Έτσι, ο λογαριασμός μου επιτέλους κλειδώθηκε στον ιστότοπο. Δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση στην υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας ούτε μπορώ να έχω πρόσβαση στις εκκρεμείς αναλήψεις μου.
Θα θέλατε κάποια διευκρίνιση εάν θα συνεχίσω να λαμβάνω πληρωμές για τις αναλήψεις μου ακόμη και χωρίς πρόσβαση στον λογαριασμό μου;
So my account has finally gotten locked on the website. I am no longer able to access live chat support nor am I able to access my pending withdrawals.
Would like some clarification if I will still be getting paid my withdrawals even without access to my account?
Αυτό είναι το τελευταίο email που τους έλαβα λέγοντας ότι θα ενημερώσουν με καλά νέα και μετά από 20 περίπου λεπτά κλείδωσαν τον λογαριασμό μου και έτσι δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό.
εξακολουθούν να έχουν 5625$ σε εκκρεμείς αναλήψεις
this is the last email I received them saying they’ll update with good news then around 20 minutes later they locked my account so I am no longer able to access the account.
still have 5625$ in pending withdrawals
Απατεώνες σας λέω και σε όλους κανένα καζίνο δεν πρέπει να μπορεί απλώς να κλειδώσει έναν λογαριασμό χωρίς καμία ευκαιρία να διορθώσει ένα πιθανό πρόβλημα
Crooks I'm telling you and everybody no casino should be able to just lock a account without any chance to fix a potential issue
https://casino.guru/jackspay-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
τρέχον νήμα που συνεχίζεται εδώ και μήνες σχετικά με το παράπονό μου. αυτήν τη στιγμή ο παλιός μου οικοδεσπότης έχει διακόψει κάθε επικοινωνία στην εφαρμογή τρίτου μέρους, έχουν κλειδώσει τον λογαριασμό μου και λένε ότι πληρώνουν αλλά έχουν περάσει 2 εβδομάδες + από την ανάληψη. Απομένουν 5625$ καθώς έχω καταγράψει κάθε ανάληψη μου στην οθόνη μόνο για την περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο.
https://casino.guru/jackspay-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
current thread that has been going on for months about my complaint. currently my old host has cut off all communication on the 3rd party app, they have locked my account, and they say they are paying but it’s been 2 weeks + since a withdrawal. There’s 5625$ left as I have screen recorded each of my withdrawals just in the case that something like this happens.
Διεύθυνση: bc1qeeydfamc4gqkeeudvz7y5nv0z4h6f2w8wlgxzm | Blockchain Explorer
Το πορτοφόλι τους από το οποίο έχω λάβει προηγούμενες αναλήψεις έχει 1540 $ αυτή τη στιγμή.
Έχω μια ανάληψη $625 και δύο $2500. Έτσι, τώρα είναι γνωστό ότι έχουν μια ισορροπία, δεν είναι σίγουροι για το τι είναι το κράτημα.
Address: bc1qeeydfamc4gqkeeudvz7y5nv0z4h6f2w8wlgxzm | Blockchain Explorer
Their wallet that I've been receiving past withdrawals from has $1540 at this moment.
I have a withdrawal of $625 and two $2500s. So now it is known that they have a balance, not sure what the hold up is.
Πήρα 625 $ περισσότερα σχεδόν πριν από ένα μήνα. Τώρα περιμένω 5.000$.
Τα χρήματα έχουν φτάσει στο πορτοφόλι τους, αλλά το κρατούν εδώ και λίγο καιρό.
Δεν υπάρχει διαθέσιμη επικοινωνία μαζί τους, η ζωντανή υποστήριξη δεν ανταποκρίνεται εντελώς. Συνήθιζαν να απαντούν σε e-mail μια στο τόσο, αλλά έχουν περάσει δύο εβδομάδες από την επικοινωνία τους. Φαίνεται ότι μπορεί να μην λειτουργούν πια, οπότε θα περίμενε την κατάθεση έως ότου γίνει κάτι.
Θέμα υποστήριξης και παραπόνων JacksPayCasino (lcb.org) Αυτός είναι ένας σύνδεσμος προς το νήμα παραπόνων LCB, εάν κάποιος ήθελε να συνεχίσει να ενημερώνεται. Πολλοί παίκτες δυσκολεύονται να επικοινωνήσουν / να επικοινωνήσουν με οποιονδήποτε εκεί.
Να είστε επιφυλακτικοί.
Got $625 more close to a month ago. Now waiting on $5,000.
Funds have arrived in their wallet, but they have been holding onto it for a while now.
No communication is available with them, live support is completely unresponsive. They used to respond to e-mails once in a while, but has been two weeks since any communication from them. Seems like they might not be operating anymore so would wait on depositing until something is figured out.
