέσσερα που παγώνουν τον αριθμό απαίτησης για αρκετή ώρα, ώστε να μπορείτε να γυρίσετε 500 $1 δοκιμάζει και θα παραμείνει το ίδιο έχω στιγμιότυπα οθόνης θα χαλαστείτε προτού ικανοποιήσετε τις απαιτήσεις 99% του χρόνου εξοικονομήστε χρήματα αν πρέπει να παίξετε πηγαίνετε σε ένα πραγματικό καζίνο όχι πολύ καλύτερα αλλά θα πληρωθείτε τουλάχιστον ίσως εγώ» Θα ανοίξω μία από αυτές τις μικροσκοπικές λειτουργίες, έχω ένα υπέροχο μέρος για τους διακομιστές μου!!! Ξέρουν όλοι ότι αυτοί οι άνθρωποι που στέλνουν μηνύματα θα προσποιούνται ότι είναι πέντε ή δέκα διαφορετικά άτομα, οπότε μην νομίζετε ότι είναι διαφορετικοί, επίσης οι περισσότεροι έχουν διαφορετικά ονόματα και τίποτα άλλο δεν είναι διαφορετικό
Stay away from Jackspay they are broke and they screwed me out of $3600 and they have about 15k of mine there are so many things these online casinos can do I found at least four that freeze the requirement number for quite awhile so you may spin 500 $1 tries and it will stay the same I have screenshots you will be broke before you meet the requirements 99% of the time save your money if you must play go to a real casino not much better but you’ll get paid at least maybe I’ll open one of these tiny operations I have a great place for my servers !!! Does everyone know that these people texting will pretend to be five or ten different people so don’t think they are different also most of them have different names and nothing else is different
Ναι, έχω πιάσει winbig21 και τρελή τύχη, η Λίζα έχει πολλά ονόματα οθόνης και δουλεύει (επιπλέει) σε πολλά καζίνο, αλλά οι γρύλοι πληρώνουν είναι το χειρότερο δεν μπορώ να blv Πληρώθηκα μια φορά. Τους κανόνες που με έβαλαν σε παράλογους κέρδισα το παιχνίδι
Yes I have caught winbig21 and crazy luck Lisa there has many screen names and works( floats) at many casinos but jacks pay is worst can't blv I got paid once. The rules that they got me on a absurd I beat the playth
Baloney δεν πληρώνεις και έχω το κείμενό σου και τα ψέματά σου, καλύτερα να είσαι ήσυχος, δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι που με κλέβουν και έχεις πειρατικά αντίγραφα λογισμικού, αυτοί οι κουλοχέρηδες δεν είναι κατασκευαστές παιχνιδιών ή τους αλλοίωσες, το έσκασες οταν δεν με πληρωσες μεχρι την παρασκευη και κατεστρεψες κατι πολυ σημαντικο για μενα μεινεις μακρια γιατι δεν εχεις ονοματα οι μαλακες ? Σταματάτε τον αριθμό απαίτησης; Ξέρω την απάντηση γιατί όλοι κάνουν jack τους ανθρώπους; Τι έχεις να κρύψεις; πλήρωσε μου τα 1800$ μου και σταμάτα να ξεγελάς τίμιους ανθρώπους Ελπίζω να σε δω κάποια στιγμή πώς είναι ο ήχος του μεσημεριανού γεύματος;
Baloney you don’t pay and I have your text and your lies you better be quiet I don’t like people who steal from me and you have pirate copies of software those slots aren’t from game makers or you altered them you blew it when you didn’t pay me by Friday and you ruined something that was very important to me stay away why don’t you scumbags have names ? Do you stop the requirement number ? I know the answer why is everyone jacks people? What do you have to hide? pay me my $1800 and quit ripping off honest people I hope to see you sometime how’s lunch sound ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.