Αντιμετωπίζω πρόβλημα να προσεγγίσω οποιονδήποτε στην ανώτερη διοίκηση με το Jackspay ή όποιον είναι υπεύθυνος για τον λογαριασμό μου. Έχω δημοσιεύσει σε φόρουμ LCB και έχω στείλει email στην ομάδα υποστήριξής τους, η οποία αναδρομολογήθηκε στην ανώτερη διοίκηση, απάντησαν μία φορά, αλλά στη συνέχεια σταμάτησαν να απαντούν. Είχα αναλήψεις σε εκκρεμότητα από τις 20 Απριλίου, και στις 17/5 μετά από πολλά παράπονα και τελικά έγραψα μια κριτική στο LCB, μου είπαν ότι ΜΙΑ από τις 5 αναλήψεις μου πληρώθηκε. Η ανάληψη ήταν 500$. Ο Taylor (ο VIP οικοδεσπότης μου και αυτός που είναι υπεύθυνος για τη ζωντανή συνομιλία) μου είπε ότι έχουν πληρώσει τα 500 $ από τις 20 Απριλίου και εμφανίζεται ως εγκεκριμένο στο τέλος μου όταν ελέγχω το ιστορικό μου, αλλά δεν έχει εμφανιστεί στο πορτοφόλι μου. Έχω τριπλασιάσει τη διεύθυνση του πορτοφολιού μου και τη διεύθυνση ανάληψης που έχω δώσει. Ζήτησα τον σύνδεσμο συναλλαγής στο blockchain, αλλά δεν μου έχει δοθεί από την ανώτερη διοίκηση. Ο Τέιλορ είπε ότι ζήτησε από την ανώτερη διοίκηση για τη σύνδεση από τις 17/5, αλλά είπε ότι λόγω διαφοράς ώρας δεν έχει απαντήσει.
Μικρή ιστορία με εμένα και τον Jackspay, άρχισα να καταθέτω στις 29/8/21, σε λιγότερο από ένα χρόνο έφτασα πάνω από 100.000 $ USD σε καταθέσεις και έφτασα στο status super VIP και στο Jacks Inner Circle 3. Σε αντάλλαγμα, το JacksPay και η διαχείριση περισσότερο από γενναιόδωρη με τις προσαρμοσμένες προσφορές τους. Ειλικρινά κάνει κάθε δεκάρα που ξόδεψα να αξίζει τον κόπο. Η απογοήτευσή μου αυτή τη στιγμή είναι ότι ακόμη και έχοντας φτάσει σε αυτό το καθεστώς ή το ποσό των καταθέσεων, δυσκολεύομαι να προσεγγίσω κάποιον εκτός από τον Taylor και όταν ρωτάω γιατί οι πληρωμές μου καθυστερούν περισσότερο από 3 εβδομάδες, η μόνη απάντηση που λαμβάνω είναι αντιμετωπίζετε προβλήματα επεξεργασίας.
Το JacksPay μου έχει δώσει εξαιρετικές προσαρμοσμένες προσφορές και τέτοια, αλλά εγώ με τη σειρά μου έχω στοιχηματίσει πολλά με αυτό. 13,8 εκατομμύρια στοιχηματίστηκαν σε ένα μήνα. Τώρα, οι επόμενοι δύο μήνες που ακολούθησαν ήταν σημαντικά κλάσματα σε σύγκριση με εκείνον τον μήνα, αλλά αν εξαφανιστούν, εξακολουθούν να στοιχηματίζονται περισσότερα από 4 εκατομμύρια το μήνα. Η σχέση μας ήταν πάντα σταθερή και μέχρι στιγμής αυτό είναι το μόνο οδόστρωμα που έχω συναντήσει και ελπίζω ότι το τελευταίο χτύπημα στο μέλλον.