JacksPayCasino Support And Complaints Thread (lcb.org) This is a link to the LCB complaint thread if anyone wanted to keep updated. Many players are having trouble reaching out / communicating with anyone there.
Be wary.
Χαίρετε,
Υπάρχουν επίσης ανεπίλυτες, επιλυμένες και απορριφθείσες καταγγελίες εναντίον αυτού του καζίνο.
Επομένως, δεν είναι απαραίτητο να επικολλήσετε την καταγγελία LCB, θα έλεγα. Επιπλέον, παρέχουμε πολλές προειδοποιήσεις και η φήμη είναι αρκετά χαμηλή:
Σας ευχαριστούμε για την ανησυχία σας, λυπάμαι που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε.
Hello,
there are also unresolved, resolved, and rejected complaints against this casino.
So it's not necessary to paste the LCB complaint, I'd say. Furthermore, we provide several warnings and the reputation is pretty low:
Thank you for your concern, I'm sorry we couldn't help you.
Με πήραν κι εμένα μην παίζεις εκεί πιστέψτε με όχι!!
They got me too don’t play there believe me don’t !!
Λοιπόν, μπορώ να σας το πω με 100% βεβαιότητα ότι όλοι απατούν, είναι απλώς θέμα πόσο περισσότερο από άλλους μείνουν μακριά από κολλώδεις ή σπασμωδικούς τροχούς, αλλά υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να το κάνετε αυτό που δεν θα πιστεύετε αυτό που ξέρω και τι έχω δει 🫣😳☹️💶 είναι $$ και θέλουν όλοι ξέρετε πού βρίσκονται αυτά τα μέρη; Όχι οι διακομιστές, αλλά από πού παίρνουν το τηλέφωνο ή ζουν; Δεν θέλετε να ξέρετε απλώς μείνετε μακριά από όλα αυτά και αυτά που έχουν τις υψηλότερες βαθμολογίες είναι τα μεγαλύτερα απατεώνες από όλα.
Well I can tell you this with 100% certainty they all cheat it’s just a matter of how much some more then other stay away from sticky or jerky reels but there’s so many ways on how there doing it you wouldn’t believe what I know and what I’ve seen 🫣😳☹️💶 it’s $$ and they want everybody’s do you know where these places are ? Not the servers but where they pick up the phone or live? You don’t wanna know just stay away from all of them and the ones that have the highest ratings are the biggest cheats of all .
Είχα εκπληκτικά αποτελέσματα στο genysis casinos 13.600 πέρυσι. Απεριόριστες 23 εκταμιεύσεις σε 5 μήνες και πληρώνουν σε 10 εκ
I had amazing results at genysis casinos 13,600 last year. Limitless 23 cashouts in 5 months and they pay in 10m
Τα περισσότερα είναι offshore και τα περισσότερα στο σπίτι κλπ lol
Most are offshore and most at home etc lol
Η Limitless έβαλε μια μέγιστη πληρωμή 50 $ στον λογαριασμό μου αφού περίμενα μια εβδομάδα για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, κέρδισα 500 $ και δεν είδα κανένα όριο όταν τελικά μπόρεσα να ζητήσω μια πληρωμή, δεν είχα την ευκαιρία να ακυρώσω το αίτημα. Η imediatkey απέρριψε το αίτημά μου και μου πήρε πίσω 450 $ και μου επέτρεψε να κάνω ανάληψη μόνο 50 $ το μέγιστο τώρα τους έστειλα email και δήλωσαν ότι δηλώθηκε ξεκάθαρα στη σελίδα του ταμείου, η οποία ήταν nit. Νομίζω ότι είναι πολύ μπερδεμένο ότι μπορούν την τελευταία στιγμή να πάρουν ό,τι κέρδισα (το παιχνίδι είχε οριστεί στα $190 που ολοκλήρωσα) και να δώσουν μόνο το 10% πίσω για ανάληψη ,
Limitless put a $50 max payout on my account after i waited a week to verify my account , i won $500 and i seen no limits when i finally was able to request a payout, i didnt wven get a chance to cancel the request . They imediatkey denied my request and took $450 back and allow me to only withdraw $50 maximum now i emailed them and thsy stated it was clearly stated in the cashier page, which it was nit. I think its pretty messed up that they can last minute take what i won ( the play through was set at $190 which i completed) and give only 10% back to withdraw
Νομίζω ότι μόνο λάθος διάβασες τις πληροφορίες. Δεν λέει ότι η μέγιστη ανάληψη είναι 50 ανά εβδομάδα, αλλά δείχνει 50 000. Θα πρέπει να μπορείτε να κάνετε ανάληψη ολόκληρου του υπολοίπου σε ένα μόνο αίτημα ανάληψης.
I think you only misread the information. It doesn't say the maximum withdrawal is 50 per week, but it shows 50 000. You should be able to withdrawal the whole balance in a single withdrawal request.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.