Παρασυρμένος λίγο τώρα, ως απάντηση στην παραπάνω ανάρτηση, μπόρεσα να "αιτήσω" 20.000+ αναλήψεις, έλαβα 13.049 $ μέχρι σήμερα, (13.549 $ συμπεριλαμβανομένων των 500 $ που στάλθηκαν στο τέλος τους, αλλά είναι λείπει αυτή τη στιγμή.)
Επίσης, για να καλύψω τις βάσεις μου, έχω ρωτήσει ξανά και ξανά τον Taylor εάν ο λογαριασμός μου διέτρεχε κίνδυνο αποκλεισμού για οποιονδήποτε λόγο είτε πρόκειται για "κατάχρηση μπόνους" είτε για παραβίαση οποιουδήποτε από τους όρους παροχής υπηρεσιών του. Με διαβεβαίωσε ότι δεν ήταν έτσι και ότι το θέμα είναι με τον τρίτο επεξεργαστή τους NGT. Ο μόνος λόγος που μπήκα στον κόπο να έρθω σε αυτό το φόρουμ ήταν ότι φαίνεται ότι ο μόνος τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή των ανώτερων διευθυντικών στελεχών είναι να το κάνετε. Ελπίζω ότι το γεγονός ότι ένα μέλος που έχει φτάσει σε ένα από τα υψηλότερα επίπεδα/βαθμίδες του πρέπει να καταφύγει σε ανάρτηση σε ένα φόρουμ κριτικής καζίνο έχει κάποιο αποτέλεσμα να προχωρήσει.
Τέλος πάντων, μόλις εμφανιστούν τα 500$ στο πορτοφόλι μου, θα ενημερωθούν. Ελπίζω να επιλυθεί όλο αυτό το συντομότερο δυνατό.
I'm having trouble reaching anyone in upper management with Jackspay or whoever is in charge of my account. I've been posting in LCB forums and have emailed their support team which was rerouted to upper management, they responded once but then stopped replying. I've had pending withdrawals since the 20th of April, and on 5/17 after a lot of complaining and finally writing a review on LCB, I was told that ONE of my 5 withdrawals has been paid. That withdrawal was 500$. Taylor (my VIP host and the one in charge of live chat) has told me that they've paid out the $500 from April 20th and it shows up as approved on my end when I check my history, but it hasn't showed up in my wallet. I have triple checked my wallet address and the withdrawal address I've provided. I've asked for the transaction link on the blockchain but have not been provided by upper management. Taylor has said that he has asked upper management for the link since 5/17 but said due to a time difference he has not responded.
Little backstory with me and Jackspay, I started depositing on 8/29/21, in under a year I've reached over 100,000$ USD in deposits and reached super VIP status and Jacks Inner Circle 3. In return, JacksPay and management have been more than generous with their custom tailored offers. Honestly makes every penny I spent worth it. My frustration currently is that even having reached this status or amount of deposits, I'm having a hard time reaching anyone apart from Taylor and when asking why my payouts are more than 3 weeks delayed, the only response I'm getting is they're having processing issues.
JacksPay has given me great custom offers and such but I in turn have wagered a lot with that. 13.8 million wagered in one month. Now the next two months following that was significantly fractions compared to that month, but evening it out, its still more than 4 million wagering a month. Our relationship has always been solid and so far this is the only road bump I've encountered and hopefully the last bump going forward.
Getting a little sidetracked now, in response to the post above, I have been able to "request" 20k+ in withdrawals, I have received $13,049 up to date, (13,549$ including the 500$ that was sent on their end, but it is missing currently.)
Also, to cover my bases I have asked Taylor over and over if my account was at any risk of being blocked for any reason whether it be "bonus abuse" or for violating any of their terms of service. He has assured me that was not the case and that the issue is with their third party processor NGT. The only reason I even bothered to come on this forum was that it seems like the only way to get upper managements attention is by doing so. I hope that the fact that a member who has reached one of their highest status / tiers has to resort to posting on a casino review forum has some effect moving forward.
Anyways, as soon as the 500$ shows up in my wallet, will update. Hope to get this all resolved ASAP.
Αυτόματη μετάφραση: